A Katti Zoób 2019/20 AW kollekciójának első darabjai már elérhetőek a webshopon.

2019. szeptember 20. - persica

A kollekciót az életteli színek és a kifinomult anyagok - mint az elasztikus gyapjú - határozzák meg. A márka karakteres, logó-mintája ezúttal Geraldine Toucourt, francia festőművész szamár motívumaival gazdagítva jelenik meg a selyem twill és jersey darabokon. A 2019/20 őszi-téli KATTI…

Tovább

A LEGO Csoport és Mark Ronson arra ösztönzik a gyerekeket, hogy építsék újra a világot

A LEGO Csoport és Mark Ronson zenész útjára indították az Építsd Újra a Világot kampányt, amellyel céljuk, hogy a következő generációk kreativitását fejlesszék. A billundi LEGO House-ban több mint 100 gyerek találkozott Markkal és más inspiráló személyekkel – többek között a 19 éves David…

Tovább

M•A•C LOVE ME RÚZS KOLLEKCIÓ

LOVE AT FIRST SWIPE

Az új M·A·C Love Me rúzst azért alkottuk meg, hogy kifejezhesd mennyire szereted és becsülöd önmagad, és biztos lehetsz benne, hogy azonnal levesz a lábadról. A forradalmi krémes formula az ikonikus matt M·A·C rúzsok következő szintje, a levegőnél is könnyedebb textúrát és viseletet ad, valamint…

Tovább

Számos új előnnyel jutalmazza a hűséges kávérajongókat a Nespresso & You

Élményekkel, kedvezményekkel és meglepetésekkel várja hűséges vásárlóit a Nespresso: a márka megújult hűségprogramja most minden korábbinál több előnyt kínál a klubtagoknak

Ahogy a Nespresso kutatásából kiderül, egy jó törzsvásárlói program két fő erénye az exkluzivitás és a személyre szóló kedvezményrendszer. „Törzsvásárlóként elsősorban a márka újdonságaira és kulisszatitkaira vagyok kíváncsi”- említette a kutatás egyik résztvevője.  A zártkörű rendezvényeken való…

Tovább

Artdeco Cross the Lines kollekció

“Légy bátor, lépd át a határaidat, és merj valami újat alkotni”

Az Artdeco új Cross the Lines kollekció mottója a következő: “légy bátor, lépd át a határaidat, és merj valami újat alkotni” A modern, grafikus művészet által inspirált kollekció a matt és a fényesek elemek kombinációjával játszik. A sötét árnyalatokat kontrasztba állítja a tiszta fehérrel. A Cross…

Tovább

HUGO BOSS & HIGH NOTE SKYBAR

ILLATOS KOKTÉL ÉLMÉNY

Az új, szeptember elején bevezetésre került BOSS THE SCENT Absolute lebilincseli az érzékeket. A két intenzíven csábító illat a ‘For Him’ és ‘For Her’, az eredeti illatok mélyebb, gazdagabb változatai. A történet folytatódik: a BOSS parfümök újabb érzéki utazásra invitálnak. A BOSS THE SCENT…

Tovább

Az Ensana márka megszületésével létrejött Európa legnagyobb gyógyszálloda lánca

Az új márkanév a szállodaiparban a természetes egészségmegőrzés, gyógyulás és testi-szellemi jóllét szinonimája

Európa 26 legismertebb és legrangosabb gyógyszállodája, köztük öt kiemelkedő magyarországi hotel, a mai napon az ígéretes, új Ensana márka alatt egyesült. Az Ensana név, amely az “egészség” és a “gyógyulás” szavak latin megfelelőiből származik, jól tükrözi a márka elsődleges céljait. A csoport,…

Tovább