AZ AZZARO FÉRFI: ELÉRI CÉLJÁT,  MEGKAPJA, AMIT AKAR.
2017. április 30. írta: persica

AZ AZZARO FÉRFI: ELÉRI CÉLJÁT, MEGKAPJA, AMIT AKAR.

AZZARO WANTED, A MEGÚJULÁS SZIMBÓLUMA

 

 

 

Az Azzaro WANTED férfi illat az új korszak első bevezetése, és megtestesíti a márka értékeit a tökéletesség felé haladva. A cél az, hogy a márka két ikonikus illata, az Azzaro Pour Homme és a Chrome mellett ez legyen a férfi illatok harmadik pillére.
A „márka, mely ünnepli az életet” újjászületésének egy új szimbóluma: egy
erőteljes A betű annak a stilizált napnak a közepén, melyet a márka új Azzaro Parfums kreációinak pecsétjévé választottak.

 

A  W A N T E D  F É R F I  T Ö R T É N E T E,
A  V Á G Y O T T  H Ő S

Az Azzaro WANTED annak a férfinak az illata, akinek minden lehetséges és minden jól sikerül. Életerős, kirobbanó, vonzó, magával ragadó férfi, akit a többi férfi irigyel és a nők vágynak rá. Szabadszellemű, lázadó lelkű, úgy éli az életét, ahogy neki tetszik, kész követni az ösztöneit, megváltoztatni a játékszabályokat egyik pillanatról a másikra. Merész, tántoríthatatlan magabiztossággal kockáztat, vakmerően kigúnyolja a sorsot, hogy azt kapja, amit akar.

A Z  A Z Z A R O  W A N T E D  Ü V E G ,
A  C S Á B Í T Á S  F E G Y V E R E

A techno-chic és mechanikai inspiráció, az Azzaro WANTED üvege különleges gyűjtői darab, egyszerre elegáns, merész, harmonikus és értékes. A szabadság és a férfiasság szimbóluma. A férfias archetípus, a gyerekkor napjaira való nosztalgikus visszaemlékezés, a forgó henger alakja, mely egy játékot juttat az ember eszébe, egy kihívás, a szabadság, a magabiztosság, és a tulajdonos számára „a csábítás végső fegyverévé” válik.  A színpompás, fényes fém a benne lévő napfényes illatot visszhangozza. Kerek formáit a márka néhány eleme inspirálta, mint például a gyűrű. 

A Z Z A R O  W A N T E D ,
E G Y  I L L A T  É S  E G Y  G Y Ő Z T E S

Az Azzaro WANTED egy napfényes, harmonikus és kívánatos illat, fás, citrusos, fűszeres illatjegyekkel. Fás és fűszeres harmóniák keverednek friss fűszerekkel (kardamom), citrusos jegyekkel élénkítve (citrom duó). A felelős gazdálkodásból származó három nemes összetevője: kardamom Guatemalából, vetiver Haitiről és Tonka bab Brazíliából. Az Azzaro WANTED történetét a parfümkészítő Fabrice Pellegrin komponálta.

AZ  A Z Z A R O  W A N T E D  K A M P Á N Y ,

E G Y  F É R F I A S  E L K É P Z E L É S  F É R F I A K  S Z Á M Á R A

Nappal vagy éjszaka, a csábítás és barátság között lebegve az új Azzaro WANTED kampány felvázolja hősének kalandjait, egy érdeklődő és gátlásoktól mentes élvezetkeresőét, aki úgy éli az életét, ahogy csak kívánja, Barcelona, az éjszakai élet fővárosának utcáin.
A vizuális reklám szándékosan egyszerű és minimalista, hatékonysága egyértelműen összegzi az Azzaro WANTED három kulcspontját: az üveg (egy emblematikus, férfias játék, a csábítás félelmetes fegyvere, a vágy tárgya), az elnevezés (ami egyaránt vonatkozik a hősre és a tárgyra) és a férfi, aki megtestesíti a nyugodt, magabiztos hedonizmus értékeit.

 

AZ ÚJJÁSZÜLETÉS:

2016-ban, az Azzaro Parfums visszanyúl a márka gyökereihez, hogy felülvizsgálja az alapító, Loris Azzaro divattervező eredeti értékeit, egy merész, csábító, nagyvonalú, szabadon gondolkodó emberét, aki tudja, hogyan kell élvezni az életet, és annak örömeit:

A NAPFÉNYES mediterrán márka a hamis gyémántokat csillogóbbá, az életet intenzívebbé és az embereket lángolóbbá teszi.

Időtlen CSÁBÍTÁS, melyet olyan gyönyörűen illusztrál az Azzaro Pour Homme és az Azzaro pour Elle. Mert Loris Azzaro szerint egy illat mindenekelőtt a „csábítás fegyvere” legyen.

HEDONIZMUS, hogy csak a legjobbat vedd el abból, amit az élet kínál, és tudd, hogyan élvezd a jelen pillanatot.

NAGYLELKŰSÉG, az erős és valódi érzelmek megosztása barátokkal vagy családtagokkal (melyet tökéletesen megszemélyesít a Chrome), mint amilyen nagylelkű és felejthetetlen nyomokat hagynak az Azzaro parfümök.

SZABADSÁG az elme és a test számára, élni az életet akár egy határtalan kalandot, merni kockázatot vállalni… és sikerre vinni.

A TÚLÁRADÓ alkotások célja, hogy „hatást gyakoroljanak” annak érdekében, hogy minden szem rád szegeződjön. Mert az élet azoké, akik mernek, és mindenkinek megvan a képessége intenzívebben megélni a pillanatokat egy olyan világban, ahol bármi lehetséges.

Az Azzaro "a márka, mely ünnepli az életet" és lehetővé teszi a férfiak és nők számára, hogy szembeszálljanak a sorssal, bízzanak a szerencséjükben és magukhoz vonzzák vágyaikat.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr7012468507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása