Sziasztok, szépséges barackok! Turbó diétám második kis összefoglalója, fogadjátok szeretettel:
2016. május 10. írta: persica

Sziasztok, szépséges barackok! Turbó diétám második kis összefoglalója, fogadjátok szeretettel:

Azon a bizonyos hatodik napon is túl vagyok… Már kicsit viseltesebb, de ez annak tudható be, hogy pénteken a kislányom osztálytársa áthívott magukhoz szalonnát sütni (na, ilyen nincs, ilyen a világon nincs, pont most amikor fontos az önmegtartóztatás, nagy challenge ez nekem, de jelentem győzteeeem, kibírtam, megálltam, de persze aktívan sütögettem a gyermekeknek a szalonnás kenyeret ) és ugyebár jött a 7vége, amikor jóval többet főzök mint hétköznap. A kislányomnak minden nap elkészítem a vacsorát, reggel a reggelit, ici pici kóstolással, hogy azért nem sózom el a levesét stb… de nagyon oda figyelek, hogy ne csábuljak el. Éhség érzetem nincs, fantasztikusan eltelít a turmix. Most már egyre biztosabb vagyok abban, hogy a capuccinos és a gyümölcsös ízek szerelmese lettem. A súlycsökkentő szakaszba értem a méregtelenítés után, szépen vezetem a diétás naplót is, 2 kg mínusz, (kettő, ketttttőőőőőő) hurrrrrrrrrá, megy ez lefelé! Nagyon jóóóóóó! A héten 3x voltam futni, ugyan az a szokásos táv, 5 km, 25 - 30 perc alatt, de érezhetően könnyedebben, vidámabban ment a futás is. Jól érzem magam, napi 4x fogyasztom a turmixokat, és 2 alkalommal veszem be az antioxidáns kapszulát is, ha jobb az idő napi 3liter folyadék, javarészt víz, vagy tea fogy el a napi 2liter megszokott víz mellett. A héten megjutalmaztam magunkat 2 csodás cserepes Orhideával, mert ez jár nekünk! A kislányomat azért mert elviseli a Turbó projectemet, magamat meg azért, mert belevágtam a Turbó diétába! Sziasztok, folyt.köv! PR

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr198702166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása