Cseppentős szérumokkal újít a piacon a Helia-D
2022. június 28. írta: persica

Cseppentős szérumokkal újít a piacon a Helia-D

Egyre többen keresik ezeket a kozmetikumokat a boltok polcain

Ugyan a gyártók szerint a pandémia és a háborús hatások még mindig érzékelhetők a kozmetikai iparban, a vásárlói oldalon korábban sosem látott érdeklődés tapasztalható egyes termékkategóriák iránt. Ilyenek például a testápolók, de egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a hatóanyag-fókuszú szérumok is, amelyek forgalma közel 30 százalékkal nőtt az elmúlt évben. A tendencia mögött egy tudatosabb vásárlói réteg áll, amely a felhasználók életkorát tekintve is évről évre változatosabb. A növekvő igényre válaszul az idén 40 éves Helia-D tudományos trendek alapján új szérumokat fejlesztett, amelyekben olyan innovatív összetevők találhatók meg, mint például a „copper-peptid”, amely egy, az aranynál is drágább, nagyon elismert hatóanyag. 

A koronavírus-járvány a kozmetikai piacon is nagyot ütött, bár 2022 első negyedévére már átlagosan 10 százalékkal nőtt a drogériák forgalma a tavalyi év ugyanezen időszakához képest. Budaházy Péter, a Helia-D ügyvezetője bízik abban, hogy az idei évben is hasonló növekedéssel lehet majd számolni, habár a háború okozta hatások ismét kihívások elé állíthatják a piaci szereplőket. „Egyes csomagolóanyagok, például a pumpák és a készítményekhez szükséges néhány speciális anyag is több hónapos késésben van, ez pedig komoly kiesést okozhat, és készlethiányok is keletkezhetnek a polcokon” – mondta el.

Egyre szélesebb tudatos vásárlói réteg

A vásárlói oldalon ugyanakkor az elmúlt években egyes termékcsoportok iránt minden eddiginél nagyobb érdeklődés tapasztalható, amely egy tudatosabb réteg megjelenésével magyarázható. Budaházy Péter szerint a fogyasztók egyre inkább edukálják magukat, erre pedig jó példát jelentenek a jelenleg hatalmas népszerűségnek örvendő, hatóanyag-fókuszú szérumok is, amelyek forgalma közel 30 százalékkal emelkedett az elmúlt évben. „Ezeket a termékeket elsősorban a 25-35 év közötti felhasználók vásárolják, akik követik a nyugat-európai trendeket. Ugyanakkor az is megfigyelhető, hogy ez a tudatos vásárlói réteg életkorban is kezd egyre változatosabb képet mutatni, és ma már a 35-50-es korosztály is jobban érdeklődik a klinikailag bizonyított összetevők és a többlépéses arcápolási rutin iránt” – tette hozzá Budaházy Péter.

Folyamatos verseny a fogyasztókért

A növekvő igényekkel és a piaci versennyel csak folyamatos fejlesztés árán tudja felvenni a versenyt az idén 40 éves magyar márka, amely a kerek évfordulóra számos innovációval és újítással készül. Budaházy Péter a Tolcsván található Helia-D Herba-kastélyban tartott sajtótájékoztatón elmondta, hogy a cég indulásakor mindössze 5 termékből álló krémcsaládhoz képest mostanra közel 300 terméket forgalmaz, árbevétele pedig a tavalyi évben elérte a 2 milliárd forintot. A kozmetikumok receptúrájának kifejlesztése és legyártása egyaránt a veszprémi üzemben zajlik, így a vállalat saját laboratóriumában, hazai termékfejlesztői csapattal képes reagálni a gyorsan változó fogyasztói trendekre, és alkalmazni a legújabb top hatóanyagokat.

Fontos az edukáció

A cég missziójának tekinti, hogy minél szélesebb réteget ösztönözzön a hatóanyag-fókuszú termékek használatára, és termékeivel elősegítse a tudatos bőrápolás gyakorlatának kialakítását. Budaházy Péter szerint az arcápolási rutint ugyanis már a harmincas éveink végétől érdemes szérumokkal kiegészíteni, hogy minél tovább megőrizzük a bőr rugalmasságát, feszességét. „A Helia-D ezért idén nyárra új szérumokat vezet be, amellyel ezúttal 35- felettieket célozza – azokat, akik ugyan még kevesebb gyakorlattal rendelkeznek, viszont egyre jobban érdeklődnek a tudatos bőrápolás iránt, és hatékony, innovatív összetevőket keresnek” – mondta el a fejlesztésekről a cég vezetője. A termékek különlegessége, hogy míg a piacon kapható, egyre nagyobb népszerűségnek örvendő, hatóanyag-fókuszú szérumok formulája általában egy főösszetevőre épül, addig az új készítmények kombináltan tartalmazzák az egyedi hatóanyagokat, így még intenzívebb és sokrétűbb hatás érhető el használatukkal – tette hozzá.

Új szérumokkal ünnepel a márka

A Helia-D Cell Concept szérumokban a kutatások alapján leghatékonyabb, az adott bőrállapotot leginkább támogató, top hatóanyagok találhatók, például a szemkörnyék booster szérumban a koffein mellett argán őssejt kivonat, míg a botox hatású szérumban még az aranynál is drágább peptidek segítik a kollagéntermelést, amelyet a hyaluronsav természetes hidratáló egészít ki.

Budaházy Péter kiemelte, hogy a hat termékből álló szérumok koncentráltabb formában tartalmazzák az aktív hatóanyagokat, mint a krémek, ezáltal erősebb hatást képesek kifejteni, így látványosabb eredményt érhetnek el a kezdődő és a mélyebb ráncok, valamint egyéb bőrproblémák ellen is. A termékek különlegessége továbbá, hogy tiszta, színezék és illatanyagmentes formulákról van szó, amelyek rendszeres használata kiegészíti és fokozza a többi arcápolási készítmény hatását.

Fotó: saját (PR)

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr8217869151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása