Igazi Barbie-rózsaszínben érkezik a L’Oréal Professionnel legújabb SteamPod gőz-hajformázója
2021. november 22. írta: persica

Igazi Barbie-rózsaszínben érkezik a L’Oréal Professionnel legújabb SteamPod gőz-hajformázója

Különleges, rózsaszín megjelenéssel és továbbfejlesztett változatban érkezik a L’Oréal Professionnel legújabb, a Barbie-val közösen megálmodott SteamPod hajformázója. A limitált kiadás darabjainak rendhagyó külseje mögött egy még hatékonyabb, gyorsabb, és a haj számára kíméletesebb hajformázó technológia rejlik.

A világ legsokszínűbb babagyártójával, a Barbie-val közösen megalkotott, limitált kiadású SteamPod a közel 10 évvel ezelőtt bemutatott, népszerű hajformázó-sorozat legújabb, továbbfejlesztett generációja. Az együttműködést a két márka hasonló világnézete inspirálta: mind a divatikon Barbie, mind pedig a professzionális hajápolás mestere, a L’Oréal Professionnel hisz a hangulatnak megfelelő megjelenés és az egyedi szépség erejében.

A legújabb SteamPoddal nem csak kétszer olyan gyorsan és kényelmesen készíthető egyenes, göndör vagy éppen loknis haj, de a fejlesztéseknek hála a termék a korábbinál 91%-kal jobban kíméli a hajat megfelelő használat mellett. A készülék emellett vékonyabb és könnyebb is lett. Az eszközbe rejtett víztartálynak, az elforgatható vezetéknek, a beépített fésűnek, valamint – a könnyű szállíthatóság érdekében hőálló – táskának köszönhetően a SteamPod 3.0-val a felhasználók bárhol kényelmesen, gyorsan és biztonságosan formázhatják meg frizurájukat.

„Nagyon örülünk az együttműködésnek, hiszen a L’Oréal Professionnel szellemisége közel áll hozzánk. A Barbie 1959-es alapítása óta azon dolgozunk, hogy minél több fiatal lányt segítsünk az őszinte önkifejezés útjára lépni. A legújabb, limitált kiadású SteamPod együttműködéssel is arra szeretnénk ösztönözni a lányokat, hogy merjék bátran felvállalni saját stílusukat és önmagukat megjelenésükkel is” – mondta Török Kata, a Mattel magyarországi brand menedzsere.

„A L’Oréal Professionnel már 110 éve segíti a nőket és a férfiakat professzionális szépségápolási termékeivel. Bízunk benne, hogy a kooperáció keretében megalkotott új köntösbe öltözött SteamPod segítségével a lányok bátran megálmodhatják és megalkothatják saját, egyedi stílusukat, amit nem félnek megmutatni” – tette hozzá Szöllősi-Sándor Dalma, a L’Oréal Professionnel magyarországi brand activation menedzsere.

Az új Barbie x L’Oréal Professionnel limitált kiadású SteamPod gőz-hajformázó már elérhető az online viszonteladóknál és a L’Oréal Professionnel hajszalonjaiban.

A termékfejlesztés kutatási hátteréről

A termék fejlesztése során a L’Oréal szakemberei több felmérést is végeztek. A kutatások tapasztalatai alapján a felhasználók átlagban 8 naponta változtatják meg a hajstílusukat, de 53%-uk hetente 2-3 alkalommal is egyenesít vagy göndörít. A megkérdezett nők legnagyobb aggodalmukat egyöntetűen a kezelés hajkárosító hatásával kapcsolatban fejezték ki.

A L'Oréal Professionnel-ről

A L’Oréal Professionnel a cég hivatásos fodrászokat megszólító márkája. A biztonságos, modern hajfestés alapjait, valamint a L’Oréal csoportot létrehozó vegyész, Eugène Schueller által alapított márka innovatív hozzáállásával, nagy érdeklődésre számot tartó partneri kapcsolataival és csúcstechnológiájú fejlesztéseivel 110 éve tartja izgalomban a hajápolási szakma képviselőit. A közel 10 évvel ezelőtt bemutatott SteamPod a cég egyik vezető terméke, ami lehetővé teszi a hajtípustól független stílusok kialakítását. További információ: https://www.lorealprofessionnel.com

A Mattelről

A Mattel a világ vezető játékgyártója, amely minőségi játékok, fogyasztói termékek tervezésére és gyártására specializálódott. A márka olyan innovatív termékeket és élményt kínál, amelyek játék közben inspirálják, szórakoztatják és fejlesztik a gyerekeket. A vállalat portfoliójában többek között olyan ikonikus franchise márkák találhatók, mint a Barbie®, a Hot Wheels®, az American Girl®, a Fisher-Price®, a Thomas & Friends®. A kínálatban továbbá filmes és televíziós tartalmak, számítógépes játékok, valamint zenei és élő előadások is szerepelnek. A vállalat 40 helyszínen működik világszerte, termékeit pedig több mint 150 országban értékesíti a világ legnagyobb kiskereskedelmi és technológiai vállalataival együttműködve. A Mattel 1945-ös alapítása óta büszke arra, hogy támogatja a gyerekek tehetségének kiteljesedését. További információ: www.mattel.com

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr2516762324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása