A REKLÁM
A ck one summer reklámkampánya - amelyet Connor Franta, a több területen is tehetséges, YouTube videókészítő, a The New York Times legkeresettebb írója és az LGBTQ+ támogatója készített - a kalandvágyó fiatalság és a merész lélek előtt tiszteleg.
A kampány egy vizuálisan ámulatba ejtő inspiráló képekből álló kollázs Connor nyári utazásáról, amely a ck one summer értékeit megtestesítő nyarat, fiatalságot, szép tájakat és építészeti remekműveket jeleníti meg.
Az illat: Ragyogó. Energikus. Friss.
A ck one summer a fiatalság kalandvágyó szellemét ragadja meg, és alakítja át egy élénk citrusos, gyümölcsös illattá.
Az illat a lime mojito kirobbanóan pezsgő illatával indít, ami az édes és lédús gujavával keveredik a szívillatban, így árasztva harmatos frissességet. Az alapillatban a friss cédrusfa ad izzó melegséget az illathoz, a kalandokkal teli nap végén látható napnyugta érzését felidézve.
Illatkategória: friss gyümölcsös citrus
Fejillat: lime mojito
Szívillat: guajava
Alapillat: cédrusfa
Illatház: Firmenich
Parfüm-készítő: Pierre Negrin
A dizájn
A sajátos ck one summer üveg a nyári égbolt vibrálását idézi ragyogó és merész színválasztásával. Az üveg sötét türkiz árnyalatban készült, amelynek a közepén helyezkedik el a fehér színű logó és felirat.
Az üveghez illően, a külső csomagolás is sötét türkiz árnyalatú; az üveg körvonala és a szépen kimunkált logó díszíti,
ezek teszik teljessé a megjelenést.
Varázsold egyedivé CK ONE SUMMER illatod!
A csomagolás matricákat is tartalmaz, melyeket a nyár ihletett, és amelyeken a reklámkampányból ismert képek láthatók. Ezek lehetővé teszik, hogy a vásárlók saját egyéniségükre szabják a ck one summer üveget pálmafákat és tengerpartokat ábrázoló festői matricákkal.