CALVIN KLEIN WOMEN: RAF SIMONS ELSŐ ILLATKREÁCIÓJA

AZ ÚJ CALVIN KLEIN PARFÜM

2018. augusztus 26. - persica

NŐK. A kifejezés nem egy, hanem sok emberre utal. Önálló egyének csoportjára, ahol mindenkinek megvan a saját hangja és saját egyénisége. A Calvin Klein kreatív igazgatója, Raf Simons inspirációját a mai kor nőinek rendkívül sokoldalú identitása adta - azoké a modern nőké, akiket számtalan különböző…

Tovább

SCANDAL BY NIGHT

Scandal a nő, akinek szabadon szárnyal a lelke.

Most pedig megérkezett Scandal By Night, és végre mi is ledobhatjuk láncainkat! Isten hozott Jean Paul Gaultier éjszakai világában, a Pigalle-ban, ahol összegyűlnek a szemérmetlenek, pimaszok és nem éppen feddhetetlen erkölcsűek; ahol a bűnös gondolatokat bűnös tettek követik, és a ragyogó lilás…

Tovább

A Helly Hansen a profik számára tervezett új ruházati visz színt az idei télbe

Akár a hegyekbe vagy az óceánhoz készülünk, akár városi környezetben mozgolódunk, a norvég Helly Hansen technikai ruházati márka lehetővé teszi számunkra, hogy úgy válasszunk felszerelést, akár egy profi. A 2018 őszi/téli Ski, Midlayer, Mountain, Base Layer és Urban kollekció darabjai mind hivatásos…

Tovább

Az új LG TONE viselhető eszközök a Google szolgáltatásaival egészültek ki

Az új TONE Platinum SE-n egyetlen gombnyomással indíthatjuk el a Google Fordítót

A 2018-as IFA-n mutatkoznak be az LG Electronics (LG) legújabb vezeték nélküli, viselhető audioeszközei, többek között a Google Assistant gombbal felszerelt LG TONE Platinum SE (HBS-1120 modell) valamint a külső hangszóróval ellátott LG TONE Ultra SE (HBS-835S modell). Az LG TONE Platinum SE az…

Tovább

Boldogabbak azok a családok, amelyek többet játszanak, azonban még a gyerekek is azt állítják, hogy olykor túl elfoglaltak játszani

A játék amellett, hogy közelebb hozza egymáshoz a családokat, boldogabbá és nyugodtabbá is teszi őket. A LEGO® Csoport legújabb tanulmánya szerint azonban a családok 38 százaléka elismeri, hogy komoly gondot jelent mind a gyerekek, mind a felnőttek számára, hogy a mindennapi teendőik közepette időt…

Tovább

Orbit Gyermekmosoly kampány - Próbálj meg nem nevetni kihívás!

Az Orbit immár harmadszor támogatja az SOS Gyermekfalvakat - Csatlakozz Te is!

Minden gyermek megérdemli, hogy mosolyoghasson! Ezért döntött úgy az Orbit, hogy idén újra támogatja az SOS Gyermekfalvakat, amely a vér szerinti szüleik nélkül élő hátrányos helyzetű gyerekekről gondoskodik. A Gyermekmosoly kampány célja nemcsak a megfelelő szájhigiénia fontosságának…

Tovább

Az Orbit immár harmadszor támogatja az SOS Gyermekfalvakat

Csatlakozz Te is!

Minden gyermek megérdemli, hogy mosolyoghasson! Ezért döntött úgy az Orbit, hogy idén újra támogatja az SOS Gyermekfalvakat, amely a vér szerinti szüleik nélkül élő hátrányos helyzetű gyerekekről gondoskodik. A Gyermekmosoly kampány célja nemcsak a megfelelő szájhigiénia fontosságának…

Tovább

A magyarok közel fele nem azon a területen dolgozik, amelyben a legmagasabb végzettségét szerezte

Profession.hu

Százból összesen kilenc munkavállaló maradt azon a pályán, amit a szülei, illetve tanárai nyomására választott A magyar munkavállalók 44 százaléka nem azon a területen dolgozik, amelyben a legmagasabb végzettségét szerezte, ráadásul további 44 százalék aktívan gondolkodik a pályaváltáson. A…

Tovább

ABONYI ALMA x DOVE

EGYEDI, MINT TE

A Dove vallja, hogy a szépségünk a magabiztosságunkban rejlik - kampányaiban a főszerepben mindig igazi nők állnak, igazi, retusálatlan szépséggel. A márka idén ősszel egy teljesen új meglepetéssel készül, amelyen egy fiatal magyar tervezővel, az extravagáns külsejéről és alkotásairól ismert Abonyi…

Tovább

Ikonikus sportmárka az Arena Mall-ban

Óceáni hulladékból újrahasznosított sportcipők is kaphatók a legújabb Adidas bolt exkluzív kínálatában Akár a divatért, akár a sportért rajongsz, ez a hír Neked szól! Egyedülálló, exkluzív kínálattal nyitotta meg legújabb üzletét az Arena Mall-ban az Adidas. A háromcsíkos márka ikonikus…

Tovább

Közel kétezer jelölt szeretne a Coca-Cola új plakátarca lenni

Fogadásból, kólarajongása miatt, buli kedvéért vagy épp barátnői unszolásra, de mind nagy lelkesedéssel jelentkeztek a Coca-Cola Magyarország őszi plakátkampányába . Körülbelül kétszer annyi nő, mint férfi, főként huszonévesek, de több nyugdíjas korú jelölt is szívesen lenne plakátmodell. Összesen…

Tovább

Mit vegyünk fel szeptemberben?

Bár még nincs vége a nyárnak, a legelső őszi trendek már megérkeztek a Springfieldbe! Ebben a szezonban a női divat terén a kifinomult darabok és az intenzívebb színek hódítanak, a férfiaknál pedig a brit egyetemi stílus jegyei lesznek hangsúlyosak. A spanyol márka most bemutatja a szeptemberi…

Tovább

Szeptemberben ismét evéssel segíthetünk másokon!

Indul az Élelmiszerbank Együnk Egymásért jótékonysági kampánya

Az étkezés sokunknak magától értetődő örömforrás, azonban sajnos világszerte növekszik azoknak a száma, akik elegendő élelem híján napról napra nélkülözni kénytelenek. Ezen a helyzeten kíván segíteni az Élelmiszerbank immár 7. alkalommal útnak indított jótékonysági kezdeményezése, az Együnk…

Tovább

A 2018-as IFA-n mutatkoznak be az LG új vezeték nélküli és intelligens XBOOM hangszórói

Az LG Electronics (LG) a 2018-as, berlini IFA szakkiállításon mutatja be XBOOM audiotermékeinek kibővített portfólióját: a kisméretű és kompakt készülékek mellett a termékcsalád a Bluetooth-kompatibilis, hordozható XBOOM Go és a mesterséges intelligenciával felvértezett XBOOM AI ThinQ hangszórókkal…

Tovább

EGYEDI KLASSZIKUSOK

A THOMAS SABO bemutatja vintage stílusú óra- és ékszerkollekcióját

A THOMAS SABO 2018. őszi-téli kollekciójából - híven a fenti mottóhoz - a vintage ihletésű sorozatra fókuszál szeptemberben és októberben. A változatos formák, struktúrák és részletek számos korszak stílusjegyeit hordozzák. Az ékszerek egyedi kombinációs lehetőségeket kínálnak, így elegáns…

Tovább

A LUSH bemutatja a #LushMakeup Glow Stick highlightereket

Öt különböző színben - Vegán és kegyetlenségmentes - Műanyag nélkül - A legkiválóbb minőségű friss összetevőkből 2018. augusztus 20-án a Lush bemutatja a Glow Sticks highlightereket 5 minőségi, kegyetlenségmentes, vegán, szilárd highlightert. A Lush honlapján egy hónapig megvásárolható exkluzív…

Tovább

Tusvonal variációk az igéző pillantásokért

Legyen akár nyár, ősz, tél vagy tavasz, az igéző tekintet sosem megy ki a divatból, hiszen ha valaminek nincs évszaka, az a ragyogó szempár. Elég egy szép íves tusvonal és egy extrém hatást nyújtó szempillaspirál, és máris kiemelhetjük vele szemeinket. Viszont miért is ne tehetnénk különlegesebbé a…

Tovább

M.A.C & Dukai Regina

Fedezd fel Dukai Regina kedvenc termékeit és készítsd el Regi klasszikus, bronzos sminkjét: barna füstös szem, ragyogó arcbőr és ajkak!

Ezzel az együttműködéssel egy kislány álma vált valóra. Valakié, aki régen külföldön járva kereste kedvenc MAC termékeit és félve használta őket, nehogy idő előtt elfogyjanak. Fantasztikus érzés, hogy rajongóból Magyarországon elsőként összeállíthattam kedvenceim közül azt a kollekciót, amit…

Tovább