A modern bőrápoló termékcsalád, amely Számodra, nem pedig a bőrtípusodnak készült.
2022. március 17. írta: persica

A modern bőrápoló termékcsalád, amely Számodra, nem pedig a bőrtípusodnak készült.

A Nu Skin bioadaptív termékcsaládja a tudományt a bioadaptív összetevőkkel ötvözi, hogy a modern bőrápolás kihívásainak korábban soha nem látott módon feleljen meg.

A Nutricentials® Bioadaptive Skin Care™ rendszer elindítása után mindössze egy évvel a Nu Skin három új termékkel bővítette a kollekciót – egy ragyogásfokozó szemkörnyékápoló krémmel, egy mindennap használható ásványi fényvédő krémmel és egy éjszakai arcmaszkkal. Az új termékek segítenek megerősíteni a márka azon célkitűzését, hogy a modern bőrápolási kihívásokra egyedi, növényi alapú , tudományosan alátámasztott formulákkal válaszoljon. A szennyezés, a napsütésnek való túlzott kitettség, a monitor előtt eltöltött túl sok idő, sőt a hektikus életforma is negatívan befolyásolja bőrünket. Mindez a bőröregedés jeleinek korai megjelenéséhez, fakó arcbőrhöz, eltömődött pórusokhoz és sok más egyéb, nem kívánatos bőrproblémához vezethet. A Nu Skin számára nem csupán az volt a kihívás, hogy egy olyan termékvonalat hozzon létre, amely segít ezen problémák megoldásában, hanem az is, hogy ezzel a megoldással kiemelkedjen a tömegből. 

A Nutricentials számára a természet több, mint inspiráció. Az innovatív tudománynak köszönhetően a Nu Skin öt – extrém körülmények között is növekedni tudó – növény, a Jerikó rózsája, a Chaga gomba, a szibériai ginzeng, a maral gyökér és az illatos rózsagyökér kivonatait használta fel és alakította át valami olyasmivé, ami hatást fejt ki bőrünkre: egy bioadaptív növényi komplexszé.Az ötlet egyszerű. Amikor a nem lemosandó termékek egyikét hozzáadjuk a bőrápolási rutinunkhoz, segítünk a bőrünknek alkalmazkodni saját környezetéhez, így az sugárzó és ragyogó marad, még akkor is, ha a fent említett kihívások valamelyikével kell szembenéznie. Ez olyasmi, amit korábban soha nem láthattunk egy bőrápoló termékcsaládban. 

A termékcsalád bővítését egy fogyasztói visszajelzés indította el. A vásárlóinknak most lehetősége nyílt arra, hogy teljeskörű Nutricentials bőrápolási rutint alakítsanak ki. Az Eye Love Bright Eyes például reggel és este is használható. A hidratáló krém azonnal hűsítő komfortérzetet nyújt a szemkörnyéki területen, miközben fokozza a bőr ragyogását és csökkenti a mindennapi stresszfaktorok, köztük a kék fénynek való kitettség miatti fáradt, fakó bőr megjelenését. A Complexion Protection egy könnyű, széles spektrumú, 50 faktoros ásványi fényvédő krém, amely segít megvédeni a bőrt, illetve növeli ellenálló képességét az olyan mindennapi stresszfaktorokkal szemben, mint a szennyeződés és az oxidatív stressz. Használata naponta javasolt, reggelente, még a napnak való kitettség előtt. A formula emellett további védelmet is nyújt, segít csökkenteni a kék és infravörös fénynek való túlzott kitettség olyan látható hatásait, mint az elszíneződés vagy a fakó bőr.

A harmadik termék egy igazi hidratáló bomba, amely a bőr védőrétegét támogatja az éjszaka folyamán, így akár 150%-kal* hidratáltabb bőrrel ébredhetsz! A Pilow Glow nevet viselő éjszakai maszkot hetente legfeljebb háromszor javasolt használni az azonnali és hosszantartó éjszakai hidratálásért, nem beszélve a természetes ragyogásról és csillogásról. 

„ Szerencsére egyre többen vagyunk, akik nem csak a bőrükre, hanem a környezetre is tudatosan figyelnek, amikor új kozmetikai terméket választanak. Ugyanakkor, azt tapasztalhatjuk, hogy a folyamatosan változó környezet minden egyes nap kihívások elé állítja bőrünket – gondolj csak az időjárásra, az UV-sugarakra, a kék fényre vagy a stresszre. A Nutricentials megalkotásakor a Nu Skin tudósai úgy döntöttek, hogy a megoldásért a természethez fordulnak, és öt csodálatos növényből álló, egyedülálló bioadaptív növényi kivonatot adtak hozzá, amely képes alkalmazkodni a zord környezethez. Ezek különleges kombinációja a nem lemosandó termékekben segíti a bőrt, hogy alkalmazkodni tudjon a környezetéhez, emellett védelmet nyújt a kihívásokkal szemben. „ - Juhász Bianka, a Kelet-Európa Régió termékspecialistája 

Ugyanakkor a Nu Skin azt is tudja, hogy a természet nem ad meg minden választ. Ezen összetevők kombinálása a Nu Skin egyedülálló tudományával szintén fontos tényező; ez egy olyan párosítás, amely az egész termékcsaládban megfigyelhető. Számos fegyver van a Nutricentials arzenáljában: legyen szó a kék fény elleni védelemről a nappali krémekben, vagy a bőr támogatásáról a megfelelő hidratálás biztosítására az új HydraFlex keverékkel az erőteljes Celltrex Always Right szérumban. A Nu Skin esetében azonban a tudomány nem csupán arról szól, hogy mi, hanem arról is, hogy ki.

A vásárlók összesen 16 termék közül választhatnak, így nem lesz nehéz a döntés. Három arctisztító, két tonizáló, öt hidratáló, egy szemkörnyékápoló, egy ásványi fényvédő krém, egy maszk, egy bőrradír, egy erőteljes szérum és egy éjszakai nem lemosandó maszk alkotja a termékcsaládot. Az is biztosan nagy sikert fog aratni, hogy együtt vagy más termékekkel kombinálva is használhatók, bőrtípustól függetlenül. 

„ Bőrtípusod ismerete nagyon sokat segíthet a termékek kiválasztásában, ugyanakkor azt javaslom, hogy a bőröd igényeit tartsd szem előtt, hiszen folyamatosan változunk, és számos kihívással kell szembenéznünk, amelyek a bőrünket is érintik. A Nu Skin ezért elsősorban nem a bőrtípusra, hanem a bőr szükségleteire összpontosított a Nutricentials termékcsalád megalkotásakor. 16 termékünkkel szeretnénk segítséget nyújtani számodra abban, hogy személyre szabd bőrápolási rutinodat – sőt, azt is bátran javasoljuk, hogy olyan textúrájú termékeket is kipróbálj, amilyeneket korábban – a bőrtípusod miatt – még nem. „ - Juhász Bianka, a Kelet-Európa Régió termékspecialistája 

A Nutricentials termékeket online, a nuskin.com oldalon, vagy hivatalos Nu Skin értékesítőn keresztül lehet megvásárolni.

Az 1984-ben alapított Nu Skin egy világszintű, kozmetikai és wellness vállalat, amely segít az embereknek abban, hogy fiatalnak tűnjenek és úgy is érezzék magukat, köszönhetően a minőségi termékek olyan választékának, amely a tudomány, a természet és a technológia legjavát ötvözi.

Versenyképes közvetlen értékesítési ajánlatai a feltörekvő vállalkozók és az extra jövedelemforrást keresők számára kifizetődő üzleti lehetőséget és támogató, ösztönző környezetet biztosítanak. A Nu Skin, amely hosszú ideje tagja a globális közvetlen értékesítési szövetségeknek, elkötelezett az iparág legmagasabb etikai standardjainak betartására. A Nu Skin a New York-i Értéktőzsdén is jegyezve van „NUS” néven. 

További információkért látogass el a nuskin.com oldalra. 

*Klinikai tanulmány: Az eredmények egy külső szakmai értékelő szervezettől származnak, egy 24 órás in vivo felmérésből, amelyet 17 egészséges, 18 évnél idősebb férfi és női résztvevővel végeztek el. A bőr nedvességtartalmát korneométer segítségével mérték három területen: egy területen, ahol a Pillow Glowt használták, egy másikon pozitív kontrollt (glicerin), egy harmadikon pedig negatív kontrollt (kezelés nélkül) alkalmaztak. 

Fotó: saját (PR)

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr5617782986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása