„JÓL VAGYOK”

... A FIATALOK NEM MINDIG MONDJÁK KI, AMIT ÉREZNEK ...

2019. október 05. - persica

A Dove éppen ezért segít már 2004 óta 140 országban 29 millió fiatal önbizalmának építésében.

A Dove-nál hiszünk abban, hogy egyetlen fiatalt sem szabad visszatartani attól, hogy maximálisan kibontakoztassa képességeit. Azonban a szépséggel kapcsolatos sztereotípiák hatással vannak az önbizalmukra - a kevés önbizalom és a megjelenéssel kapcsolatos frusztrációk pedig megakadályozhatják a fiatal lányokat és fiúkat abban, hogy a legjobbat hozzák ki önmagukból. Ezek a szorongások aztán hatást gyakorolnak egészségükre, baráti kapcsolataikra, vagy akár iskolai teljesítményükre is.

Tudtátok, hogy 10-ből 8 lányban* olyan frusztrációt okoznak az elérhetetlen szépségideálok, amiket nap, mint nap látnak, hogy ez megakadályozza őket abban, hogy teljes értékű életet éljenek? Sokszor nem merik vállalni a véleményüket, sőt, fontos eseményeket, programokat hagynak ki (legyen szó akár sportról, úszásról, iskolai tevékenységekről). Mi több, előfordulhat, hogy veszélyeztetik az egészségüket is azzal, hogy nem esznek, vagy nem kérnek segítséget, amikor a megjelenésük miatt nem érzik jól magukat a bőrükben.

Éppen ezért érezzük fontos feladatunknak a Dove-nál, hogy küzdjünk a média által sugárzott képek romboló hatása ellen.

Küldetésünket a nők mellett szeretnénk kiterjeszteni a feltörekvő generációra is. Szeretnénk, ha úgy nőnek fel, hogy pozitív kapcsolatban áll a saját külsőjével – szeretnénk segíteni a fiataloknak az önbizalmuk növelésében, hogy a lehető legtöbbet tudják kihozni önmagukból.  

Ebből a gondolatból született meg 2004-ben a Dove Önbizalom Program, amely idén hazánkban is elindult – célunk, hogy 2020-ra 40 millió fiatalt érjünk el az aktivitásainkkal. A programban egy olyan edukációs csomagot készítettünk külföldi és hazai szakértők segítségével, amely segíti a szülők és a tanárok munkáját a pozitív, önbizalmat építő és erősítő kommunikációban. Az izgalmas témákat (például cikizés-zaklatás, vagy a média és az ideálképek hatása) feldolgozó forrásanyagok bárki számára ingyenesen letölthetők a Dove weboldaláról (http://www.dove.com/onbizalom).

Emellett aktívan is szerepet vállalunk, önkéntes tanáraink közvetlenül az értintett célcsoporthoz szólva, az iskolákba juttatják el a programot és edukálják a jövő generációját. Ezen kívül, workshopok keretein belül a felső tagozatos diákok számára pszichológus, egészségügyi és média szakértők a márka nagyköveteivel karöltve mutatják be a Dove videóit, esettanulmányait és adnak szakmai tanácsokat.

Szeptember és október hónapban megtalálhatóak országosan a boltok polcain a limitált csomagolású Dove termékeink, a Rossmann üzleteiben pedig a díszdobozos kiadás, melynek megvásárlásával nyereményjátékban is részt lehet venni.

Reméljük, hogy a számodra is szimpatikusak a törekvéseink, és előre is hálásak vagyunk azért, ha megosztod a közönségeddel a program hírét, hiszen így Te is támogatod majd ezt a fontos ügyet!

Segíts Te is egy lánynak egészséges önbizalmának építésében a környezetedben!

*Dove Globális Szépség és Önbizalom Riport, 2017

DISTILLERY AZ AVONTÓL

Tiszta, hatékony, vegán arcápolás

Az AVON legújabb arcápolási vonala, a Distillery a forradalmi innovációk és a tiszta, vegán szépségápolás világába kalauzol el bennünket. A család tagjai egytől egyig hatékony összetevőkkel és olyan receptúrákkal kényeztetik arcbőrünket, amelyek természetes olajokon és ásványokon alapszanak. Segítenek méregteleníteni, megújítani és energizálni a bőr szerkezetét, mindezt alkoholtól, illatanyagoktól és szintetikus adalékoktól mentesen.

Az úgynevezett Clean Beauty arcápolási trendet követő Distillery vonal nagy gondossággal, etikailag kifogásolhatatlan eljárással készül. A család minden tagja teljesen VEGÁN, mérgező összetevőktől és állati eredetű hozzávalóktól mentes, allergológiailag, bőrgyógyászatilag és klinikailag tesztelt, ugyanakkor nem tartalmaz alkoholt, vegyi fényvédőket, illóolajokat és ásványi olajokat, így a természet koncentrált erejével hidratálja és táplálja akár érzékeny bőrünket is.

Az új termékcsalád nevét a desztilláció, avagy lepárlásos előállítási technológia ihlette. A lepárlás ugyanis eltávolítja az összes szennyeződést, felesleges anyagot, teljesen tiszta összetevőket hagyva maga mögött. Ugyanígy a termékek sem tartalmaznak felesleges töltőanyagokat és hígítókat, a magas minőségű aktív anyagok koncentráltan fejtik ki hatásukat bőrünk szépségéért.

Az Avon szakemberei az új termékcsalád megalkotásakor nem csupán bőrünk egészségét, de környezetünk védelmét is szem előtt tartották. A termékeket a Forest Stewardship Council (FSC) által hitelesített, újrahasznosítható dobozokba, üvegedényekbe töltötték.

A Distillery család jelenleg öt különleges tagból áll, amelyek egytől egyig forradalmasítják eddigi arcápolási rutinunkat. Ismerjük most meg alaposabban, hogy melyek is ezek:

Distillery Arctisztító balzsam

A minden bőrtípusra kiváló Arctisztító balzsammal megtapasztalhatjuk az igazi tisztaság pezsdítő erejét. A tisztán sajtolt sárgabarackolaj, kakaóvaj, mangóvaj és uborka kivonat keverékéből alkotott, vízmentes hidratáló mélyen a bőrbe hatolva tisztítja meg pórusainkat a szennyeződésektől és sminkünktől. A barackolaj tápláló ereje hihetetlenül simává és hidratálttá varázsolja arcbőrünket, könnyedén oldja a sminkekben megtalálható olajokat és viaszokat. A szennyeződések és sminkünk hatékony eltávolításának érdekében vigyünk fel keveset száraz arcunkra, majd körkörös mozdulatokkal masszírozzuk bőrünkbe, ezt követően pedig öblítsük le meleg vízzel. A 100%-ig vízmentes formula koncentráltan, a pórusokba hatolva tisztítja meg bőrünket, miközben hidratált megjelenést biztosít már egyetlen használat után.

Distillery Porállagú, ragyogást fokozó C-vitamin shot

100% C-vitamin por, 100% ragyogás. Az új Porállagú, ragyogást fokozó C-vitamin shot egyedülálló módon, hígítók nélkül, maximális hatékonysággal küzd bőrünk szépségéért.  A por a rendelkezésre álló legfrissebb C-vitamin forma, amely így koncentráltabb hatást vált ki, mint folyékony állagú társai. A C-vitamin bőrfiatalító erejével ragyogóvá teszi bőrünket, alsó rétegeibe hatolva fokozza bőrünk kollagéntermelését, feszességét és rugalmasságát, így varázsolva arcunkat még sugárzóbbá. A C-vitamin púdert kedvenc hidratálónkkal vagy arcápoló szérumunkkal összekeverve alkalmazhatjuk. A lenyűgöző eredmény érdekében vegyítsünk két koppintásnyi port az új Distillery Arcolajjal, majd ujjbegyeink segítségével masszírozzuk arcbőrünkbe.

Distillery Arcolaj

Bőrünk szerkezetének javítását célozza az új Distillery Arcolaj, amely jojoba bőrápoló olaj, fitol és E-vitamin aktív elegyével azonnal megújítja bőrünket. A 98%-os tisztaságú jojoba olaj összetételében hasonló a bőr természetes faggyújához, így amellett, hogy segít visszaszorítani a bőr túlzott faggyútermelését, gyorsan beszívódik, sima és selymes arcbőrt eredményezve. A fitol a növényekben található klorofil alkotóeleme, amely étrendkiegészítőként ismert, azonban az Avon szakemberei felfedezték, hogy kiváló hatással van a bőr általános állapotára, ezzel segítve arcbőrünk megújulását. Az arcolaj harmadik alkotóeleme, az E-vitamin gondoskodik bőrünk regenerálásáról, fertőtlenítő és gyulladásgátló hatásának köszönhetően jól alkalmazható pattanások kezelésére, illetve az arcbőr tisztítására, miközben hatékonyan küzd a ráncok ellen is. A tökéletes eredmény eléréséhez vigyünk fel 3-5 csepp olajat tiszta, száraz arcbőrünkre reggelente a nappali krémünk, este pedig az éjszakai krémünk előtt. A Distillery Porállagú, ragyogást fokozó C-vitamin shottal összekeverve még tovább fokozhatjuk a hatást.

Distillery Nappali krém SPF 25

A Distillery nappali krém természetes, 100%-ban ásványi eredetű fényvédővel a többfunkciós bőrápolás mestere. Amellett, hogy hidratálja, mattítja és védi arcbőrünket a káros napsugárzástól, tökéletes sminkalapként is szolgál mindennapjaink során. Az ásványi fényvédő, 100%-ban növényi eredetű glicerin és desztillált rózsakivonat varázslatos elegye tökéletes védelmet nyújt az UV sugarak ellen. Az ásványi fényvédő pajzsként óvja bőrünket, a káros UV sugarak egy részét elnyeli, illetve visszaveri, a többit pedig szétszórja, ezáltal háromszoros védelmet nyújtva szöveteinknek. A természetes összetevők minden bőrtípusra alkalmazható egyvelege nem zsírosítja bőrünket, azonban felvitelkor fehér réteget képez arcunkon. Masszírozzuk bőrünkbe, amíg teljesen fel nem szívódik, ezzel sima és egyenletes megjelenést biztosítva bőrünknek. A könnyebb felszívódás érdekében használata előtt vigyünk fel pár csepp Distillery Arcolajat, ezzel fokozva a krém erejének hatékonyságát is.

Distillery Éjszakai krém

Egy szépítő alvás tégelybe zárva. A 100%-ban növényi eredetű glicerin és értékes nikotinamid koktél igazi éjjeli korty szomjazó bőrünknek. A hidratáló összetevők gondoskodnak arcbőrünk nedvességtartalmáról, enyhítik ráncainkat és halványítják bőrünk elszíneződéseit, hogy igazán ragyogó bőrrel ébredhessünk minden reggel. Gyengéden masszírozzuk ezt a kristálytiszta álomkrémet megtisztított, száraz bőrünkbe az esti bőrápolási rutinunk utolsó lépéseként. Arcbőrünk maximális védelmének érdekében keverjük össze a Distillery Porállagú, ragyogást fokozó C-vitamin shottal, így védve bőrünket a szabadgyökök ellen az egész éjszaka folyamán.

Az Avon újdonságaival nem kell többé alkut kötnünk bőrünk szépségéért. Az Avon hisz abban, hogy a szépségápolás lehet tiszta és tudatos, hisz abban, hogy nem csak a szépségünkről, hanem a bolygónkról is gondoskodnunk kell.  Hisz abban, hogy a magasan koncentrált tiszta hatóanyagok hozzájárulnak bőrünk ragyogó szépségéhez, hisz az őszinteségben és a gondoskodásban.

Az AVON-ról

Az Avon több mint 130 éve áll a nők mellett: innovatív, minőségi szépségápolási termékeket kínálva nők által, nőknek. Világszerte több millió független Tanácsadó értékesíti kapcsolatrendszerén keresztül az olyan ikonikus márkákat, mint például az Avon Color vagy az ANEW, ezáltal építve saját szépségápolási vállalkozását teljes- vagy részmunkaidőben. Az Avon támogatja a nők önmegvalósítását, vállalkozói szellemét és jólétét. Világszerte több mint 1 milliárd dollárt adományozott a nőket érintő társadalmi és egészségügyi problémák megoldásának támogatására. Tudj meg többet az Avon-ról és termékeiről a www.avonworldwide.com vagy az avon.hu honlapokon. 

A LEGÚJABB ANSWEAR KOLLEKCIÓ TÖRTÉNETE

Western Story

Az ősz telhet a romantika vagy a vagányság jegyében. A Western Story az Answear legújabb kollekciója, ami segít, hogy divatosan indítsd az új szezont. Mutatjuk, mit tartogat a kollekció.

A Western Story tele van titokzatossággal és romantikával. A kollekció fő inspirációját a bohó stílus adta, aminek esztétikája tökéletesen passzol az ősz első napjaihoz. A kollekció alapját mintás sifon és viszkóz ruhák, díszes blúzok és ingek, kötött pulcsik és kardigánok adják. A virágos és a folklór motívumok ugyanúgy megjelennek, mint a Paisley-minta, ezáltal becsempészve a trendeket a kollekcióba és reflektálva a kifutókon látott darabokra. Mivel egy őszi kollekcióról beszélünk, természetesen a puha, struktúrált dzsekik és a plüss kabátok sem hiányozhatnak. A Western Story a rózsaszín, a szürke és a fehér több árnyalatára alapozza darabjait, ezáltal egy kifinomult színpalettát kapunk, tele romantikával.

Ezt a kollekciót számtalan alkalomra viselheted. A termékek sokszínűsége és széles választéka biztosítja, hogy nőies és csinos, rétegelt megjelenést vagy éppen egy lazább, hétköznapibb szettet is kalakíthass. Játssz a mintákkal és árnyalatokkal, ne szabj határt fantáziádnak! A kollekció az answear.hu webáruházból megrendelhető!

PANDORA ÚJ MESÉS ŐSZI KOLLEKCIÓJA

Ebben a szezonban hagyd, hogy a képzeleted elrepítsen egy olyan varázslatos világába, ahol minden azt tükrözi, amit szeretsz, emlékeidet és történeteidet mesélik el.

Bármilyen formát ölt saját történeted, találd meg a hozzád illő ékszereket. Alkosd meg új módon a saját történeted

Bemutatkotzik a: Pandora O-t 

Mutasd meg az új O medállal, hogy mi az, amit szeretsz. Viseld új módon kedvenc charmjaidat és medáljaidat.

Csak a képzeleted szabhat határt! 

A Pandora O kollekcióval újragondolta, hogyan lehet viselni és gyűjteni a charmokat. Kombináld már meglévő charmjaidat, és alkoss teljesen új, egyedi összeállításokat.

„A Pandora Moments O medál új ékszerbe zárja a Pandora esszenciáját. Személyes stílusodat most egy merész, új módon fejezheted ki.” 

Alkosd meg az alapoktól saját történeted! 

Mindig kifejezheted önmagad, és megmutathatod mindazt, amit szeretsz, viseld merészen a charmokat

BVLGARI MAN WOOD NEROLI

Tisztelegve az BVLGARI olasz gyökerei előtt a BVLGARI MAN WOOD NEROLI egy új fejezetet nyit, amely a BVLGARI MAN WOOD ESSENCE parfümmel kezdődött.

Az olasz part menti vadság inspirálta BVLGARI MAN WOOD NEROLI illat a BVLGARI MAN WOOD ESSENCE földközeliségét veszi alapul, melyet kiegészít ragyogó, friss illatösszetevőkkel, hogy egy parfümben megragadja az ember és a természet szoros kapcsolatát.

A BVLGARI MAN WOOD NEROLI a neroli ragyogó jegyeivel nyit. Friss és virágos, a ragyogó napsütés energiájával, melyben a citrus esszenciája sóval és bergamottal egészül ki, hogy felidézze a Mediterrán természetet.

Az illat szívjegyében a cédrus és a cyprinol kettőse a narancsvirág-kivonatban mártózik meg, amitől meleg és fás érzetet kap az illat. Ehhez a borostyán és a bőr jegyei is keverednek, ezzel sugározza a Mediterrán éghajlat nyugtató és ősi fenségességét. A fehér pézsma akkord zárja az új férfi illatot, amely már a BVLGARI márka védjegyévé vált. Férfias, érzéki és ragyogó, olyan érzetet ad, akárcsak egy második bőr lenne.

