SPIN

A Ford tulajdonában álló SPIN nemzetközi szintre bővíti e-roller szolgáltatását, először Németországban, majd Franciaországban és az Egyes

2020. március 20. - persica

A Ford Motor Company mikromobilitási részlege, a Spin (ami az USA-ban meghonosította az első, dokkoló nélküli e-roller szolgáltatást) ma bejelentette nemzetközi szintű terjeszkedési terveit. A vállalat idén tavasszal helyezi üzembe első e-roller flottáját a németországi Kölnben, majd hamarosan más német városokban is. A nemzetközi színtéren Franciaország lesz a következő állomás, ahol a Spin a jövő hónapban kéri a párizsi városvezetés hozzájárulását az e-roller szolgáltatáshoz, az Egyesült Királyságban pedig további lehetőségeket vizsgál majd a cég, többek közt privát együttműködéseket és e-roller megosztási próbaüzemeket indítva. 

Az USA-ban több mint 20 exkluzív partnerséggel működő Spin több mint 60 amerikai városban és 25 egyetemen kínál hosszú távon is megfizethető és megbízható alternatívát a tömegközlekedéshez. Együttműködési hitvallása alapján a Spin büszkén vallja, hogy elsődleges számára a felhasználók biztonsága, hogy szorosan együttműködik a helyi önkormányzatokkal, és hogy mielőtt bárhol belép egy piacra, gondosan beszerzi a hozzájárulásokat és engedélyeket, a helyi flotta méretét pedig felelősségteljesen alakítja. A Spin a vállalatokkal, érdekképviseletekkel és helyi közösségekkel is együttműködik, hogy olyan közlekedési megoldást kínálhasson, ami megfelel az adott városok vagy egyetemi kampuszok valós igényeinek.

“Hisszük, hogy a hosszú távú siker alapfeltétele a közösség bevonása. Éppen ezért helyi csapatokat alakítunk ki, amelyek feladata, hogy meghallgassa a helyi közösségek képviselőit, és visszajelzéseket gyűjtsön, amelyek alapján a lehető legjobb szolgáltatást tudjuk kialakítani,” nyilatkozta Euwyn Poon, a Spin egyik alapítója és elnöke. “Tavaly 600 százalékkal növeltük az amerikai városok számát, ahol a Spin jelen van. Nagyon készülünk arra, hogy végre együttműködhessünk az európai városokkal és egyetemekkel is, örömteli, biztonságos és stabil Spin-élményt nyújtva a nemzetközi közösségeknek.”

Mióta 2018 novemberében csatlakozott a Ford-családhoz, a Spin a Forddal együttműködve terjeszkedik új piacokon, fenntartható megoldást és ötletes közlekedési módot kínálva mindazoknak, akik szeretnek szabadon mozogni a zsúfolt, gyakran közlekedési dugókkal tarkított városi környezetben. A Spin az idei év elején jelentette be, hogy nagymérvű befektetésekkel fejleszti termékeit és infrastruktúráját, még hatékonyabbá téve ezzel a roller-megosztáson alapuló fenntartható mobilitást. A vállalat több száz Spin Hub töltőközpontot létesített az USA-ban, amelyek olyan fontos feladatokat is ellátnak, mint a rollerek okozta zűrzavar megelőzése vagy a járművek megfelelő rendelkezésre állásának biztosítása.

Mióta a Ford 2018 novemberében felvásárolta, a Spin csapata az akkori 24 főről több mint 600 főre gyarapodott. A cég már Németországban is foglalkoztat embereket helyi vállalati és flottakezelői pozíciókban.

A Spin

A kaliforniai San Franciscóban működő Spin a Ford Motor Company leányvállalataként a mikromobilitási piac egyik vezető szereplője. A Spin volt az első cég, amely az USA-ban meghonosította az állandó állomások nélküli mobilitási programot. A hiteles és megbízható partnerként ismert Spin jelenleg 70 piacon üzemeltet elektromos rollereket, amelyek nagyvárosokban és egyetemi kampuszokon működnek állnak, és több tucatnyi városban és egyetemem kizárólag a Spin üzemeltet ilyen szolgáltatást. A Spin csapatában számos, az állami- és magánszektorból, illetve a közlekedési vállalatoktól érkező tapasztalt szakember dolgozik, és mindegyikük elkötelezett amellett, hogy beteljesítse a vállalat küldetését, biztosítva az emberek mozgásszabadságát és harmóniát teremtve az egyének, a közösségek és a városi környezet között.

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr1615539394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.