Egy magyar startup, amely reflektál a világ változásaira.

2020. március 20. - persica

Egy már most igazán sikeres vállalkozás, amely közösségi oldalként lebontja a világban a határokat és a létrehozott virtuális térben megadja a tudást azok számára is, akik másként esetleg nem juthatnának hozzá a szakmai ismeretekhez.

Flive, amely a szépségipar növekvő igényeire született és arra, hogy a legjobb oktatók oszthassák meg tudásukat azokkal, akik lehet, hogy több ezer kilométerre laknak egymástól. Utazni sem kell hozzá és bárkiből ismert, elismert ember lehet. 

Az utóbbi néhány évben már senki számára nem titok, hogy a fiatalok körében teljesen megváltoztak a média fogyasztási szokások. Nem a print az, ahonnan az információkat veszik, ők az online térben élnek. Máshol, máshogy vásárolnak, mint az előző generációk és az egymással töltött idő tetemes hányada is máshol zajlik. Ráadásul, egyre több és több cég lett áhított a számukra, főként azok, amelyek szépségipari termékeket készítenek, forgalmaznak.

Egy jó smink vagy akár köröm egy hölgy számára igazán fontos, az életük része 'must have', akár egy megfelelő korrektor vagy blush is. A legnagyobbak és leggazdagabbak most a világon azok, akik a social media segítségével futtatták be saját brandjüket. Számos amerikai tini van, aki gyakorlatilag a saját szülei főnöke lett, egy sikeresen kitalált beauty termék által. Gondoljunk csak abba bele, hogy Kylie Jenner (a világ első 30 év alatti dollár milliárdosa) és Kim Kardashian micsoda vagyont szerzett szépségipari indulásával, vagy akár Rihannára is utalhatnánk, akinek pillanatok alatt elkapkodják az alapozóit, rúzsait, ha megjelennek a piacon. Itthon sincs ez másképp, ha csak a KM dobozokra figyelünk, amit órák alatt elvisznek a vásárlók. Az internet ma már ledöntötte a falakat. Hatalmas a beauty ipar és a következő 5 évben a szakértők szerint 450 milliárd dollárról (USD) 900 milliárd dollárra dagad ez a szegmens. Nem kell a púder, pontosan erre reflektál a Flive, ami pont azért lovagol meg egy óriási gap-et, mert maga a szépségipar nem képes lekövetni ezt a dinamikusan növekvő igényt. Nincs annyi sminkes, műkörmös vagy akár szempillás, aki elég lenne most már. Mindenki számára ismerős a mondat: 4 hét múlva van csak időpontom a fodrászomnál.

Tanulni, ismereteket elsajátítani sokan szeretnének. Hisz nagyon sok cégnél megjelentek már otthon használatos szépségápolási készülékek, megoldások erre. Csak egy a gond, a hatalmas tanulni vágyó tömeget technológiai hiányosságok miatt nehezen tudják kiszolgálni a szakma oktatói. Nehézkesek a módszerek, a Facebook zárt csoportokban való video megosztás, napokon át tartó számlázás, pénz utalgatás. Utazgatás, hogy épp beférjen az illető egy tájékoztatóra, oktatásra, ami nem is biztos, hogy megfelelő a számára és ez csak ott derül ki. Ráadásul, anyagilag sem teheti meg mindenki, hogy akár Ontarióba vagy Oroszországba elmenjen tanulni.

Egy magyarok által alapított startup egy olyan online platformot biztosít, amelyben a felhasználók netes oktatóanyagokat kreálhatnak, terjeszthetnek és vásárolhatnak saját maguk is. A Flive egy olyan közösségi média alkalmazás, ahol pont azok találkoznak egymással és az információkkal, akiket ez a terület érdekel, akiknek a szenvedélyük a szépség, a szépségápolás. A termék egyszerű, bárki használhatja, ingyenesen letölthető IPhone és Android készülékre is egyaránt. „Content is King” - monda Bill Gates és a Flive csapata is osztja ezt. Alapvetően információ fókuszú app, amely nemcsak közöl, de közben inspirál is és lehetőséget ad. Lehetőséget arra, hogy bárkiből tanuló vagy oktató legyen, anélkül, hogy sokat kellene utaznia, egy padba beülnie vagy egy katedrára kiállnia, esetleg egy fura szállodai szobában beszélnie. A Flive kitárja a szépség világának kapuit, de lehet, hogy később még tovább is megy a női szegmensben. Mondhatjuk azt, hogy az alkalmazás még a története elején jár, viszont már ebben a formában is 10 000 feletti regisztrálóval büszkélkedhet, ami igazán szép szám.

A platform lényege, hogy oktatások számára biztonságos, átlátható és felhasználóbarát teret kínáljon. A közösségi média funkciókon keresztül pedig, egy reklámmentes, szórakoztató felületet biztosítanak, ahova szabadon tölthetnek fel a felhasználók tartalmakat. A Flive a userek számára teljes elérést biztosít, amely szerint a posztokat minden aktív tag látja. Így jobb lehet a közösségi élmény és könnyebbé válhat a követőtábor építése is. Ugyanis ezek mind fontosak lehetnek, ha az ember népszerű oktató, vagy jól ismert személy akar lenni, vagy akár csak kiteljesedne a művészetében. Már nem probléma, ha valaki egy kis faluból szeretne kitörni, vagy akár elindulni a hírnév felé. Ma már csak a Flive szükséges ehhez.

Fontos, hogy a cég nem ellenőrzi, és nem követeli meg oktató részéről a különböző bizonyítványokat, papírokat. Így gyakorlatilag a közönség dönti el, ki is számára az, aki követésre alkalmas, ki az, akitől még több és még több tartalmat szeretne, akitől átvenné a tudást. Ehhez persze az is kell, hogy az illető a felhasználók számára hiteles legyen és felhívja magára a figyelmet.

Az oktatás jövője jelenleg a digitális világban az, hogy kényelmesen, könnyedén és gyorsan hozzáférhetőek legyenek a tartalmak és a tudás. Erre válasz a Flive. Magabiztossá és sikeressé teheti az embereket. Önkifejezés és egy hatalmas közösség, amely átszeli a világot és útlevél sem kell hozzá. A Flive által nincs már azzal gond, ha nincs valakinek akár tizennyolc évesen kapcsolati tőkéje és ezért nem kap lehetőséget a szakmai kibontakoztatásra. Az egyenjogúság teljes, nemtől, kortól és nemzetiségtől függetlenül.

Bárki, akár egy eldugott városkából is tanulhat szakmája legnagyobb királyaitól vagy királynőitől.

Az oktatók számára pedig végre véget érhet az időszak, hogy egyik országból a másikba repülnek és leadják a workshop anyagát, majd újra mennek a következő helyszínre.

A Flive segítségével a szépségiparban tanulni ma már nem fárasztó, hanem sokkal inkább egy óriási lehetőség az önazonosságra, a korlátok nélkül elérhető sikerre.

- A Flive egy magyarok által vezetett startup, egy innovatív közösségi média platform, amelyben oktatni lehet.

- Oktatások hölgyeknek és bevállalós férfiaknak, mindezt közösségi média keretein belül.

- Fontos a biztonság: az oktatói felvételek, anyagok és a felhasználók biztonsága.

- Középpontban a tartalom és felhasználói élmény.

- Könnyebb a követőtábor építés, mint bárhol máshol! A felhasználóknak teljes elérésük van.

- A Flive által bárki lehet oktató, ha az oktatások jó minőségűek és folyamatosan termelik megtekintés alapon a pénzt, míg a kevésbé értékes felvételek háttérbe szorulnak.

- A legnagyobb hazai szépségipari oktatók már a platform mellé álltak és támogatják a hírnév felé.

- A Flive egy olyan startup vállalkozás, amelyet magyarok indítottak és várhatóan néhány év alatt must have lesz a nők körében.

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr215539188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.