BVLGARI SPLENDIDA TUBEREUSE MYSTIQUE

A Bvlgari Splendida kollekció a természet és a csábítás gyöngyszemeinek összehangja; minden illat egy ikonikus összetevőt párosít a női karakter egy másik oldalával, újraértelmezve és kiemelve ezzel a nőiességet, melyet a nemes szépség ihletett.

Miután az értékes írisz, a jázmin és a magnólia előtt már tisztelgett a Splendida kollekció, most egy olyan új illatot mutat be, amely középpontjában a misztikus tubarózsa áll. Ezzel alkotja meg a Tubereuse Mystique a Bvlgari Splendida kollekció új szívét.

Az „Alkonyati Tubarózsa” virágos és természetes jegyei a kulcs elemei az illatnak. A Davana esszencia és a vanília kettősével kiemeli a virág jellegzetes aromáját. A borostyán meleg tónusai feltárják az illat karakteres és meghatározó tulajdonságait. Végül az alkonyati tubarózsa púderes, textúrált jegyei alkotják az egyedi és intenzív virágosságát az illatnak.

Misztikus és elbűvölő! A Bvlgari Splendida Tubereuse Mystique az üvegbe zárt érzékiség, amely arra invitálja a hölgyeket, hogy adják át magukat a csábításnak!

BVLGARI ROSE GOLDEA BLOSSOM DELIGHT

A ROSE GOLDEA BLOSSOM DELIGHT egy modern és vibráló BVLGARI illat, amely a rózsa meghatározó illatjegyére épült, folyamatosan feltárva karakterének újabb és újabb oldalát, mélységét pedig a pézsmás akkordok adják. 

Az üveg nyakán található gyűrű tükrözi az ikonikus BVLGARI Serpenti ékszerek mintázatát, ezzel utalva az üvegben rejlő illat kiemelkedő minőségére és értékére. A márka az egész illatpiramist a rózsa dominanciájára alapozta, megerősítve ezzel az ikonikus virág komplexitását.  

Az illat a levelek élénk energiájával és ragyogó fiatalosságával nyílik meg, melyet a zöld papaya, a jázmin és az ibolyalevél hármasa tesz teljessé. Ezt követően feltárul a friss rózsabimbó és a gyöngyvirág lágy akkordjai, végül pedig a szirmok púderessége dominál, kiegészülve a fehér pézsma és az ámbra jellegzetes jegyeivel.


 

A POKET zsebkönyvek Murakami Haruki, Miről beszélek, amikor a futásról beszélek?

... című művével ünneplik, hogy Budapest 2019-ben Európa Sportfővárosa.

Szeptember végén jelenik meg a 22. POKET zsebkönyv, a megjelenést természetesen most is, a POKET esetében már megszokott módon egy különleges bemutató kíséri. A Sztalker Csoport három színésze, Kovács Tamás, Böröndi Bence és Lestyán Attila, valamint a POKET közösség kiválasztott 20 tagja szeptember 28-án a SPAR Budapest Maraton rajtvonalához áll majd, hogy lefussa az egyenként 2,3 km-es távot.

Murakami Haruki író és műfordító. Könyvei és történetei a világon mindenhol bestsellerek, több mint 50 nyelvre fordították le őket, több millió példányt adtak el belőlük világszerte. A Guardian az írót a világ legnagyobb élő novellistájaként aposztrofálta. Munkáinak többsége első személyű elbeszélést használ a japán I Novel hagyományában. Miről beszélek, amikor a futásról beszélek című írása azonban valóban az ő saját történetéről, életéről mesél. Haruki Murakami 1982-ben még egy dzsesszbár tulajdonosa, nem író. Ebben az évben azonban úgy dönt, hogy eladja bárját és az írói mesterséget választja. Ekkor kezd el futni, azért, hogy megőrizze kondícióját. „Haruki Murakami naplója attól is különleges, hogy az írói identitás mellett a szerző hosszútávfutó identitása is megjelenik benne, legalább ugyanolyan hangsúllyal.” – mesél a műről Vecsei H. Miklós, a POKET zsebkönyvek ötletgazdája. „Amikor ez a mű született, az író már tucatnyi regény megalkotásán túl volt. Visszaemlékezett arra, hogy a sport hogyan volt hatással írói munkásságára is, csak úgy, mint a kondíciójára. Közben pedig beszél mindenről, ami történt vele, ami érdekelte. Számomra azért példaértékű az ő története, mert a rendszeres sport, pláne a hosszútávfutás elképesztő módon képes felszabadítani bennünk olyan energiákat, amikről nem is sejtettük, hogy bennünk vannak. Csak a sport, amire fókuszálni, koncentrálni, összpontosítani kell, képes ennyire kitisztítani az elménket, hogy utána még nagyobb teljesítményre legyünk képesek nem csak fizikai síkon.”

A 22. POKET nem véletlenül kapott sportos tematikát. A 2019-es év ugyanis a sport ünnepe Budapesten. Budapest pályázaton nyerte el annak a jogát, hogy az idei évben az Európa Sportfővárosa cím birtokosa legyen. „Azzal, hogy elnyertük az Európa Sportfővárosa címet, lehetőséget is kaptunk arra, hogy minden eddiginél nagyobb hangsúlyt kapjon nálunk a sport. A városban élőket nap, mint nap arra ösztönözzük, hogy életük szerves részévé váljon a mozgás. Egészségesebbek, boldogabbak, kitartóbbak, illetve aktívabbak lehetnek ezáltal a jövőben.” – nyilatkozta dr. Szalay-Bobrovniczky Alexandra, Budapest humán főpolgármester-helyettese az egész évet átfogó programsorozat jelentőségéről. „A POKET zsebkönyv legújabb kiadása azért egy külön öröm számunkra is, mert az író élete a bizonyíték arra, milyen hatást gyakorolhat a rendszeres sport az egyének életére és teljesítményére.”

A 22. POKET szeptember 27-től rendelhető online, és megvásárolható az automatákból. Aki pedig úgy érzi, hogy csatlakozna a POKET félmaratoni távot teljesítő csapatához, még jelentkezhet. A POKET Facebook oldalán megtalálja a részleteket.

A fővárosi együttműködésnek és a Sportfőváros évnek köszönhetően pedig novemberben az „Angol – Magyar 3:6” évfordulója alkalmából folytatódik majd a sport témájú zsebkönyvek megjelenése, Rejtő László „Az Aranycsapat és árnyai” című kötetével.

Gourmet fogások útközben

Kacsamáj paté és pulled pork után az OMV VIVA egy újabb pikáns összeállítással rukkolt elő.

Szeptember elejétől áfonyás-camembertes szarvaskolbász szendvics került a Gourmet Selection menüjébe.

A prémium kínálatban emellett megtalálhatjuk a street food kuriózum kacsaburgert és a vegánok számára is fogyasztható, színes salátaválogatást. 

Szeptember elején két újdonság került az OMV töltőállomások gasztronómiai kínálatába: az Áfonyás szarvaskolbászos szendvics és a színes gourmet kertész saláta. A street food és fine dining fúziójaként létrejött szendvicsben a félbevágott rozsos bagettbe helyezett szarvaskolbászt fenséges camembert, pirított hagyma, barbecue szósz és vörösáfonyás majonéz teszi teljessé. Emellett új salátával is bővült a Gourmet Selection, amelyet összetevőinek köszönhetően a vegánok is bátran fogyaszthatják. A prémium kertészsaláta alapját a színes zöldsaláta adja, amit paradicsom, kígyóuborka, csemegekukorica, olívabogyó, retekcsíra, lilahagyma, kaliforniai paprika, karfiol és egy citromos-olajos dresszing ízesít.

A két gourmet fogás mellett továbbra is elérhető a nyáron bemutatott Kacsaburger. Az izgalmas street food fogásban a szezámos hamburgerzsemlébe kerül az almás ízvilágú húspogácsa, melyet Palágyi Eszter hamburger szósza, vörös cheddar sajt, jégsaláta és paradicsom egészít ki. Emellett az OMV VIVA töltőállomásokon a továbbiakban is megtalálhatunk két újragondolt magyaros süteményt: az Eszter-házi desszertet és a Házi almás pitét.

A Palágyi Eszter együttműködésével indult Gourmet Selectionbe eddig 21 terméket mutattak be és több mint 250 ezret vásároltak a fogyasztók. A visszajelzések alapján a Kacsamáj páté sós briósban és a Kacsaburger voltak a legsikeresebbek – ez utóbbit három hónapja vezették be, Baranya, Csongrád, Hajdú-Bihar és Heves megyében pedig kiugróan népszerű választásnak bizonyult a töltőállomásokon. 

„Az elmúlt másfél éves tapasztalatunk alapján a fogyasztók nyitottak a gourmet újdonságokra és szívesen próbálják ki a kevésbé hagyományos ízösszeállításokat – ezt a rendkívül sikeres Kacsaburger példája is jól mutatja. A prémium szelekció folyamatos bővítésével is arra törekszünk, hogy a fogyasztók szívesen térjenek be a töltőállomásokra akár egy ízletes hamburgerért, szarvaskolbászos szendvicsért vagy gourmet salátáért, illetőleg vigyenek a nálunk kapható díjnyertes borokból” – mondta Kováts Botond, az OMV Hungária marketing menedzsere.

A Gourmet Selection újdonságai 69 OMV töltőállomáson érhetőek el országszerte.  

Rákóczi Feri lett az Év Apája

Öt kategóriában díjazták az apukákat

Második alkalommal díjazta az apukákat az Apa Magazin, az Év Ismert Apája az olvasók szavazatai alapján Rákóczi Feri lett. Civil jelöltek mellett is letehette voksát a közönség az Inspiráló nagypapa, Hős apa, Sportos apa és Cool apa kategóriákban. A díjátadón nemcsak az apák, de az egész család jól szórakozhatott.

Szeptember 20-án kora este a Superfly Budapestben díjazták az Év Apukáit. Az Apa Magazin egy hónapon át tartó szavazása során az olvasók öt különböző kategóriában adhatták le voksaikat civil és híres apukákra, összesen közel 11.000 szavazat érkezett a jelöltekre. Az öt ismert apuka közül Rákóczi Feri kapta a legtöbb szavazatot, aki sajnos nem tudott részt venni a díjátadón, azonban felesége, Vajda Judith személyesen vette át  a díjat és Feri egy videóval köszönte meg a szavazatokat.

„Az apaság számomra igazi csoda, minden részét szeretem, nemcsak a legvidámabb pillanatokat. Boldogan fogok visszaemlékezni a rosszalkodásokra, nehézségekre is, hiszen minden lépésüknél jelen lehettem” – kezdte Rákóczi Feri, aki a díjátadó utáni napokban mesélt az apaságról. „Fontos, hogy lássák az emberek, mi, apák is ott vagyunk a gyerek életében. Kivesszük a részünket a felelősségből és a kötelességekből és mi is oltalmazzuk, szeretjük őket. Remélem az Év Apája díjjal még több figyelem irányul ránk, apákra, hiszen nekünk is jól esik a támogatás és az elismerés” – mondta el a népszerű rádiós műsorvezető.

A civil jelöltek között a Hős apa díját Mikes Norbert, a Sportos apa kategóriát Dr. Vizi András, a Cool apa címet Mészáros István, az Inspiráló nagypapa díjat pedig Pintér Gábor nyerte.

“Az Év Apája versenyt több okból is fontosnak tartjuk. Nemcsak az a célunk, hogy bevonjuk az olvasókat a magazin életébe, de szeretnénk egy olyan platformot létrehozni, ahol bemutathatjuk és elismerhetjük őket” – kezdte Vida Ferenc, az Apa magazin főszerkesztője. „Hiszünk abban, hogy Magyarországon nagyon sok olyan apuka van, akár a belváros közepén, akár egy kis faluban, aki példaértékűen neveli gyermekét, és szeretnénk, ha az ő történeteiket is megismernék az emberek. Második alkalommal indítottuk el a kampányt és idén még nagyobb volt az érdeklődés, több száz apukát jelöltek a családtagok és rengeteg szívszaggató történetet olvashatott a zsűri” -mondta el a főszerkesztő.

A jelöltek mellett Kardos Eszter, Mérai Kata, Győrfi Pál és az est háziasszonya, Nyári Dia is részt vett a rendezvényen.   

A RETROSUPERFUTURE összeállt a Vault by Vans-szel, és valami nagyszerűt alkottak

A kollekció a klasszikus utcai ruházat kultúráját ünnepli. A Vans időtlen és hiteles stílusával szinte ikonikussá vált az elmúlt időkben. A két márka mindegyike kulcsfontosságú darabot választott egymás archívumából, így az együttműködés középpontját az RSF Smile és a Vans OG 43 LX  képzik, amelyből exkluzív kollekciót készítettek egy nem mindennapi elképzelés alapján: a természetes árnyalatokat ötvözték kontrasztos neon színekkel. 

Az OG Stlye 43 LX fehér/zöld és fekete/lila színkombinációkban, szövet felsőrésszel és félig átlátszó talppal kapható. A napszemüvegeket hasonló színekben mutatták be.
A cipők és napszemüveg kiegészítésére a kapszula kollekció részeként, a RETROSUPERFUTURE bemutatott 2 pólót, amelyeken szintén visszajönnek a neon zöld és lila elemek.

A termékeket a Footshop üzlete, mint minden meghatározó kollaborációt, ismét egy művészetileg is lenyűgöző környezetben mutatja be a hazai közönségnek. 

A kollekció darabjai elérhetőek a Footshop webshopjában és üzletében.
https://www.footshop.hu/hu/1892-vans-x-retrosuperfuture

ATLO x Printa

Vizuális, tartalmas és fenntartható kollaboráció Printánál

A kollekció két úttörő magyar csapat együttműködésével jött létre. Az Átlátszó grafikai csapata, az ATLO, az első olyan különálló szerkesztőségi projekt, amely kifejezetten adatalapú médiatartalmak készítésére specializálódott. A Printa Magyarország első környezettudatos márkája, egyedi tervezésű termékeiket fenntartható alapanyagokból és módszerekkel gyártják.
 
A kollaboráció eredménye két limitált szériás póló, amelyek mintái az ATLO infografikáira épülnek, így nem csupán képileg, de tartalmilag is izgalmasak. Az első póló Magyarország összes települését és épületeit összekötő, több mint 200 ezer kilométernyi úthálózatát mutatja be; a második grafika összehasonlítja, hogy a magyar megyeszékhelyek beépítettsége és lakosságszáma hogyan alakult az 1780-as évektől napjainkig.
 
A pólók organikus pamutból készültek, kizárólag megújuló energia felhasználásával. A minták kézi szitanyomással, vízbázisú festékkel kerültek rájuk a Printa műhelyében.

A kollekció a Printa üzletében és webshopjában elérhető. https://printa.hu/collections/printa-x-atlo

4711 Acqua Colonia Cotton & Almond és Pomegranate & Eucalyptus

Rövidülnek az esték, hűl a levegő, lehullnak a falevelek – érkezik az ősz és a tél! Van, akit ez a természetbe csábít, mások a biztonság és a meleg után vágyakoznak. A hideg évszakhoz illően a 4711 illatház a kedvelt Acqua Colonia illatsorozat segítségével ebben az évben is bemutat két jótevő alkotókkal teli limitált kreációt, Cotton & Almond, valamint Pomegranate & Eucalyptus változatban. A szezonális kiadás illatkompozíciói új energiákat, illetve puha kényelmet közvetítenek, tökéletesen kiegyensúlyozott párt képeznek és már kaphatók.

Exkluzív, limitált kiadás
A 4711 mindkét új változata, az Acqua Cotton & Almond, valamint a Pomegranate & Eucalyptus illatok az aktuális szezonális kiadást az elmúlt évek sikeréhez kötik: ismét egyesül a téli hónapok hűvös oldala a meleget sugárzó, jótevő nüanszokkal. Ezáltal egy izgalmas olfaktorikus kontraszt jön létre, amely a két világ legjobbját egyesíti – és a kölni könnyűségét a parfümös igénnyel télen is átélhetővé teszi akkor, amikor testi és lelki nyugalmat keresünk és nagy szükségünk van a lágy hangulatjavítókra. Az új szezonális kiadás kellemes pillanatokat teremt, amelyekben a pamut és a mandula hízelgő aromája áthat bennünket, vagy a gránátalma és az eukaliptusz élénkítő és friss illata új energiát ad. 

A C Q U A  C O L O N I A   C O T T O N  &  A L M O N D   M E G N Y U G T A T Ó

A lágy, krémes mandulatej akkordjait finoman átfogja a bolyhosan selymes pamutvirág. Az illatban a pamut és a mandula együtt bontja ki szépségét és egyetlen kellemes kompozícióvá olvadnak össze. A kreáció puha takaróként karol át minket, miközben jó közérzettel és biztonsággal ajándékoz meg minket. Ez a puha, fehér bársonyosság varázslata.

A pamut a tiszta puhaságot jelképezi, és az átölelő, púderes illatjegyet képviseli, amely ennél az illatnál az előtérben áll, és a zavartalan kényelem érzetét kelti.
A mandula két formában is megjelenik: lágy mandulatejként az illatba beágyazva, valamint kifinomult marcipán asszociációként, amely melegséget kölcsönöz a kreációnak. 

A C Q U A  C O L O N I A   P O M E G R A N A T E &  E U C A L Y P T U S  É L É N K Í T Ő 

Zamatosan érzéki gyümölcsjegyek egyesülnek a frissítő élénkséggel – éppúgy, mint egy bátorító mosolyban egy fagyos téli napon. Lendületbe jövünk, hiszen a gránátalma gyümölcsös-savas illata aktiválja az érzékeket, és az eukaliptusz aromás-füves frissessége kitisztítja a fejünket. Az összetevők az egészséget szimbolizálják.

A gránátalma a mélyvörös színének köszönhetően már optikailag is tipikus téli gyümölcs. Az fejillatban a piros gyümölcsösséget adja, és az édes savnak köszönhetően sokoldalú illatélményt, illetve erős és pozitív érzéseket áraszt.
Az eukaliptusz zöld jegye frissítő és élénkítő kontrasztként jelenik meg az illatkompozícióban. A növény illóolaja aromás, stimuláló komponenst hoz létre. Nem ok nélkül mondják, hogy az eukaliptusz felélénkíti a kimerült szellemet.

BALDESSARINI BLACK

Tartalmas illat a hozzáértők számára, akik eleganciát és stílust szeretnének érezni.

Legyen szó oldtimerekről, órákról, férfiruházatról, borról vagy szakácsművészetről – a luxusipar minden ága az őt ismerőkből él, akik széles körben foglalkoznak ilyen dolgokkal. Akiknek csak a legjobb minőség felel meg, azok kereslete határozza meg a luxus szegmens kínálatát. A műértők szakvéleménye inspirál és mércéket állít – a laikusok az ő életstílusuk alapján orientálódnak. A Baldessarini Fragrances az illatok szerelmeseinek szenteli azt a kompozíciót, amelyet biztos stílusú elegancia, letisztult luxus és erőteljes férfiasság jellemez: Baldessarini Black. A különleges összetevők annak a Baldessarini illatklasszikusnak az új, intenzív változatát hozzák létre, amely a márka első és a mai napig legsikeresebb illata. Ez ihlette a Baldessarini Black újdonságát, amely 2019 szeptember végétől lesz kapható a kereskedelemben 

Az illatklasszikus intenzív változata

A Baldessarini illata 2002-ben fektette le a márka alapkövét. A klasszikus, férfiasan markáns eau de cologne már rögtön a felütésben erőteljes, lendületes, majd következik elegáns a pacsuli, amely a Baldessarini illatok alapjegye. A Baldessarini illata már a megjelenését következő évben is első díjakat nyert el, például FIFI Awardot a „Haute Couture újdonságának legjobb parfümje” és a „Legjobb új flakon” kategóriákban. A Baldessarini Black az úttörő illat intenzív folytatása – nem eau de cologne, hanem széles terjedelmű eau de toilette. Értékes. Biztos stílusú. Luxus. A szakértőnek készült, aki értékeli a jót és a klasszikus illat mellett egy szokatlanul markáns, jelentős kifejező erejű kompozíciót kíván használni. 

Az illatkompozíció

A Baldessarini Black részletgazdag, fás illat, amely az első másodperctől kezdve különösen intenzív illarészletekkel vonja magára a figyelmet. Kesernyésen bizsergető, rózsabors és aromás bazsalikom találkozik a hűvös, férfias jég-akkorddal. A szívjegyben kibontakozik a pregnáns pacsuli, amely további gazdagságot nyer a misztikus mirhától és a bódító muskátlitól. Az illat mélységének végső kicsengésében klasszikus eleganciát kölcsönöz – a vadbőr akkordok, a balzsamos szuhar füstössége és a tonkabab meleg, stílusos hátteret alkotnak, kifinomultan hangsúlyozva a fej- és szívillat markáns összetevőit. 

Fejillat: rózsabors | bazsalikom | jég-akkord
Szívillat: muskátli | pacsuli |  mirha
Alapillat: tonkabab | balzsamos szuhar | vadbőr-akkord  erőteljes – fás – markáns

A Katti Zoób 2019/20 AW kollekciójának első darabjai már elérhetőek a webshopon.

A kollekciót az életteli színek és a kifinomult anyagok - mint az elasztikus gyapjú - határozzák meg.

A márka karakteres, logó-mintája ezúttal Geraldine Toucourt, francia festőművész szamár motívumaival gazdagítva jelenik meg a selyem twill és jersey darabokon.

A 2019/20 őszi-téli KATTI ZOÓB kollekcióval, a modern nő világvárosi öltözékeinek szabásvonalaival 25 év esszenciái keltek életre. 
 
A geometrikus és organikus formák egységét kereső tervező az ellentétek harmóniáján alapuló kollekciót tervezett. A diagonálisok, vízszintesek és függőlegesek lendületes, geometriára épülő formavilágának másik forrását ezúttal Sonia Delaunay, az 1910-es, 20-as évek kiemelkedő festő- és textilművészének munkássága jelentette. A  színvilág karakteres, életteli színcsoportjai élettel és érzelemmel töltik fel a hűvösebb szezonok darabjait. Ez a szenvedélyesség fokozódik az anyagokkal, köztük a gyapjúval, jersey-vel, selyem twillel és a tafttal.

A LEGO Csoport és Mark Ronson arra ösztönzik a gyerekeket, hogy építsék újra a világot

A LEGO Csoport és Mark Ronson zenész útjára indították az Építsd Újra a Világot kampányt, amellyel céljuk, hogy a következő generációk kreativitását fejlesszék.

A billundi LEGO House-ban több mint 100 gyerek találkozott Markkal és más inspiráló személyekkel – többek között a 19 éves David Aguilarral, aki több karprotézist épített már magának LEGO elemekből –, hogy felfedezzék a kreativitásban rejlő végtelen lehetőséget. Képzelőerejüket különböző workshopok segítségével aktiválták, ahol az őket körülvevő világot kellett újraépíteniük.

„Karrierem során mindig briliáns, kreatív emberekkel dolgozom együtt, hogy lássuk, hová juthatunk el pusztán a fantáziánk erejével. Az Építsd Újra a Világot kezdeményezés egy kiváló alkalom arra, hogy az alkotók következő generációját inspiráljuk, akik aztán majd a saját elképzeléseik szerint alakítják a jövőt attól kezdve, hogy hogyan élünk, egészen odáig, hogy milyen zenét hallgatunk” – magyarázta Mark Ronson.

A LEGO Csoport hisz abban, hogy minden gyerek alapvetően fantasztikus kreatív problémamegoldási készségekkel rendelkezik, ahhoz viszont, hogy ezt továbbfejlesszük, most kell cselekednünk, hisz a jövőnk függ tőle.

Ma a kreativitást inspirálni sokkal kritikusabb és sürgetőbb, mint valaha. A Világgazdasági Fórum Az állások jövője című tanulmányában az első három legfontosabb készség közé sorolja a kreatív problémamegoldást, amelyre 2020 után szükség lesz a munkaerőpiacon. A képzeletalapú játék segíti a gyerekeket az újítás, a problémamegoldás és a kritikus gondolkodás elsajátításában életük során.

Mark Ronsonhoz más kreatív területek képviselői is csatlakoztak, hogy megvitassák, folyamatosan változó világunkban miért játszik a korábbinál fontosabb szerepet a sikerben a kreativitás fejlesztése.

