STUDIO JULIANNIE

A GYÖNYÖRŰ, SZÍNES TÁSKA KOLLEKCIÓ!

2018. február 12. - persica

Folyamatosan bővülő termékeikkel szeretnének belevinni a hétköznapokba egy kis fineszt.

Táskáik lendületesek, energikusak és elegánsak. Tervezésüket az az optimizmus járta át, ami a tervező párosból  is árad, és amit Neked is szeretnének megmutatni! 

Vigyél színt az életedbe! Szerezz be minden színből és fazonból egyet!

A kollekciókat az alábbi gondolatok inspirálták:

Légy önmagad és higgy magadban, mert különleges vagy!

Merj nagyot álmodni és megvalósítani mindazt!

juliannie@juliannie.com

http://webshop.juliannie.com/color-pop 

Te mit tudsz a kávéról?

Teszteld az interaktív gasztro-élményközpontban

A kávérajongóknak kedveskedik a Nespresso Atelier idején megrendezett Gastro Experience Center

 

Hogyan halmozhatjuk az élvezeteket, ha kávéról, csokoládéról és borról van szó? Február közepe a kávéról, a gasztronómiáról és a kávé borral és csokoládéval szoros kapcsolatáról fog szólni azok számára, akik regisztrálnak és ellátogatnak a Nespresso Atelier programsorozat társrendezvényeként megnyitó Gastro Experience Centerbe. A Várkert Bazárban február 16. és 18. között szervezett interaktív kiállításon lehetőség nyílik arra, hogy mindent megtudjunk az ízprofilokról, az illatcsaládokról és a termőterületekről.

Hamarosan ismét megrendezi a Nespresso a hazai gasztro évad egyik első nagy eseményét, a Nespresso Atelier-t. A rendezvény színvonalát többek között olyan nevek emelik, mint a Michelin-csillagos Sárközi Ákos (Borkonyha), Tiago Sabarigo (Costes Downtown) és Mizsei János (Mák Bistro), Mészáros Ádám és Mártha Róbert (ONYX), valamint Barna Ádám (St. Andrea Wine & Gourmet Bar), Herczeg Ágnes és Fiáth Attila borszakértő, illetve Nagy Zoltán (Boutiq’ Bar) bártender is. Nemcsak az ő mesteri fogásaik kulcseleme lesz a kávé, hanem a programokkal párhuzamosan futó interaktív kiállításé is, a Gastro Experience Centerben.

Milyen egy földes illat? Hogy lehet egy íz gabonás? Melyik kávé lehet „boros ízvilágú”? Rengeteg hasonló kérdésre kínál választ az izgalmas gasztro-élményközpont, ahol csokoládé-, bor- és kávészakértők segítségével kalandozhatunk az ízek és illatok világában.

Ha a gyakorlatban is kipróbálnád, hogyan kényezteti minden érzékszervünket a kávé, és szeretnéd egy új oldaláról megismerni kedvenc italodat, jelentkezz előzetesen a kiállításra. Vár a Nespresso Gastro Experience Center a Várkert Bazár exkluzív különtermében. A rendezvény ingyenes, de a részvétel előzetes regisztrációhoz kötött. Épp ezért érdemes időben jelentkezni, mert a férőhelyek száma limitált.

A regisztráció február 7-én elindult a Nespresso oldalán: www.nespresso.com/atelierbudapest

Valentin-napi ajándékiránytű

Arena meglepetések egyénre szabva

Mindjárt itt a Valentin-nap! Nincs ötleted, mit adj a szerelmednek? Pánikra semmi ok! Az Arena Mall ajándékiránytűje segít Neked megtalálni a legszuperebb ajándékokat. Fogadd meg a tippeket és találd meg a tökéletes, testreszabott meglepetést kedvesednek! 

ARENA AJÁNDÉKTIPPEK NŐKNEK 

„CUKORFALAT” A „Cukorfalat” lányok romantikusak, bújósak, imádják az otthonukat díszíteni, kedvencük a rózsaszín. Ha szeretnénk őket meglepni, egy lakásdekorációval vagy játékos sminkkészlettel biztosra mehetünk! De szervezhetünk neki mozis randit is, például a megújult Cinema City Arena VIP-ben!

SPORTŐRÜLT Miről ismerjük fel a sportőrültet? Lételeme a mozgás, legalább heti háromszor jár sportolni, szabadidejében a legújabb edzéstípusokról és diétákról olvas. Egy vagány edzőruhával, sporttáskával vagy edzőtermi bérlettel biztosan örömöt okozunk neki!

BUSINESS LADY  A Business Lady számára a legfontosabb a munka, a karrier. Soha nem késik el, megjelenése mindig tökéletes. Útközben is e-mailekre válaszol, telefonál. Válasszunk neki az igazi klasszikusok közül: egy gyönyörű táskának vagy vörös rúzsnak biztosan örülni fog!

FEMME FATALE A végzet asszonya pontosan tudja, mi áll jól neki, mivel vonja magára a figyelmet és csavarja az ujja köré a férfiakat. Lepjük meg egy gyönyörű piros ruhával vagy különleges illattal, amivel még jobban kiemelheti vonzó vonásait! De vigyázat: nehogy lecsapják őt a kezünkről!

MENŐ CSAJ A menő csajnak rengeteg barátja van. Ő a társaság középpontja, akinek folyton csörög a telefonja, szelfizik és buliról bulira jár. Épp ezért órákat tölt a gardrób előtt, hiszen fontos neki, hogy mindig jól nézzen ki. Ha a tökéletes ajándékot keressük, egy trendi telefontokot adjunk neki, vagy lepjük meg egy stílusfrissítéssel! Akár az Arena Stylist-nál is foglalhatunk időpontot neki!

ARENA AJÁNDÉKTIPPEK FÉRFIAKNAK 

„ANYUKA KEDVENCE” Az Anyuka kedvence típus szereti a kényelmet, a finomságokat. A legjobban mindig anyukája főztjének örül, de ha Valentin-napi meglepetést keresünk neki, egy puha fürdőköpenynek vagy relaxáló aromagyertyának is örülni fog.

SZÍVTIPRÓ  A Szívtiprót azonnal felismerjük! Sármos, pontosan tudja, mit akar és azt is, hogyan érheti el, legyen szó munkáról, vagy szerelemről. Szereti a luxust, az extravaganciát. Kedveskedjünk neki stílusos meglepetésekkel: egy vagány karóra vagy nyakkendő a neki való ajándék! 

SRÁC A SZOMSZÉDBÓL Jóképű, vicces és mindig számíthatunk rá: ő a srác a szomszédból. Nem követi a divatot, mégis tudja, mi áll jól neki. Sokat lóg a haverokkal, szeret utazni, bulizni. Ha testhezálló ajándékot szeretnénk, vegyünk neki egy utazótáskát vagy lepjük meg egy kényelmes pulcsival!

ÉJJELI BAGOLY Az Éjjeli Bagoly későn fekszik és későn kel. Igazi álmodozó, szeret lustálkodni. Este éled fel igazán: ilyenkor szívesen találkozik a barátaival, vagy hajnalig olvassa kedvenc könyvét. Egy különleges naplóval vagy vacsorameghívással biztosan levesszük őt a lábáról!

MR. TÖKÉLETES Az elnevezés önmagáért beszél: Mr. Tökéletes a munkában, a szerelemben is tökéletes. Megjelenésére sokat ad, munkahelyén odavannak érte, hiszen rengeteget dolgozik és nagyon sikeres. Lepjük meg egy gyönyörű táskával vagy neki való friss, energikus illattal!

Hogyan öltözködjünk rétegesen?

A Helly Hansen újratervezett őszi/téli Base Layer kollekciója kényelmes és egyben meleg viselet a hideg téli sportok kedvelői számára

A kérdésre, miszerint hogyan vegyük fel a harcot a hideg ellen, a réteges öltözködés a válasz. Sportolás közben ez különösen fontos, hiszen az egyes rétegek a lehető legjobban szigetelnek, melegen és szárazon tartják viselőjüket. Szintén a réteges öltözködés előnyei közé tartozik, hogy adott esetben könnyen megszabadulhatunk egy-egy rétegtől, amennyiben az időjárás változik. 

Kevesen tudják, de a háromrétegű öltözködés feltalálója Helly Hansen volt. A legalsó réteg a Base Layer, az aláöltöző, melynek elsődleges funkciója, hogy szárazon tartsa viselőjét, elvezetve a nedvességet a bőrfelszínről. A középső réteg – Mid-Layer – megtartja a hőt, így praktikus viselet a hidegebb napokon. Az Outer Layer, azaz külső réteg időjárástól függően lehet egy kabát vagy széldzseki, ami egyaránt véd a széltől és csapadéktól. 

A háromrétegű öltözködés alapja és egyben legalsó rétege az aláöltöző, melynek forradalmi Lifa® technológiát Helly Hansen 1970-ben fejlesztette ki, és hívta életre a világ első technikai aláöltözőjét, nagyban megváltoztatva ezzel a hegyen dolgozó szakemberek és sportolók mindennapi életét. Amikor a márka először mutatta be a Lifa®-t a piacon, az aláöltöző nemzetközi szinten nagyon gyorsan elismertté vált az alacsony és magas intenzitású tevékenységek alatt nyújtott hatékony teljesítményének köszönhetően. Napjainkban a Lifa® aláöltözőt számos profi síelő és hegymászó, sportoló és a világ legzordabb környezetében dolgozó férfiak és nők egyaránt használják. Olyan professzionális síelők választják ezt az aláöltözőt, mint a kanadai alpesi síválogatott, a finn sífutó válogatott és a svéd alpesi síválogatott tagjai.

A márka célja a magas teljesítmény mellett az, hogy az emberek számára kényelmet nyújtson, melegen és szárazon tartsa őket, függetlenül attól, hogy hol vannak, vagy milyen tevékenységet végeznek. Ennek érdekében az elmúlt 15 év során a profik tapasztalataira támaszkodva a vállalatnak sikerült több mint ötvenszer újítani a rostok és a varrások felépítésén.   

A 2017-es őszi/téli szezonban teljesen megújult a Helly Hansen Lifa® technikai vonala; a 100%-ban merinói gyapjúból készült aláöltözetek új dizájnnal, formával, színekkel és mintával kaphatóak, illetve a típusnevek is módosultak. Mind az öt változat – Lifa®, Lifa® Active, Lifa® Merino, HH Merino Light és HH Merino Mid – tökéletes választás hideg időben történő, aktív mozgáshoz, legyen szó alacsony intenzitású tevékenységekről, mint a hűvös reggeli munkába menetel, egészen a magas intenzitású aktivitásig, mint a fekete pályán való buckasízés.

A Lifa® Merino ½ Zip tartós meleget biztosítva tökéletes választás férfiaknak és nőknek egyaránt még a leghidegebb napokban is. A kétrétegű kialakítás lényege, hogy a belső Lifa® szálak elvezetik a testről a nedvességet, így biztosítva a kényelmes érzetet, emellett szárazon tart, míg a külső merinói gyapjú meleget ad még rendkívül hideg időben is.

A férfiaknak és nőknek egyaránt tökéletes Lifa® Merino Seamless ½ Zip aláöltözetben a Lifa® Merino előnyeit ötvözi: a rostszálak elvezetik a testről a nedvességet, míg a merinói gyapjú meleget ad, a tökéletesen zárt varrások és a szuper sztreccs felépítés pedig lehetővé teszi a kényelmes mozgást a legaktívabb napokon is.

Betty Barclay Beautiful Eden

Virágillatú álmok tavaszra

Némely illat költői. Azonnal álmodozásra késztet, mint egy gyöngéd érintés, amely csodálatos fantáziavilágok kapuit tárja fel. A Betty Barclay Beautiful Eden elrepít egy vad, elvarázsolt kertbe, amely a legkülönbözőbb virágok és zöldellő tavaszi lombok illatát árasztja. A madárdaltól zengő sűrű növényzetbe beszűrődnek a napsugarak. A közlekedés és a csörgő telefonok zajától távol paradicsomi menedékre lelhetünk. A Betty Barclay Beautiful Eden varázslatos természetességet kölcsönöz viselőjének a mindennapok forgatagában, és tavaszi virágtenger illatával veszi körül. 

A kereskedelemben 2018. március elejétől kapható Betty Barclay Beautiful Eden illat tökéletesen illik a tavaszhoz. Az illatkoncepciót a kampány arca képviseli: @matiamubysofia blogger, véleményvezér. Sofia Tsakiridou azt a fiatal nőt személyesíti meg, aki nyitottságával meghódítja a világot, miközben megőrzi gyöngédségét és melegszívűségét.

Az új Betty Barclay Beautiful Eden is az ilyen őszinte és romantikus nőket szólítja meg, akik közel érzik magukat a természethez, és akik azzal összhangban szeretnek élni. Van olyan ember, aki nem álmodik a saját kis édenkertjéről?

Sofia Tsakiridou, a Betty Barclay Beautiful Eden kampányának arca egy interjúban beszél a fotózás élményeiről és a parfüm üzenetéről. 

Virágos illatélmény: gyümölcsös - virágos - pehelykönnyű  

"A Betty Barclay Beautiful Eden csodálatosan könnyű, friss, virágos illat. Egy szép tavaszi napra emlékeztet, és egy kicsit az otthonomra is. A szívillatában pedig ott találom kedvenc virágomat, a bazsarózsát "- mondja Sofia Tsakiridou.

Egy varázslatos illat, amelynek pezsdítő gyümölcsös fejillata életerőt ad és pozitív hangulatot ébreszt. A szívben a zsenge virágos jegyek elvarázsolt kertre emlékeztetnek, és romantikus illatélményt teremtenek. A kompozíciót krémesen lágy, női akkordok kerekítik le. 

Fejillat: körte / fekete ribiszke / mandarin
Szívillat: bazsarózsa / egyiptomi jázmin / gyöngyvirág
Alapillat: cédrusfa / szantálfa / vanília 

"Első alkalommal tiszteltek meg azzal, hogy egy illat márkanagykövete lehetek. A helyszín és a díszlet egyszerűen lenyűgöző volt. Ezt az ott készített videók és képek is tökéletesen tükrözik." 

A színek finom játékával kápráztató design   

A külső csomagoláson látható virág motívum a pasztellszínek vidám tűzijátékára emlékeztet. Remekül illik ehhez a romantikus flakon is, amely az illatot magába zárja. Hiszen nem csak a tartalom virágillatú, a flakon maga is leképezi a virágszirmok alakját. Az Eau de Parfum külsejét kiemelkedő, mattírozott virágszirmok díszítik, ez különbözteti meg az Eau de Toilette átlátszó borításától. A Betty Barclay Fragrances a Beautiful Eden szépségápolási termékek választékát most első alkalommal egészíti ki Soft Shower Foam zuhanyzóhabbal és hidratáló Body Mousse testápoló habbal – a gyengéd testápolás kedvéért. 

Illatozó termékválaszték   

Merüljön el az érzéki virágtengerben – a Betty Barclay Beautiful Eden illataival és szépségápolási termékeivel: 

A Betty Barclay Beautiful Eden illatok 2018-ban március elejétől kerülnek forgalomba, többek között kiválasztott drogériákban, áruházakban és nagyáruházakban, szaküzletekben, valamint online a következő címen: www.betty-barclay.com.

https://www.bettybarclayfragrances.com/ 

https://www.facebook.com/bettybarclayfragrances/

 

VAGHEGGI PRIMA BŐRMEGÚJÍTÓ PROGRAM

Amikor a bőr fiatal és az élettani folyamatok megfelelően működnek, a felhám egyetlen sejtjének életciklusa körülbelül huszonnyolc napig tart; harmincéves kortól, azon kívül, hogy megjelennek a fényöregedés okozta első károsodások, a sejtcserélődés ritmusa elkezd lassulni. Az évek múlásával ez a ciklus megnyúlik, olyannyira, hogy eléri a két hónapot is, és ezzel egyidejűleg fokozatosan csökken a ceramidok mennyisége, amelyek cementként kötik össze a sejteket. 

Mindennek eredményeként a bőr fénytelen és egyenetlen lesz, helyenként megvastagszik. Ezek az elszarusodott rétegek, amelyek melanint tartalmaznak, egyenetlen hatást és fakó színt eredményezhetnek. Hasonló jelenséget lehet megfigyelni fiatal bőrön is, ha helytelen életvezetési szokásoknak van kitéve, ha érzékeny a stresszre, megtámadja a szmog vagy túlzottan ki van téve napsugárzásnak. Ezekben az esetekben alkalmazandó fontos stratégia a sejtmegújulás ösztönzése, azzal a céllal, hogy annak ritmusa változatlan maradjon. 

A Prima termékcsalád számol az anyagcsere folyamatok harmincéves kortól jelentkező lassulásával és azzal a ténnyel is, hogy az idő előre haladtával az új sejtek termelődése is csökken: ösztönzi a sejtcserélődést és gyengíti a felszíni réteg sejtjei közötti kötődést, elősegítve ezek leválását, de törődik azoknak az új sejteknek az egészségével is, amelyek majd a korábbiak helyére érkeznek. Savas molekuláknak egy különleges triádja hámlasztja, de egyidejűleg hidratálja, a szabad gyökök támadásától védelmezi, helyrehozza, regenerálja és átalakítja a bőrszövetet, újratömörítve azt.

A bőr megújul, sima és tömör hatású lesz, köszönhetően a nélkülözhetetlen otthoni használatra készült nappali és éjszakai krémnek is. 

BIZTONSÁG ÉS ÖKO KOMPATIBILITÁS 

• A termékcsalád minden tagja 100% MADE IN ITALY

• Kiszerelésük környezetbarát papírból készült csomagolásból és olyan tégelyekből és flakonokból áll, amelyek nem bocsátanak ki ftalátokat

• Dermatológiailag teszteltek (Patch test), Mikrobiológiailag teszteltek (Challenge test) Nickel teszt

• Parabén-, alkohol- és parafin mentesek

• Állatkísérletek nélkül készültek

A Prima termékek használatától az arcvonások fiatalabbnak tűnnek, a ráncok kisimulnak és az árnyalat béli különbségek csökkennek. A bőrfelület egyenletes lesz és a pórusok is összeszűkülnek. Kiváló előkészítés/kiegészítés esztétikai, gyógyászati kezelések (hialuronsavas, vitaminos, egyéb feltöltés) előtt is.

Az otthoni KIT stimulálja a bőrt a megújulásra, hidratálja és teltté varázsolja azt. A tonik, az ausztrál őserdőből származó bioaktív növényi komplexének köszönhetően a bőrszövetet megújulásra készteti. Kúraszerű használatuk javasolt. 

Webáruház: www.shop.vagheggi.hu  

Szerelem és óra

Csodás Fossil ékszerek és órák érkeztek a Fashionwatch üzleteibe és a webshopon is megvásárolhatók.

A FashionWatch üzleteiben és a webshopon is számos világmárka elérhető. Most az amerikai Fossil márkát mutatjuk be nektek. Valentin nap közeledtével a cég története nagyon aktuális, hiszen a szerelem is hozzájárult ehhez az üzleti sikerhez.

A Fossil márka egy amerikai álom valóra válásának romantikus története. A nyolcvanas években járunk. A dallasi Tom Kartsotis éppen azon tűnődik, hogy a jól menő jegyértékesítő vállalkozásának vezetése már nem okoz számára semmilyen kihívást. Új üzletet szeretne. Bár nem ért hozzá, de célja, hogy egy új design óra és divat világmárkát hozzon létre!  Felkereste régi barátját a menő designert, Lynne Staffordot és felkérte az órák tervezéséhez. Mivel kedvelte a 30-50-es évek jellegzetes amerikai stílusát, először ilyen témájú órákat terveztek. Mindketten tudták, hogy a design csak a magas színvonallal lesz jól eladható, csak így lesz sikeres a Fossil márka. A kifinomult tervezéshez japán szerkezettel látták el az órákat. 

A big size órák is a Fossilnak köszönhetőek, a legenda szerint egy repülő útjuk alkalmával feltűnt nekik, hogy a stewardessek nagy méretű, férfi órákat viselnek, ami remekül mutatott finom csuklójukon. Így jött az ötlet a big size órákra, kifejezetten nőknek tervezve. A cég sikerét bizonyítja, hogy terveznek órát DKNY-nak, Michael Korsnak és számos világmárkának és megvásárolták a dán Skagen céget is. A közös munka során Lynne és Tom egymásba szeretett és összeházasodtak. Immár közösen vezetik napról napra sikeres vállalkozásukat.

Online tamagocsin gyakorolhatnak a jövő HR-esei

A munkaadók számára a kollégák megtartása kulcsfontosságú feladat a következő öt évben, miközben egy teljesen új elvárásokkal rendelkező generáció kerül a munkaerőpiacra. A HR szakma valós kihívásait mutatja be a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) saját fejlesztésű játéka, a HR tamagocsi. A gamifikációba ültetett online HR-teszt az emberi erőforrás szakma iránt érdeklődő diákoknak segít a pályaválasztásban. 

A gyors munkahelyváltásokra szocializálódott Y- és Z-generációk pályakezdésével a HR-szakembereknek kiemelt figyelmet kell fordítaniuk a munkavállalói élmény biztosítására. A Kronos 2017-es kutatása szerint az elkövetkezendő öt évben a munkaadók elsődleges prioritása a munkavállalók megtartása lesz, ezért egyre inkább stratégiai szerepet kap a HR. A digitalizáció eredményeként egyes HR-funkciók a közeljövőben teljesen automatizálttá válhatnak, miközben a felszabaduló kapacitásokkal a stratégiaalkotásra kerülhet a fókusz. 

A HR tamagocsi egy gamifikált, azaz játékosított próba, amely a HR-esek valós dilemmáival szembesíti a játékosokat. Elsődleges célja, hogy az emberi erőforrások szakma iránt érdeklődő, az egyetemekre most felvételiző diákok egyszerű, játékos formában alkothassanak képet arról, hogy milyen kihívásokkal szembesül egy HR-szakember. 

„Az Y- és Z-generációk a 2008-as gazdasági válság és a technológiai fejlődés hatására gyorsabban váltanak állást, mint a korábbi korosztályok. A tehetséges munkaerő megtartása érdekében a legfontosabb feladat az úgynevezett minőségi munkavállalói élményút megfelelő megtervezése, valamint a sikeres munkáltatói márkaépítés. A HR tamagocsiban ezt a folyamatot ismerhetik meg játékos formában a diákok.” – mondta Dr. Király Zsolt, a METU egyetemi docense, az emberi erőforrások szak vezetője. „A gamifikáció nem szimplán egy játék vagy eszköz, hanem 75 százalékban pszichológia és 25 százalékban technológia. A játékosításnak köszönhetően a résztvevők nyitottabbá válnak, így nem vágják el a lehetőségét annak, hogy megismerjék az adott kérdéskört.” – tette hozzá a szakértő. 

A gamifikáció nemcsak a munkaerőpiacon, hanem a pályaválasztás területén is számos újítást hozhat, hiszen segítségével a diákok felmérhetik, hogy az adott szakmához szükséges készségek és kompetenciák mennyire állnak közel az elképzeléseikhez, így pedig kisebb az esélye, hogy olyan szakra kezdenek el járni, amit végül nem fejeznek be.

HR tamagocsi – neveljünk ki egy szakembert!

A HR tamagocsi játék elején a játékosok négy, eltérő stílusú és képességű pályakezdő karakter közül választhatnak. A karakterek önmagukban reflektálnak arra, hogy a munkaerőpiacon minden munkavállalónak mások az erősségei és készségei. A karakter karrierfejlődése során a játékos folyamatos döntések elé kerül, amelyek meghozatalakor a választott munkavállaló fejlődése kerül a középpontba. A játék meghatározó állomásainál egy-egy HR szakmai videóüzenet is beépítésre került, ezekben szakmai partnerként Dr. Király Zsolt mellett Megyeri Mirtill, a Zyntern társalapítója és Speiser Tamara, a Profession.hu szakértője működött közre. 

Az eddigi közel 2000 HR tamagocsi-játékos 70 százaléka nő, többségük 18 és 24 év közötti fiatal. A játékosok háromnegyede vidéki, de játszottak már a HR tamagocsival Svájcból, Romániából, Kanadából és Indonéziából is. Az eddigi adatok alapján a játék a középiskolások és az egyetemisták körében ugyanannyira népszerű, a játékosok 13 százalékát pedig mesterszakon vagy posztgraduális képzésen tanuló fiatalok teszik ki. A legnépszerűbb karakter 52 százalékkal „Öltönyös Bence”, a legkevésbé népszerű 10 százalékkal „Magabiztos Évi” lett. A nők többsége (64 százalék) számára „Öltönyös Bence” a legszimpatikusabb, míg a férfi játékosok többsége (46 százalék) „Megbízható Dóri” karakterét választotta. 

A HR tamagocsi játék minden érdeklődő számára elérhető a Google Play áruházban. A METU emberi erőforrások alapképzési szakjára az érdeklődők február 15-ig jelentkezhetnek.

JÓTÉKONY SEGÍTSÉG = ÉLELMISZERBANK

Közel 400 kamionnyi élelmiszert mentett meg a kidobástól az Élelmiszerbank 2017-ben

Míg napjainkban világszerte hatalmas élelmiszerpazarlás zajlik, egyre nagyobb hangsúlyt kap az élelmiszerfeleslegek megmentése is. Az Élelmiszerbank két fő célja, hogy csökkentse az élelmiszerpazarlást és mérsékelje a nélkülözést. A tavalyi évben a korábbi eredmény közel kétszeresét, 9 300 tonna élelmiszert mentett meg az egyesület, amivel több mint 300 000 rászorulónak tudtak segítséget nyújtani.

Az élelmiszerfelesleg mennyisége Magyarországon becslések szerint közel 2 millió tonnát tesz ki, az ebből megmenthető mennyiséget az Élelmiszerbank 80 – 100 000 tonnára becsüli. Az Élelmiszerbank partnereivel közösen azon dolgozik, hogy ebből a hatalmas mennyiségből egyre többet tudjon megmenteni a kidobástól és eljuttatni a nélkülözők asztalára.

Az Élelmiszerbank által megmentett 9 300 tonna élelmiszer hatalmas mennyiség: ha kamionokra raknánk, a sor közel öt és fél kilométer hosszan kanyarogna.

A megmentett termékek összértéke pedig eléri az 5,2 milliárd forintot.

A megmentett élelmiszerek nagyon változatos képet mutatnak: pékáru, zöldség-gyümölcs, tejtermékek, húsáru, hosszú lejáratú élelmiszerek mind-mind megtalálhatóak a nélkülözőknek átadott csomagokban.

Az élelmiszerek az Élelmiszerbank 350 partnerszervezetén keresztül több mint 300 000 nélkülözőt segítenek. Az ellátottak között elsődlegesen rászoruló gyermekek és családok vannak, de az Élelmiszerbank nagy számban ér el időseket, fogyatékkal élőket, hajléktalanokat és más hátrányos helyzetű csoportokat.

Az élelmiszerek közel 90%-a az Élelmiszerbankkal kapcsolatban lévő kereskedelmi láncokból jut el a nélkülözőkhöz a partnerszervezeteken keresztül. A maradék 10% élelmiszeripari gyártóktól érkezik az Élelmiszerbank központi raktárába, hogy aztán innen mielőbb rászorulókhoz juthasson.

Az Élelmiszerbank célja, hogy rövid távon minden élelmiszeripari szereplő jótékony célra ajánlja fel élelmiszerfeleslegét, ezzel biztosítva a felelős működést.

Magyar Élelmiszerbank Egyesület

Magyarországon minden évben 1,8 millió tonna élelmiszer megy veszendőbe. A Magyar Élelmiszerbank Egyesület célja, hogy kapcsolatot teremtsen az országunkban felhalmozódó élelmiszerfeleslegek és a rászorulók között, ezzel elősegítsük az éhezés és az élelmiszerpazarlás csökkenését Magyarországon. Az Élelmiszerbank működésével egyszerre szolgál környezetvédelmi és szociális célokat. Az Élelmiszerbank több mint 13 éves fennállása óta gyártóktól, kereskedelmi hálózatoktól gyűjti be a feleslegessé vált élelmiszereket, melyek között vannak közeli lejáratú vagy csomagolás hibás termékek, de akár szezonálisan már nem eladható, kiváló minőségű élelmiszerek is.

www.elelmiszerbank.hu

Te is Szilíciumvölgy - szindrómában szenvedsz?

7 megoldás a legújabb népbetegségre

Egyre több megbetegedést hívunk népbetegségnek, a cukorbetegségtől az elhízáson át a különféle onkológiai megbetegedésekig. Az utóbbi években felkéredzkedett a listára egy eddig meg nem nevezett, bár jó ideje sokakat érintő kór, az ún. Szilíciumvölgy-szindróma. Nem is gondolnánk, hogy hány különböző egészségügyi panasz okozója az irodai ülőmunka, az ehhez kapcsolódó tevékenységek és helytelen szokások – amelyek fizikális, sőt mentális problémákat is előidézhetnek.

Nem csoda, hogy a legmodernebb irodák fejlesztését a munkatársak egészségének és közérzetének javítása határozza meg a jövőben. A washingtoni székhelyű International WELL Building Institute WELL Building Standard (WELL) minősítés az épületek egészségre, közérzetre gyakorolt hatását vizsgálja és értékeli hét szempont alapján, ezzel nyújt megoldást a Szilíciumvölgy-szindróma tüneteire. Európában elsőként, a Futureal-csoport három magyarországi irodaprojektje egyszerre szerezte meg a nemzetközi WELL Building Platina előminősítését. Ennek apropóján a magyar ingatlanfejlesztő cégcsoport szakemberei összegyűjtötték, miként változtatja meg hamarosan a dolgozók mindennapjait az irodák új generációja. 

Testmozgás. Aki naponta több mint 6 órát ülve tölt, az harminc év munkaviszony után több mint 5 évet tölt a székhez kötve. Ráadásul munka után is többnyire ücsörgéssel töltjük a nap hátralévő részét. A nagy átlag a napi minimum 30 perces aktív mozgás helyett mindössze kb. 10 percet tölt könnyebb aktivitást kifejtő mozgással pl. sétával. A legalapvetőbb tünetek a nyak-, hát- és derékfájás, de az elhízás, a cukorbetegség, sőt a szív- és érrendszeri megbetegedések kockázatát is növeli a mozgásszegény életmód. 

A WELL minősítésű épületekben a lépcsők és folyosók számának és hosszának növelésével a dolgozók több teret kapnak a napközbeni minimális mozgásra, az épület körül kialakított bicikliutak pedig autó mellőzésére motiválnak. 

Szellemi frissesség. A folyamatos stressz okozta visszatérő betegségek gyakori munkából való kiesést és a produktivitás csökkenését vonják maguk után, jelentős anyagi károkat okozva a cégeknek és a társadalombiztosításnak.  De ha „csak” alvászavarral, vagy visszatérő fejfájással küzdünk, az is pont elég, hogy ne tudjunk jól teljesíteni. A holnap irodáiban családbarát szolgáltatások, változtatható terek, a kultúrát, valamint a jó hangulatot előtérbe helyező dizájn segíti a dolgozókat a szellemi kiegyensúlyozottság fenntartásában. 

Természetes fény. Az egész napos monitornézésből adódó szemfáradság, majd hosszú távon a látás romlása a másik sokakat érintő tünet. Azt már el szoktuk felejteni, hogy ha nem jut a szemünk elegendő természetes fényhez, például a hormonháztartásunk összezavarodik, kevésbé tudunk koncentrálni, hamarabb elfáradunk, de az anyagcserénkre és a testtömeg-indexre is kihathat. A jövő irodáiban fontos szempont az elegendő természetes fény, amit az épületek tájolásával és az ablakok méretezésével érnek el, hogy a dolgozók egész nap elegendő természetes fényhez jussanak. 

Egészséges táplálkozás lehetősége. Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) kutatásai szerint évente kb. 2,7 millió ember halálát okozza világszerte a nem elegendő mennyiségű gyümölcs- és zöldségfogyasztás. Ezzel globálisan a 10 legveszélyesebb, halált okozó rizikófaktor közé sorolható a kevés vitaminfogyasztás. 2014-ben világszerte közel 2 milliárd felnőtt volt túlsúlyos, több mint harmaduk elhízottnak számított. A minősített épületek közelében található termelői piacok és egészséges éttermek szintén a megfelelő táplálkozást támogatják. 

Levegőellátás. Ha negyven fokban meghűlt emberrel találkozunk nyáron, egészen biztosan légkondis irodából jön. Amellett, hogy a kinti és benti hőmérsékletkülönbségnek maximum 6-8 foknak szabadna lennie, sok helyen jégveremre állítják a nyári kánikulában a légkondit. A nem megfelelően vagy ritkán tisztított rendszer pedig sokkal komolyabb légzőszervi megbetegedéseket is okozhat. A jövő irodáiban légszűrőkkel, fokozott szellőzéssel és speciális berendezésekkel sokkal jobb minőségű beltéri levegőt lélegezhetnek be a dolgozók. 

Víz. A nőknek 2,7 liter, a férfiak 3,7 liter folyadék (nagy része víz formájában) tartaná fenn a test normális hidratációs állapotát. Annak, aki sportol, dohányzik, ennél is többre van szüksége. Legtöbben kínosan ügyelünk, hogy összejöjjön a minimum, de ha nincs az irodában víztisztító, a csapvíz nem az igazi, a több liter ásványvizes palackkal pedig a környezetnek ártunk. A WELL épületek tervezésekor átfogóan értékelik ki az épületek vízforrását, és az eredmények alapján kiválasztott szűrőberendezésekkel magasabb minőségű, rendszeresen ellenőrzött ivóvízhez jutnak a dolgozók, miközben óvja az erőforrásokat is. 

Kényelem. Mindenkinek meg van az érzés, amikor a kényelmetlen, lestrapált irodai székből kínzó fájdalommal jár a felállás. Ez az egyik legalapvetőbb oka a hát-és derékfájásnak, az izomfájdalmaknak, és a stressz kialakulásának. A WELL épületekben kényelmi funkciók enyhítik a stresszt és segítenek fenntartani a szervezet hormonális egyensúlyát. Ezek a tervezési stratégiák nemcsak a mozgáskorlátozott emberek számára biztosítják a hozzáférést, hanem egyúttal megakadályozzák a sérüléseket mindenki számára vonzó közlekedési terek biztosításával. Emellett komfortosan kialakított akusztikai megoldások, művészeti alkotások és természetközeli berendezések segítik a hatékony munkavégzést. 

Hamarosan Magyarországon is találkozhatunk WELL Building Platina minősítésű épületekkel. A Futureal-csoport jelenleg három ilyen típusú irodaházat fejleszt Budapesten: a befejezés alatt álló Váci úti Advance Tower első üteme, az Etele tér közelében épülő Budapest ONE, illetve a Corvin Sétányon megvalósuló Corvin Technology & Science Park (Corvin 5) is megszerezte a legmagasabb szintű fokozat előminősítését. WELL minősítést világszerte eddig mindössze 56 irodaépület kapott, ebből csupán 3 - két egyesült államokbeli és egy kínai – fejlesztés érdemelte ki a legmagasabb, Platina szintet. 

Egy előre megtervezett szökés

...... a fürdőbe :)

Ezzel a szökéssel azonban senki nem kerülhet a szenzációt ígérő hírlapok főoldalára, ehhez a szökési tervhez bárki csatlakozhat következmények nélkül. Miről is van szó ilyen talányos bevezető után?

2018. február 28-án, szerdán újra lesz „Szökjön ki egy fürdőbe!” akció.

Ezen a napon a Magyar Fürdőszövetség kezdeményezésére akár 50%-os kedvezményekkel is várják a lazítani, kikapcsolódni vágyó vendégeket számos hazai fürdőben. Az akciónak köszönhetően több ember számára is elérhetővé válik a testi-lelki regenerálódás, amire azért is van nagy szükség, mert a többség csak lót-fut nap mint nap, nem hagy magának időt a feltöltődésre, pedig aki az ellazulásban kellő gyakorlatra tesz szert, könnyebben dolgozza fel a stresszhelyzeteket, megőrzi egyensúlyát, és így megelőzheti a betegségeket.

Az ellazulásnak számos lehetőségei közül talán a leghatékonyabb a fürdőzés. A meleg vizű gyógy- és termálfürdők olyan komplex módját adják a kikapcsolódásnak, amelyet a szervezet is hálásan fogad. Február utolsó napján számos fürdőben féláron válthatók belépőjegyek, de sok létesítmény masszázs- és szauna szolgáltatásokat is kínál 50%-os kedvezménnyel. Érdemes előre tájékozódni, hogy az országban mely létesítmények, milyen szolgáltatásokra érvényesítik a kedvezményt. Az erre vonatkozó információkat megtalálhatják a www.furdoszovetseg.hu weboldalon.

Néha muszáj őrült dolgokat tenni, néha lazítani kell a „nyakkendőn”, hogy aztán újult energiával lehessen visszatérni a munkához. De talán nem is kíván olyan nagy őrültséget egy fürdőzéssel töltött szabadnap, végül is nem az Alcatraz börtönéből kell szökést tervezni, csak a mindennapok monotóniája elől.

LEG GODT avagy Jót játszani :)

60 éves a LEGO® kocka és a végtelen kreativitás

2018. január 28-án ünnepelte 60. születésnapját az ikonikus LEGO® kocka

60 évvel ezelőtt egy egyszerű ötlet, hogy tegyenek egy műanyag kocka belsejébe rögzítő csöveket, a világ egyik legizgalmasabb és legmeghatározóbb játékának megszületéséhez vezetett – ez lett a LEGO® kocka.

Azóta a LEGO játékélmény az építés öröméről szól, lehetővé téve minden gyerek számára, hogy alkotó játék révén formálják saját világukat.

„A LEGO játékélmény mozgatórugója a képzelet és a kíváncsiság, a lelke pedig maga a LEGO kocka –összerakni a kockákat, majd szétszedni őket újra meg újra úgy, hogy annak csak a képzelet szabhat határt. Ez segíti a fiatal elméket abban, hogy nyitottak maradjanak, folyamatosan kutassanak és fejlesszék az olyan 21. századi* készségeket, mint amilyen a kreativitás, az együttműködés és a problémamegoldás” – mondta Julia Goldin, a LEGO Csoport marketingvezetője.

A LEGO Csoport 1949-ben kezdett el műanyag kockákat gyártani, de csak kilenc évvel később, 1958-ban született meg az általunk ma ismert LEGO kocka. Több éves kísérletezéssel jutottak el az ikonikus dizájnhoz, amin lényegében azóta sem változtattak. Az egyedülálló forma, és hat évtizednyi megalkuvás nélküli minőségre és a biztonságra való törekvés gondoskodik arról, hogy a hatvan év különbséggel készült LEGO kockák is összeilleszthetők legyenek egymással.

A világ kreativitását építi több mint 60 éve

A LEGO kocka kiváló minőségének, az újragondolás állandó lehetőségének és a szórakozás végtelen óráinak köszönhetően időtlennek bizonyult. A LEGO játék minden generáció számára vonzó, és ma is éppen olyan szórakoztató és aktuális, mint 1958-ban - a játék erején keresztül inspirálja az építők, az alkotók és az álmodozók generációit.

Miközben a LEGO Csoport folyamatosan új játékélmények kifejlesztésén dolgozott, az eredeti küldetése változatlan maradt: a játék és a képzelet révén építeni a gyerekek jövőjét. A LEGO ügyfélszolgálatának csapata minden évben több ezer levelet kap fiatal és kreatív LEGO géniuszoktól, akik folyamatosan emlékeztetik őket küldetésükre. Íme, csak néhány példa:

„Olyan, mintha csak átugorhatnál egy másik világba, amit csupán a gondolataiddal mennyországgá változtathatsz” – mondta Helen (11 éves).

„Szeretem, mert építhetsz, játszhatsz, és használhatod a képzeletedet” – mondta Lincoln (7 éves).

„Minden gyerek nagy képzelőerővel és hihetetlen potenciállal, kíváncsisággal és kreativitással vág neki az életnek. Fontosak a játékos tanulási tapasztalatok, mert segítik a kicsiket a kreativitásuk és kíváncsiságuk megtartásában egész életük során. Szeretnénk felszítani a következő fiatal generációk képzelőerejét is, és továbbra is ösztönözni a gyerekeket arra, hogy olyan világokat álmodjanak meg, amilyenekre mi még csak nem is gondoltunk soha” – mondta Julia Goldin.

60 évnyi korlátlan kreativitás és vég nélküli játékos pillanat ünneplése okán a LEGO tanácsot kért egy csapat gyerektől – árulják el, hogyan maradjunk kreatívok és játékosak akkor is, amikor öregebbek leszünk.

Nézzék meg, mit mondtak: https://www.youtube.com/watch?v=BMah9f6utag

Megjegyzés: *Az Állások Jövője Jelentés (Világgazdasági Fórum) a problémamegoldást, a kritikus gondolkodást és a kreativitást a három legfontosabb készségként említi meg, amelyekre szükség lesz egy jövőbeli munkahelyhez.

A LEGO kockáról:

A LEGO alapítója, Ole Kirk Kristiansen 1949-ben piacra dobta „Automatikusan Rögzülő Kockák” néven az első kockákat. Négy évvel később a nevet megváltoztatták, így lett LEGO Mursten (a LEGO kocka dán megfelelője), és öt színben lehetett kapni: fehér, piros, sárga, kék és zöld.

Az eredeti kockák üregesek voltak, így illeszkedési erejük is korlátozott volt. A gyerekek tudtak belőlük építeni dolgokat, de azok darabokra hullottak, ha megmozdították őket vagy az építmény megbillent. Míg a gyerekek a csövecskék nélküli kockákkal játszottak, egyre nagyobb erőkkel keresték az összetartó erő javításának kulcsát – egészen 1958-ig, amikor tökéletesítették a jelenlegi LEGO kocka formát.

Érdekességek:

Hat darab “2x4-es” LEGO kockát több mint 915 millió módon lehet összerakni

Ha építenénk egy körülbelül 40 milliárd LEGO kockából álló tornyot, elérné a Holdat

A LEGO® elemek gyártásához használt öntőformák pontossága 0,004 mm-en belül van – ez kevesebb, mint egy hajszál vastagsága. Ez a pontosság az, amit mi összetartó erőnek nevezünk.

A gyártás során használt színek száma: 60+

A különböző típusú LEGO elemek száma (beleértve az összes LEGO kocka típust és más elemeket): több mint 3,700

Karneváli koktélok a FINLANDIÁTÓL

Hivatalosan is elindulhat a visszaszámlálás, hiszen itt a farsangi időszak, ami nem jelent mást, mint hogy méltó módon mondjunk búcsút a téli szürkeségnek, hideg napoknak, és belevessük magunkat a tavaszvárás időszakába. Természetesen a gasztronómiai élvezetekről sem érdemes ilyenkor megfeledkezni, a retro farsangi fánk mellé pedig íme néhány karneváli hangulat ihlette, extrém koktélkülönlegesség.

Tavaszváró virágcsokor

 

4 cl Finlandia Blackcurrant Vodka

1 cl grapefruit likőr

1 cl meggyszirup

1 cl limelé

10 cl licsilé

 

Díszítés:

ehető virágok, menta és ribizli

Elkészítés: Az alapanyagokat shakerben jéggel összerázzuk, és hűtött koktélos pohárba töltjük.

 

Karneváli őrület

 

2 cl Finlandia Cranberry

1 cl zöldalma likőr

1 cl áfonyaszirup

3 cl tejszín

 

Díszítés:

citromhéj reszelék, áfonya és ehető virágok

Elkészítés: Az alapanyagokat shakerben jéggel összerázzuk, és hűtött koktélos pohárba töltjük.

Farsangi kavalkád

4 cl Finlandia Classic Vodka

1 cl alma likőr

1 cl almáspite-szirup

0,5 cl fahéjszirup

5 cl madártej

 

Díszítés:

fahéj reszelék és ribizli

Elkészítés: Az alapanyagokat shakerben jéggel összerázzuk, és hűtött koktélos pohárba töltjük.

 

A Finlandia a mértékletes alkoholfogyasztás híve.

MEGÉRKEZETT A KAZAR ÚJ CIPŐ KOLLEKCIÓJA!

Izgalmas minták, vibráló színek, forró, trópusi hangulat.

Szerintem nincs nagyobb boldogság egy NŐ életében, mint amikor cipőt vásárol :)

Igazán szerencsésnek mondhatom magam, hogy a fotózásaink alkalmával szebbnél szebb, gyönyörűbbnél gyönyörűbb cipőkkel, ruhákkal, kiegészítőkkel dolgozhatunk. Nem történt ez most sem másképp, és nem is bírtam ellenállni a KAZAR álomszép cipő kollekciójának, hoztam nektek egy „csoportképet” ennek örömére.

A körömcipőket már megtaláljátok a KAZAR üzleteiben, légy merész, elegáns, válaszd a stílusodhoz legjobban illő cipőt! Legyen az kényelmes félcipő, boka csizma, tűsarkú……

#Kazar 2018-as Tavaszi/Nyári kollekciója már kapható az üzletekben!!!

A Kazar név egyet jelent az egyediséggel, az extravagáns dizájnnal és a részletekre való kiemelt figyelemmel. A márka a modern, nagyvárosi, trendkövető nők és férfiak ízlését szolgálja ki, eleganciát és avant-garde stílust testesít meg.  

Modern, egyben klasszikus és chic bőrcipők, bőrtáskák, bőr és egyéb kiegészítők is megtalálhatóak az üzletekben.

ORIFLAME BEMUTATÓTEREM A CORVIN PLÁZÁBAN!

& Party smink díjmentesen.

Hangolódj nálunk az esti bulira minden csütörtök, péntek és szombat este 17 órától 21 óráig, és hagyd, hogy meglepjünk egy szuper partysminkkel. Ami még fontosabb, neked ez semmibe se kerül.

Menj biztosra, és foglald le most az időpontot: 
https://oriflamehungarykft.booked4.us/Calendar/Calendar/4

Helyszín: Corvin Pláza, Oriflame Bemutatóterem (1082 Budapest, Futó u. 47.)

STA TRAVEL

Városlátogatás? Hosszabb utazás? Üzleti út? Nyaralás? ...

Városlátogatás? Vagy hosszabb utazás? Üzleti út? Nyaralás? Keresed a legmegbízhatóbb, legjobb, leg leg leg utazási irodát? Akkor ne habozz, keresd fel az STA TRAVELT!

Kedvezményes repülőjegyek, olcsó szállások, földi közlekedési megoldások, felfedezőutak és kalandtúrák, nyelvtanfolyamok, biztosítások, ISIC és ITIC kártyák.

Cheap flights and all other travel services.

MESSZE A LEGJOBB!