9 éve az AVON posztolt elsőként hazánkban az Instagramra

Nyomtatott katalógus és online jelenlét kéz a kézben

2019. december 09. - persica

Az Instagram indulását követően 2012-ben az AVON Magyarország elsőként posztolt a hazai márkák közül – derült ki az iStory.hu kutatásából, amelyet a közösségi portál 9. születésnapja alkalmából készítettek. Ezt a bejegyzést eddig több mint 1400 poszt követte és mára már 55 ezer követőt tudhat magáénak a vállalat, amely hűen bizonyítja, hogy milyen fontos, hogy a közvetlen értékesítési modellt követő márka lépést tartson és éljen az online világ adta lehetőségekkel.

Közel 150 éves az AVON üzleti modellje, ami a márka működésének alapja. A vállalat alapértékei változatlanok, ugyanakkor lépést tartva a változó digitalizációs trendekkel, folyamatos megújulás is jellemzi. Ennek fényében az AVON arra törekszik, hogy ne csak a klasszikus brossúra formájában, hanem a lehető legtöbb online platformon is elérhetővé váljanak termékei a fogyasztók számára. 

A vállalat egyik legnagyobb mérföldköve az AVON Online indulása volt 2012-ben, a következő állomás pedig 2018 év végén az AVON Interaktív Katalógus megjelenése volt. Ez egy igen jelentős lépés a vállalat életében, hiszen ettől kezdve az AVON Tanácsadók Messengeren vagy Whatsappon keresztül naprakész, mobilon is megosztható formában küldhetik el vásárlóiknak, baráti- vagy éppen potenciális vevőkörüknek az Interaktív Katalógust, így a vásárlók akár perceken belül visszaküldhetik megrendelésüket e-mailben vagy SMS-ben. A klasszikus, nyomtatott brossúrához képest az Interaktív Katalógusban már videók is elérhetők a termékekről, amivel még inkább hozzájárul a vásárlói élményhez, valamint segítséget nyújt a megfelelő termékek kiválasztásához.

Annak érdekében, hogy a fiatalabb korosztályt is jobban megszólítsa, a vállalat folyamatosan nyitott a különböző Social Media platformok felé is. A Facebook térhódítását követően például az AVON Magyarország volt az első a magyar márkák közül, aki bejegyzést tett közzé az Instagramon 2012. június 7-én, és azóta is kiemelt fontossággal kezeli ezt a felületet. Az AVON ugyanakkor a videós trendekkel is igyekezett lépést tartani, így még ezt megelőzően 2010. december 3-án létrehozta Youtube csatornáját, aminek a keretében 2016. júliusában elindította a Szépségműhely videósorozatot, ahol ismert hazai szépség bloggerek által készített sminkek és manikűrök révén ismerhetik meg jobban a vásárlók az újdonságokat.

„Ebben a rohamosan fejlődő világban rendkívül fontos, hogy egy vállalat lépést tartson az aktuális trendekkel. Büszkék vagyunk és nagy örömmel fogadtuk a mostani kutatás eredményét, ahol kiderült, hogy 9 évvel ezelőtt a magyar márkák közül elsőként posztoltunk az Instagramra.  Ez jól példázza ezt a fajta törekvésünket, miszerint a közvetlen értékesítési modellünket igyekszünk folyamatosan a változó vásárlói igényekhez igazítani és minél több fogyasztói élményt biztosítani vásárlóink számára” – mondta Kósa Anita, az Avon Magyarország PR, Advertising & Digital Managere. „Folyamatosan arra törekszünk, hogy lépést tartsunk a hazai online értékesítés növekedésével is, amelyre az AVON Online , illetve ezt követően az Interaktív Katalógus adott választ. Ugyanakkor mivel Tanácsadóink is egyre fiatalabbak, szeretnénk munkájukat is naprakész, interaktív eszközökkel, platformokkal segíteni, hogy egyszerűen és gyorsan tarthassák a kapcsolatot a vásárlóikkal” – tette hozzá a szakember.

Az AVON-ról

Az AVON már több mint 130 éve kiáll a szépség, az innováció, a pozitív gondolkodás, és mindenekelőtt a nők mellett. Az AVON portfóliójába tartoznak az olyan jól ismert és közkedvelt márkák, mint az ANEW, az Avon Care, Skin-So-Soft és az Advance Techniques. Az Avon termékeket a vállalat közel 6 millió aktív, független tanácsadón keresztül értékesíti. Tudj meg többet az Avon-ról és a termékeiről a www.avon.hu oldalon.

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr3315344960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.