Julia Goldin, a LEGO Csoport marketingigazgatója elmondta: „Az Építsd Újra a Világot teljes egészében arról szól, hogy amellett, hogy a gyerekek természetes kreativitását ünnepeljük, megtudjuk, hová juthatunk képzeletünk erejével. Világszerte arra szeretnénk bátorítani a gyerekeket, hogy tartsák meg és fejlesszék ezeket a készségeket ahogy felnőnek. Ezzel a kampánnyal arra szeretnénk inspirálni az embereket, hogy engedjék szabadon kreativitásukat és teremtsék meg a végtelen lehetőségek világát.”

Közben szeptember 17-én a brit dizájner és feltaláló Dominic Wilcox vezetésével egy sor Építsd Újra workshop valósult meg. Két kreatív társával együtt kihívás elé állította a gyerekeket, hogy képzeljenek újra ikonikus mérföldköveket, találjanak fel új eszközöket, és oldjanak meg hétköznapi problémákat – s mindezt LEGO kockák segítségével. Más LEGO szakértők is segítettek a gyerekeknek életre kelteni fantasztikus ötleteiket.

„Ki tudja, hogy mi fog létrejönni a mai nap eredményeként… egy ház forró levegővel töltött ballontetővel? Egy autó hosszú lábakkal, hogy át tudja ugrani a forgalmat? Senki sem látja úgy a világot, mint a gyerekek, szóval nagyon kíváncsian vártuk, mivel kápráztatnak el bennünket” – mondta Dominic Wilcox.

A világ minden tájáról részt vehetnek gyerekek a kezdeményezésben, ha megosztják alkotásaikat a LEGO Life applikáció segítségével vagy ellátogatnak a www.lego.com/rebuild-the-world-challenge oldalra.

A LEGO játékrendszer régóta a kreativitás kifejezésének és a kreatív problémamegoldásnak a színtere. A gyerekek nemcsak elképzelik, hogy mit építsenek, hanem építhetnek és újraépíthetnek. Kísérletezhetnek. Elbukhatnak. Megszeghetik a szabályokat. Elbukhatnak és újra próbálkozhatnak… Ez az emberi kreativitás körforgása, és a LEGO System lényege a játék során.

„De most még ennél is messzebbre megyünk. Az Építsd Újra a Világot program segítségével arra szeretnénk inspirálni a gyerekeket, hogy engedjék szabadon a kreativitásukat, csatlakozzanak az Építsd Újra a Világot kihíváshoz, és valóban építsék meg a végtelen lehetőségek világát” – hangzott el az eseményen. További információ a programmal kapcsolatban az alábbi linken érhető el: www.lego.com/rebuild-the-world

A kampányról

Az Építsd Újra a Világot egy teljesen integrált globális kampány, amely számos csatornán, köztük TV-ben, digitális felületeken, mozikban és közterületen is meg fog jelenni. A LEGO Csoport emellett világszerte egy sor magas színvonalú nyilvános eseményt is fog szervezni, ahová meghívja a gyerekeket és felnőtteket, hogy építsenek és újraépítsenek a LEGO kockák segítségével, és ezáltal egy kicsit jobbá tegyék a világot. Ilyen esemény lesz többek között a berlini East Side Gallery mellett kihelyezett óriási LEGO kocákból épített szív befejezése.

A kampányt a LEGO Csoport belső ügynöksége készítette a BETC Parisszel közösen, és a filmet a többszörösen díjnyertes Traktor kollektíva rendezte. A film egy örömteli kalandról szól, amely egy okos nyúl, illetve egy szerencsétlen vadász közötti hajszát követ végig, és közben egy olyan világ bontakozik ki, amelyet a LEGO kockákkal történő játék során tudunk teremteni. Minden karakter egy létező vagy egy korábbi LEGO kockákból épített állat vagy jármű, szóval a fejek 360 fokos körben mozognak, a mindennapi tárgyak túlméretezettek és egy csónak – egy pálmafától kapott kicsi segítségnek köszönhetően – hirtelen tud repülni.

M•A•C LOVE ME RÚZS KOLLEKCIÓ

LOVE AT FIRST SWIPE

Az új M·A·C Love Me rúzst azért alkottuk meg, hogy kifejezhesd mennyire szereted és becsülöd önmagad, és biztos lehetsz benne, hogy azonnal levesz a lábadról. A forradalmi krémes formula az ikonikus matt M·A·C rúzsok következő szintje, a levegőnél is könnyedebb textúrát és viseletet ad, valamint intenzív színhatást, lágy csillogást és egész nap tartó hidratáltságot biztosít már csak egy réteg felvitelévele is.

A tápláló licsi gyümölcs kivonat és az argán olaj azonnali és hosszútávú lágyságot biztosít az ajkaknak, miközben az úttörő True-Colour Gelled Sysem segítségével az extra-finom szemcsés pigmentek egyenletesen oszlanak el az áttetsző gél felületen, élénk és sima, tökéletes eredményt létrehozva.

“Az évszak backstage ajka egyszerűen a vágyról szólt. Mindez már nem csak egy egyszerű ecsetvonás, hanem egy megkomponált ajak szájceruzával, szájfénnyel, hogy kiemelhessük az arc egyedi tulajdonságait.’- mondta Changel Miller, a New York-ban élő M·A·C Director of Senior Artists. “Love Me ajkak azok a színek amelyekre vágytunk, és az “egy ecsetvonásos smink” fontos szerepet játszik az évszak rúzs divatában. Legjobb, ha közvetlenül az ajkakra visszük fel a Prep + Prime Lip fölé (a kétszer olyan erős fedés elérése érdekében), majd ezután kontúrozzuk és fényezzük’.

24 WAYS TO LOVE ME

A Love Me Rúzs három csinos, lágy és krémes színcsaládban, egyenként 8 féle színárnyalatban kapható. Love your lipstick: szeresd önmagad!

SHAMELESS NUDES

Büszkén fejezd ki önmagad és válassz a no-filter nude, testes barack, letisztult barna és a “nem-a-te-babád” pink árnyalataiból, amelyek hízelgő természetes színek sorozatát kínálják.

POWERFUL REDS

Viseld a szívedet az ajkaidon a vakmerő bíbor, vad fukszia, merész burgundi és a mély bor kifejező kollekciójával, amely különlegesen szenvedélyes vörös árnyalatok intenzív vibráló mixét alkotta meg.

HIGH-IMPACT PURPLES

Légy büszke egyéniségedre, a hivalkodó orchídea, cserfes mályva, élénk ibolyakék és az önszeretet lelkes rajongójának kikiáltott levendula árnyalataival, amely bűnbánat nélküli merész energiával tölti fel az ajkaidat.

THE LOVE SCENE

A Love me Lipstick kollekció bemutatását hat szenzációs, erősen expresszív ember támogatta, akik az öntudatos létet, az örömöt és az életkedvet testesítik meg, mindazt amelyet a M·A·C ezzel a kollekcióval üzenni szeretne. Ezen nagyköveteink a kollekció kampányában a megosztott meghökkentő és önkifejező történeteiken keresztül továbbítják a Love Me üzenetet követőiknek, a M·A·C smink szerelmeseinek univerzumálval és még azon is túl.

ELÉRHETŐ A M·A·C üzletekben

online www.maccosmetics.hu

@MACcosmetics

Számos új előnnyel jutalmazza a hűséges kávérajongókat a Nespresso & You

Élményekkel, kedvezményekkel és meglepetésekkel várja hűséges vásárlóit a Nespresso: a márka megújult hűségprogramja most minden korábbinál több előnyt kínál a klubtagoknak

Ahogy a Nespresso kutatásából kiderül, egy jó törzsvásárlói program két fő erénye az exkluzivitás és a személyre szóló kedvezményrendszer. „Törzsvásárlóként elsősorban a márka újdonságaira és kulisszatitkaira vagyok kíváncsi”- említette a kutatás egyik résztvevője.  A zártkörű rendezvényeken való részvétel, az új termékek premier előtti kipróbálásának lehetősége, illetve a fogyasztási preferenciákhoz igazodó, egyedi ajánlatok mellett a kutatásban résztvevők számára az egyszerűen átlátható előnyrendszer is fontos szempontként jelenik meg.

A megújult Nespresso & You hűségprogram eleget tesz ezeknek az elvárásoknak, hiszen jól átlátható, mindenki részt vehet benne, aki vásárol kávét a Nespresso-nál, a hűséget pedig három klubtagsági szinten exkluzív előnyökkel jutalmazza.

