Az újdonságok közt találunk igazi "dögös" illatokat, tinis, sportos parfümöket és a természet ihlette illat kompozíciót is.
Agent Provocateur parfümök. A márkát az ismert tervezőnő, Vivienne Westwood fia, Joseph Corré és Serena Rees alapította 1994-ben. Joseph stílusa lázadó, kreatív és merész, ami által az Agent Provocateur kiemelkedik a többi rivális márka közül. A nevéhez hűen a márka fő célja, hogy szakítson a brit prüdériával. Reklámjaik provokatívsága sokakat megbotránkoztatott az elmúlt években, ám talán éppen emiatt szerepel számtalan sztár örömmel kampányaikban, mint például Kylie Minogue, Kate Moss és Paris Hilton is.
A CLEAN célja olyan illatok megalkotása, amelyek nosztalgikus érzéseket ébresztenek fel az emberekben. Illataikkal szeretnének jelen lenni az emberek meghatározó pillanatainál. Magas minőségű termékek, amelyek intuitívak, ugyanakkor egyszerűek. A termékek gyengédek az emberek bőréhez, táplálóak, hipoallergének. Mentesek durva, irritáló összetevőktől, nem tartalmaznak szulfátokat, parabéneket, alumíniumot, propilénglikolt,
Clean Air: Fejillatok: olasz bergamot, citrom, fekete ribizke.
A márkáról: A márka a dél-kaliforniai laza életstílus megtestesítője. Gyönyörű strandokból, a ragyogó égből és a napsütésből inspirálódott A célközönsége a 16 éves tinédzser fiúk és lányok. A Hollister-tinik szabadlelkűek és
Hollister Wave for her.
Hollister Wave for him 2.
A parfüm újdonságok megvásárolhatóak a MARIONNAUD PARFÜMÉRIÁKBAN.