A sloggi nagy örömmel mutatja be innovatív Zero Feel melltartóját, melynek kiemelkedő sikerét legjobban az mutatja, hogy 2016-ban több, mint 1.75 millió darab került eladásra Japánban egy év leforgása alatt. A ZERO Feel végre Európa szerte mindenki számára elhozza a tökéletes komfort érzését az innovatív anyaghasználatnak és a kiemelkedő technológiának köszönhetően.
A ZERO Feel különleges, újonnan szabadalmaztatott technológiával, 40-tűs kötött anyagból készül, mely szuper puha és kényelmes fehérneműket eredményez. A 360 fokban rugalmas, különlegesen sima anyag és innovatív, varrás nélküli ponthegesztés - maximális mozgásszabadságot-, és abszolút láthatatlan megjelenést biztosít még a legszűkebb ruhák alatt is.
Nincs szorítás, nincs varrás vagy olyan címkék, melyek irritálnák a bőrt és nyomot hagynának rajta – a ZERO Feel nem ígér semmi extrát- csak a kivételesen könnyű, puha és rugalmas anyagot, és a tökéletes kényelem érzését.
Ünnepeljük együtt ezt az egyedi, felszabadító kényelmet, amit a ZERO Feel nyújt a sloggi első globális kampányával, melynek mottója: ’Unfasten Yourself’, vagyis szabadítsd fel önmagad a kényelmetlen melltartók szorításából!
A kampány egy kisfilmmel indul, melyben a francia színésznő, Jade Henot szerepel, aki bemutatja a megoldást az évszázadok óta szorító, piros nyomokat hagyó melltartókra: az igazi, felszabadtó innovatív technológiával készült ZERO Feel-t.