Amikor a kiemelkedő teljesítmény kifejező dizájnnal párosul
2022. december 07. írta: persica

Amikor a kiemelkedő teljesítmény kifejező dizájnnal párosul

Az Audi RS 6 Avant performance és az Audi RS 7 Sportback performance

30 lóerővel nagyobb teljesítmény és 50 newtonméterrel megnövelt forgatónyomaték, még rövidebb, 3,4 másodperc alatti 0 - 100 kilométer/órás sprint

Matt külső elemek és kék belső stílusjegyek emelik ki a nagyteljesítményű modellek exkluzív karakterét

Pontosabb irányíthatósági tulajdonságok a továbbfejlesztett önzáró központi differenciálműnek és a nagyteljesítményű gumiabroncsokkal szerelt, 22 col peremátmérőjű, új könnyűfém keréktárcsáknak köszönhetően

Erősebbek és gyorsabbak, mint eddig bármelyik RS 6 és RS 7: az új Audi RS 6 Avant performance és Audi RS 7 Sportback performance olyan megoldásokkal egészült ki, amelyek megjelenésüket is még karakteresebbé teszik és a vezetés érzelmekben még gazdagabb élményéről is gondoskodnak. A nagy erejű, 4,0 literes, V8-as biturbo-TFSI aggregát teljesítménye immár 463 kW (630 LE), maximális forgatónyomatéka pedig 850 newtonméter (üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km)*: - (NEDC); 12,7 – 12,0 (WLTP); szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km)*: - (NEDC); 289 – 273 (WLTP)).

A „performance” elsősorban nagyobb teljesítményt jelent az Audinál. A megnövelt méretű turbófeltöltők és a 2,4-ről 2,6 barra emelt töltőnyomásuk az alapváltozathoz képest 30 lóerővel magasabb teljesítmény-, illetve 50 newtonméterrel tovább fokozott forgatónyomaték-szintet kölcsönöznek az RS 6 Avant performance (üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km)*: - (NEDC); 12,7 – 12,2 (WLTP); szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km)*: - (NEDC); 289 – 277 (WLTP)) és az RS 7 Sportback performance (üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km)*: - (NEDC); 12,5 – 12,0 (WLTP); szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km)*: - (NEDC); 284 – 273 (WLTP)) 4,0 literes V8-as biturbo-TFSI motorja számára. Legnagyobb teljesítménye ezzel 441 kilowattról (600 LE) 463 kilowattra (630 LE), maximális forgatónyomatéka pedig 800-ról 850 newtonméterre emelkedett. Az új performance modellek (üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km)*: - (NEDC); 12,7 – 12,0 (WLTP); szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km)*: - (NEDC); 289 – 273 (WLTP)) álló helyzetből mindössze 3,4 másodperc alatt gyorsítanak fel 100 kilométer/órás tempóra, ami 0,2 másodperccel kevesebb az alap RS 6/RS 7 modellek értékénél.

A kevesebb néha több: a motor és a beltér között, valamint a jármű hátsó részében csökkentett szigetelésnek köszönhetően az RS 6 Avant performance és az RS 7 Sportback performance új szintre emeli az izgalmas akusztikai élményeket, miközben nyolc kilogramm tömegmegtakarítás előnyeit is élvezhetik. Összességében az RS 6 Avant performance saját tömege 2090, míg az RS 7 Sportback performance modellé 2065 kilogrammra adódik.

A fokozott menetdinamika jegyében – új önzáró központi differenciálmű

Exkluzív és nagyteljesítményű – 22 colos könnyűfém keréktárcsák nagyteljesítményű gumiabroncsokkal

Az RS-dinamikacsomag az alapfelszereltség része

A különleges megjelenésért – új külső színek és optikai csomagok

Minden kékben – új stílusjegyek és megoldások a beltérben

A teljesítmény hagyománya – az RS 6 Avant plustól napjainkig

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr8917996926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása