Cetaphil® Megbízható társ a bőrápolásban
2020. március 24. írta: persica

Cetaphil® Megbízható társ a bőrápolásban

A nők életük során annyi szépségmárkával és azok jól csengő ígéreteivel találkoznak, hogy néha már -jogosan- azt érezhetjük, soha nem találjuk meg a napi bőrápolási rutin tökéletes társait. Emlékszem, tavaly augusztusban próbáltam ki először a Cetaphil® márka kozmetikumait, egy tisztító oldatot és egy hidratáló testápolót. Fél év elteltével én már biztosan tudom, megbízható ápolásra leltem.

Ugyan ez csupán saját vélemény, de szerintem mi, nők szeretjük a reggeleinket egy frissítő itallal és egy annál is frissítőbb bőrápolással kezdeni. Tulajdonképpen minden további cselekvésünket meghatározza, milyen krémekkel tisztítjuk, nyugtatjuk, hidratáljuk a testünk egyes felületeit. Először is nézzük meg az arcápolást. A nagymamám mindig azt mondta, jéghideg vízzel öblítsem át az arcomat. Ha ez megvan, jöhet a tisztítás. Hat hónap tesztelés után állíthatom, erre nekem a Cetaphil®  tisztító oldat vált be leginkább. Ez a termék minden bőrtípusra, de főleg a száraz és érzékeny bőrűeknek ajánlott. Van egy társa is, a Cetaphil® arclemosó kombinált és zsíros bőrre, de én az előzőek csoportjához tartozom. Van, hogy vízzel keverem össze a krémes állagú oldatot, de néha csak úgy átmasszírozom vele az arcbőrömet. Mindkét opció lehetséges ugyanis. Reggel nem sminket távolítok el vele, csupán jó érzéssel tölt el, hogy tiszta, hidratált bőrrel kezdhetem a napomat. Azt is megfigyeltem, hogy a tisztító oldat selymes, puha bőrt hagy maga után, amelyre sokkal könnyebb felvinni a nappali arckrémet, valamint a sminkelésnél is mintha szebben idomulna az arcbőrömhöz az alapozó és a smink.

Miután elkészültem az arctisztítással, jöhet a testápoló. Nincs olyan évszak, amikor erre ne lenne szükségem. Ha hideg van azért, ha meleg van azért száradhat ki a bőröm, ezért ha valaminek tényleg ott kell lennie a napi rutinomban, az egy testápoló. Ugyanakkor ennél kellemetlenebb  folyamat nem nagyon létezik a listámon. Úgy érzem, ezzel nem vagyok egyedül. Ragad, nem szívódik be, ha beszívódik, mégsem hidratál. Volt olyan időszakom, amikor inkább már ki is hagytam a reggeli testápolást, mert csak felmérgesített. Aztán végre rátaláltam az igazira. A Cetaphil® hidratáló testápolót normál és enyhén száraz bőrre fejlesztették ki, 460 ml-es kiszerelése egy személynek körülbelül fél évig elegendő. A családosok picit kevesebb ideig élvezhetik, mivel a család minden tagja, 3 éves kor felett még a legkisebbek is használhatják. Amiért én a leginkább szeretem, hogy avokádó olajat tartalmaz, valamint illatmentes. Utóbbi számomra azért is fontos, mert nem szeretem, ha bármi is keveredik a parfümöm illatával. És ami talán a legfontosabb mindegyik előnye közül, hogy tényleg gyorsan beszívódik. Tavasszal a nők harisnyára és szoknyára váltanak. Van annál rosszabb, mint amikor nem jön fel a harisnya, mert a bőrünk még krémes a testápolótól?! Szerintem nincs. Akinek viszont tényleg nagyon száraz a bőre, a Cetaphil®  intenzív hidratáló krémet javaslom, amely shea vajjal és makadámdió-olaj összetevőkkel nyugtatja a teljes bőrfelületet. Akár arckrémnek is használható.

Nagyon sok hivatásban mindennapos tevékenység a számítógép használata. Nálam, újságíróként ez hatványozottan így van. Legyen férfi vagy nő az érintett, a kezünk folyamatos igénybevételnek van kitéve, ezért naponta többször nyúlunk kézkrémhez, hogy kicsit felfrissítsük, hidratáljuk a bőrünket. A Cetaphil®  24 órás hidratáló krémet elsősorban száraz bőrűeknek ajánlják, mivel egész nap képes megőrizni a bőr nedvességtartalmát. 100 ml-es kiszerelésben kapható, tehát könnyen elfér egy válltáskában is, így egész nap velünk lehet. Elég egy mandula nagyságú adagot kinyomni a tubusból, ennyi mindkét kézfejre, de még a csuklókra is elegendő mennyiség. Bárhol és bármikor használható, mivel akárcsak a hidratáló testápoló, úgy ez a termék is hamar beszívódik, nem hagy zsíros érzést a bőrön, azonnal lehet utána tovább gépelni vagy telefonálni. Otthon a test egész felületére alkalmazható hidratáló krém, de én főleg a kezemre használom napi szinten. A nap végén sokszor kényszeríteni kell magamat arra, hogy lemossam a sminkemet és úgy általában a város porát. De némi felüdülést jelent a tudat, hogy a Cetaphil® tisztító oldattal ez pár perc alatt elvégezhető. Nem csípi vagy dörzsöli ki a szemem környékét, nem kell újra meg újra megismételni a folyamatot, és bármennyire is legyek fáradt, a tiszta és hidratált bőr látványa mindig mosolyt csal az arcomra.

www.cetaphil.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr1115552666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása