MERJ KÍVÁNCSI LENNI ÉS FEDEZD FEL VÁROSOD

AZ ÚJ HUGO URBAN JOURNEY ILLATTAL #YOURTIMEISNOW

2018. február 28. - persica

A HUGO illatok a #YourTimeIsNow kampány legfrissebb fejezetét új illattal nyitja 2018 elején:

HUGO Urban Journey, egy illat, amely arra ösztönzi az Y-generáció fiataljait, hogy fedezzék fel saját városukat, mielőtt távolabbra tekintenek. A sokszínű kampány legújabb fejezetében a HUGO illat nagykövete, Zac Efron inspiráló üzenete a mai fiatalokhoz szól, hogy ragadják meg a kínálkozó lehetőségeket és éljék tartalmasan életüket.

A HUGO már több mint 20 éve egy olyan generációt képvisel, akik saját elképzeléseik szerint alakítják sorsukat és hisznek abban, hogy meg kell ragadni az élet kínálta lehetőségeket. Az ő történetüket ünnepli a HUGO Man a #YourTimeIsNow új kampánnyal. Ők azok, akik bátran belevágnak új dolgokba, így életük során reményeik és álmaik valóra válnak.

Most pedig a HUGO illat megcélozza ugyanezt a csoportot, azokat, akik szeretik az izgalmakat, készen állnak az ismeretlen felfedezésére és bátran belevetik magukat a városi kalandokba. A kampány – amelynek arca a városi felfedezőt megtestesítő Zac Efron – egyfajta emlékeztetőül szolgál a mai fiataloknak, hogy tegyék gazdagabbá életüket olyan pezsdítő élményekkel, amelyeket saját városuk kínál.

„Könnyebb átlavírozni az életen, és hagyni, hogy csak úgy történjenek a dolgok. De ezen lehet változtatni, ha nyitott vagy új kalandokra. Csak egy életed van és abból kell a legtöbbet kihozni.  Fedezd fel városod! Válaszd a kalandot és hagyd, hogy általa másképp lásd a világot! Eljött a te időd. Mire vársz még? - Zac Efron – HUGO Man nagykövet.

HUGO Urban Journey limitált kiadás

A Himalájában honos Morina longifolia (Himalayan whorlflower / himalájai örvösvirág) virág adja az illat energikus fejjegyét, a szívjegy pedig az intenzív, aromás fekete tea. Az új HUGO Urban Journey limitált kiadásban megjelent illat azonnal felébreszti viselője éberségét és kíváncsiságát. Felkorbácsolja kalandvágyát, arra ösztönzi, hogy új helyeket fedezzen fel. A guajakfa (alapjegy) férfiasságot és magabiztosságot sugároz, egyensúlyba hozza az illatot. Tökéletes illatkompozíció az Y-generáció számára.

Az illat kalandvágyó hangulatával tökéletesen harmonizál az ikonikus, minimalista stílusú flaska formájú illatüveg, amely változatlan formájával több, mint 20 éve generációkat inspirál és a HUGO MAN csillapíthatatlan felfedező vágyának szimbóluma is egyben. Az innovatív technológiával gyártott flaska megidézi a HUGO Urban Journey illat valódi esszenciáját.

Ahogy egy várost is úgy fedezünk fel, hogy körbe járjuk, a külső csomagolást is körbe pásztázzuk tekintetükkel, hogy a dobozban rejlő flaska képe elölről és hátulról is elénk táruljon és összeálljon a kép. 

A HUGO Urban Journey illat lendületbe hoz, tettekre ösztönöz, az üzenete pedig:

Ez a te napod! Ragadd meg a lehetőséget!  

Megvásárolható: Müller – Douglas – Marionnaud üzletekben és a kiemelt magán parfümériákban

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr1813705194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.