Indul a HELL új kampánya Bruce Willis-szel!

2020. május 15. - persica

Bruce Willis az energiaital mellett HELL ENERGY Coffee-t is iszik a HELL új filmjében, sőt egy csinos nő is feltűnik mellette. A hollywoodi sztárral New Yorkban forgatott reklám mától látható a televíziós csatornákon és a közösségi médiában. 

A HELL ENERGY immáron másodszor forgatott Bruce Willis-szel, aki újabb két évre lesz a márka arca. A világszerte több mint 50 országba exportáló és számos országban piacvezető HELL a világ legszebb nőjének választott Zuleyka Riverát is leszerződtette, aki minden idők legnézettebb – 6,7 milliárdos megtekintésű – videoklipjében, a Despacito-ban is főszerepet játszott.

A kampány nem csupán a HELL energiaitalát, de a HELL nemzetközi piacain idén induló új tejeskávéját, a HELL ENERGY COFFEE-t is népszerűsíti. A filmet két helyszínen, a new yorki utcákon és egy 52. emeleti luxusapartmanban forgatták. A munka ezúttal is egy amerikai produkciós cég bevonásával zajlott, így Bruce Willis már ismerős arcokkal találkozott mind a HELL ENERGY részéről, mind a stáb csapatában.  Az amerikai sztár – a korábbi forgatáshoz hasonlóan – vérbeli profiként viselkedett, ugyanakkor most is megmutatta a humoros oldalát, hiszen több alkalommal megnevettette a stábot.

„Csodálatos helyszínen, kiváló hangulatban és gördülékenyen zajlott az idei forgatás. Bár Bruce cinkos mosolyával az első film zárójelenébe is belecsempésztünk egy kis gag-et, az új filmet teljesen más hangulat jellemzi, mint a korábbit. Bruce lezser és lehengerlő természete tökéletesen passzolt a koncepciónkhoz, amelyhez Zuleyka személyében tökéletes partnert találtunk. – mondta el a forgatásról Pantl Péter a HELL ENERGY nemzetközi kommunikációs- és marketingigazgatója.

A Bruce Willis nevével fémjelzett kampány május közepétől indul világszerte.

A reklámfilm ezen a linken tekinthető meg:

https://www.hellenergy.com//bw_tvc

A HELL ENERGY-ről:

A HELL ENERGY a világ egyik legdinamikusabban fejlődő FMCG márkája. A HELL ENERGY 2006-ban családi vállalkozásként indult Magyarországon, és jelenleg is családi-multiként működik, ugyanazzal tulajdonosi körrel, amely alapította a márkát. A HELL rekordidő alatt lett hazánk piacvezető energiaitalmárkája, és a kiváló termékeknek, a hatékony sales stratégiának és az egyedi marketing megoldásoknak köszönhetően ma már világszerte több mint 50 országban van jelen. Piacvezető többek között Bulgáriában, Romániában, Görögországban, Cipruson is. A vállalat 2017 óta a termékek csomagolását is házon belül készíti saját tulajdonú, legmodernebb eszközökkel felszerelt alumínium italdobozgyárában, a QUALITY PACK-ban. A HELL termékek így a „jövő csomagolásában”, a 100 százalékosan, végtelenszer újrahasznosítható alumíniumdobozokban kerülnek forgalomba.

2018 mérföldkő volt a HELL ENERGY márka számára: ebben az évben kötött először szerződést globális reklámkampányára a hollywoodi sztárral, Bruce Willis-szel. Az együttműködést idén újabb 2 éves megállapodás követte, amelynek már a 2019-ben piacra dobott termékinnováció, az ENERGY COFFEE tejeskávé is része.

A HELL ENERGY sikerének két legfontosabb alappillére a prémium minőség és a nagyszerű ár-érték arány.

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr8515697782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.