KÖZEL HARMADÁVAL BŐVÜLT A PEEK & CLOPPENBURG AZ ARENA MALL-BAN

2018. október 23. - persica

Népszerű világmárkák több mint 5500 négyzetméteren

Budapest, 2018. október 4-től még nagyobb területen, több mint 5500 négyzetméteren várja vásárlóit a közel 200 márkát felvonultató Peek & Cloppenburg az Arena Mall-ban. A közel harmadával kibővült áruház megújult dizájnnal és még több prémium márkával varázsolja el a divatrajongó közönséget.

A Peek & Cloppenburg európai divatvállalat 1901 óta immár 15 országban fogadja a vásárlókat. A Peek & Cloppenburg most Budapesten az Arena Mall-ban mutatja be a közel 200 nemzetközi divatmárkából és kiváló minőségű P&C márkákból álló sikeres választékát, új áruház dizájnnal – mindezt plusz 1200 négyzetméteren!

A kétszintes, összesen több mint 5500 négyzetméteres megújult áruházban egyaránt teljesülnek az igényes divat, a klasszikus megjelenés kedvelőinek és a laza irányzat híveinek elvárásai is. A P&C egyedülálló divat- és márkavilága új fényben tűnik fel, a szezonváltással együtt az áruház dizájnja is megújult: a korábbiakhoz képest még több kassza, valamint a próbafülkék területén még több kényelmes pihenősarok várja a vásárlókat. Több mint 80 munkatárs gondoskodik a tökéletes kiszolgálásról!

A megújult áruházban az új Shop-in-Shop megoldások mellett - Tommy Hilfiger (dupla területtel!), Tommy Jeans, G-Star, Polo Ralph Lauren (új!), Comma, S. Oliver Premium, Lacoste - és a kedvelt P&C márkák, a Jake*s és a Review mellett a hölgyek örömére új fehérnemű részleg nyílt meg Home- és Loungewear kínálattal.

Az igazi fénypont azonban az áruház második emelete, ahol 1.200 négyzetméterrel nagyobb területen és teljesen újragondolt kialakítással, valamint saját megoldásokkal berendezett márkavilágban jelennek meg az olyan dizájner márkák, mint a Marc Cain, Hugo, Michael Kors és Boss. A divatkedvelők szíve biztosan megdobban az olyan prémium márkák ízlésesen kialakított divatrészlegeit látva, mint a Joseph Janard, Calvin Klein Jeans, American Vintage, Armani Exchange, Ted Baker, Liu Jo, Stand, Tigha vagy Blauer. A férfiakat mostantól pedig a Karl Lagerfeld márka is várja!

Október 3-án este Pályi Eszter és Zulauf Nikolett, a márka budapesti áruházvezetői, közel 1000 divatkedvelő törzsvásárlót hívtak meg a kibővített és újragondolt áruházba. 2018. október 4. és 7. között pedig frissítők, DJ  és további meglepetések mellett fedezhették fel a vásárlók az újdonságokat. A törzsvásárlói kártyával rendelkezők ezeken a napokon 20%-os árengedményt kaptak a teljes kínálatból.

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr7114317961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.