Hol találjuk Magyarország legfinomabb lángosát?

Vénusz Lángos Voks 2018.

2018. június 24. - persica

Valljuk be őszintén, a hőségben legszívesebben mindannyian a strandon, vízparton vagy egy kellemes hangulatú teraszon hűsölnénk. Az igazi nyári életérzés természetesen nem lehet teljes kedvenc nyári harapnivalónk, a lángos nélkül. Így hát júniussal nem csupán a nyári szezon vette kezdetét, hanem a Vénusz Lángos Voks verseny is, amely keretén belül a www.langosvoks.hu oldalon ismét a  lángosrajongók kedvenc lángosozóit keresi a Vénusz. A nyertesekre ezúttal is összesen 1500 liter napraforgó-étolaj nyeremény vár, amelyben ropogósra süthetik egyik kedvenc ételünket.

Bizonyára mindannyiunknak vannak kedvenc lángos-lelőhelyei, legyen ez akár a Balaton-parton, egy fővárosi strandon vagy az ország bármely pontján egy nyüzsgő piacon. Éppen ezért az immár hetedik alkalommal megrendezett Vénusz Lángos Voks célja nem más, mint hogy felkutassa a rajongók kedvenc lángossütőit. Az adatbázisban lévő lángosozókra szavazni a www.langosvoks.hu oldalon leheti, illetve a listában még nem szereplő új kedvencünk jelölésére is itt van lehetőség. Amennyiben pedig új lángosozókat szeretnénk kipróbálni, a több mint 400 regisztrált helyet tartalmazó adatbázisban akár régiókra lebontva is keresgélhetünk, hogy semmiképpen ne teljen el ez a nyár sem finom lángos nélkül.

Nem titok, hogy kedvenc nyári ételünk elengedhetetlen alapanyaga az aranyló napraforgóolaj, amellyel a Vénusz idén is megjutalmazza a legtöbb szavazatot összegyűjtő lángossütőket. A lángosozók számára a tét igen nagy idén is, hiszen az aranyérmes lángosbüfét a „Vénusz kedvenc lángosozója 2018” megtisztelő cím mellett 500 liter Vénusz napraforgó-étolajjal jutalmazzák. Továbbá a dobogó második fokára kerülő lángossütő 300 liter, míg a harmadik helyezett 200 liter napraforgó-étolaj boldog tulajdonosa lesz. 

A Balaton környékéről sem szabad elfeledkeznünk, ha lángosról van szó, hiszen az étel neve mára szinte egybeforrt egyik kedvenc nyári úticélunkkal. Az ország legnagyobb tava körül kiemelten sok büfé működik, amelyek közül a Vénusz idén is különdíjban részesíti a legtöbb szavazatot gyűjtő balatoni lángossütőt. Kíváncsian várjuk, ebben az évben ki nyeri el a „Vénusz kedvenc balatoni lángosozója 2018” kitüntetést és az ahhoz tartozó 500 liter napraforgó-étolaj díjat.

A verseny 2018. június 7-től augusztus 31-ig tart, így egészen nyár végéig lehetőségünk nyílik szavazni kedvenc helyeinkre a www.langosvoks.hu oldalon. Természetesen a szavazók sem maradnak jutalom nélkül, a Vénusz közöttük öt egyedi, lángos mintás ajándékcsomagot sorsol ki.

Amennyiben tehát úgy érezzük, hogy megtaláltuk az „Igazit”, vagy akár több emlékezetes lángosozót fedezünk fel idén nyáron, ne felejtsük el leadni rájuk voksunkat. Ha pedig szívesen megmutatnánk közösségi média felületeinken is kedvenc nyári harapnivalónkat, akkor használjuk bátran a #lángosvoks és a #kedvenclángosom hashtageket.

További információk: www.langosvoks.hu

Vénusz Lángos Voks verseny időtartama: 2018. június 7. – 2018. augusztus 31.

www.venusz.hu

 

Új növényi italcsalád a Coca-Cola Magyarországtól!

Itt az AdeZ termékcsalád szója-, mandula-, kókusz-, rizs- és zabitalai

Vegetáriánusok, laktóz- és gluténérzékenyek[1], tejallergiások és a finom ízek kedvelőinek új kedvence a láthatáron! Már kapható az AdeZ, amely hozzáadott cukor nélkül készül, természetesen laktózmentes, természetesen alacsony telített zsírsavakban, ráadásul értékes vitaminokat és ásványi anyagokat is tartalmaz. A szója, mandula, kókusz, rizs vagy épp zab felhasználásával készült, 100 százalékban növényi alapú termék 100 százalékban újrahasznosítható PlantBottle™ palackban, 250 és 800 mililiteres kiszerelésben, hozzáadott D, B12 vitaminnal és kalciummal várja, hogy táplálhasson minden finomságrajongót. 

A növényi alapú italok mindegyike - hozzáadott cukor nélkül is - gazdag, bársonyos, krémes élményt és egyedülálló ízvilágot nyújt, valamint kiváló választás a változatosabb ízek kedvelőinek, miközben a kiegyensúlyozott táplálkozás alapkellékeként is tekinthetünk rá.  Az AdeZ összesen hatféle variánssal készül arra, hogy a különböző étrendekhez és életmódokhoz ízletes megoldásokkal járuljon hozzá. A natúr mandula- vagy kókusz- vagy rizs- vagy szójaitalt tartalmazó 800 mililiteres palackok elsősorban az otthon fogyasztott egészséges reggelikhez lesznek megbízható társaink.

Ha útközben vágyunk valamilyen tápláló, mégis könnyed finomságra, szintén lesz miből választanunk: rendelkezésünkre áll a 250 mililiteres, mangót és maracuját tartalmazó mandulaital hozzáadott E-vitaminnal, valamint az epres-banános zabital hozzáadott magnéziummal.  

Teljesen új receptjeivel az AdeZ egy nagyszerű ízű és tápláló ital, amely a kiegyensúlyozott étrend részeként éppolyan finom magában is, mint müzlire öntve, turmixba keverve, vagy teához, kávéhoz adva.

Széles választékot kínáló üdítőitalgyártó vállalatként a Coca-Cola örömmel vezeti be az AdeZ termékcsaládot a kontinensen, reagálva arra, hogy Európában és Magyarországon is egyre többen keresik a változatosabb étrendet lehetővé tevő alternatívákat - növényi alapanyagokból. Természetesen alacsony telített zsírsavtartalmával, hozzáadott cukor nélkül az AdeZ mindezt lehetővé teszi, hiszen a növényi alapú italaik már itthon is kaphatók, hogy egy kiegyensúlyozott reggeli részévé váljanak, vagy bármelyik napszak tápláló, frissítő és egészséges finomságát jelentsék mindazoknak, akik laktózmentes, gluténmentes vagy vegán életmódot folytatnak.

Ajánljuk a termékcsaládot továbbá mindazok figyelmébe, akik - bár nem laktózérzékenyek vagy tejallergiások - szeretnék részben vagy teljesen elkerülni a tehéntej, vagy más állati eredetű tej fogyasztását, vagy tartózkodnának az állati eredetű termékek fogyasztásától, hiszen az AdeZ italok mind növényi alapúak, mindeközben az egészséges étrend kulcsszereplői. A termékcsalád pedig gluténmentes alternatívákat is kínál nemcsak a gluténérzékenyek számára, de azoknak is, akik tudatosan csökkenteni szeretnék gluténbevitelüket.

