Készüljünk a tavaszra a BONPRIX-el!
2025. február 23. írta: persica

Készüljünk a tavaszra a BONPRIX-el!

  Ebben a zord szürke időben, szinte felüdülés egy vidám színekben pompázó hétköznapi ruha!  A kötött ruhák nagy mumusok, mert sajnos nem mindenkinek előnyös. Jómagam a körte alkatúak közé tartozom, tehát a csípőm nőiesen szélesebb, ezért nem igazán hordok feszülős kötött ruhát. A @bonprix kötött…

Hatékony hidratálás a leghidegebb napokon is
2025. február 20. írta: persica

Hatékony hidratálás a leghidegebb napokon is

Az Eucerin UreaRepair termékeinek köszönhetően végre búcsút inthetünk a száraz bőrnek

A hideg téli hónapokban bőrünk fokozott védelemre szorul, hiszen a fagyos időjárás és a benti, fűtés miatti száraz levegő egyaránt csökkenthetik annak hidratáltságát, ami gyakran feszülő, viszkető érzést eredményez. Ilyenkor kiemelten fontos a megfelelő bőrápolási rutin kialakítása, hogy puha,…

Öltöztessük idén is gyönyörű és trendi árnyalatokba ajkainkat!
2025. február 19. írta: persica

Öltöztessük idén is gyönyörű és trendi árnyalatokba ajkainkat!

2025 a változatosság és a sokszínűség éve

Egy jól megválasztott rúzs öltöztet és hangsúlyoz, ugyanakkor magabiztosságot és tündöklést kölcsönözhet számunkra. Ehhez elengedhetetlen, hogy a saját tónusainkat figyelembe véve válasszuk ki a viselt árnyalatot, ahogyan az is, hogy harmonizáljon az aktuális szettünk színvilágával. Ne felejtsük el…

4711 Remix California Feeling
2025. február 17. írta: persica

4711 Remix California Feeling

Beach more – worry less!

  Pálmafák, kaland, naplemente Képzeld el: egy kabrióval hajtasz végig Kalifornia pálmafákkal szegélyezett utcáin, a nap simogatja a bőrödet, a szél pedig átjárja a hajadat. Akár új, kalandos helyeket fedeznél fel, akár csak egy kis nyaralás hangulatot csempésznél a mindennapjaidba, a vadonatúj…

A fiatalok egyre tudatosabbak a bőrápolás terén
2025. február 17. írta: persica

A fiatalok egyre tudatosabbak a bőrápolás terén

A Helia-D kutatása a magyar nők arcápolásai szokásait vizsgálta

A Helia-D reprezentatív kutatása[1] szerint a 20-39 éves magyar nők többsége már az arctisztítást, a hidratálást és a fényvédelmet is beiktatja reggeli rutinjába. A vásárlói igényekre reagálva új arctisztító és testápoló termékeket mutatott be az ikonikus hazai kozmetikai márka. Egyre többen…

süti beállítások módosítása