Gyermekkoromban a szüleimmel sokat Campingeztünk, imádtuk a nyaraink ilyen életformáját, belföldön és külföldön egyaránt. A Campingezős kirándulásaink elmaradhatatlan kellékei voltak a konzervek is. Így mi már gyermek korunkban is megszerettük a hugicámmal a Globus termékeit. Sok sok emlékünk van ebből az időszakból, és persze a konzerv dobozok ha kiürültek, csak a fantáziánk szabott határt annak, mi is legyen belőlük :) Édesanyámék nagy örömére a telken is ott díszelegtek a "konzerv robotok" madár ijesztők és sorolhatnám :)
Ezért különösen örültem mikor meghívtak a Globus sajtó eseményére...
Végre elérkezett az idő, amikor olyan megoldásokat találunk a boltok polcain, amelyekkel úgy is egészségesen étkezhetünk, hogy közben nem szükséges órákat a konyhában töltenünk. Vital termékcsaládjával széles körben használható, fogyasztásra kész és ráadásul egészséges portfóliót dobott piacra a GLOBUS, melyek között ilyen formában még soha nem látott újdonságokat találunk.
A konzervpiacról nem sokat hallhattunk az elmúlt években, azonban a GLOBUS most beszállt a ringbe: Pásztor Anna és Lázár Chef segítségével teljesen felborítják a konzervpiacon megszokott pangást. A márka 2017-ben megújult kommunikációjának célja, hogy megmutassa: a konzerv és az egészséges étel fogalma igenis összefügghet.
Ennek köszönhetően a piacon elsőként ismerték fel azt is, hogy bár egyre növekszik az igény a tudatos étrendek kialakítására, a mindennapokban erre egyre kevesebb időnk jut, és szükség van olyan megoldásokra, amelyekkel gyorsan készíthetünk el egészséges ételek.
Legújabb termékcsaládunk, a Vital is ezért kerül hamarosan a boltok polcaira, azonnal fogyasztható quinoa, szója és tönkölybúza termékekkel.
“A Globus zöldségek és Vital termékek nem tartalmaznak tartósítószert, GMO-mentesek és innovatív gyártási megoldásainknak köszönhetően minden értékes tápanyagukat megtartva jutnak el a termőföldtől a tányérig. Nagy öröm számunkra, hogy a fogyasztóink is érzik és értékelik ezt, amit az is bizonyít, hogy a Globus zöldségkonzerv termékei a közönség szavazatai alapján elnyerték a Top Quality Medal-t, azaz a legjobb minőségű termékeknek járó nemzetközi díjat.” – mondta el Vajdahunyadi Csaba, a Globus Kereskedelmi és Marketing Igazgatója az új termékcsaládot bemutató sajtóeseményen, a TRIP hajó fedélzetén.
Az esemény résztvevőit a Style Communications (a Globus kommunikációs ügynöksége, az esemény szervezője) egy képzeletbeli utazásra invitálta a “Vital-szigetekre”, ahol a vendégek olyan speciális étrendekbe is beilleszthető gasztrokülönlegességeket is megkóstolhattak, amelyek szintén Globus termékekből készültek.
Lázár Chef – aki december óta működik együtt a márkával – élőben is elkészített egy quinoából készült vital salátát, és elmondta, hogy séfként is bátra ajánlja és használja is a konzervgyártó termékeit, ezért is vállalta örömmel a nagykövet szerepét.
Míg az ételről – Lázár Chef és az Oh My Green közreműködésével – a Globus, a panorámáról pedig Budapest, a zenéről Pásztor Anna Acoustic Trio nevű zenekara gondoskodott.
Pásztor Anna már 2017 márciusa óta képviseli a márkát, és elmondása szerint a termékek jelentősen megkönnyítik az életét, hiszen “rocksztárként” és anyukaként is helyt kell állnia nap mint nap, így a főzésre nem marad sok ideje.
A Globus a Vital termékei piacradobásával egy új korszakot nyitott a konzervgyártásban, amivel a tudatos étrendek kialakításához és fenntartásához nyújtanak segítséget. Ideje tehát másképp gondolni a konzervekre, a Globus zöldség és Vital termékei esetében legalábbis biztosan!