A kezdő kávérajongóknak már a program első, Connoisseur szintjén is olyan extrák járnak, mint az egyedülálló kávégép-karbantartási program, a bizonyos mennyiség feletti díjmentes kiszállítás, vagy az ún. Masterclass-ok – olyan ingyenes kávékurzusok, ahol a résztvevők nemcsak különböző kávérecepteket és elkészítési trükköket sajátíthatnak el, de közvetlen, személyes kapcsolatba is kerülhetnek a márka kávészakértőivel, ezáltal jobban megismerve a kávé és a Nespresso világát.  

A Nespresso & You második, Expert szintjén a fentiek mellett már különböző termékvásárlási kedvezmények is járnak, ezek segítségével a régóta vágyott kávéscsésze-készlet vagy egy-egy különleges Nespresso édesség is kedvezőbb áron érhető el. A harmadik szint az Ambassador. Ezen a szinten a klubtagok hűségük jutalmaként VIP rendezvényekre kaphatnak meghívót, egyedi kávégép-megújító kedvezményeket vehetnek igénybe, valamint exkluzív, limitált kiadású kávékülönlegességekből vásárolhatnak elsőként.

A Nespresso számára a kezdetektől különösen fontos, hogy a legmagasabb színvonalú ügyfélélményt biztosítsa vásárlóinak. A márka a közelmúltban megújította Andrássy úti Boutique-ját, amely a későbbi Masterclass kávékurzusok fő színtere lesz. A néhány hete újranyitott bemutató üzlet – az egyedi, meleg, otthonos színekkel felújított enteriőrön kívül – számos érdekességet rejt. A Boutique-ba érkező vásárlók rögtön a bejárat mellett megismerhetik a Nespresso aktuális kávéújdonságait, egyedi illat- és kóstolóélményekkel gazdagodhatnak, és egy VR-szemüveg segítségével bejárhatják a kolumbiai kávétermőterületeket is.

Ha egyedi, különleges vásárlási élményre vágyik, mindenképp érdemes ellátogatnia a megújult Andrássy úti Boutique-ba, a klubtaggá váláshoz azonban még ez sem szükséges: a Nespresso & You programba akár online is lehet jelentkezni. 

A Nespresso & You rendszerébe természetesen átvezetésre kerülnek a jelenlegi klubtagsági adatok is, hiszen a program lényege éppen a sokéves hűség elismerése. Érdemes tehát ellenőrizni, hogy melyik szintre kerültünk az új programban, és így milyen előnyökre tehetünk szert: LINK

 

A Nestlé Nespresso SA úttörő és iránymutató tevékenységet végez a legkiválóbb minőségű adagolt kávék piacán. 

A vállalat az "AAA Sustainable Quality” programon keresztül, 13 országban több mint 100 000 kávétermelő farmerrel dolgozik együtt azért, hogy fenntarthatósággal kapcsolatos gyakorlatokat vezessenek be a farmokon és a környező területeken egyaránt. A 'The Rainforest Alliance'-szel 2003-ban közösen indított program segít abban, hogy a betakarítás minőségét és a hozamot javítsák, folyamatosan biztosítsák a fenntartható forrásból származó magas minőségű kávékínálatot, valamint segítsék a farmerek és közösségük megélhetését. 

A lausanne-i (Svájc) székhelyű Nespresso 80 országban van jelen, és több mint 13 600 munkavállalót foglalkoztat.

A vállalat globális kiskereskedelmi hálózata 2018-ban több mint 800 Boutique-ból állt.

 

Artdeco Cross the Lines kollekció

“Légy bátor, lépd át a határaidat, és merj valami újat alkotni”

Az Artdeco új Cross the Lines kollekció mottója a következő: “légy bátor, lépd át a határaidat, és merj valami újat alkotni” A modern, grafikus művészet által inspirált kollekció a matt és a fényesek elemek kombinációjával játszik. A sötét árnyalatokat kontrasztba állítja a tiszta fehérrel. A Cross the Lines új életet visz a sminkelési rutinjába, hogy megjelenésével kilépjen a komfort zónájából.

A parabén mentes Long Lasting Liquid Liner Intense az egyedülállóan hosszan tartó viselet, az intenzív szín és a könnyű felvitel kombinációját nyújtja. A flexibilis, finom filc hegynek köszönhetően bárki könnyedén precíz szemkontúrt rajzolhat. Az intenzív színhatású textúra akár 14 órán keresztül tart. Ez a gyorsan száradó tus elkenődés mentes és a termék a helyén marad még akár sportolás közben is. Ha intenzív fekete színeredményt szeretne, válassza a „01-black line” árnyalatot. A „”04-brown line” a tökéletes választás egy erőteljes barna szemkontúrhoz. A „08-green line” egy igazi őszt idéző szín. A „12-blue line” használatával pedig ragyogó kékkel emelheti ki szemeit. A Long Lasting Liquid Liner Intense megfelelő érzékeny bőrre és kontaktlencsék viselők számára is. Bőrgyógyászatilag és szemészetileg tesztelt.

A limitált kiadású Beauty Box Trio a modern design-t hangsúlyozza grafikus vonalvezetésével. A személypúder tároló doboz tökéletes a márka szemhélypúdereinek vagy más ARTDECO termékek tárolására és különösen praktikus termék utazásra, vagy akár csak a táskába rakva a smink napközbeni megigazításához.

A magas pigmentációval rendelkező selymes szemhéjfestékek hosszantartó viseletet biztosítanak és lágy, kifinomult hatás is elérhető használatukkal. A termék 4 gyöngyházfényű árnyalatban vásárolható meg: A “pearly brown illusion” No. 242 őszi eleganciát sugároz, a “pearly emerald” No. 265 egy igazi mély zöld árnyalat, a “glam golden city” No. 374 egy ragyogó arany és a “pearly purple forest” No. 90A pedig egy intenzív sötétlila. Mutassa meg egyediségét a matt színek használatával. A “matt brick” No. 531 egy igazi rozsdabarna szín, a “matt petrol” N0. 593 pedig egy különleges benzinzöld.

A limitált kiadású Volume Sensation Mascara Fekete árnyalatban elképesztő volument és hosszúságot kölcsönöz a pilláknak. A puha nagy méretű dúsító kefe kiemeli a szempillák természetes szépségét. A tiszta pigmentek gondoskodnak az intenzív fekete színhatásról. A carnauba pálma viasz tartalma hidratálja és ápolja a szempilláit.

A Perfect Color ajakrúzs gazdag színekkel és optimális fedéssel kényezteti ajkait, miközben a legújabb technológiát és a hatékony ápolást ötvözi egy termékben. Az ajakrúzs simítja és feltölti az ajkakat, így azok teltebbnek tűnnek az egyedülálló 3D szerkezetének köszönhetően. A különböző ápoló olajok és az innovatív gél bázis kombinációja könnyű, selymes egyenletes végeredményt kínál. A hyaluron sav, a vízililiom és a lepke orchídea természetes virág kivonatai, mangó vaj, E vitamin és kukorica olaj gondoskodnak a hidratálásról. A végeredmény egy gyengéd védőréteg az ajkak érzékeny bőrén. Egy klasszikus ragyogó vörös árnyalatért próbálja ki a “red rebel” No. 928 és az “offbeat” No. 970 árnyalatokat. A Perfect Color ajakrúzsok visszafogott vanília illatot árasztanak és lanolin, parabén valamint szilikon és talkum mentesek. Bőrgyógyászatilag tesztelt termék.

A luxus textúrájú High Performance ajakrúzsok selymes fénybe vonják és láthatóan dúsítják ajkait köszönhetően az aktív Maxi Lip™ összetevőnek. A finom ráncok láthatóan kisimulnak, a panthenol és E vitamin hidratálja a bőrt. Az új őszi árnyalatok, mint a “spicy darling” No. 458 és a “kiss of a muse” No. 481 diszkrét föld színekkel emelik ki ajkait. A High Performance rúzsok glutén-, lanolin- és szilokonmentesek, valamint bőrgyógyászatilag teszteltek.

Próbálja ki a Hydra Lip Booster-t a teltebb, érzékibb ajkakért.

Kék tengeri alga kivonat stimulálja ajkai kollagén szintézisét, a Marine Filling Spheres® összetevőnek köszönhetően ajkai símábbak, a Collageneer® összetevőnek köszönhetően pedig feszesebbek lesznek. A „Translucent sparkling muse” No. 20 egy csillámló nude árnyalat. Klinikailag tesztelve.

A limitált kiadású Blush Couture “cross the lines” pirosító tökéletes kombinációja három egymást kiegészítő árnyalatnak, mely minden bőrszínhez illeszkedik. Érje el a tökéletes összhatást a három szín keverésével. A könnyű textúrát vékony rétegben tudja alkalmazni az orcákon a hosszantartó hatás érdekében. Az ásványi összetevők kellemes érzetet nyújtanak a bőrön. A grafikus minta a magas minőségű tükrös kompakt dobozon. A pirosító egy szemet gyönyörködtető grafikus mintával rendelkező tükrös dobozban érkezik. A Blush Couture lanolin, ásványi olaj, parabén és illat mentes. Bőrgyógyászatilag tesztelt termék. Alkalmazza a prémium minőségű ARTDECO pirosító ecsettel az orcákra, akár egy színt vagy mind a hármat összekeverve.

Az Art Couture Nail Lacquer egy high-tech körömlakk, mely hosszantartó ragyogó fényt garantál a körmöknek a szabadalmazott összetevőknek köszönhetően. A magas pigmenttartalom teljes fedést garantál. Az ecset különleges magas minőségű Tynex-szálakból készült, mely garantálja, hogy a körömlakk csíkmentesen és precízen kerüljön fel a körmökre. Hidratáló amino-peptideket, panthenolt és A, C,valamint E vitamint tartalmaz. A “Mystic emerald” No. 839 árnyalat misztikus zöld színbe öltözteti a körmöket, míg a “Purple illusion” No. 910 egy ragyogó vöröseslila szín. Ha egy aranyló nude árnyalatra vágyik, akkor pedig az “Artists muse” No. 924 a tökéletes választás. Az Art Couture körömlakkok klinikailag teszteltek.

Varázsoljon tökéletes szempillákat az Artdeco új Lash to Impress kollekciójával. Az új szempilla termékek kiemelik szemének szépségét, legyen szó kifinomult, drámai, vízálló, nappali vagy akár esti megjelenésről. Az új szempillaspirálok megbízható és hosszantartó eredményt nyújtanak minden helyzetben.

Az új innovatív Twist for Volume szempillaspirál speciális tekerhető kefével rendelkezik, amellyel személyre szabhatja megjelenését. Forgassa a kefét kifelé (1.-es állás), hogy könnyedén elérje a rövidebb szempillákat, hosszabbítsa és szétválassza a pillákat.

A kefét befelé forgatva (2.-es állás) volument és ívelt hatást kölcsönöz a szempilláknak. Az intenzívebb hatás elérése érdekében akár kombinálhatja is a két kefe funkciót. A Twist for Volume szempillaspirál elkenődés mentes és hosszantartó viseletet biztosít. A termék érzékeny szeműek és kontaktlencsét viselők számára is megfelelő, valamint bőrgyógyászatilag tesztelt.  

A Waterproof Maker minden szempillaspirált vízállóvá és elkenődés mentessé tesz. Az áttetsző szempillaspirál fedőréteg körülöleli a pillákat és meghosszabbítja az alá felvitt szempillaspirál tartósságát.  A természetes végeredmény érdekében, a gyorsan száradó könnyű gél akár önmagában is alkalmazható. A parabén- és illatmentes Waterproof Maker szintén használható a szemöldök fixálására is. Bőrgyógyászatilag tesztelt termék.

HUGO BOSS & HIGH NOTE SKYBAR

ILLATOS KOKTÉL ÉLMÉNY

Az új, szeptember elején bevezetésre került BOSS THE SCENT Absolute lebilincseli az érzékeket. A két intenzíven csábító illat a ‘For Him’ és ‘For Her’, az eredeti illatok mélyebb, gazdagabb változatai. A történet folytatódik: a BOSS parfümök újabb érzéki utazásra invitálnak.

A BOSS THE SCENT napjaink digitális világában bátran hirdeti, hogy merjük átlépni a határokat és engedjünk legbelsőbb vágyunknak, kapcsolódjunk le az online térről, helyette találjunk vissza a való világhoz. Gyakran megoszlik a figyelmünk, erősebb kötelékre vágyunk. Élményre. Szenvedélyre. Ami az érzékeinkre hat…

A BOSS THE SCENT illatok most szövetségbe léptek – a Condé Nast Traveler által is – a világ legjobb rooftop bárjai között számon tartott HIGH NOTE SKYBAR-ral, hogy az érzékelést közösen a végletekig fokozzák. Az Aria Hotel Budapest tetején található, egész évben nyitva tartó skybar a történelmi és a modern Budapest legjobb kombinációja, páratlan kilátást nyújt a városra letisztult, modern környezetben. A széles italválaszték részeként izgalmas fine drinking koktélokat is kínálnak, remekül harmonizáló barfood menüvel, most pedig egy hónapon keresztül – szeptember 17.- október 20. között – az érzékelésé és a csábításé a főszerep. A SkyBar és a BOSS THE SCENT illatok által közösen megalkotott különleges koktélok kizárólag ezen a különleges helyen érhetők el a limitált időszak alatt.

A High Note SkyBar Bar Managerei a Boss The Scent Absolute for Him és For Her koktélok megalkotásakor – mind megjelenésben, mind az ízek világában – szeretnék felidézni azt az érzést, amelyet ezek az egyedi illatkeverékek adnak a viselőjüknek. A női és férfi koktélokban visszaköszönnek az illatokban megtalálható összetevők különleges jegyei.

„A Boss The Scent Absolute for Her női parfümnél a klasszikus Espresso Martini koktélt gondoltuk újra, ezért a vanílián felül egy barackos mézvizet használunk, amit mézből, forró vízből és baracklikőrből készítünk. A vodkát megtartottuk, és természetesen a friss espresso kávé se maradhatott ki, teljessé téve az élményt. Mind a női, mind a férfi parfüm egyik alkotó eleme a vetiver, amely enyhe füstős háttérillatot kölcsönöz a parfümnek. Szerettük volna ezt mindkét italban megjeleníteni, így ebben az esetben a díszítés részeként elhelyezett kávészemeket kicsit megpörköljük egy házisárkány segítségével.”

„A Boss The Scent Absolute for Him férfi parfümnél a Dark’n Stormy méltán híres kevert italát gondoltuk újra.  Egy Agricolt, francia stílusú rumot választottunk alapnak, ami a koktél egyik legmeghatározóbb alkotóeleme. A gyömbérsör nem maradhatott ki, hiszen nincsen Dark’n Stormy gyömbérsör nélkül, amely egy alkoholmentes „sör” fajta. Ezeken felül a vetiver illatra utalva egy bárkanálnyi félig érlelt Mezcalt használunk, kevés lime-levet és egy Jerry Thomas nevű bittert, amelyben dominálnak a szegfűszeg és a fahéj ízei. Az utolsó alkotóelemet csak a legvégén csöpögtetjük az ital tetejére, hogy aranybarnás befejező réteget, valamint első illatot adjon a koktélnak, amit akkor fogunk érezni, amikor először emeljük szánkhoz a poharunkat.„

A koktélpárt Gózon Péter és Mihály Richárd Bar Managerek álmodták meg.  Minden érzékszervet bevonva, most már egyedi ízélményben is megismerhetők az új illatok…A női és a férfi koktél egyaránt érzéki, vágykeltő, kifinomult és elegáns, akárcsak az őket ihlető parfümök.

Egy kis időre lépj ki az online világból, add át magad az íz- és illatélménynek, élvezd a fantasztikus kilátást és egymás társaságát! (Utána persze készíthetsz pár különleges fotót erről a felejthetetlen estéről ezen a csodás helyen…)

Az új koktélok megkóstolása után egy illatminta is jár az illatok és ízek szerelmeseinek, ami még kedvezményes vásárlásra is jogosít bármely Douglas Parfümériában.

Instagram: https://www.instagram.com/highnoteskybar/

Facebook: https://www.facebook.com/highnoteskybar/

Web: https://highnoteskybar.hu/ 

@highnoteskybar