A Good Girl Collector Edition Velvet Fatale az illatot a csábítás igazi fegyverévé teszi

Carolina Herrera bemutatja a Good Girl Velvet Fatale-t, egy új, vörös bársonyba rejtett Gyűjtői Kiadást, amely megcsillantja csábító oldalunkat

2018. szeptember 25. - persica

Carolina Herrera 2018. őszén a Good Girl Collector Edition Velvet Fatale kollektorral debütál, mely az elmúlt évek egyik legkelendőbb illatának, a nagysikerű Good Girl Eau de Parfum-nek a gyűjtői kiadása. Az ikonikus tűsarkút, amely egyaránt referencia és világsiker, most vörös bársony borításk kapott, amely kihangsúlyozza a parfüm érzékiségét. Az új flakon új dimenziót ad a keleti virágos illatnak, amely a jázmin tisztaságára és a tonkabab melegségére épül. „Az illatok történeteket mesélnek. A Good Girl egy kaméleonszerű és erős nőről beszél, akinek ereje a nőiességében rejlik. Ez az illat a merészségről, az álmaink megvalósításáról és az összes általunk vágyott szerep felvállalásáról szól. A Velvet Fatale a csáberőnket és rabul ejtő és játékos érzékiségünket ünnepli” - mondja Carolina Herrera de Baez, aki a Carolina Herrera Fragrances kreatív igazgatója 1997 óta. A Velvet Fatale üzenete izgalmas és rendkívül szimbolikus: „A vörös az egyik kedvenc színem: izgalmas, intenzív és titokzatos... A szenvedélyt, a szerelmet és az életörömöt képviseli. Sőt, ez a márka egyik klasszikus színe, ami az értékeinket testesíti meg” - teszi hozzá De Baez.

A lélegzetelállító film, amely külön ehhez exkluzív gyűjtői kiadáshoz készült, újra értelmezi a Good Girl mottóját: Olyan jó rossznak lenni (Good to be bad). A jelmondatban rejlő összes érzékiség megjelenik az új rövidfilmben. A szupermodell, vállalkozó és társadalmi aktivista Karlie Kloss, aki az illat 2016-os megjelenése óta a Good Girl arca, a kampány főszereplője, amelyben a valóság és az animáció világa összefonódik. Kloss megjelenik a helyszínen, ahol minden - székek, asztalok, szereplők - rajzfilmszerű, ő pedig az érzéki Jessicára emlékeztet a Roger nyúl a pácban című filmből. A közönséget elvarázsolja Kloss érzékisége és karizmája, taps és ováció következik, csókokat dobálnak felé és Kloss, aki magabiztosan és erőt sugárzóan lépked magas sarkú cipőjében - haja elegáns hollywoodi hullámokba fésülve -, elkap egy csókot. Mindeközben Chris Isaak Baby Did a Bad Bad Thing című érzéki dala szól.

„Ami a magas sarkú cipőket illeti, abból egy nőnek sosincs elég. Kaméleonszerű személyiségünket tükrözik, ezért is van minden nőnek annyi belőle, és szintén ez az oka annak, hogy miért is csak a tökéletes magas sarkúval vagyunk elégedettek. A Velvet Fatale felébreszti a bennünk lakozó femme fatale-t (végzet asszonyát), felbátorít, erővel ruház fel, miközben rendkívül nőiessé tesz. Ez a csábítás igazi fegyvere!” - foglalja össze De Baez. Ez az új illat tiszteleg a női hatalom előtt és arra buzdít, hogy legyünk csintalanok.

Az üveg, amely ellenállhatatlan, csakúgy, mint az illat, szintén a kettősségünket ragadja meg. A formula, amelyet a kiváló parfüm-készítő Louise Turner alkotott, ötvözi a jázmin és a tubarózsa tisztaságát a sötét és gourmand tonkabab és kakaó illatjegyeivel. A parfümöt finoman kidolgozott dobozba csomagolták, amely a vörös és fehér színeket elegyíti arany színű sávokkal. ¿Készen állsz, hogy csábíts és inspirálj?

Megvásárolható: Müller – Douglas – Marionnaud parfümériákban

#goodtobebad

 

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr7114262953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.