Virtuózok Jubileumi Ünnepi Hangverseny

„A zene mindenkié!”

2019. október 08. - persica

A Virtuózok, az egyike a legnépszerűbb klasszikus zenei tehetségkutató műsoroknak, amely Magyarországon az elmúlt öt év alatt mozgalommá nőtt. A Virtuózok ünnepi, évfordulós hangversenye a klasszikus zene folyamatos újjászületését közvetíti az elmúlt 5 év legtehetségesebb felfedezettjeinek bemutatásával. 

„A tehetség elemi erejű kitörésének ünnepe, amely – ha a zsűritagok oldaláról nézem – lelkesedésünkben egyesít bennünket: a közös élmények barátokká tesznek. A Kis Virtuózok Alapítvány segítségével megpróbáljuk segíteni a fiókákat a zenei pálya első szárnypróbálgatásaiban. A gyerekek ismerik egymást, sokszor együtt lépnek fel, nem egyszer egy-egy mentorrá nőtt zsűritag saját produkciójában. A Virtuózok kis és nagyobb közösségeket formál. A legszélesebb közösséget a nézők jelentik, akik Magyarország-szerte rajonganak a kis virtuózokért, csodás adottságaikért, elmélyedt szorgalmukért, szerénységükért, és még egy sor más, szerethető tulajdonságukért. Mindenki azt érzi: ők a „mi” gyerekeink. Mi más tudná kifejezni jobban ezt a kellemes érzést, mint egy olyan hangverseny, amely egyetlen felejthetetlen eseménybe sűríti azokat az energiákat és belső összegfüggéseket, amelyek a Virtuózok mozgalmát éltetik? Egy ünnepi hangulatú, évet záró és a jövőbe néző alkalom, amikor művésznek és hallgatónak egy kis melegség terül szét a szíve körül, megáll egy pillanatra és úgy érzi: embernek lenni jó.” – mondta el Batta András Széchenyi és Erkel-díjas zenetörténész, zsűritag, a koncertet szervező Kis Virtuózok Alapítvány elnöke. 

A Virtuózok tehetségei december 30-án a Müpában két, eddig példa nélküli, különleges ünnepi koncertet adnak: lesz egy délutáni és egy esti előadás is.

A szólistákat a Virtuózok Zenekar kíséri, amely Szüts Apor művészeti vezetésével ezen a hangversenyen mutatkozik be, valamint a Virtuózok Kamaraegyüttes, amely 2019 februárjában alakult. A régi kedvencek, a tehetségkutató eddigi nyertesei közül az estén színpadra lép többek között Boros Misi, aki 11 évesen robbant be a Virtuózok világába és lett a közönség egyik legnagyobb kedvence, Gertler Teo, a szintén nagy népszerűségnek örvendő 12 éves kis hegedűvirtuóz, Balázs-Piri Soma zongorista, akit sokan már most olyan sztárok kérnek fel, hogy közreműködjön koncertjükön, mint Plácido Domingo. Szintén színpadra lép ezen a hangversenyen Lugosi Dániel Ali klarinétművész, a Virtuózok első abszolút győztese, Beke Márk a ragyogó harsonavirtuóz, a hegedűs Abouzahra Amira és a vietnámi származású, de immár magyar állampolgár tenorista, Ninh Đức Hoàng Long. 

Ezen az estén mutatkoznak be először egy előadáson a tehetségkutató Kamara Virtuózok című ötödik évadának felfedezettjei, köztük a három döntős csapat: a nyertes TanBorEn Trió, a Flautica fuvolaegyüttes, valamint Sárközy Lajos és zenekara. 

Az est sztárvendége a tehetségkutató megszületésétől kezdve a Virtuózokkal tartó népszerű zsűritag, Kossuth-, Liszt Ferenc- és Prima Primissima-díjas operaénekesnő, Miklósa Erika lesz. 

Virtuózok Jubileumi Ünnepi Hangverseny

Időpont: 2019. december 30.

Helyszín: Müpa, 1095 Budapest, Komor Marcell utca 1.

Jegyek kaphatók: a helyszínen és a jegy.hu-n

További információ: virtuozok.hu/rolunk

Karácsonyi ajándék tippek az egész családnak

Meríts ihletet karácsonyi parfüm tippeinkből, ezzel megkönnyítve az idei év ajándékválasztását!

Közeleg a karácsony, vele együtt pedig a rohanás és a stressz a legmegfelelőbb ajándék megtalálásához.

ANYA! Anya csak egy van! Ajándéka legyen személyes, mégis nyerje el a tetszését.

Ha Anyukád a fűszeresebb illatokat kedveli, akkor válaszd számára a BVLGARI TUBEREUSE MYSTIQUE EDP-t. Az illat nőiességét a Davana esszencia és az Alkonyati tubarózsa párosa adja, gyümölcsös-virágos jegyei pedig igazán ünnepélyes hangulatot teremtenek viselőjének. 

A téli hidegben szeretünk bekuckózni a kandalló elé egy hatalmas plédbe betakarózva. Anyukád is ilyen típus? Akkor az ELIZABETH ARDEN WHITE TEA VANILLA ORCHID EDT fényűző, ártatlan, csábítóan virágos illata a nyugalom szigetére fogja elrepíteni. Válaszd hozzá az illattal megegyező testápolót is a tökéletes harmónia érdekében!

APA! Valami különleges, férfias illattal lepnéd meg, ami legalább annyira karakteres, mint Ő? Segítünk!

A legújabb BVLGARI MAN WOOD NEROLI EDP illatot olyan férfiaknak ajánljuk, akik rajonganak a természetért és szeretnék átérezni a BVLGARI mediterrán életérzését. A neroli esszencia a narancsvirággal egy kellemesen citrusos illatot teremt, melyet a cédrusfa és az ámbra kombinációja tesz férfiassá.

VERSACE EROS FLAME EDP az erős, szenvedélyes és magabiztos férfi illata. Az olasz citrusok, a pacsuli és a vanília jegyei teszik igazán merésszé az illatot, Apukád pedig rendkívül örülni fog ennek a fűszeres különlegességnek.

PASI! Ötleted sincs mi passzolhat a megkapó személyiségéhez? Egy laza és szexi illattal nem lőhetsz mellé!

A MOSCHINO legújabb férfi illata, a TOY BOY EDP, azoknak a férfiaknak szól, akik egyediek, dinamikusak, lelkesek és szenvedélyesek. Egy fűszeres-fás illat, melyben az olasz bergamot, a magnólia és a borostyán jegyei igazán télies hangulatot teremtenek. Ha szereti az igazán egyedi dolgokat, akkor a maci formájú, fekete lakk üveg biztos megmosolyogtatja. 

Egy igazi egyéniség a párod? Akkor neki való az ABERCROMBIE&FITCH AUTHENTIC FOR MEN EDT illata, melynek frissessége kiemeli viselőjének eredetiségét: természetes, időtálló és felejthetetlen. A grapefruit és a bergamot frissítő tonikja teszi tisztává az illatot, a levendula pedig fokozza annak frissességét.

BARÁTNŐ/LÁNYTESTVÉR

Egy nőnek sosem egyszerű megtalálni a tökéletes illatot. Valami bájos és csajos illattal lepnéd meg? Válassz a következőkből:

A BVLGARI ROSE GOLDEA BLOSSOM DELIGHT EDP egy modern és vibráló BVLGARI illat, amely a rózsa meghatározó illatjegyére épült. Szenvedélyes és merész, melyben a jázmin, a gyöngyvirág és a bolgár rózsa játékossága dominál.

MOSCHINO TOY 2 EDP mackó formája nem csak bájos, de ragyogó virágos illata teljesen elvarázsolja majd barátnőd vagy testvéred! A mandarin és a Granny Smith alma gyümölcsössége mellett a jázmin és a bazsarózsa virágossága teszi teljessé az illatot.

NAGYMAMA! Lepd meg Nagymamádat egy olyan illattal, mely mindig mosolyra fakasztja, ha magára fújja.

A TRUSSARDI DONNA EDP egy letisztult, virágos illat, melyben a lédús gyümölcsök találkoznak a narancsvirág és a vanília édességével. Válaszd ezt, ha Nagymamád imádja az olasz életérzést!

A BVLGARI GOLDEA THE ROMAN NIGHT EDP egy elegáns, mégis kifinomult illat, melyben megtalálható a BVLGARI öröksége és értéke. Virágos-pézsmás illatjegyekkel rendelkezik, melyben a mézédes szeder, a jázmin és a fekete pézsma dominál.

NAGYPAPA! Örök optimizmus és lendület vagy a nyugodtság jellemzi a leginkább Nagypapád? Válassz neki egy olyan illatot, ami a leginkább tükrözi a karakterét!

TRUSSARDI UOMO EDT a Trussardi divatház eleganciáját és minőségét eleveníti meg. Az olasz citrom a bőr akkorddal egy férfias és elegáns illatot teremt.

BVLGARI MAN WOOD ESSENCE EDP a városi élet dinamizmusával karöltve tökéletesen egyesíti a városi élet zaját, a pezsgő, folyton megújuló természettel. Fás-citrusos illatjegyeiből a koriander, a haiti vetiver és a cédrusfa harmóniája érződik ki.

El tudsz nyerni egy pozíciót 1,5 perc alatt?

5 tipp életed első állásinterjújához

Lehetséges egy sörcsapolásnyi idő alatt meggyőzni valakit arról, hogy mi vagyunk a legjobb jelöltek egy állásra? Erre a kérdésre kereste a választ 50 gyakornokjelölt a Dreher és a Zyntern csapatával. A végzős egyetemisták annyi időt kaptak a bemutatkozásra, amíg elkészítették a saját korsó sörüket. A sörgyár HR szakemberei 5 tanácsot gyűjtöttek össze az életük első állásinterjújára készülő fiataloknak.

Egy profi sörcsapoló mester átlagosan 20 másodperc alatt készít el egy sört. Ebbe beletartozik a pohár kiválasztása és előkészítése, a csapolás és a felszolgálás. Egy amatőrnek ugyanerre 1-1,5 percre van szüksége. Ennyi idő is elég lehet arra, hogy felkeltsük valaki érdeklődését, ha betartunk pár alapszabályt:

1. Fókuszálj!

A szakértők szerint ez az egyetlen dolog, amit tényleg előre kell kitalálnod. Rendkívül nehéz 1,5 percben érdekesnek és tartalmasnak lenni, ezért nagyon szigorúnak kell lenned magaddal szemben akkor, amikor kiválasztod, hogy ténylegesen mit szeretnél elmondani. Ha ezt eldöntöd előre, éles helyzetben sokkal könnyebb lesz a beszélgetőpartneredre és az adott feladatra koncentrálnod.

2. Ne tanulj be semmit előre!

Az „Elevator pitch” kifejezés az Egyesült Államokból származik. Lényege, hogy ötletgazdaként tudnod kell, hogyan add el magad annyi idő alatt, míg egy lift a földszintről a felső emeletre ér. A vállalatok döntéshozóinak általában ott az irodájuk, így ha egymás mellé kerültök utazás közben, kb 1,5 perced lesz, hogy megnyerd őt magadnak. Fontos azonban, hogy hiteles tudj maradni és adott esetben az előadásod mikéntjét már a helyzethez is igazíthatod. Légy önmagad és spontán!

3. Legyél bátor!

Sok cégnél, – így a Drehernél is – azt keresik a fiatalokban, hogy legyen bennük ambíció a változtatásra és legyenek új, bátor ötleteik. Aki megragadja az alkalmat és megpróbál 1,5 percben bemutatkozni, nagy eséllyel kelt olyan pozitív benyomást, ami segítségére lesz az azt követő tényleges állásinterjún.

4. Formáld magadra a feltételrendszert!

A csapolás közben azok voltak a legsikeresebbek, akik rájöttek, hogy a kihívás kereteit maguk is alakíthatják: elidőzhetnek a pohár kiválasztásával, vagy lassabbra állíthatják a sörcsapot. Ha kreatívan állsz egy feladathoz, magad is alakítod a kereteket, és nagyobb eséllyel tudod felvillantani a problémamegoldó készségedet. Így a teljesítményed kiemelkedhet a többieké közül.

5. Figyelj oda a másikra!

A mondandód megtervezésekor mindig vedd számításba, hogy mi lehet igazán fontos annak, akivel beszélgetni fogsz! Legyél felkészült a cég tevékenységéből, és ha lehetséges, tudd meg előre, hogy kivel fogsz beszélni.

„Nagyon kellemes meglepetés volt, hogy ennyi fiatal vállalkozott a feladatra. Egy új készséget, mint a sörcsapolás, és egy céltudatos, fókuszált beszédet összehangolni rendkívül nehéz feladat. Egy átlagos állásinterjún nem jellemző, hogy ennyire kihívó feladat elé állítanánk a jelölteket, inkább a mindennapi működésünkben előforduló összetett problémák felvetésén keresztül ismerjük meg a gondolkodásukat. Arra vagyunk kíváncsiak, hogyan használják fel a szakmai tudásukat valódi üzleti helyzetek megoldásában” – mondta el Tókos-Tari Szilvia, a Dreher Sörgyárak HR business partnere.

1,5 perc nem elég arra, hogy meggyőzzünk valakit arról, hogy felvegyenek egy pozícióba. A fenti szabályok betartásával azonban sokkal nagyobb esélyünk lesz arra, hogy az interjú hátralevő részén, vagy a következő körben odafigyelnek ránk és pozitívan emlékeznek vissza a teljesítményünkre.

Dreher Sörgyárakról

A Dreher Sörgyárak 1854-es alapítása óta, hagyományainak és nemzetközi hátterének köszönhetően vált napjainkra Magyarország egyik legmeghatározóbb sörgyártó vállalatává. Évente 460 millió korsó sörrel veszi ki a részét a magyarok sörfogyasztásából, miközben közvetve és közvetlenül olyan szektorokban biztosítja több mint 11 000 család megélhetését, mint a vendéglátás, a logisztika és a marketing. Beszállítóinak 95 százaléka hazai kis- és középvállalkozás. Évi több mint 29 milliárd forinttal járul hozzá az államháztartáshoz jövedéki adó, ÁFA, termékdíj és egyéb járulékok formájában. 2017 óta a Japán legnagyobb sörgyártójaként számon tartott Asahi leányvállalata, így a hagyományosan magyar márkák - a Dreher, az Arany Ászok és a Kőbányai - mellett olyan világszerte közkedvelt söröket is forgalmaz, mint az Asahi Super Dry, a Kozel, a Pilsner Urquell, a Peroni, a Meantime, a HB, valamint a Kingswood cider.

A Dreher Sörgyárak elkötelezett a felelős alkoholfogyasztás mellett, amelyet a 10 éve futó Ésszel iszom programjával támogat. További információ: www.alkohol.info.hu

A BURBERRY BEMUTATJA: BURBERRY HER INTENSE

Féktelen, modern, önmaga – ilyen a Burberry Her Eau de Parfum. mely London lüktető atmoszférájának történetéről mesél.

Gyümölcsös gourmand illat, dinamikus, fiatalos nőnek, mindennapi viseletre alkalmas 

Az illat összetétele:
Az első pillanatban a fekete ribizli, áfonya és málna édesen gyümölcsös egységét érzi majd. Ezután a csábító jázmint ibolyával társító mámorítóan virágos szív bontakozik ki. Az illatkompozíció alapját meleg ámbra, pézsma és fás akkordok alkotják, és ettől az illat rendkívüli nőiessé és hódító erejűvé válik. 

Az illat története:
A Burberry Her Eau de Parfum London atmoszféráját testesíti meg, azét a dinamikus városét, mely folyton változik. Így az illat tökéletesen egészíti ki annak a nőnek a személyiségét, aki imádja a kalandokat és nem fél kitűnni a tömegből. Próbálja ki ön is ezt a 2018-ban megjelent brit megfogalmazású modern gyümölcsös illatot! 

Az új illat a HER illatvonal harmadik tagja a HER és a HER BLOSSOM ILLATOK után, mely London energikus és sokszínű világának hangulatát varázsolják elénk. 

Az illat fő jegyei: szeder, cseresznye, jázmin és ibolya akkord, benzoin és cédrusfa.

Egyszerre intenzív, mégis elegáns. Sötétebb tónusú és gyümölcsös, mint az alap Her illat. 

Az illat arca a sokszínű Cara Delevingne. Ő testesíti meg a londoni lány lendületes, kalandvágyó, szabadlelkű karakterét. 

 „A Her Eau de Parfum, Her Blossom” 

19 másodpercenként diagnosztizálnak mellrákot.............

6 + 1 tény, amit minden nőnek tudnia kell a mellrákról

Tizenkilenc másodpercenként diagnosztizálnak valahol a világban egy nőnél mellrákot. A Egyre több nő érintett, most már nem csak az idősebb korosztály betegsége ez, de nem kell, hogy végzetes következménye legyen! Az Októberi Mellrák Hónaphoz csatlakozva az AVON orvosszakértője, Dr. Drajkó Veronika összegyűjtötte azokat a tényeket, amelyek tudatában csökkenteni lehetne a mellrák áldozatainak a számát.

Az időben felismert emlődaganat nagy eséllyel gyógyítható és a betegeknek 75% esélyük van arra, hogy akár 15 év múlva is egészségesen élhessenek. Ahhoz, hogy ez lehetséges legyen, minden nőnek tisztában kell lennie a betegséggel, annak tüneteivel és kezelési lehetőségeivel. De mik azok a legfontosabb dolgok, amit mindenkinek tudnia kell? Dr. Drajkó Veronika, az Emlőrák gyógyításáért Alapítvány elnöke a következőket emeli ki: 

1. Mindenkit érinthet! Az emlőrák kialakulásának pontos okai nem ismertek, azonban vannak olyan kockázati tényezők, amelyek növelhetik a betegség kialakulását: előrehaladott életkor, a családban korábban előfordult emlődaganat (elsősorban anyai ágon, fiatalabb életkorban), a menstruáció korai megjelenése, kései menopauza, szoptatás hiánya, korábbi sugárkezelés a mellkas területén, elhízás, dohányzás vagy éppen lelki traumák. Sőt, igaz ritkán, de férfiaknál is kialakulhat.

2. Nem jár fájdalommal! Legtöbb esetben a mellrák fájdalommentes, ezért szükség van arra, hogy a nők ismerjék a testüket és 20 éves kortól minden hónapban elvégezzék az emlő önvizsgálatot. Párkapcsolatban élőknél fontos, hogy ha a férfi érzékel valamilyen elváltozást a testben, azonnal szóljon kedvesének.

3. Nem minden csomó daganat! A mellben kitapintott csomót okozhatja például ciszta, fertőzés, gyulladás, zsírcsomó. A kialakult csomók pedig az esetek 80-85%-ában jóindulatúak. A rendszeres önvizsgálat mellett folyamatosan figyeljük a mellünket. Bármilyen szokatlan elváltozást, csomót érzékelünk az emlőn, forduljunk orvoshoz.

4. A mammográfia vizsgálat nem káros! Egy vizsgálat során annyi sugárzás éri a testet, mint amennyi egy néhány órás repülőút során. Ezenkívül a vizsgálat nem jár fájdalommal sem.

5. Rendszeres önvizsgálat! Nem szabad megfeledkezni a rendszeres önvizsgálatról és a szűrések fontosságáról. Az önvizsgálatot célszerű minden hónapban lehetőleg ugyanazon a napon elvégezni, amely a menstruációs periódust követő időszakban a legjobb. Természetesen nem szabad arról sem megfeledkezni, hogy a rendszeres önvizsgálat nem helyettesíti a szűrővizsgálatot.

6. Egészséges életmóddal csökkenthető a betegség kialakulása! Rendszeres mozgással, testsúlykontrollal, dohányzásról való leszokással és visszafogott alkoholfogyasztással csökkenteni lehet a betegség kialakulásának kockázatát.

+1: Egyszerűen lehetünk a mellrák elleni küzdelem támogatói! A mellrák elleni küzdelem során minden támogatásra szükség van. Az AVON adománygyűjtő termékeinek teljes hasznát, illetve minden értékesített terméke után 1 Ft-ot automatikusan adománygyűjtő alapba helyez. Ebből az alapból támogatja az egészségügyi intézményeket, a mellrákban érintettekkel foglalkozó szervezeteket és valósít meg figyelemfelhívó kampányokat.

A RESERVED bemutatja #CIAOKENDALL

A Kate Moss, Cindy Crawford, Adwoa Aboah és Irina Shayk kampányokat követően a lengyel divatmárka, a RESERVED, eddigi legnagyobb kampányában ismét világhírű sztárral dolgozik együtt. A 2019/20-as őszi/téli kampány arca Kendall Jenner – a kortárs popkultúra megtestesítője, a social media királynője, a szupermodell.

116 millió Instagram követővel és 180 cm magasságával, magasan a Forbes „legjobban fizetett modellek” listájának élén áll. Kendall Jenner megkérdőjelezhetetlenül napjaink divatvilágának egyik legnagyobb alakja, minden szezonban a világ legnevesebb divattervezőinek kifutóján vonul végig, és a leghíresebb divatházak kampányaiban szerepel.

A Gordon Von Steiner rendezte videóban Kendall a legikonikusabb olasz filmek női főszereplőivé alakul át. Úgy táncol, úgy csábít és kacérkodik a kamerával, mint a legnagyobb filmsztárok. A legújabb RESERVED produkcióban Kendall bebizonyítja, hogy nem csak nagyszerű modell, de színészi tehetségben is bővelkedik.

„JÓL VAGYOK”

... A FIATALOK NEM MINDIG MONDJÁK KI, AMIT ÉREZNEK ...

A Dove éppen ezért segít már 2004 óta 140 országban 29 millió fiatal önbizalmának építésében.

A Dove-nál hiszünk abban, hogy egyetlen fiatalt sem szabad visszatartani attól, hogy maximálisan kibontakoztassa képességeit. Azonban a szépséggel kapcsolatos sztereotípiák hatással vannak az önbizalmukra - a kevés önbizalom és a megjelenéssel kapcsolatos frusztrációk pedig megakadályozhatják a fiatal lányokat és fiúkat abban, hogy a legjobbat hozzák ki önmagukból. Ezek a szorongások aztán hatást gyakorolnak egészségükre, baráti kapcsolataikra, vagy akár iskolai teljesítményükre is.

Tudtátok, hogy 10-ből 8 lányban* olyan frusztrációt okoznak az elérhetetlen szépségideálok, amiket nap, mint nap látnak, hogy ez megakadályozza őket abban, hogy teljes értékű életet éljenek? Sokszor nem merik vállalni a véleményüket, sőt, fontos eseményeket, programokat hagynak ki (legyen szó akár sportról, úszásról, iskolai tevékenységekről). Mi több, előfordulhat, hogy veszélyeztetik az egészségüket is azzal, hogy nem esznek, vagy nem kérnek segítséget, amikor a megjelenésük miatt nem érzik jól magukat a bőrükben.

Éppen ezért érezzük fontos feladatunknak a Dove-nál, hogy küzdjünk a média által sugárzott képek romboló hatása ellen.

Küldetésünket a nők mellett szeretnénk kiterjeszteni a feltörekvő generációra is. Szeretnénk, ha úgy nőnek fel, hogy pozitív kapcsolatban áll a saját külsőjével – szeretnénk segíteni a fiataloknak az önbizalmuk növelésében, hogy a lehető legtöbbet tudják kihozni önmagukból.  

Ebből a gondolatból született meg 2004-ben a Dove Önbizalom Program, amely idén hazánkban is elindult – célunk, hogy 2020-ra 40 millió fiatalt érjünk el az aktivitásainkkal. A programban egy olyan edukációs csomagot készítettünk külföldi és hazai szakértők segítségével, amely segíti a szülők és a tanárok munkáját a pozitív, önbizalmat építő és erősítő kommunikációban. Az izgalmas témákat (például cikizés-zaklatás, vagy a média és az ideálképek hatása) feldolgozó forrásanyagok bárki számára ingyenesen letölthetők a Dove weboldaláról (http://www.dove.com/onbizalom).

Emellett aktívan is szerepet vállalunk, önkéntes tanáraink közvetlenül az értintett célcsoporthoz szólva, az iskolákba juttatják el a programot és edukálják a jövő generációját. Ezen kívül, workshopok keretein belül a felső tagozatos diákok számára pszichológus, egészségügyi és média szakértők a márka nagyköveteivel karöltve mutatják be a Dove videóit, esettanulmányait és adnak szakmai tanácsokat.

Szeptember és október hónapban megtalálhatóak országosan a boltok polcain a limitált csomagolású Dove termékeink, a Rossmann üzleteiben pedig a díszdobozos kiadás, melynek megvásárlásával nyereményjátékban is részt lehet venni.

Reméljük, hogy a számodra is szimpatikusak a törekvéseink, és előre is hálásak vagyunk azért, ha megosztod a közönségeddel a program hírét, hiszen így Te is támogatod majd ezt a fontos ügyet!

Segíts Te is egy lánynak egészséges önbizalmának építésében a környezetedben!

*Dove Globális Szépség és Önbizalom Riport, 2017

DISTILLERY AZ AVONTÓL

Tiszta, hatékony, vegán arcápolás

Az AVON legújabb arcápolási vonala, a Distillery a forradalmi innovációk és a tiszta, vegán szépségápolás világába kalauzol el bennünket. A család tagjai egytől egyig hatékony összetevőkkel és olyan receptúrákkal kényeztetik arcbőrünket, amelyek természetes olajokon és ásványokon alapszanak. Segítenek méregteleníteni, megújítani és energizálni a bőr szerkezetét, mindezt alkoholtól, illatanyagoktól és szintetikus adalékoktól mentesen.

Az úgynevezett Clean Beauty arcápolási trendet követő Distillery vonal nagy gondossággal, etikailag kifogásolhatatlan eljárással készül. A család minden tagja teljesen VEGÁN, mérgező összetevőktől és állati eredetű hozzávalóktól mentes, allergológiailag, bőrgyógyászatilag és klinikailag tesztelt, ugyanakkor nem tartalmaz alkoholt, vegyi fényvédőket, illóolajokat és ásványi olajokat, így a természet koncentrált erejével hidratálja és táplálja akár érzékeny bőrünket is.

Az új termékcsalád nevét a desztilláció, avagy lepárlásos előállítási technológia ihlette. A lepárlás ugyanis eltávolítja az összes szennyeződést, felesleges anyagot, teljesen tiszta összetevőket hagyva maga mögött. Ugyanígy a termékek sem tartalmaznak felesleges töltőanyagokat és hígítókat, a magas minőségű aktív anyagok koncentráltan fejtik ki hatásukat bőrünk szépségéért.

Az Avon szakemberei az új termékcsalád megalkotásakor nem csupán bőrünk egészségét, de környezetünk védelmét is szem előtt tartották. A termékeket a Forest Stewardship Council (FSC) által hitelesített, újrahasznosítható dobozokba, üvegedényekbe töltötték.

A Distillery család jelenleg öt különleges tagból áll, amelyek egytől egyig forradalmasítják eddigi arcápolási rutinunkat. Ismerjük most meg alaposabban, hogy melyek is ezek:

Distillery Arctisztító balzsam

A minden bőrtípusra kiváló Arctisztító balzsammal megtapasztalhatjuk az igazi tisztaság pezsdítő erejét. A tisztán sajtolt sárgabarackolaj, kakaóvaj, mangóvaj és uborka kivonat keverékéből alkotott, vízmentes hidratáló mélyen a bőrbe hatolva tisztítja meg pórusainkat a szennyeződésektől és sminkünktől. A barackolaj tápláló ereje hihetetlenül simává és hidratálttá varázsolja arcbőrünket, könnyedén oldja a sminkekben megtalálható olajokat és viaszokat. A szennyeződések és sminkünk hatékony eltávolításának érdekében vigyünk fel keveset száraz arcunkra, majd körkörös mozdulatokkal masszírozzuk bőrünkbe, ezt követően pedig öblítsük le meleg vízzel. A 100%-ig vízmentes formula koncentráltan, a pórusokba hatolva tisztítja meg bőrünket, miközben hidratált megjelenést biztosít már egyetlen használat után.

Distillery Porállagú, ragyogást fokozó C-vitamin shot

100% C-vitamin por, 100% ragyogás. Az új Porállagú, ragyogást fokozó C-vitamin shot egyedülálló módon, hígítók nélkül, maximális hatékonysággal küzd bőrünk szépségéért.  A por a rendelkezésre álló legfrissebb C-vitamin forma, amely így koncentráltabb hatást vált ki, mint folyékony állagú társai. A C-vitamin bőrfiatalító erejével ragyogóvá teszi bőrünket, alsó rétegeibe hatolva fokozza bőrünk kollagéntermelését, feszességét és rugalmasságát, így varázsolva arcunkat még sugárzóbbá. A C-vitamin púdert kedvenc hidratálónkkal vagy arcápoló szérumunkkal összekeverve alkalmazhatjuk. A lenyűgöző eredmény érdekében vegyítsünk két koppintásnyi port az új Distillery Arcolajjal, majd ujjbegyeink segítségével masszírozzuk arcbőrünkbe.

Distillery Arcolaj

Bőrünk szerkezetének javítását célozza az új Distillery Arcolaj, amely jojoba bőrápoló olaj, fitol és E-vitamin aktív elegyével azonnal megújítja bőrünket. A 98%-os tisztaságú jojoba olaj összetételében hasonló a bőr természetes faggyújához, így amellett, hogy segít visszaszorítani a bőr túlzott faggyútermelését, gyorsan beszívódik, sima és selymes arcbőrt eredményezve. A fitol a növényekben található klorofil alkotóeleme, amely étrendkiegészítőként ismert, azonban az Avon szakemberei felfedezték, hogy kiváló hatással van a bőr általános állapotára, ezzel segítve arcbőrünk megújulását. Az arcolaj harmadik alkotóeleme, az E-vitamin gondoskodik bőrünk regenerálásáról, fertőtlenítő és gyulladásgátló hatásának köszönhetően jól alkalmazható pattanások kezelésére, illetve az arcbőr tisztítására, miközben hatékonyan küzd a ráncok ellen is. A tökéletes eredmény eléréséhez vigyünk fel 3-5 csepp olajat tiszta, száraz arcbőrünkre reggelente a nappali krémünk, este pedig az éjszakai krémünk előtt. A Distillery Porállagú, ragyogást fokozó C-vitamin shottal összekeverve még tovább fokozhatjuk a hatást.

Distillery Nappali krém SPF 25

A Distillery nappali krém természetes, 100%-ban ásványi eredetű fényvédővel a többfunkciós bőrápolás mestere. Amellett, hogy hidratálja, mattítja és védi arcbőrünket a káros napsugárzástól, tökéletes sminkalapként is szolgál mindennapjaink során. Az ásványi fényvédő, 100%-ban növényi eredetű glicerin és desztillált rózsakivonat varázslatos elegye tökéletes védelmet nyújt az UV sugarak ellen. Az ásványi fényvédő pajzsként óvja bőrünket, a káros UV sugarak egy részét elnyeli, illetve visszaveri, a többit pedig szétszórja, ezáltal háromszoros védelmet nyújtva szöveteinknek. A természetes összetevők minden bőrtípusra alkalmazható egyvelege nem zsírosítja bőrünket, azonban felvitelkor fehér réteget képez arcunkon. Masszírozzuk bőrünkbe, amíg teljesen fel nem szívódik, ezzel sima és egyenletes megjelenést biztosítva bőrünknek. A könnyebb felszívódás érdekében használata előtt vigyünk fel pár csepp Distillery Arcolajat, ezzel fokozva a krém erejének hatékonyságát is.

Distillery Éjszakai krém

Egy szépítő alvás tégelybe zárva. A 100%-ban növényi eredetű glicerin és értékes nikotinamid koktél igazi éjjeli korty szomjazó bőrünknek. A hidratáló összetevők gondoskodnak arcbőrünk nedvességtartalmáról, enyhítik ráncainkat és halványítják bőrünk elszíneződéseit, hogy igazán ragyogó bőrrel ébredhessünk minden reggel. Gyengéden masszírozzuk ezt a kristálytiszta álomkrémet megtisztított, száraz bőrünkbe az esti bőrápolási rutinunk utolsó lépéseként. Arcbőrünk maximális védelmének érdekében keverjük össze a Distillery Porállagú, ragyogást fokozó C-vitamin shottal, így védve bőrünket a szabadgyökök ellen az egész éjszaka folyamán.

Az Avon újdonságaival nem kell többé alkut kötnünk bőrünk szépségéért. Az Avon hisz abban, hogy a szépségápolás lehet tiszta és tudatos, hisz abban, hogy nem csak a szépségünkről, hanem a bolygónkról is gondoskodnunk kell.  Hisz abban, hogy a magasan koncentrált tiszta hatóanyagok hozzájárulnak bőrünk ragyogó szépségéhez, hisz az őszinteségben és a gondoskodásban.

Az AVON-ról

Az Avon több mint 130 éve áll a nők mellett: innovatív, minőségi szépségápolási termékeket kínálva nők által, nőknek. Világszerte több millió független Tanácsadó értékesíti kapcsolatrendszerén keresztül az olyan ikonikus márkákat, mint például az Avon Color vagy az ANEW, ezáltal építve saját szépségápolási vállalkozását teljes- vagy részmunkaidőben. Az Avon támogatja a nők önmegvalósítását, vállalkozói szellemét és jólétét. Világszerte több mint 1 milliárd dollárt adományozott a nőket érintő társadalmi és egészségügyi problémák megoldásának támogatására. Tudj meg többet az Avon-ról és termékeiről a www.avonworldwide.com vagy az avon.hu honlapokon. 

A LEGÚJABB ANSWEAR KOLLEKCIÓ TÖRTÉNETE

Western Story

Az ősz telhet a romantika vagy a vagányság jegyében. A Western Story az Answear legújabb kollekciója, ami segít, hogy divatosan indítsd az új szezont. Mutatjuk, mit tartogat a kollekció.

A Western Story tele van titokzatossággal és romantikával. A kollekció fő inspirációját a bohó stílus adta, aminek esztétikája tökéletesen passzol az ősz első napjaihoz. A kollekció alapját mintás sifon és viszkóz ruhák, díszes blúzok és ingek, kötött pulcsik és kardigánok adják. A virágos és a folklór motívumok ugyanúgy megjelennek, mint a Paisley-minta, ezáltal becsempészve a trendeket a kollekcióba és reflektálva a kifutókon látott darabokra. Mivel egy őszi kollekcióról beszélünk, természetesen a puha, struktúrált dzsekik és a plüss kabátok sem hiányozhatnak. A Western Story a rózsaszín, a szürke és a fehér több árnyalatára alapozza darabjait, ezáltal egy kifinomult színpalettát kapunk, tele romantikával.

Ezt a kollekciót számtalan alkalomra viselheted. A termékek sokszínűsége és széles választéka biztosítja, hogy nőies és csinos, rétegelt megjelenést vagy éppen egy lazább, hétköznapibb szettet is kalakíthass. Játssz a mintákkal és árnyalatokkal, ne szabj határt fantáziádnak! A kollekció az answear.hu webáruházból megrendelhető!

PANDORA ÚJ MESÉS ŐSZI KOLLEKCIÓJA

Ebben a szezonban hagyd, hogy a képzeleted elrepítsen egy olyan varázslatos világába, ahol minden azt tükrözi, amit szeretsz, emlékeidet és történeteidet mesélik el.

Bármilyen formát ölt saját történeted, találd meg a hozzád illő ékszereket. Alkosd meg új módon a saját történeted

Bemutatkotzik a: Pandora O-t 

Mutasd meg az új O medállal, hogy mi az, amit szeretsz. Viseld új módon kedvenc charmjaidat és medáljaidat.

Csak a képzeleted szabhat határt! 

A Pandora O kollekcióval újragondolta, hogyan lehet viselni és gyűjteni a charmokat. Kombináld már meglévő charmjaidat, és alkoss teljesen új, egyedi összeállításokat.

„A Pandora Moments O medál új ékszerbe zárja a Pandora esszenciáját. Személyes stílusodat most egy merész, új módon fejezheted ki.” 

Alkosd meg az alapoktól saját történeted! 

Mindig kifejezheted önmagad, és megmutathatod mindazt, amit szeretsz, viseld merészen a charmokat

BVLGARI MAN WOOD NEROLI

Tisztelegve az BVLGARI olasz gyökerei előtt a BVLGARI MAN WOOD NEROLI egy új fejezetet nyit, amely a BVLGARI MAN WOOD ESSENCE parfümmel kezdődött.

Az olasz part menti vadság inspirálta BVLGARI MAN WOOD NEROLI illat a BVLGARI MAN WOOD ESSENCE földközeliségét veszi alapul, melyet kiegészít ragyogó, friss illatösszetevőkkel, hogy egy parfümben megragadja az ember és a természet szoros kapcsolatát.

A BVLGARI MAN WOOD NEROLI a neroli ragyogó jegyeivel nyit. Friss és virágos, a ragyogó napsütés energiájával, melyben a citrus esszenciája sóval és bergamottal egészül ki, hogy felidézze a Mediterrán természetet.

Az illat szívjegyében a cédrus és a cyprinol kettőse a narancsvirág-kivonatban mártózik meg, amitől meleg és fás érzetet kap az illat. Ehhez a borostyán és a bőr jegyei is keverednek, ezzel sugározza a Mediterrán éghajlat nyugtató és ősi fenségességét. A fehér pézsma akkord zárja az új férfi illatot, amely már a BVLGARI márka védjegyévé vált. Férfias, érzéki és ragyogó, olyan érzetet ad, akárcsak egy második bőr lenne.

BVLGARI SPLENDIDA TUBEREUSE MYSTIQUE

A Bvlgari Splendida kollekció a természet és a csábítás gyöngyszemeinek összehangja; minden illat egy ikonikus összetevőt párosít a női karakter egy másik oldalával, újraértelmezve és kiemelve ezzel a nőiességet, melyet a nemes szépség ihletett.

Miután az értékes írisz, a jázmin és a magnólia előtt már tisztelgett a Splendida kollekció, most egy olyan új illatot mutat be, amely középpontjában a misztikus tubarózsa áll. Ezzel alkotja meg a Tubereuse Mystique a Bvlgari Splendida kollekció új szívét.

Az „Alkonyati Tubarózsa” virágos és természetes jegyei a kulcs elemei az illatnak. A Davana esszencia és a vanília kettősével kiemeli a virág jellegzetes aromáját. A borostyán meleg tónusai feltárják az illat karakteres és meghatározó tulajdonságait. Végül az alkonyati tubarózsa púderes, textúrált jegyei alkotják az egyedi és intenzív virágosságát az illatnak.

Misztikus és elbűvölő! A Bvlgari Splendida Tubereuse Mystique az üvegbe zárt érzékiség, amely arra invitálja a hölgyeket, hogy adják át magukat a csábításnak!

BVLGARI ROSE GOLDEA BLOSSOM DELIGHT

A ROSE GOLDEA BLOSSOM DELIGHT egy modern és vibráló BVLGARI illat, amely a rózsa meghatározó illatjegyére épült, folyamatosan feltárva karakterének újabb és újabb oldalát, mélységét pedig a pézsmás akkordok adják. 

Az üveg nyakán található gyűrű tükrözi az ikonikus BVLGARI Serpenti ékszerek mintázatát, ezzel utalva az üvegben rejlő illat kiemelkedő minőségére és értékére. A márka az egész illatpiramist a rózsa dominanciájára alapozta, megerősítve ezzel az ikonikus virág komplexitását.  

Az illat a levelek élénk energiájával és ragyogó fiatalosságával nyílik meg, melyet a zöld papaya, a jázmin és az ibolyalevél hármasa tesz teljessé. Ezt követően feltárul a friss rózsabimbó és a gyöngyvirág lágy akkordjai, végül pedig a szirmok púderessége dominál, kiegészülve a fehér pézsma és az ámbra jellegzetes jegyeivel.


 

A POKET zsebkönyvek Murakami Haruki, Miről beszélek, amikor a futásról beszélek?

... című művével ünneplik, hogy Budapest 2019-ben Európa Sportfővárosa.

Szeptember végén jelenik meg a 22. POKET zsebkönyv, a megjelenést természetesen most is, a POKET esetében már megszokott módon egy különleges bemutató kíséri. A Sztalker Csoport három színésze, Kovács Tamás, Böröndi Bence és Lestyán Attila, valamint a POKET közösség kiválasztott 20 tagja szeptember 28-án a SPAR Budapest Maraton rajtvonalához áll majd, hogy lefussa az egyenként 2,3 km-es távot.

Murakami Haruki író és műfordító. Könyvei és történetei a világon mindenhol bestsellerek, több mint 50 nyelvre fordították le őket, több millió példányt adtak el belőlük világszerte. A Guardian az írót a világ legnagyobb élő novellistájaként aposztrofálta. Munkáinak többsége első személyű elbeszélést használ a japán I Novel hagyományában. Miről beszélek, amikor a futásról beszélek című írása azonban valóban az ő saját történetéről, életéről mesél. Haruki Murakami 1982-ben még egy dzsesszbár tulajdonosa, nem író. Ebben az évben azonban úgy dönt, hogy eladja bárját és az írói mesterséget választja. Ekkor kezd el futni, azért, hogy megőrizze kondícióját. „Haruki Murakami naplója attól is különleges, hogy az írói identitás mellett a szerző hosszútávfutó identitása is megjelenik benne, legalább ugyanolyan hangsúllyal.” – mesél a műről Vecsei H. Miklós, a POKET zsebkönyvek ötletgazdája. „Amikor ez a mű született, az író már tucatnyi regény megalkotásán túl volt. Visszaemlékezett arra, hogy a sport hogyan volt hatással írói munkásságára is, csak úgy, mint a kondíciójára. Közben pedig beszél mindenről, ami történt vele, ami érdekelte. Számomra azért példaértékű az ő története, mert a rendszeres sport, pláne a hosszútávfutás elképesztő módon képes felszabadítani bennünk olyan energiákat, amikről nem is sejtettük, hogy bennünk vannak. Csak a sport, amire fókuszálni, koncentrálni, összpontosítani kell, képes ennyire kitisztítani az elménket, hogy utána még nagyobb teljesítményre legyünk képesek nem csak fizikai síkon.”

A 22. POKET nem véletlenül kapott sportos tematikát. A 2019-es év ugyanis a sport ünnepe Budapesten. Budapest pályázaton nyerte el annak a jogát, hogy az idei évben az Európa Sportfővárosa cím birtokosa legyen. „Azzal, hogy elnyertük az Európa Sportfővárosa címet, lehetőséget is kaptunk arra, hogy minden eddiginél nagyobb hangsúlyt kapjon nálunk a sport. A városban élőket nap, mint nap arra ösztönözzük, hogy életük szerves részévé váljon a mozgás. Egészségesebbek, boldogabbak, kitartóbbak, illetve aktívabbak lehetnek ezáltal a jövőben.” – nyilatkozta dr. Szalay-Bobrovniczky Alexandra, Budapest humán főpolgármester-helyettese az egész évet átfogó programsorozat jelentőségéről. „A POKET zsebkönyv legújabb kiadása azért egy külön öröm számunkra is, mert az író élete a bizonyíték arra, milyen hatást gyakorolhat a rendszeres sport az egyének életére és teljesítményére.”

A 22. POKET szeptember 27-től rendelhető online, és megvásárolható az automatákból. Aki pedig úgy érzi, hogy csatlakozna a POKET félmaratoni távot teljesítő csapatához, még jelentkezhet. A POKET Facebook oldalán megtalálja a részleteket.

A fővárosi együttműködésnek és a Sportfőváros évnek köszönhetően pedig novemberben az „Angol – Magyar 3:6” évfordulója alkalmából folytatódik majd a sport témájú zsebkönyvek megjelenése, Rejtő László „Az Aranycsapat és árnyai” című kötetével.

Gourmet fogások útközben

Kacsamáj paté és pulled pork után az OMV VIVA egy újabb pikáns összeállítással rukkolt elő.

Szeptember elejétől áfonyás-camembertes szarvaskolbász szendvics került a Gourmet Selection menüjébe.

A prémium kínálatban emellett megtalálhatjuk a street food kuriózum kacsaburgert és a vegánok számára is fogyasztható, színes salátaválogatást. 

Szeptember elején két újdonság került az OMV töltőállomások gasztronómiai kínálatába: az Áfonyás szarvaskolbászos szendvics és a színes gourmet kertész saláta. A street food és fine dining fúziójaként létrejött szendvicsben a félbevágott rozsos bagettbe helyezett szarvaskolbászt fenséges camembert, pirított hagyma, barbecue szósz és vörösáfonyás majonéz teszi teljessé. Emellett új salátával is bővült a Gourmet Selection, amelyet összetevőinek köszönhetően a vegánok is bátran fogyaszthatják. A prémium kertészsaláta alapját a színes zöldsaláta adja, amit paradicsom, kígyóuborka, csemegekukorica, olívabogyó, retekcsíra, lilahagyma, kaliforniai paprika, karfiol és egy citromos-olajos dresszing ízesít.

A két gourmet fogás mellett továbbra is elérhető a nyáron bemutatott Kacsaburger. Az izgalmas street food fogásban a szezámos hamburgerzsemlébe kerül az almás ízvilágú húspogácsa, melyet Palágyi Eszter hamburger szósza, vörös cheddar sajt, jégsaláta és paradicsom egészít ki. Emellett az OMV VIVA töltőállomásokon a továbbiakban is megtalálhatunk két újragondolt magyaros süteményt: az Eszter-házi desszertet és a Házi almás pitét.

A Palágyi Eszter együttműködésével indult Gourmet Selectionbe eddig 21 terméket mutattak be és több mint 250 ezret vásároltak a fogyasztók. A visszajelzések alapján a Kacsamáj páté sós briósban és a Kacsaburger voltak a legsikeresebbek – ez utóbbit három hónapja vezették be, Baranya, Csongrád, Hajdú-Bihar és Heves megyében pedig kiugróan népszerű választásnak bizonyult a töltőállomásokon. 

„Az elmúlt másfél éves tapasztalatunk alapján a fogyasztók nyitottak a gourmet újdonságokra és szívesen próbálják ki a kevésbé hagyományos ízösszeállításokat – ezt a rendkívül sikeres Kacsaburger példája is jól mutatja. A prémium szelekció folyamatos bővítésével is arra törekszünk, hogy a fogyasztók szívesen térjenek be a töltőállomásokra akár egy ízletes hamburgerért, szarvaskolbászos szendvicsért vagy gourmet salátáért, illetőleg vigyenek a nálunk kapható díjnyertes borokból” – mondta Kováts Botond, az OMV Hungária marketing menedzsere.

A Gourmet Selection újdonságai 69 OMV töltőállomáson érhetőek el országszerte.  

Rákóczi Feri lett az Év Apája

Öt kategóriában díjazták az apukákat

Második alkalommal díjazta az apukákat az Apa Magazin, az Év Ismert Apája az olvasók szavazatai alapján Rákóczi Feri lett. Civil jelöltek mellett is letehette voksát a közönség az Inspiráló nagypapa, Hős apa, Sportos apa és Cool apa kategóriákban. A díjátadón nemcsak az apák, de az egész család jól szórakozhatott.

Szeptember 20-án kora este a Superfly Budapestben díjazták az Év Apukáit. Az Apa Magazin egy hónapon át tartó szavazása során az olvasók öt különböző kategóriában adhatták le voksaikat civil és híres apukákra, összesen közel 11.000 szavazat érkezett a jelöltekre. Az öt ismert apuka közül Rákóczi Feri kapta a legtöbb szavazatot, aki sajnos nem tudott részt venni a díjátadón, azonban felesége, Vajda Judith személyesen vette át  a díjat és Feri egy videóval köszönte meg a szavazatokat.

„Az apaság számomra igazi csoda, minden részét szeretem, nemcsak a legvidámabb pillanatokat. Boldogan fogok visszaemlékezni a rosszalkodásokra, nehézségekre is, hiszen minden lépésüknél jelen lehettem” – kezdte Rákóczi Feri, aki a díjátadó utáni napokban mesélt az apaságról. „Fontos, hogy lássák az emberek, mi, apák is ott vagyunk a gyerek életében. Kivesszük a részünket a felelősségből és a kötelességekből és mi is oltalmazzuk, szeretjük őket. Remélem az Év Apája díjjal még több figyelem irányul ránk, apákra, hiszen nekünk is jól esik a támogatás és az elismerés” – mondta el a népszerű rádiós műsorvezető.

A civil jelöltek között a Hős apa díját Mikes Norbert, a Sportos apa kategóriát Dr. Vizi András, a Cool apa címet Mészáros István, az Inspiráló nagypapa díjat pedig Pintér Gábor nyerte.

