Elkezdődik a Desigual új fejezete

2019. november 07. - persica

Miután véglegesen megfordítottuk logónkat és elindítottuk új márkafilozófiánkat egy Manifesto kampányban, Budapesten jártunk, hogy bemutassuk új szemléletmódunkat, új üzletünk megnyitásával. 

Magyarország mindig is számos kalandunkban  vett részt. Jelenleg öt szezonális üzlet és 1 Desigual outlet ad otthont a márkának, mind Budapesten. 2019. július 11-én új üzletet nyitottunk Budapest egyik legforgalmasabb bevásárlóközpontja, az Arena Mall Budapest épületében. A 166 m²-es üzlet elsőként mutatta be az új logót és márkakoncepciót. 

Amikor a divatbemutató művészi előadássá válik 

2019. október 3-án egy kivételes eseményünk keretében vezettük be új márkafilozófiánkat és identitásunkat, újonnan nyílt üzletünkben. Célunk egyértelmű volt: azt akartuk, hogy mindenki, aki ellátogat hozzánk, csatlakozzon a Visszafelé gondolkodáshoz, és valamilyen módon felébreszthesse kreativitását. 

A La Energy FW19 kollekció jelentette az esemény fő szálát, amely lázadó stílusban mutatta be a szezon legvibrálóbb, legélénkebb és legreprezentatívabb darabjait. A kifutó-látvány jegyében 4 táncos fehér, fekete, lila és sárga elasztikus, egészalakos body-t viseltek, valamint egy-egy jellegzetes kollekció-darabot, amely próbaba megjelenést adott nekik. A hatást Larion Oscar (Backstage Makeup School), Magyarország egyik legzseniálisabb sminkmesterének alkotásai fokozták – keze alatt valódi próbabákká alakultak át a táncosok. A show közben életre keltek és kölcsönhatásba kerültek a közönséggel. A 4 etapból álló koreográfiát Feicht Zoltán, koreográfus tervezte, a mozdulatokat Pozsonyi Attila DJ magával ragadó mash-up zenei világa ihlette. 

S ha mindez nem lett volna elég meglepetés, az El Love, 2020-as kollekciónkból is ízelítőt láttak a vendégek az üzletben. 

Az El love SS20 megnyilatkozás arról, milyen a márkára jellemző design: Színes, univerzális, kortárs, eredeti és tiszteletteljes. Az eredmény egy mediterrán kollekció, tele hawaii, indiai, trópusi és afrikai hatásokkal, amelyek feltárják stílusunk fő sarokköveit (művészi, patchwork, bohém), valamint városi, sokoldalú és friss elképzeléseink lényegét. 

Együtt Budapesten!  A partira az X-Faktor extrém őstehetsége, Tamáska Gabi, a zseniális hangú Nagy Adri, az ismert, vagány táncos, Molnár Andi, a stílusos műsorvezető, Köböl Anita és az autóversenyzés női sztárja, Vogel Adri is csatlakozott hozzánk vendégként, és mindenki más is, aki azért jött, hogy élvezze az új Desigual élményt. 

A Desigual új fejezete sok meglepetést tartogat mindenki számára, nem csak Magyarországon. Kövesd weboldalunkat és social media felületeinket, hogy elsőként tudj meg mindent! Nem számít hol vagy, mi jövünk érted! 

A Desigualról: 

A Desigual egy nemzetközi divatmárka, amelyet 1984-ben hoztak létre Barcelonában. A márka híres alkotásainak individualitásáról és egyedi karakteréről, amelynek célja, hogy pozitivitást és hitelességet hozzon emberek ezrei számára, akik önmaguk legjobb verzióját szeretnék felszínre hozni.

A cég jelenleg több mint 3700 alkalmazottal rendelkezik, és közel 90 országban van jelen, 10 értékesítési csatornán, több mint 500 márkaüzleten és hat termékkategórián keresztül: női, férfi, gyerekruhákkal, kiegészítőkkel, cipőkkel és sportruházattal.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr4815295290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.