Sőt, nem csak maga az ital növényi alapú, de az is, amiben van: a PlantBottle™ palack és az annak gyártásához szükséges környezetbarát innováció lehetővé teszi, hogy részben növényi alapanyagokból készült, teljes egészében újrahasznosítható PET-palackban vásárolhassuk meg az új növényi italokat. A PlantBottle™ csomagolás akár 25%-ban növényi alapanyagból készül, ezzel kisebb a környezetre mért terhelése. Az AdeZ italokkal tovább bővült a Coca-Cola Magyarország portfóliója, melynek részeként immár összesen 94 különböző terméket kínál 201 különböző kiszerelésben és 18 méretben.

[1] kivéve a zabitalok

A Women'secret ajánlásával :)

3+1 dolog, amit mindenképp vigyünk magunkkal a strandra

Hatalmas, fánk alakú úszógumi, merész trikini vagy akár egy klasszikus, nagy karimás szalmakalap – bár számtalanszor megnéztük őket és felírtuk a kívánság listánkra, végül sosem próbáltuk ki, és utána irigykedve figyeltük a strandolókat. Még nem késő beszerezni az idei nyár legnagyobb trendjeit: a Women’secret most segít nekünk, hogy mit vigyünk magunkkal a vízpartra!

1. Divatos szalmatáska

A kistáskánkba nem fér semmi, a bőr nem homok-kompatibilis, az ezer éves, lyukas hátizsákot pedig legszívesebben a szekrény mélyén felejtenénk… Épp ezért tökéletes választás lehet egy szalmatáska, amibe könnyen pakolhatunk, ráadásul a praktikussága mellett idén az egyik legmenőbb kiegészítő. Rengeteg izgalmas variációval találkozhatunk a boltokban, kezdve a bojtokkal díszített verzióktól egészen a színes csíkokkal, szalagokkal dekorált darabokig. Válasszunk hozzá egy trendi szalmakalapot, így nem csak tökéletes harmóniában lesz a szettünk, de védelmet is nyújt a napsugárzástól.

2. Vagány fürdőruha

Mindig is érdekelt, hogyan állna egy vagány fürdőruha? Ha eddig nem is volt hozzá bátorságunk, idén itt az idő, hogy beszerezzünk egy trendi trikini vagy egyberészes fazont! Töröljük ki az emlékezetünkből a gyerekkori úszódressz képét: a Women’secretben például számtalan izgalmas fazon közül válogathatunk, legyen szó gyűrűvel összefogott, fodros vagy akár aszimmetrikus fürdőruhákról. Ráadásul ezek nem csak a vízparton praktikusak, hiszen akár egy városi sétára is remek választás lehet farmer rövidnadrággal, bodyként viselve.

3. Kényelmes overál

Harmincöt fok, forró macskakövek és eltévedés a szűk utcákon… Nem csak az a kérdés, hogy mit viseljünk a strandon, hanem hogy mit vegyünk fel az odáig vezető útra. Ehhez tökéletes választás lehet egy rövidnadrágos overál, ami nem csak jól néz ki, de a hosszabb és kimerítőbb sétákon is praktikus és kényelmes viselet - ráadásul felvehetjük alá a fürdőruhát is. Az sem baj, ha a nap nem ér véget a strandon, hiszen ebben bátran folytathatjuk az estét egy hangulatos, vízparti buliban.

3+1. Trendi úszómatrac

Unikornis, hattyú vagy egy hatalmas, cukros fánk… Bár már rég magunk mögött hagytuk a gyerekkort, ki tudna ellenállni egy hatalmas és vidám úszómatracnak? Válasszuk ki a kedvenc formánkat és csobbanjunk bele a vízbe egy hűsítő limonádé vagy koktél kíséretében! Így biztosan felejthetetlen lesz a nyaralás…

NOBEL DÍJAS Technológiai újdonság a DIADERMINE termékcsaládban.

Diadremine Super Filler, Age Supreme press event 2018

A HENKEL arcápolási termékcsaládja, a Nobel díjas technológiai díjat nyert újdonsága, a Diadermine Age Supreme termékcsalád, egy sajtó esemény alkalmával mutatkozott be

 

Szuperkihívásban vett részt a focista világsztár

Vészesen közeleg a labdarúgó-világbajnokság, így egyre aktuálisabb a kérdés, hogy hol és min érdemes nézni a meccseket. A focivébére a legnagyobb tévégyártók, többek között az LG is gőzerővel készül: legújabb kampányvideójukat a brazil futballszupersztár, Kaká főszereplésével forgatták le. A videóból nemcsak az derül ki, hogy a focista valóban tud célozni, hanem az is, hogy egyáltalán nem mindegy, honnan nézzük a tévénk képernyőjét.

A világbajnokság követéséhez elengedhetetlen egy jó minőségű képernyő – legalábbis erre mutatott rá az LG legújabb kisfilmje (https://bit.ly/2r7kxr0), melyben Kaká teszteli a cég Super UHD tévéit. A világklasszis labdarúgó egy olyan jelenséget mutat be, amely mindannyiunk számára ismerős lehet: azt, hogy mennyire el tud torzulni a kép, ha oldalról nézzük a képernyőt.

A tesztben két televíziókból összeállított videofalat hasonlítanak össze: az egyik az LG nanocellás SUPER UHD televízióiból, a másik hagyományos LCD kijelzőkből áll. Kaká feladata, hogy a labdát a videofalon megjelenő színes négyzetekbe irányítsa, mindezt 60 fokos szögből. A kihívást gyorsan teljesíti, amikor az LG nanocellás tévéire céloz, azonban gondjai akadnak a hagyományos LCD tévékkel.

A magyarázat egyszerű: ha teljesen szemből nézzük a televíziók kijelzőjét, akkor tökéletesen jelennek meg a színek, a kontrasztarány és a fényerő. Bizonyos szögből nézve azonban ezek az értékek megváltoznak, azaz torzulnak, így akár hétköznapi helyzetben is erősen ronthatják a tévénézés élményét.

Ha tehát meccset nézünk, a kellő étel- és italmennyiség mellett érdemes a megfelelő megjelenítőről is gondoskodni, hogy semmiképpen se maradjunk le a legszebb gólokról és cselekről. A széles betekintési szögek különösen akkor jelentenek előnyt, amikor egy nagyobb társaság a nappaliban vagy egy közösségi helyen, a helyiség több pontjából nézné a meccset. Az LG tévék esetében akár szemből, akár 60 fokos szögből nézzük a képernyőket, mindig élethű színeket kapunk – így felejthetetlen lesz a mérkőzés még akkor is, ha csak a kanapé szélén maradt hely.

Összesen több mint 200 millióan nézték meg az LG kampányvideóját (https://bit.ly/2r7kxr0), amelyben Kaká valódi tévéken mutatja be, miért is érdemes figyelembe vennünk a betekintési szögeket egy tévé megvásárlásakor. Az LG nanocella-szuperkihívás című videót április 30-i megjelenése óta naponta körülbelül 6,6 millióan nézték meg a legnagyobb közösségimédia-felületeken, így ez lett az LG első olyan reklámfilmje, amely elérte a 200 milliós nézettséget.

Az LG wifis robotporszívója ijesztette el a betörőt

Az otthonok biztonsága világszerte egyre nagyobb jelentőséggel bír a vásárlók számára. Egyre többen fektetnek be olyan rendszerekbe, amelyekkel biztonságban tudhatják lakásaikat még akkor is, amikor nem tartózkodnak otthon. Az LG egyik készüléke már ezen a területen is hasznos megoldásokat kínál: a wifis HOM-BOT robotporszívó nemrégiben sikeresen elijesztett egy betörőt az izraeli Holon városában, miközben értesítette a lakás tulajdonosát a rablási kísérletről.

Kobi Ozer éppen az irodájában dolgozott, amikor képeket kapott az okostelefonjára egy betolakodóról – a fotókat saját HOM-BOT robotporszívója küldte. A készülék a képeket az LG SmartThinQ™ alkalmazáson keresztül továbbította, amely a háztartási elektronikai eszközök távoli irányítására szolgál. A porszívó képeket készít a lakásról, ha szokatlan mozgást érzékel – ez történt akkor is, amikor Ozer megkapta a fotókat.

Az LG wifis HOM-BOT robotporszívójának távirányító rendszere és mozgásérzékelője együtt dolgozik a SmartThinQ™ alkalmazással. A készülék kitakarítja a lakást, elkerülve az összeütközéseket, lefedve még a nehezen elérhető sarkokat is. Hozzáadott értékként a porszívót otthoni biztonsági megoldásokkal is felszerelték. A Home-View funkció segít a porszívó navigálásában: a felhasználók a HOM-BOT elülső kameráján keresztül bármikor, bárhonnan megnézhetik, mi történik a lakásban, távolról irányítva a készüléket. A Home-Guard pedig házi biztonsági rendszerré teszi a készüléket: ha a HOM-BOT szenzorai mozgást érzékelnek, a készülék egymás után öt képet küld a felhasználó mobiltelefonjára, így értesítve tulajdonosát a szokatlan mozgásról.

Pontosan ez történt Ozer otthonában is. A HOM-BOT gyanús mozgást érzékelt, ezért elkezdett fényképeket készíteni már a betörés pillanatában. Amint megkapta a riasztást, Ozer azonnal értesítette a rendőrséget és a szomszédját. A betörő valószínűleg elmenekült, miután a HOM-BOT fényjelzései bekapcsoltak, így szerencsére semmi nem tűnt el vagy sérült meg a lakásban.

A wifi-képes LG HOM-BOT több mint egyszerű robotporszívó: egy igazi otthoni biztonsági őr. Az LG DeepThinQ™ mesterségesintelligencia-platformjával és a háztartási elektronikai eszközöket összekötő SmartThinQ™ rendszerrel a HOM-BOT könnyebbé, biztonságosabbá és kényelmesebbé teszi az otthonok mindennapjait.

 

Egy konzerv antréja, avagy: kívül - belül megújult a GLOBUS!

Egyszerűbbé teszi az egészséges táplálkozást!

Gyermekkoromban a szüleimmel sokat Campingeztünk, imádtuk a nyaraink ilyen életformáját, belföldön és külföldön egyaránt. A Campingezős kirándulásaink elmaradhatatlan kellékei voltak a konzervek is. Így mi már gyermek korunkban is megszerettük a hugicámmal a Globus termékeit. Sok sok emlékünk van ebből az időszakból, és persze a konzerv dobozok ha kiürültek, csak a fantáziánk szabott határt annak, mi is legyen belőlük :) Édesanyámék nagy örömére a telken is ott díszelegtek a "konzerv robotok" madár ijesztők és sorolhatnám :)

Ezért különösen örültem mikor meghívtak a Globus sajtó eseményére...

Végre elérkezett az idő, amikor olyan megoldásokat találunk a boltok polcain, amelyekkel úgy is egészségesen étkezhetünk, hogy közben nem szükséges órákat a konyhában töltenünk. Vital termékcsaládjával széles körben használható, fogyasztásra kész és ráadásul egészséges portfóliót dobott piacra a GLOBUS, melyek között ilyen formában még soha nem látott újdonságokat találunk.

A konzervpiacról nem sokat hallhattunk az elmúlt években, azonban a GLOBUS most beszállt a ringbe: Pásztor Anna és Lázár Chef segítségével teljesen felborítják a konzervpiacon megszokott pangást. A márka 2017-ben megújult kommunikációjának célja, hogy megmutassa: a konzerv és az egészséges étel fogalma igenis összefügghet.

Ennek köszönhetően a piacon elsőként ismerték fel azt is, hogy bár egyre növekszik az igény a tudatos étrendek kialakítására, a mindennapokban erre egyre kevesebb időnk jut, és szükség van olyan megoldásokra, amelyekkel gyorsan készíthetünk el egészséges ételek.

Legújabb termékcsaládunk, a Vital is ezért kerül hamarosan a boltok polcaira, azonnal fogyasztható quinoa, szója és tönkölybúza termékekkel.

“A Globus zöldségek és Vital termékek nem tartalmaznak tartósítószert, GMO-mentesek és innovatív gyártási megoldásainknak köszönhetően minden értékes tápanyagukat megtartva jutnak el a termőföldtől a tányérig. Nagy öröm számunkra, hogy a fogyasztóink is érzik és értékelik ezt, amit az is bizonyít, hogy a Globus zöldségkonzerv termékei a közönség szavazatai alapján elnyerték a Top Quality Medal-t, azaz a legjobb minőségű termékeknek járó nemzetközi díjat.” – mondta el Vajdahunyadi Csaba, a Globus Kereskedelmi és Marketing Igazgatója az új termékcsaládot bemutató sajtóeseményen, a TRIP hajó fedélzetén.

Az esemény résztvevőit a Style Communications (a Globus kommunikációs ügynöksége, az esemény szervezője) egy képzeletbeli utazásra invitálta a “Vital-szigetekre”, ahol a vendégek olyan speciális étrendekbe is beilleszthető gasztrokülönlegességeket is megkóstolhattak, amelyek szintén Globus termékekből készültek.

Lázár Chef – aki december óta működik együtt a márkával – élőben is elkészített egy quinoából készült vital salátát, és elmondta, hogy séfként is bátra ajánlja és használja is a konzervgyártó termékeit,  ezért is vállalta örömmel a nagykövet szerepét.

Míg az ételről – Lázár Chef és az Oh My Green közreműködésével – a Globus, a panorámáról pedig Budapest, a zenéről Pásztor Anna Acoustic Trio nevű zenekara gondoskodott.

Pásztor Anna már 2017 márciusa óta képviseli a márkát, és elmondása szerint a termékek jelentősen megkönnyítik az életét, hiszen “rocksztárként” és anyukaként is helyt kell állnia nap mint nap, így a főzésre nem marad sok ideje.

A Globus a Vital termékei piacradobásával egy új korszakot nyitott a konzervgyártásban, amivel a tudatos étrendek kialakításához és fenntartásához nyújtanak segítséget. Ideje tehát másképp gondolni a konzervekre, a Globus zöldség és Vital termékei esetében legalábbis biztosan!

MILYEN LENNE, HA MINDEN AMIHEZ CSAK HOZZÁÉR, MEGFAGYNA?

A L'OCCITANE Verbéna kollekció.

Mire vár? Fedezze fel az azonnali frissítő, üde érzést Hűsítő Tusfürdő Gél textúránkkal!

AZ IDEI NYÁR TÖKÉLETES PÁROSÍTÁSA

A citrus gyümölcsökben és verbéna levelekben rejlő frissesség megnyugtató, gyengéd érzése a friss levegő élénkítő hatásával. A provence-i organikus verbéna, a mediterrán grapefruit és a citrom tökéletes találkozása.

HIDRATÁLÓ TUSFÜRDŐ HAB: Íme egy csodás formula, mellyel  öröm a hidratálás! A különleges textúrájú hab felfrissíti, miközben selymesen lágy tapintásúvá varázsolja a bőrt. A citrus és verbéna hűsítően mentolos keveredése nagyszerű pezsdítő a nyári napokban.

HAJ- ÉS TESTPERMET: Haja és teste nyáron is kényeztetést érdemel! A citrus és verbéna összetevőket tartalmazó könnyed, mentolos formula igazi nyári illat. Kitűnő választás a hosszú, meleg napokra.

FRISSÍTŐ HÁMLASZTÓ TESTRADÍR CUKORKRISTÁLYOKKAL: Ideje megszabadulni az elhalt hámsejtektől - nyakunkon a nyár! A L'OCCITANE testradírja a citrus és verbéna intenzív frissességével tökéletes hámlasztó. A cukorkristályokkal és dióhéjjal gazdagított formula minden érzéket felébresztve frissíti fel bőrét. 

HŰSÍTŐ TUSFÜRDŐ GÉL: Kezdje napját egy igazán élénkítő zuhannyal - frissítő tusfürdő újdonságunkkal könnyen indul a reggel. A L'OCCITANE első tusfürdője száraz bőrűeknek. Jeges felfrissülés a Verbéna jellegzetes citromos illatával, mely garantáltan felébreszti az érzékeket! 

Frissüljön fel idén nyáron bárhol, bármikor utazóméretű, friss parfümgélünkkel. A Verbéna illata olyan, mint a nyári szellő. Használja a gélt a meleg testrészekre az azonnali jeges, üde megjelenéshez. 

IGAZI NYÁRI KÜLÖNLEGESSÉGEK

HIALURONSAVVAL A FIATALOS BŐRÉRT. VÁLASZD A FÁJDALOMMENTES MEGOLDÁST!

Bőrgyógyászati szakértelemmel az Ön szépségéért!

Sokszor aggódunk amiatt, hogy milyen megoldásokat alkalmazzunk a kialakuló ráncok csökkentésére,és bár a hialuronsavas injekciós kúrák bizonyára eredményesek lehetnek, mindenképp érdemes kipróbálnunk a Diadermine Super Filler termékek által nyújtott fájdalommentes megoldást is.

A kor előrehaladtával a bőr természetes kollagén- és hialuronsavtartalma csökken. Ez a folyamat már a húszas évek elején elindul. A negyvenes évekre a kollagén termelődése már felére csökken a szervezetben, hatvan éves korra pedig mennyisége csupán 10%-a az eredetinek. Ezen problémák enyhítésére nyújtanak segítséget a Diadermine Super Filler termékek. A termékcsalád különlegessége abban rejlik, hogy mikroinjektált hialuron-molekulákat tartalmaz, továbbá 5% hialuronsav aktivátort, amelynek köszönhetően hatékony és gyors eredmény érhető el.

A Diadermine magas minőségű innovatív Super Filler arcápolási termékei – hihetetlennek hangozhat, de – úgy képesek behatolni a bőr mélyebb rétegeibe és feltölteni a ráncokat, mint egy hialuron injekció, viszont mindezt fájdalommentesen és elérhető áron.

A siker titka a mikronizált hialuron, valamint hialuronsav komplexet és hialuron aktivátort együttesen tartalmazó formulában rejlik.

A hialuronsav komplex a bőrfelszín azonnali kisimításáért felel, a plusz hialuron aktivátor pedig elnyújtott hatást biztosít, hogy ez a bőrfelszíni hatás egész nap fennmaradjon, miközben a mélyben a mikronizált hialuron a vizet megkötve dolgozik. A Diadermine Super Filler termékek tehát, mind a bőr felszínén, mind a bőr mélyebb rétegeiben eredményesen és gyorsan képesek csökkenteni az öregedés látható jeleit.

Szakértőtől:

„Szerencsére ma már léteznek rendkívül hatékony eljárások arra, hogy kívülről juttassunk be hialuronsavat a bőrbe, mint például a mikroinjektált hialuronsavat és hialuron aktivátort tartalmazó Diadermine termékek, amelyek együttesen képesek a bőr mélyebb rétegeiben és a bőrfelszínen is sikeresen és gyorsan csökkenteni az öregedés látható jeleit. Míg a ráncfeltöltő eljárásoknál használatos, injekció útján befecskendezett hialuronsav lokálisan, az adott problémát korrigálja csak, addig a mikronizált hialuronsavval átfogó, egyenletesen eloszlatott hatóanyagbevitel biztosítható, amely természetes úton nagy mennyiségű vizet köt meg. Ezáltal komplex térfogatnövekedés, rugalmas textúra és javuló arckontúr válik elérhetővé.” – mutat rá dr. Kassai Ildikó a Diadermine kozmetológus-bőrgyógyásza

Mindent tudsz a hialuronsavról?

Mivel a hialuronsav óriásmolekula, vagyis 3000 nm az átmérője, ezért nem fér át a bőrsejtek közötti keskeny, csupán 15-50 nm nagyságú helyeken. Éppen ezért alkalmazzák injekció formájában, hiszen így valóban képes feltölteni a ráncokat. Csökkentett molekulanagyság esetében azonban a bőr mélyebb rétegeibe is eljuttatható, így akár a hialuronsavat tartalmazó krémmel vagy szérummal is látható eredményeket érhet el.

MIKRO-INJEKTALT HIALURON  MOLEKULAK + 5% HIALURONSAV AKTIVATOR

A Super Filler Szérum valamint a Nappali krém és az Éjszakai krém együttes hatásával a bőr már az első alkalom után is tápláltabbnak tűnik, míg rendszeres, hosszútávú alkalmazásuk a bőrsejtek regenerálódását is elősegíti, látható eredményeket garantál. A Diadermine Super Filler család legújabb terméke, a Super Filler kapszulák koncentrált ráncfeltöltő komplexet tartalmazó formulája azonnali ráncfeltöltést eredményez, amely már 30 perc után láthatóvá válik.

Az új Diadermine Super Filler kapszulák már megvásárolhatók a DM és a Rossmann drogériákban.

 

110 ÉVE AZ EGÉSZSÉGES ÉS GYÖNYÖRŰ ARCBŐR SZOLGÁLATÁBAN

NOBEL-DÍJAS TECHNOLÓGIA A RÁNCOK ELLEN

Májusban robban be a magyar piacra a Diadermine forradalmian új, Age Supreme termékcsaládja. Nobel-díjas technológia alapján kifejlesztett formulája, a „Rejuvinol” a mélyen fekvő sejtek regenerálásával fokozza a természetes kollagéntermelést, miközben helyreállítja a DNS természetes elöregedése és a környezeti ártalmak okozta károsodásokat. Az eredmény pedig feszesebb és teltebb arcbőr a ráncok kisimulásával. Az innovatív termékek már megvásárolha­tóak a DM és a Rossmann drogériáiban.

“A bőrápolást nem lehet elég korán kezdeni. Az öregedés las­sú folyamat, éppen ezért az első ráncok felbukkanásáig nem is vagyunk hajlandóak tudomást venni róla, pedig szervezetünk kollagéntermelése már 25 éves kor felett csökkenni kezd” – mutat rá dr. Kassai Ildikó, a Diadermine kozmetológus-bőrgyógyász szakértője, aki azonban felhívja a figyelmet arra is, hogy a kor elő­rehaladtával egy érettebb illetve egy szépkorú nőnek már merő­ben más összetételű arcápolási termékekre van szükség, mint egy 20-25 éves hölgy arcbőrének. A Diadermine legújabb, forradalmian új, Nobel-díjas technológia alapján kifejlesztett AGE SUPREME termékcsaládját kifejezetten a 40-45 éven felüliek számára fejlesztette ki, amely rendszeres használat mellett láthatóan feszesebbé teszi az arcbőrt és kisimítja a ráncokat.

A használatot követően pedig nem marad el a látványos változás sem: az arckontúrok szebbé válnak, ezáltal fiatalosabb karak­terűvé teszi a vonásokat. A bőrgyógyász-kozmetológus szerint alkalmazása mellett nincs szükség kívülről bevitt kollagénre sem, viszont a maximális hatás érdekében érdemes a termékeket úgynevezett mikronizált hialuronsavat tartalmazó krémmel kiegészíteni. Tökéletes választás lehet erre a célra a Diadermine Super Filler, amely nemcsak megköti a vizet, de benn is tudja tartani, így szavatolja a jól hidratált és fiatalosan rugalmas bőrt.

SZAKÉRTŐTŐL

 „A siker titka egy Nobel-díjas techno­lógiában, a Rejuvin­ol-ban rejlik” - mutat rá a szakértő, majd hozzáteszi: az anyag az öregedés és a kör­nyezeti traumák, mint például a káros nap­sugárzás okozta DNS-szekvenciák torzu­lását javítják, amelynek eredményeként a DNS-ről a bőr helyes aminosav-sor­rendű kollagén és elasztin fehérjéket tud szintetizálni. „Ez adja vissza a bőr rugalmasságát, teltségét, bársonyosságát, valamint ez tölti fel és simítja ki a ráncokat is” - húzza alá dr. Kassai Ildikó.

110 ÉVE AZ EGÉSZSÉGES ÉS GYÖNYÖRŰ ARCBŐR SZOLGÁLATÁBAN

A Bonnetti fivérek 1904-ben szabadalmaztatták a Diadermine termékeit, amelyek hamar ismertté és elismertté váltak Franciaországban. 1950-re a családi manufaktúra az ország vezető kozmetikai márkájává vált, miután megalkot­ták első ránctalanító krémjüket. Napjainkban már az egész világon beszerezhetőek a magas minőségű készítmények, amelyek a különböző bőrtípusoknak megfelelő, személyre szabott arcápolási élményt nyújtják, így teszik elérhe­tővé a magyar hölgyek számára is az arcápolás hétköznapi luxusát.

NOBEL-DÍJ NYERTES TECHNOLÓGIA ALAPJÁN, MÉLYEN HATÓ SEJTREGENERÁCIÓ

4BRO DOWNTOWN új dimenzióra helyezte a vendéglátást!

EGY ESTE, AHOL AZ ÉRZÉKSZERVEKÉ VOLT A FŐSZEREP

A 4BRO DOWNTOWN és a Prada egy szuper fancy influenszer partin mutatta be a nyár legnagyobb durranásait. A mindenki által jól ismert szórakozóhely egy olyan étlappal rukkolt elő, amivel az elsőszámú éllovasává vált a Gozsdu udvar szórakozóhelyei között. Az est másik főszereplője a Prada, legújabb nyári illatpárosát mutatta be a rendezvényen ami a L’Femme Prada L’Eau és a L’Homme Prada L’Eau névre hallgat. A szervezők gondolskodtak arról, hogy minden vendég egy olyan élményben részesüljön, amire az összes érzékszerve emlékezni fog még egy jódarabig.

A Gozsdu udvar mindenki fejében a nagy bulik és a bárok végelláthatatlan utcáját jelenti, így nem egyszerű kitűnni a tömegből, és valami újat adni az odalátogató közönségnek. A 4BRO azonban mert nagyot álmodni, és legújabb étlapjával egy olyan gasztronómiai élményt tárt fel, amivel egyértelműen az elsőszámú helyre lépett az összes vendéglátó egység előtt. Ugyanis a 4BRO már nem csak egy szórakozóhely és bár, hanem az első olyan vendéglátó egység, ahol a kellemes italok mellett egy zseniálisan megalkotott étlappal várja az odalátogatókat.

Bajdik Márton megálmodta azt, amire mindenki vágyik

Bajdik Márton séf és csapata szakított azzal a klisével, miszerint a Gozsdu udvarban az élet csak este kezdődik. Egy komoly kulináris tűzijátékot alkottak meg, ahol mindenki megtalálja kedvenc fogását, legyen szó húsimádóról vagy éppen vegetáriánusról. Bajdik korábban az InterContinentalban, a La Perle Noire-ban, a Costes Downtownban, illetve a Zsidai-csoportnál a Pierrot-ban edződött. Ez az első küldetése, mint head chef, és ha már így alakult, alaposan odatette magát. Az új étlap komoly manőver a 4BRO életében és ezzel az aduásszal minden vendéget egy pillanat alatt meggyőznek.

Az étlap, amire senki nem tud nemet mondani!

Az étlapon zseniálisan megalkotott ételkompozíciókat találunk, rengeteg magyar hozzávalóval, ami a lokalitást díjazó foodie-k szemében mindenképpen pluszpontnak fog számítani.

Legyen szó egy kellemes zöldbrosó krémlevesről kecskesajttal és friss csírákkal, vagy a nehézfegyverzet egyik oszlopos tagjának avanzsált kacsamellről, melyhez négyféle állagban szervírozzák a répát.

A rizottó szerelmesei is kipróbálhatják Márton salottahagymás, fehérboros kompozícióját, melyhez bőrével sütött supreme csirkemell filét és petrezselyem salátát is tálalnak.

Ha pedig a desszertek kerülnek szóba, akkor nem mehetünk el szó nélkül a fenséges citrom tarte mellett, amitől mindenki feladja a nyári diétáját egy pillanat alatt. Természetesen az étlap ennél sokkal bővebb és színesebb.


PRADA - Minden titok az üvegcsében rejlik

Szokatlan, új dimenzió nőknek és férfiaknak

A Prada legújabb illatcsaládja a La Femme Prada L’Eau és a L’Homme Prada L’Eau, melyek egyértelműen a nyarat, annak forró és frissítő kellemes kettős harmóniáját adják vissza. Amikor megkóstoljuk a bőrünkön ezt az illatpárt, akkor azonnal éreztehető, a nyár intenzív, mégis üdítő frissessége, ami az illatkompozícióban rejlő textúráknak köszönhető. A napsugarak kellemes melegét a bőrünkön, a romantikus éjszakák szexi és fülledt hangulatát, a hajnali szellő frissítő fuvallatát idézi.

L’Homme Prada L’Eau esetében, az ámbra és az írisz tökéletesen összeolvad a vörös gyömbérrel, a kardamommal és a nerolival, míg a mandarin és a szantálfa jegyei egy kis feszültséget teremtenek az illategyüttesben. A La Femme Prada pedig a zöld Frangipáni virág és zöld mandarin olaj légies elegye. Fűszeresebb, gyümölcsösebb elődje finomabb verziója ez a főzet, több virágos jeggyel gazdagítva, ami tökéletes minden nő számára.

A határozott névelő azért került a La Femme Prada L’Eau és L’Homme Prada L’Eau elé, mert a márka határozottan szeretett volna szakítani a korábbi stabil állapottal és egy szokatlan új dimenziót teremteni az illategyüttesnek. Ezt a dimenziót nem csak belül érezzük az üvegcsében amikor megszagoljuk őket, hanem ezek a jellemzők köszönnek vissza az üvegcse külsején is. Ugyanis a két illat a női és férfi nem örök kettősségéről szól; ezt a témát a Prada már régóta megszállottan kutatja, ahogyan évszázadok óta a zene, az irodalom és a festészet is. A két oldal időnként szentimentálisan és romantikusan szerelmes egymásba, máskor pedig hadilábon áll egymással, mint ahogyan egy kapcsolatra is jellemző sokszor ez a kettősség. A két félhenger formájú üveg két puzzle darab, amelyek egybeillesztve harmonikusan simulnak egymáshoz. Az illatok egyértelműen egy teljesen új dimenziót nyitnak a női és a férfi parfüm fogyasztás történetében, amiből szinte bűn lemaradni.

SUHANJ! a D24-gyel! 240 élmény, amit a sportnak köszönhetünk

A Dreher Sörgyárak alkoholmentes márkája, a D24 a tavalyi sikeres együttműködést követően idén is támogatja a SUHANJ! Alapítványt, amely megosztja a mozgás örömét sérült és fogyatékkal élő társainkkal. Mivel edzés után különösen fontos a folyadékpótlás, ezért az egész nap fogyasztható, frissítő D24-gyel áll a jó ügy mellé és nyári nyereményjátékával fogyasztóit is bevonja a jótékonykodásba. A márka és a fogyasztók segítő összefogása mellett a hangsúly a sport szeretetén, valamint az ép és fogyatékkal élő társaink közös sportolási élményén van, amelyet közismert emberek is népszerűsítenek.

Május 30-án a teljesen akadálymentes SUHANJ! Fitness-ben jelentették be az együttműködés részleteit, amely szerint a D24 egy nagyobb összeggel támogatja a SUHANJ! Alapítványt. Ez az összeg a fogyasztók segítségével gyűlhet össze, a márka ugyanis arra buzdítja vásárlóit, hogy képeken keresztül mondják el, nekik mit adott a sport és ezt a #d24, #suhanj, #erőtadunk, #sportnakkoszonhetem hashtagekkel ellátva osszák meg Instagramon másokkal is. A közös kampány célja legalább 240 olyan fotó összegyűjtése, amely a sportról szól.

Több híresség is a kezdeményezés mellé állt: Fenyvesi Zoli, Hajós András, Kocsis Tibor, Kovács Patrícia és Lukoviczki Réka a közös edzés után D24-es alkoholmentes sörös dobozokat írt alá. Az általuk dedikált három dobozzal a szervezők játékra hívják az érdeklődőket, amelyeket három eseményen rejtenek majd el. A D24 a megtalálók segítségével minden egyes doboz után adománnyal támogatja a SUHANJ! Alapítványt. A megtaláló pedig a különleges dobozon kívül egy D24-gyel teli tornazsákkal és egy SUHANJ! Fitness bérlettel gazdagodik.

Az így kapott támogatás összegét a SUHANJ! közösségi futóprogramjainak fejlesztésére fordítja majd, amelynek segítségével újabb különleges lehetőséget biztosítanak a sportolásra.

„Célunk, hogy újabb és újabb mozogni vágyó fogyatékkal élőt, és sportolásukat segítő önkéntest vonjunk be a mozgalmunkba. Azt szeretnénk, ha a suhanjosok által tavaly az edzéseken és a versenyeken teljesített 12 960 kilométert idén 15 000-re tornázhatnánk fel közösen. A támogatás révén lehetőségünk nyílhat keddenként és szombatonként szervezett szabadtéri edzéseinket fejleszteni, ahová minden érdeklődő sportbarátot szeretettel várunk. Valljuk, a mozgás öröme mindenkié, osztozzunk benne minél többen!" – mondta Nagygyörgy András, a SUHANJ! Alapítvány forrásteremtési munkatársa.

„Mi pedig abban szeretnénk segíteni a SUHANJ! munkáját, hogy ez valóra válhasson. Tavaly már láttuk, hogy milyen hasznos munkát végez az alapítvány, ezért nagy örömmel álltunk idén is a jó ügy mellé. Bízunk benne, hogy fogyasztóink aktív részvételével összegyűlik majd az a pénz, amiből meg tudják valósítani az idei céljaikat.” – egészítette ki Wilheim Gábor, a Dreher Sörgyárak marketingigazgatója.

A D24-ről:

A D24 tökéletes választás mindazok számára, akik aktív életet élnek. Természetes alapanyagokból, tartósítószer nélkül, speciális élesztővel főzzük. Frissítő ízének köszönhetően kiváló alternatívája az üdítőknek, ásványvizeknek és sportitaloknak, ha azt szeretnéd, hogy az élményben gazdag, aktív programok után újra tele legyél élettel.

A Dreher alkoholmentes termékével az igazi sör ízét a nap bármely szakaszában élvezhetjük. Egyedi gyártási technológiával a teljes sörfőzési folyamaton keresztül megy, karakteres keserűjét kiemeli mérsékelt testessége. Markánsan maláta és komló illatú, frissítő jellegű alkoholmentes sör. A gyümölcsös ízek kedvelőit a D24 különleges portfóliója célozza olyan izgalmas ízesítéssel, mint az Egzotikus Citrom, a Lime-Málna és a Pomelo-Grapefruit.

A SUHANJ! Alapítványról:

A SUHANJ! 2010-ben alapított non-profit, közhasznú szervezet, mely megosztja a mozgás örömét sérült és fogyatékkal élő társainkkal. A SUHANJ! sportprogramokat szervez látás- és mozgássérültek, valamint értelmi fogyatékkal élők számára, önkéntesei közösen indulnak futó-, úszó és triatlon versenyeken fogyatékkal élő résztvevőkkel, több sportágban tart heti rendszerességű edzéseket, valamint figyelemfelhívó akciókat és szemléletformáló programokat szervez. Az Alapítvány 2016-ban megnyitotta Magyarország első integratív, látás- és mozgássérültek számára egyaránt akadálymentes, épek számára is nyitott edzőtermét (SUHANJ! Fitness). 2017-ben és 2018-ban Civil Díj elismerésben, 2017-ben Sozial Marie társadalmi innovációs elismerésben részesült.

www.suhanj.hu

 

BEMUTATTÁK AZ ÚJ LEGO® TECHNIC BUGATTI CHIRONT

Művészet, mérnöki teljesítmény és építőkockák találkozása

A LEGO Csoport és a Bugatti Automobiles S.A.S. ma bemutatta az új LEGO® Technic Bugatti Chiront. Az 1:8 méretarányú szuperautó június 1-jétől kapható.

A Molsheimben gyártott ultramodern szuperautó újragondolt változatában a LEGO® Technic Bugatti Chiron modell egyesíti a francia luxus autómárka örökségét jelentő ikonikus tervezést és a LEGO Technic elemeket.

Az új modellt Niels B. Christiansen, a LEGO Csoport ügyvezető igazgatója és Stephan Winkelmann, a Bugatti elnöke mutatta be a dániai Billundban található LEGO House-ban. Az 1:8 méretarányú LEGO® Technic Bugatti Chiron június 1-jétől, kizárólag a LEGO® store-okban és a shop.LEGO.com oldalon kapható, kiskereskedelmi forgalomban pedig augusztus 1-jétől érhető el széles körben.

Az új modell magába foglalja a világ számára két éve bemutatott Chiron varázsát, erejét és eleganciáját, amelyet most LEGO Technic változatban hívtak életre, autentikus és egyedi építési élményt kínálva ezzel az autókedvelők és a LEGO rajongók minden korosztályának.

Niels B. Christiansen, a LEGO Csoport ügyvezető igazgatója így nyilatkozott:

“Nagyon izgatott vagyok az új modell miatt. A LEGO tervezői elképesztő munkát végeztek az ikonikus Bugatti dizájn részleteinek megörökítésével. Örökérvényű igazság, hogy a LEGO kockák segítségével bármit megépíthetünk, amit elképzelünk, a LEGO Technic pedig jó példa erre. Ez egy  hatalmas modell, amit alig várok, hogy magam is elkezdhessek megépíteni. Mindig is lelkesedtem a mérnöki tudományok iránt, és ennek a modellnek a tervezése és a részletei igazán magával ragadóak.”

Stephan Winkelmann, a Bugatti Automobiles S.A.S. elnöke hozzátette:

„A bizonyított tervezési és technológiai szakértelmüknek köszönhetően a LEGO Csoport és a Bugatti saját piacuk vezető márkái. A LEGO Technic Bugatti Chiron modellje ennek a tökéletes kapcsolatnak a kifejezése. Lenyűgöz az a pontosság és kifinomultság, amellyel a szuperautónkat a LEGO világ részévé tették, és biztos vagyok benne, hogy mind a LEGO kockák, mind a Bugatti rajongói imádni fogják ezt a terméket.

Az 1:8 méretarányú LEGO® Technic Bugatti Chiron replika – amely méretét tekintve több mint 14 cm magas, 56 cm hosszú és 25 cm széles, és 3599 darabból áll – bonyolult részletekkel és lebilincselő vonásokkal van tele. Ezek közé tartozik az aktív hátsó szárnnyal rendelkező aerodinamikus karosszéria, a küllős kerekek alacsony profilú gumikkal, a kidolgozott pilótafülke mozgatható pedálos sebességváltóval, és a részletgazdag W16 motor mozgó dugattyúkkal.

Az ajtókat kitárva felfedezhetjük, hogy a pilótafülke többet is tartogat magában, mint azt első látásra gondolnánk, hiszen itt található a nyolc fokozatú pedálos sebességváltó és az ikonikus Bugatti emblémával ellátott kormánykerék.

Minden egyes modell egyedi gyártási számmal rendelkezik, gondosan elrejtve a motorháztető alatt, amely segítségével a LEGO.com/technic oldalon különleges tartalmakhoz lehet hozzáférni. A szett továbbá tartalmaz egy sebességkulcsot, amellyel a hátsó légterelő mozgatható,  a maximális sebesség elérésének érdekében.

A motorháztető alatt diszkréten megbújva található egy valódi Buggati Chiron részlet: egy elegáns Bugatti táska.

A Bugatti szellemiségéhez híven ez a modell is tükrözi a gyártó védjegyét képező klasszikus két tónusú kékes színvilágot, valamint egy matrica szett is rendelkezésre áll, amellyel az apró részletek is kidolgozhatók és az építmény teljesen hitelessé válhat.

Az utolsó, művészi vonást a készletet rejtő exkluzív doboz jelenti, amely tartalmaz egy stílusos gyűjtői útmutatót, átlátható építési instrukciókkal. A rajongók emellett egy kilenc részes, a LEGO és a Bugatti szakértői által készített podcast segítségével merülhetnek el a tervezés mögötti kreatív munkafolyamatokban.

Kapható június 1-jétől a LEGO® store-ban és a shop.LEGO.com oldalon

Ez lesz a túlélőkészleted kötelező darabja az allergiaszezon idején!

Nincs többé irritált, kipirosodott orr a Zewa új, Soft & Sensitive papír zsebkendőivel!

A Zewa innovációja, a Zewa Softis Soft & Sensitive papír zsebkendők különleges ápoló balzsammal segítenek megóvni bőröd a kipirosodástól

Szerinted sem trendi a kipirosodott orr? Az új Zewa Softis Soft & Sensitive puha és kíméletes, de mégis extra erős papír zsebkendőinek anyaga mandulaolaj és aloe vera különleges keverékét tartalmazza, így gyengéden gondoskodnak az érzékeny, irritációra és kipirosodásra hajlamos bőrről – még az allergiaszezon kellős közepén is. Vidd magaddal a táskádba rejtve, a dobozos változat pedig az otthonodban is éppen akkor lehet kéznél, amikor a legnagyobb szükséged van rá!

„Hazánkban ma minden negyedik ember szenved valamilyen allergiától. Számukra különösen fontos, hogy gyakori használatra alkalmas papír zsebkendőt használjanak. A Zewa legújabb terméke, a Zewa Softis Soft & Sensitive papír zsebkendő valódi innovációnak számít, hiszen 4 rétegű, erős lapjai különleges összetevőinek köszönhetően gyengéden ápolják az irritált és kipirosodott bőrt, így hasznos társunk lehet a pollenszezonban, vagy akár egy megfázásos időszakban is” – emelte ki Hegedűs Eszter, a Zewa brand menedzsere.

Zewa Softis Soft & Sensitive

Gyengéden ápoló mandulaolajjal és aloe vera kivonattal. Extra erős a gyakori használathoz. 4 rétegű, kellemesen puha. Illatanyagmentes. Parabénmentes. 10x9-es és dobozos csomagolásban is elérhető

A Zewa-ról

A prémium minőségű, legfejlettebb papír-ipari technológiákat alkalmazó piacvezető márka alapjait a 19. század utolsó évtizedében fektették le. A Zewa névadójának a dél-németországi ZellstoffFabrik Waldhof gyárnak a futószalagjáról kerültek le az első Zewa termékek, melyek Magyarországon 1993 óta vásárolhatók meg. Azóta a Zewa márkanév fogalom lett, és piacvezetővé vált a toalettpapírok, papír zsebkendők és háztartási papírtörlők szegmenseiben (Nielsen YTD Augusztus 2017, Mo., értékben), valamint a szalvéta piacon is jelen van. A Zewa termékeit a svéd Essity (korábban SCA) cég gyártja és forgalmazza 1995 óta.

További információ: www.zewa.hu

Fesztivál a palackban: közös nyári promóciót indít a Coca-Cola és a Sziget Kft.

A Coca-Cola egyet jelent a barátokkal és szeretteinkkel közösen átélt nyári pillanatokkal, élményekkel – különösen a nagy nyári fesztiválokon. A Coca-Cola Magyarország és a Sziget Kulturális Szervezőiroda idén először különleges együttműködést indít: a legmenőbb nyári pillanatokra vágyó fogyasztók páros fesztiválbelépőt nyerhetnek a VOLT, a Balaton Sound és a Sziget fesztiválra, vagy egy egyhetes nyaralást a siófoki Coke Parti Kecóban.

A Coca-Cola vásárlói megnyerhetik életük nyári élményét: páros napijegyet a legnépszerűbb fesztiválokra – a VOLT-ra, a Balaton Soundra és a Szigetre –, és hetente kétszer sorsolás útján nyolcfős, egyhetes, siófoki Coke Parti Kecós bulival és nyaralással is gazdagodhatnak a szerencsések. Az együttműködés részeként a promóciós palackok címkéje különleges, leválasztható karszalagot rejt magában, a dekorációs céllal viselhető szalagon a három zenei fesztivál logója is megjelenik. A vásárlók a promóciós palackok kupakjainak belsejében nyomtatott kódot találnak. A kódot a nyar.coke.hu oldalra feltöltve megadhatják a felhasználók, melyik nyereménytípusért játszanak: a páros fesztiválbelépőért vagy az egyhetes balatoni lazulásért. Aki fesztiváljegyet szeretne, kiválaszthatja, hogy a három fesztivál közül melyiken szeretne részt venni. Aki pedig a Coke Parti kecót választja, eldöntheti, hogy melyik héten szeretne a barátaival/családtagjaival lazulni.

A Coca-Cola Company elkötelezett amellett, hogy megadja fogyasztóinak a választás lehetőségét, így számos cukormentes termékváltozatot is forgalmaz. A nyári promócióban a félliteres PET-palackos Coca-Cola ízvariánsok vesznek részt, vagyis az eredeti Coca-Cola íz mellett a Coca-Cola zero, a Coca-Cola zero lemon, a Coca-Cola zero cherry és a Coca-Cola light is.

A nyereményjátékban a 18. életévüket betöltött fogyasztók vehetnek részt. Ők naponta legfeljebb 5 kóddal játszhatnak a 10 darab napi nyereményért (páros napijegyért a kedvenc fesztiváljukra) vagy a hetente kétszer kisorsolandó, egyhetes Balaton-parti bulizásért hét barátjukkal, családtagjukkal. A promóció június 1-től augusztus 2-ig tart.

 

VILÁGREKORD KÍSÉRLET A FORD MUSTANG TÁMOGATÁSÁVAL

1.000.000 LEGO kockából összerakott kígyó! Légy részese a rekordnak, vár a KidFest!

A lenyűgöző sportautó átadására különleges helyszínen egy különleges világrekord kísérlet keretében került ma sor.

A LEGO Store szervezésében és a Ford támogatásával ma elindult KidFest 2018 családi eseményen, a Millenárison a hétvégén megkísérlik megdönteni a jelenlegi LEGO kígyó építési világrekordot.

A cél, hogy vasárnap estére több mint 1 millió LEGO kocka felhasználásával egy legalább 320 méter hosszú kígyó készüljön el.

A kígyó farka a közreműködő gyerekek és újságírók segítségével már pénteken délután szépen körbe fonta a kiállított különleges Orange Fury Mustangot, vasárnap délutánra pedig várhatóan egy hatalmas LEGO kígyó foglalja majd el a Millenáris park nagy részét. A vállalkozó kedvű résztvevők 232 darab 4 x 2 es klasszikus LEGO kocka összeépítésével készített gyűrűkből rakhatják össze a kígyó testét.

KISS GERGELY A FORD MUSTANG MAGYARORSZÁGI NAGYKÖVETE

Bemutatkozott a legújabb MUSTANG

A Ford ma különleges sajtóesemény keretében mutatta be az új Ford Mustang karcsúbb, gyorsabb és modernebb változatát, ami megújult külsővel, továbbfejlesztett hajtásláncokkal és futóművel, fejlettebb vezetősegítő rendszerekkel és még több személyre szabási lehetőséggel nyűgözi majd le a legendás modell európai rajongóit.

Az első új Mustangot Kiss Gergely háromszoros olimpiai bajnok vízilabdázó vehette ma át. A 5.0 literes, V8-as, immár 450 lóerős fekete Fastback Mustangot az előző modellhez hasonlóan egyedi, arany, ezüst és bronz csíkozás díszíti. A márkanagykövet aláírásával és a legendás hetes számmal ellátott autó új 10 fokozatú automata sebességváltón keresztül, és 4,3 másodperc alatt gyorsítja 100 km/órás sebességre az autót.

Az európai igényeknek megfelelő tuningnak köszönhetően a Mustang eddig is élvezetes vezetési élményét tovább fokozza a kifinomult MagneRide® futómű és a választható Üzemmódok választéka, amelyben az új, személyre szabható My Mode beállítás is megtalálható. Szintén újdonság az Aktív Szelepes Kipufogó, amelynek innovatív Jó Szomszéd üzemmódja jól jöhet kora reggel és késő éjjel.

“ A Mustang nálam régi szerelem, hisz ahogy sokan tudják, a garázsomban 2012 óta ott áll egy eredeti 65-ös évjáratú oldtimer Mustang. Nagy megtiszteltetés volt, mikor 2016-ban a Ford felkért, hogy legyek a legendás Mustang magyarországi márka nagykövete. 2 éve járok nap, mint nap a Mustanggal, minden percét élvezem, de ez az új modell még nekem is tartogatott pozitív meglepetéseket” – mondta el Kiss Gergely. „Imádom az új digitális műszerfalat, ahol szinte mindent a saját ízlésem és igényeim szerint állíthatok be, nem is beszélve a 450 lőerős teljesítményről, melyből a különböző üzemmódok a lehető legtöbbet hozzák ki. – tette hozzá mosolyogva a sportoló legenda.

Az európai vevők rajongása a Mustang iránt minden várakozást felülmúlt: az automobilizmus egyik legnagyobb legendájából már több mint 33.000 darab fut a kontinens útjain. Magyarországon a 2015-ös bevezetés óta 353 új Mustang került forgalomba.