“Az Év Apája versenyt több okból is fontosnak tartjuk. Nemcsak az a célunk, hogy bevonjuk az olvasókat a magazin életébe, de szeretnénk egy olyan platformot létrehozni, ahol bemutathatjuk és elismerhetjük őket” – kezdte Vida Ferenc, az Apa magazin főszerkesztője. „Hiszünk abban, hogy Magyarországon nagyon sok olyan apuka van, akár a belváros közepén, akár egy kis faluban, aki példaértékűen neveli gyermekét, és szeretnénk, ha az ő történeteiket is megismernék az emberek. Második alkalommal indítottuk el a kampányt és idén még nagyobb volt az érdeklődés, több száz apukát jelöltek a családtagok és rengeteg szívszaggató történetet olvashatott a zsűri” -mondta el a főszerkesztő.

A jelöltek mellett Kardos Eszter, Mérai Kata, Győrfi Pál és az est háziasszonya, Nyári Dia is részt vett a rendezvényen.   

A RETROSUPERFUTURE összeállt a Vault by Vans-szel, és valami nagyszerűt alkottak

A kollekció a klasszikus utcai ruházat kultúráját ünnepli. A Vans időtlen és hiteles stílusával szinte ikonikussá vált az elmúlt időkben. A két márka mindegyike kulcsfontosságú darabot választott egymás archívumából, így az együttműködés középpontját az RSF Smile és a Vans OG 43 LX  képzik, amelyből exkluzív kollekciót készítettek egy nem mindennapi elképzelés alapján: a természetes árnyalatokat ötvözték kontrasztos neon színekkel. 

Az OG Stlye 43 LX fehér/zöld és fekete/lila színkombinációkban, szövet felsőrésszel és félig átlátszó talppal kapható. A napszemüvegeket hasonló színekben mutatták be.
A cipők és napszemüveg kiegészítésére a kapszula kollekció részeként, a RETROSUPERFUTURE bemutatott 2 pólót, amelyeken szintén visszajönnek a neon zöld és lila elemek.

A termékeket a Footshop üzlete, mint minden meghatározó kollaborációt, ismét egy művészetileg is lenyűgöző környezetben mutatja be a hazai közönségnek. 

A kollekció darabjai elérhetőek a Footshop webshopjában és üzletében.
https://www.footshop.hu/hu/1892-vans-x-retrosuperfuture

ATLO x Printa

Vizuális, tartalmas és fenntartható kollaboráció Printánál

A kollekció két úttörő magyar csapat együttműködésével jött létre. Az Átlátszó grafikai csapata, az ATLO, az első olyan különálló szerkesztőségi projekt, amely kifejezetten adatalapú médiatartalmak készítésére specializálódott. A Printa Magyarország első környezettudatos márkája, egyedi tervezésű termékeiket fenntartható alapanyagokból és módszerekkel gyártják.
 
A kollaboráció eredménye két limitált szériás póló, amelyek mintái az ATLO infografikáira épülnek, így nem csupán képileg, de tartalmilag is izgalmasak. Az első póló Magyarország összes települését és épületeit összekötő, több mint 200 ezer kilométernyi úthálózatát mutatja be; a második grafika összehasonlítja, hogy a magyar megyeszékhelyek beépítettsége és lakosságszáma hogyan alakult az 1780-as évektől napjainkig.
 
A pólók organikus pamutból készültek, kizárólag megújuló energia felhasználásával. A minták kézi szitanyomással, vízbázisú festékkel kerültek rájuk a Printa műhelyében.

A kollekció a Printa üzletében és webshopjában elérhető. https://printa.hu/collections/printa-x-atlo

4711 Acqua Colonia Cotton & Almond és Pomegranate & Eucalyptus

Rövidülnek az esték, hűl a levegő, lehullnak a falevelek – érkezik az ősz és a tél! Van, akit ez a természetbe csábít, mások a biztonság és a meleg után vágyakoznak. A hideg évszakhoz illően a 4711 illatház a kedvelt Acqua Colonia illatsorozat segítségével ebben az évben is bemutat két jótevő alkotókkal teli limitált kreációt, Cotton & Almond, valamint Pomegranate & Eucalyptus változatban. A szezonális kiadás illatkompozíciói új energiákat, illetve puha kényelmet közvetítenek, tökéletesen kiegyensúlyozott párt képeznek és már kaphatók.

Exkluzív, limitált kiadás
A 4711 mindkét új változata, az Acqua Cotton & Almond, valamint a Pomegranate & Eucalyptus illatok az aktuális szezonális kiadást az elmúlt évek sikeréhez kötik: ismét egyesül a téli hónapok hűvös oldala a meleget sugárzó, jótevő nüanszokkal. Ezáltal egy izgalmas olfaktorikus kontraszt jön létre, amely a két világ legjobbját egyesíti – és a kölni könnyűségét a parfümös igénnyel télen is átélhetővé teszi akkor, amikor testi és lelki nyugalmat keresünk és nagy szükségünk van a lágy hangulatjavítókra. Az új szezonális kiadás kellemes pillanatokat teremt, amelyekben a pamut és a mandula hízelgő aromája áthat bennünket, vagy a gránátalma és az eukaliptusz élénkítő és friss illata új energiát ad. 

A C Q U A  C O L O N I A   C O T T O N  &  A L M O N D   M E G N Y U G T A T Ó

A lágy, krémes mandulatej akkordjait finoman átfogja a bolyhosan selymes pamutvirág. Az illatban a pamut és a mandula együtt bontja ki szépségét és egyetlen kellemes kompozícióvá olvadnak össze. A kreáció puha takaróként karol át minket, miközben jó közérzettel és biztonsággal ajándékoz meg minket. Ez a puha, fehér bársonyosság varázslata.

A pamut a tiszta puhaságot jelképezi, és az átölelő, púderes illatjegyet képviseli, amely ennél az illatnál az előtérben áll, és a zavartalan kényelem érzetét kelti.
A mandula két formában is megjelenik: lágy mandulatejként az illatba beágyazva, valamint kifinomult marcipán asszociációként, amely melegséget kölcsönöz a kreációnak. 

A C Q U A  C O L O N I A   P O M E G R A N A T E &  E U C A L Y P T U S  É L É N K Í T Ő 

Zamatosan érzéki gyümölcsjegyek egyesülnek a frissítő élénkséggel – éppúgy, mint egy bátorító mosolyban egy fagyos téli napon. Lendületbe jövünk, hiszen a gránátalma gyümölcsös-savas illata aktiválja az érzékeket, és az eukaliptusz aromás-füves frissessége kitisztítja a fejünket. Az összetevők az egészséget szimbolizálják.

A gránátalma a mélyvörös színének köszönhetően már optikailag is tipikus téli gyümölcs. Az fejillatban a piros gyümölcsösséget adja, és az édes savnak köszönhetően sokoldalú illatélményt, illetve erős és pozitív érzéseket áraszt.
Az eukaliptusz zöld jegye frissítő és élénkítő kontrasztként jelenik meg az illatkompozícióban. A növény illóolaja aromás, stimuláló komponenst hoz létre. Nem ok nélkül mondják, hogy az eukaliptusz felélénkíti a kimerült szellemet.