Megnyílt a JYSK 100. magyarországi áruháza Debrecenben
2024. október 25. írta: persica

Megnyílt a JYSK 100. magyarországi áruháza Debrecenben

Több mint 14%-os forgalom növekedést ért el a JYSK Magyarországon

2024. október 24-én a JYSK Magyarország megnyitotta 100. áruházát, amelynek a debreceni TESCO Extra adott otthont. Az ünnepélyes átadón a JYSK nemzetközi és hazai vezetői a dán lakberendezési márka eddigi mérföldkövei és éves eredményei mellett a cég hazai terveiről is beszéltek. A 100. üzlet megnyitását a JYSK országszerte jelentős akciókkal és kedvezményekkel ünnepli.

A JYSK Magyarország 2005-ben nyitotta meg első hazai áruházát Fóton, és azóta stabilan növekszik. A vállalat bevétele elérte a 76,471 milliárd forintot, ami 14%-os forgalomnövekedést jelent az előző évhez képest. Emellett a vásárlók száma 15%-kal nőtt, míg az online értékesítések több mint 13%-os emelkedést mutattak. JYSK üzletek elérhetősége kivételes, a lakosság 99,7%-a számára egy órán belül elérhető egy üzlet.

Az átadó ünnepségen Rami Jensen, a JYSK elnök-vezérigazgatója, valamint Szimeiszter Sándor, a JYSK Magyarországért, Ausztriáért és Görögországért felelős országigazgatója tartottak köszöntőt. Jelen volt továbbá Christian Thorning, Dánia budapesti nagykövete is. A szalagátvágás után a vásárlók vehették birtokba először az új áruházat, amely immár 100. JYSK üzletként bővíti a vállalat hazai hálózatát.

„Nagy öröm számomra, hogy Magyarországon már a 100. áruház megnyitását ünnepelhetjük. Szeretném megköszönni munkatársainknak és a helyi vezető csapatnak az elhivatott munkájukat, amely lehetővé tette ennek a nagyszerű mérföldkőnek az elérését. Szép emlékeket őrzök a magyarországi országigazgatói időszakomról, és örömmel látom, hogy a magyar csapat továbbra is sikeresen fejleszti a JYSK-öt. Biztos vagyok benne, hogy a jövőben számos hasonló sikert ünnepelhetünk még” – tette hozzá Rami Jensen, a JYSK elnök-vezérigazgatója.

Dán siker a nemzetközi kiskereskedelemben

A kiskereskedelmi lánc nemcsak Magyarországon ért el kiemelkedő eredményeket az elmúlt pénzügyi évben. A JYSK Csoport forgalma 7,6 százalékkal nőtt, elérve az 5,6 milliárd eurót. Ez a növekedés részben annak köszönhető, hogy a JYSK még több termékre terjesztette ki versenyképes árait. Az eladott termékek száma 11 százalékkal emelkedett. A JYSK új rekordot állított fel 11,9 millió új vásárlóval, akik a világ 48 országában található több mint 3 400 JYSK üzlet egyikében vásároltak. Az elmúlt évben összesen 137 új JYSK üzlet nyílt Európa-szerte.

Országszerte akciókkal ünnepel az áruházlánc

A 100. áruház megnyitása alkalmából a JYSK különleges kampánnyal kedveskedett vásárlóinak: minden 100. vásárló visszakapta a teljes vásárlási összeget, amelyet bármelyik JYSK üzletben ajándékutalvány formájában újra levásárolhatott. Ezen kívül október 16. és november 5. között a vásárlók országszerte akár 70%-os kedvezménnyel válogathatnak a termékek széles kínálatából, hogy mindenki megtalálhassa a számára legmegfelelőbb skandináv dizájnt.

 

 

Helyi közösségeket támogatnak

A JYSK Magyarország elkötelezett a társadalmi felelősségvállalás és a helyi közösségek támogatása mellett. Ennek jegyében, mint minden új üzletnyitáskor, a 100. áruház megnyitására is jótékonysági akcióval készült a kiskereskedelmi lánc. A Sharity Mobile Application platform segítségével 1 millió forint értékű termékadományt ajándékoztak helyi civil szervezetek számára. A közösségi szavazás alapján három szervezet részesült támogatásban: az első helyezett, a Remény a Leukémiás Gyermekekért Közhasznú Alapítvány 500.000 Ft-os támogatást nyert el a daganatos betegséggel küzdő gyermekek lakókörnyezetének szépítésére. A második helyezett Fény Felé Alapítvány a JYSK 300.000 Ft értékű támogatásával fogyatékossággal élő emberek lakhatását támogatja. A harmadik helyezett HajráAnyu Hajdúszoboszlói Anyukák Egymásért Közhasznú Egyesület 200.000 Ft értékben választhat termékeket a JYSK kínálatából a hajdúszoboszlói anyaközpontjának berendezéséhez.

„Jelenleg körülbelül 150 dán vállalat működik Magyarországon, amelyek több mint 16.000 embert foglalkoztatnak. Ugyanilyen fontos ezen munkahelyek minősége is, valamint azok az értékek, amelyeket a dán cégek a magyarok életébe hoznak: a közösség érzése, a társadalmi felelősségvállalás és a kollégák jóléte. Ez különösen igaz a JYSK-nél dolgozó sok munkavállalóra is. A mai, 100. magyarországi JYSK áruház megnyitása bizonyítja a JYSK sikerét abban, hogy olyan közeget teremtenek, ahol a vásárlók és a JYSK munkatársainak csapata egyaránt otthon érezhetik magukat” – tette hozzá Christian Thorning, Dánia magyarországi nagykövete.

A JYSK sikere: minőség, elérhetőség és szakértelem

A JYSK sikerének kulcsa a vásárlók által kedvelt skandináv dizájn, amely időtálló, modern és jól variálható. Az áruházlánc a beltéri és kerti bútorkínálata mellett az alváshoz kapcsolódó termékeivel emelkedik ki, amelyek minőségét a Magyar Alvás Szövetség is elismerte, amikor Alvásbarát Vállalat Díjjal tüntette ki a JYSK-et. Az új debreceni áruházban is megtalálható a matracstúdió szolgáltatás, ahol a vásárlóknak szakértő kollégák segítenek megtalálni a tökéletes hálószobakellékeket.

„A JYSK skandináv gyökerei és a munkatársaink elégedettsége és elkötelezettsége kulcsfontosságúak a vállalat sikeréhez. Több mint ezer magyar munkavállalónk nap mint nap ezt az értékrendet viszi tovább, és ennek hatása egyértelműen érezhető a vásárlói élményben is. A 100. magyar áruház megnyitása mérföldkő számunkra, és alig várjuk, hogy jövőre együtt ünnepelhessük 20 éves hazai jelenlétünket. Továbbra is elkötelezettek vagyunk a terjeszkedés mellett, hogy még közelebb hozzuk a JYSK-öt minden vásárlóhoz Magyarországon” – mondta Szimeiszter Sándor, a JYSK Magyarországért felelős országigazgatója.

 

A JYSK-ről

A JYSK egy skandináv gyökerű nemzetközi kiskereskedelmi áruházlánc, amelynek termékei megkönnyítik bármely szoba vagy kert berendezését. A JYSK több mint 3400 áruháza és webshopja 48 országban nagyszerű ajánlatokkal és hozzáértő kiszolgálással várja vásárlóit bármely felületen. JYSK Csoport forgalma az elmúlt gazdasági évben 7,6 százalékkal növekedett, elérve az 5,6 milliárd eurót. Az alapító Lars Larsen első boltját Dániában 1979-ben nyitotta meg. A JYSK ma már 31 ezer munkatárssal rendelkezik. A JYSK-nek jelenleg Magyarországon több mint 1000 munkavállalója van és 100 üzlettel rendelkezik. A JYSK Magyarországon a 2023/24-es gazdasági évben 76,5 milliárd forint árbevételt ért el.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr3818718372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása