Az IKEA bemutatja a LED-es izzók új generációját a jobb energiahatékonyságért, megfizethetőbb áron
2021. október 25. írta: persica

Az IKEA bemutatja a LED-es izzók új generációját a jobb energiahatékonyságért, megfizethetőbb áron

Az IKEA elkötelezett amellett, hogy drasztikusan csökkentse ökológiai lábnyomát a teljes értéklánca mentén – az alapanyagok beszerzésétől kezdve a gyártáson keresztül egészen az IKEA termékek otthoni felhasználásáig. Ennek fontos részét képezi, hogy vásárlói számára lehetővé tegye, hogy növelhessék otthonuk energiahatékonyságát. Miután az IKEA teljes világítási termékkínálata vonatkozásában áttért a LED technológiára, most további lépésként a LED-es izzók egy új generációját vezeti be. A megfizethetőbb árú és átlagosan 35%-kal energiatakarékosabb új SOLHETTA kollekció 2021 októberétől kerül az IKEA áruházakba.

A globális áramfogyasztás mintegy 15%-át a világítás teszi ki. A fényforrások energiahatékonyságának növelése világszerte meghatározó szerepet játszik az otthonok és a vállalatok ökológiai lábnyomának csökkentésében. Annak érdekében, hogy segítse ezt a folyamatot, az IKEA 2015-ben a teljes világítási termékválasztékát tekintve LED technológiára váltott, miközben kiemelt hangsúlyt fektetett a megfizethetőségre.

„Arra a meggyőződésünkre alapozva, miszerint a fenntarthatóság és a megfizethetőség kéz a kézben járhat − és kell is, hogy járjon −, bemutatjuk az energiatakarékos LED-es izzók új generációját, a SOLHETTA kollekciót, amely lehetővé teszi vásárlóink számára, hogy csökkentsék ökológiai lábnyomukat. Örömmel mondhatom, hogy a SOLHETTA kollekció a korábbi sorozatokhoz képest alacsonyabb áron lesz kapható, annak érdekében, hogy még megfizethetőbbé tegyük ezeket az izzókat"− mondja Jan Tesar, az IKEA cseh-magyar-szlovák régiójának részlegvezetője.

A 2020-as pénzügyi évben majd 76 millió LED-es izzó eladásával a háta mögött az IKEA tovább folytatja LED-es fejlesztéseit, hogy lehetővé tegye az otthoni energiafogyasztás csökkentését az emberek sokasága számára. Az új SOLHETTA LED-es izzócsaládban az általánosan elterjedt foglalatokba illő, hagyományos méretű és formájú izzók találhatók. A SOLHETTA akár 25 000 óra, azaz kb. 20 évnek2 megfelelő élettartamú, minőségi világítást és izzókat kínál a vásárlók számára.

Az IKEA kínálatában jelenleg kapható LEDARE és RYET izzócsaládokhoz képest a SOLHETTA energiahatékonysága átlagosan 35%-kal magasabb, ami kb. 45 000 tonna CO2-kibocsátásnak megfelelő energiamegtakarítást tesz lehetővé évente.3 „Bízunk benne, hogy a SOLHETTA kollekcióval megkönnyíthetjük az emberek többsége számára, hogy csatlakozzanak a nagyszabású klímamozgalomhoz"− mondja Jan Tesar.

1 A végleges kiskereskedelmi árakról a helyi IKEA piacok szolgálnak további tájékoztatással.

2 Napi 3 óra használattal számolva.

3 A 2019-es pénzügyi évben értékesített LEDARE és RYET izzók számával (63 millió) és napi 3 óra használattal számolva.

Az IKEA-ról
Az IKEA formatervezett, praktikus, megfizethető és kiváló minőségű lakberendezési termékek széles választékát kínálja, amelyeket az emberekre és a környezetre odafigyelve gyárt. Az IKEA márkanév alatt több vállalat működik, több tulajdonossal, akik mind osztoznak a közös küldetésben: szebb hétköznapokat teremteni az emberek többsége számára. Az IKEA-t 1943-ban alapították Svédországban. A Range & Supply üzletágon belül az IKEA of Sweden AB feladata a mindennapos igények kiszolgálása az emberek többsége számára lakberendezési megoldások fejlesztése, tervezése és gyártása révén.

Az Ingka Csoportról

Az Ingka Csoport (Ingka Holding B.V. és alárendelt szervezetei) egyike annak a 12 vállalatnak, amelyek az Inter IKEA Systems B.V. társasággal kötött franchise megegyezés alapján IKEA-licensszel rendelkeznek. Az Ingka Csoport, amely az IKEA eladási csatornáit birtokolja ésüzemelteti, három területen vállalkozik: IKEA Retail, Ingka Investments ésIngka Centres. Az Ingka Csoport stratégiai partner az IKEA franchise-rendszerében, amely 30 országban több mint 378 IKEA áruházat üzemeltet, ezek közül hármat Magyarországon. Az IKEA áruházak a 2020-as pénzügyi évben 706 millió látogatót fogadtak, közülük 6,2 millió tért be a magyar áruházakba, az IKEA.com weboldalaira pedig 3,6 milliárdan látogattak el. Az Ingka Csoport az IKEA víziójával összhangban tevékenykedik, aminek a célja szebb mindennapi életet biztosítani minél több ember számára, továbbá jól megtervezett, funkcionális lakberendezési termékek széles választékát biztosítani olyan alacsony áron, hogy minél több ember megengedhesse magának.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr6516735308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása