Ints búcsút könnyedén a zavaró pigmentfoltoknak!

Az Eucerin új, innovatív Anti-Pigment termékcsaládja hatékonyan veszi fel a harcot a kellemetlen bőrhibák ellen

2019. május 11. - persica

Magabiztosságunk alapvető kulcsa a szép és egészséges bőr. A napsugárzás, a hormonhatások, valamint az idősödés okozta sötét elszíneződések nagyon zavaróak tudnak lenni, leggyakrabban alapozóval próbáljuk ezeket palástolni. Szeretnéd őket ténylegesen elhalványítani? Az Eucerin Anti-Pigment termékcsaládja innovációnak számít a pigmentfoltok elleni küzdelemben: használatával az elszíneződések rövid időn belül láthatóan enyhülnek, miközben a bőrnek egyenletes tónust és ragyogást kölcsönöz.  

A tavasz beköszöntével szinte hívogat a természet, ezért igyekszünk minél több időt a szabadban eltölteni, a napon sütkérezni. Számos jótékony hatása mellett azonban a napfény fokozza a bőr melanintermelését, amelynek hatására hiperpigmentáció alakulhat ki. Ez azt jelenti, hogy egyes bőrterületek sötétebbre színeződnek, májfoltok jelennek meg, amelyektől a bőr egyenetlen tónusúnak látszik. A pigmentfoltok kialakulásához – a napsugárzás mellett – még olyan tényezők is közre játszhatnak, mint a bőr idősödése, valamint a hormonális hatások. Sokan tévesen azt feltételezik, hogy az így kialakuló bőrhibákat csak hosszadalmas kozmetikai kezelések árán, vagy műtéti úton lehetséges eltávolítani.

A szépségápolásban forradalmi megoldást jelentő Eucerin Anti-Pigment termékcsaládját kifejezetten a hiperpigmentáció csökkentésére fejlesztették ki, amely – a mindennapos bőrápolási rutinunk részeként – akár két hét alatt is szemmel látható, folyamatos javulást eredményez. A készítmények thiamidol tartalma jelentősen hozzájárul a melanintermelés csökkentéséhez, a sötét foltok halványításához, valamint meggátolja újabbak kialakulását.

Mivel a májfoltok megjelenésének egyik kiváltó oka a napsütés, ezért a hatékony megelőzés érdekében kulcsfontosságú a teljes körű fényvédelmet biztosító, UVA és UVB szűrőket is tartalmazó termékek használata. Az Eucerin Sun Pigment Control napozó fluid 50-es fényvédő faktorral óvja bőrünket a nap káros hatásaitól, amely sminkalapként is tökéletes választás lehet.

 „Gondoskodni magunkról azt jelenti, hogy szeretjük és elfogadjuk azt, amilyenek vagyunk és a bőrünknek is igyekszünk a legjobbat nyújtani. Az Eucerin Anti-Pigment termékcsaládja segítséget nyújt abban, hogy a pigmentfoltok eredményes halványításával, valamint megelőzésével a lehető legjobban érezhessük magunkat a bőrünkben!” – foglalja össze a termékcsalád előnyeit Kovács Rita, az Eucerin brand menedzsere.

Légy Te is sugárzóan magabiztos, és élvezd a meleg napsugarakat bűntudat nélkül!

Eucerin Anti-Pigment Duál Szérum

Csökkenti a sötét foltokat és megelőzi az újabbak kialakulását. Kettős hatású szérum tiamidollal és koncentrált hialuronsavval. Sima és megújult, egyenletes és sugárzó bőrt kölcsönöz. Gyorsan felszívódik. Enyhén illatos. Nem zsíros, könnyű textúra

Eucerin Anti-Pigment Nappali arckrém FF30

Csökkenti a sötét foltokat és megelőzi az újabbak kialakulását. Hidratáló nappali arckrém minden bőrtípusra. Ragyogóvá, egyenletes tónusúvá teszi a bőrt. Csökkenti a melanintermelést. UVA- és UVB szűrőket tartalmaz, 30-as fényvédő faktorral. Enyhén illatosított. Gyorsan beszívódik

Eucerin Anti-Pigment Éjszakai arckrém

Csökkenti a sötét foltokat és megelőzi az újabbak kialakulását. Regeneráló éjszakai arckrém minden bőrtípusra. Ragyogóvá, egyenletes tónusúvá teszi a bőrt. Csökkenti a melanintermelést. Segíti az éjszakai sejtmegújulást. Enyhén illatosított. Nem zsíros

Eucerin Anti-Pigment Korrektor stift

Csökkenti a sötét foltokat és megelőzi az újabbak kialakulását. Helyileg alkalmazható gél hiperpigmentált területekre. Ragyogóvá, egyenletes tónusúvá teszi a bőrt. Minden bőrtípusra alkalmazható. Helyi alkalmazáshoz készült applikátorral könnyen és gyorsan felvihető. Illatanyagmentes. Nem zsíros

Eucerin Sun Pigment Control napozó fluid arcra FF50+

Csökkenti a sötét foltokat és megelőzi az újabbak kialakulását. Fényvédő fluid minden bőrtípusra. UVA- és UVB szűrőket tartalmaz, 50-es fényvédő faktorral. Nem zsíros. Nem mitesszerképző

Az Eucerin® termékeket keresd a partnerpatikákban!

Áradjon a pozitív energia! 5+1 tipp az energikus mindennapokért

5+1 módszer, hogy a hétköznapok energikusabbak/pozitívabbak legyenek

Nem is gondolnánk, mennyi apró, de különleges élmény segíthet abban, hogy pozitívabban lássuk a világot magunk körül, és energikusabban éljük az életünket – és ezzel másokat is feltöltsünk. Egy izgalmas workshop, egy pörgős playlist, vagy éppen egy látogatás a barátainkkal valamelyik menő trambulinparkban mind segíthet, hogy energiával feltankolva vágjunk neki a mindennapoknak. És még sok más is: íme a Coca-Cola Energy 5+1 tippje arra, hogyan áradjon a pozitív energia.

Mosolyogjunk!

A mosoly erősíti az immunrendszert és ragadós is: pszichológiai kutatások igazolták, hogy ha mosolyra húzod a szádat, beindul a szervezetedben az endorfin és szerotonin hormonok termelődése, a stresszhormonok pedig csökkenek. Ez persze nem mindig megy könnyen, de ha - akár csak kisebb – kellemes dolgokra gondolunk, akkor természetes lesz. A mosolyunk, a pozitív hozzáállásunk pedig környezetünknek is segít, mert a jókedv könnyen terjed!

Keressük pozitív emberek társaságát!

Ahelyett, hogy a folyton panaszkodó, mindenben csak a rosszat látó ismerőseinkkel töltenénk az időnket, inkább keressük azoknak a társaságát, akik inspirálnak, és energiával töltenek fel. A hatás kölcsönös, a szinergia meglepően intenzív lesz!

Tanuljunk meg valami újat!

Twerk tanfolyam, bal agyféltekés kurzus, kezdő tanfolyam egy különleges nyelvre: az új impulzusok kimozdítanak a megszokásból, és segítenek, hogy a világot szebbnek, izgalmasabbnak lássuk, és mást is arra buzdítsunk, csatlakozzanak az új hobbinkhoz!

Állítsunk össze egy energikus playlistet!

Válogassuk össze a kedvenc pörgős számainkat, tekerjük fel a hangerőt, és énekeljük – sőt, táncoljuk ki magunkból a feszültséget, és hagyjuk, hogy átjárjon a zene! De ha éppen másnak a zenei válogatását halljuk, akár egy hangos fülhallgatóból, akár egy letekert ablakú autóból, netán a szomszédtól a vékony falakon keresztül, a bosszankodás helyett a másik playlistjére is felszabadító lehet rácsatlakoznunk!

Ugráljunk!

Egyre több trambulinpark nyitja meg kapuit, ahol az óriási ugrálóasztalokon újra gyereknek érezhetjük magunkat. Ki ne hagyjuk az élményt, elképesztő energiabomba - minél többen vagyunk együtt, annál nagyobbat „robban”!

+1: Bontsunk fel egy Coca-Cola Energy-t!

A Coca-Cola Energy az egyetlen energiaital nagyszerű Coca-Cola ízvilággal, mely áprilistól elérhető Magyarországon, akár cukormentes változatban is, és segít, hogy napunkat átjárja a pozitív energia!

Jön: az ország legnagyobb bringatúrája a Balatonnál

„Öt táv, kétkeréken, minden korosztálynak” – 2019-ben is ebben a szellemben rendezik meg az ország egyik legnagyobb kerékpáros fesztiválját, a McDonald's BringaMánia Tour de Balatont. A tókörüli bringatúra immár hagyományosan a balatoni bicikliszezon egyik első eseménye, melyen háromezer kerékpáros vesz részt. A nemes célt is támogató sportos eseményt idén május 18-án, siófoki indulással rendezik.

Nem csak a nyár közepén érdemes a családdal leruccanni a Balaton partjára: tavasszal az aktív programoké a főszerep! 2019. május 18-án például kerékpárosok ezrei nyüzsögnek majd a tó körül: ekkor rendezik ugyanis az idei McDonald's BringaMánia Tour de Balaton kerékpáros túrát. Ez az ország legnagyobb ilyen jellegű eseménye, háromezren pattannak majd bringára, hogy teljesítsék az öt táv egyikét.

A távok a kisgyermekes családoknak ideális 6 kilométeres Balaton XS túrától a teljes tavat megkerülő, 206 kilométer hosszú XL-es túráig terjednek, így mindenki megtalálhatja a számára ideális kihívást. A lényeg, hogy mindenki élvezze a közös tekerés élményét, ezért a szervezők különösen fontosnak tartják hangsúlyozni, hogy a Tour de Balaton egy kellemes bringatúra, és nem verseny!

A pontos útvonalakról a Tourdebalaton.hu-n, és az iOS-re és Androidra egyaránt letölthető Bringamánia applikációból lehet tájékozódni. Az app ráadásul túra közben is nagy segítség lehet a hangos navigációnak, és az offline is elérhető térképnek köszönhetően. Ráadásul ismerőseinket, családtagjainkat is követni tudjuk rajta.

A kerékpáros esemény nemes célt is támogat: még lehet csatlakozni jótékony nagykövetként az idén 25 éves Ronald McDonald Gyermeksegély Alapítványért tekerőkhöz. A jótékonysági akció – melynek részleteiről itt lehet tovább olvasni – célja a miskolci Ronald Ház megszépítése, ahol a kórház közvetlen közelében, térítésmentesen lakhatnak azok a családok, akiknek gyermeke otthonuktól távol, hosszan tartó kórházi kezelésben részesül. A gyógyulást a család közelsége is elősegíti.

Az Alapítvány a rendezvényközpontban saját sátorral is jelen lesz, ahol a látogatók játékos környezetben, a Házban dolgozó munkatársakkal beszélgetve ismerhetik meg a 25 éves Ronald McDonald Gyermeksegély Alapítvány munkáját, a Ronald Házak mindennapi életét.

Az aktív életmód, a Balaton és a rendezvény együttes népszerűségét mutatja, hogy az idei túra az online regisztrálókkal megtelt, de a rendezvénynek otthont adó siófoki Újhelyi strandra a szervezők sok szeretettel

A McDonald’s BringaMánia Programról

A McDonald’s az aktív életmód népszerűsítésére 2010-ben hívta életre a BringaMánia Programot, mely segítséget kíván nyújtani a kétkeréken közlekedő gyerekek és felnőttek számára a kulturált és biztonságos biciklizés elsajátításában. A program az évek során számos bringás sportrendezvénnyel, a biciklis KRESZ hazai ismeretének terjesztésével, oktatóanyagok készítésével, valamint egy ingyenes bringás útvonaltervező applikáció fejlesztésével is hozzájárult a kerékpározás népszerűségnek növeléséhez.

FEJEZD KI A BELSŐ ÉNEDET

BOSS BOTTLED INFINITE

Mit jelent igazi férfinak lenni 2019-ben? A mai világban sokszor megkérdőjelezhetők a nemi sztereotípiák, már nem létezik egyértelmű definíció a férfiasságra.

A mai modern férfi számára a férfiasságot az elért sikerek és az önmegvalósítás határozza meg, amibe a karrier, a család és a barátok egyaránt beletartoznak. Egyszerre társ, apa, barát és kolléga. Miközben igyekszik összeegyeztetni ezeket a szerepeket, egyensúlyra és hitelességre törekszik, fontos számára, hogy rátaláljon belső énjére. A harmóniára való törekvés ihlette a BOSS Parfums új Eau de Parfum illatát: BOSS BOTTLED Infinite. 

Az illatnagykövet továbbra is Chris Hemsworth, aki a mai férfi újabb oldalát jeleníti meg, a BOSS BOTTLED értékeit megtestesítve: becsületesség, hitelesség.

„Nagy örömmel vettem részt az új BOSS Bottled Infinite kampányban. Erőteljes hangsúlyt kapott az eltávolodás a nyüzsgő városi élettől, újra találkozás a természettel, ami számomra mindig is fontos életcél volt. Hálás vagyok a rendezőnek és mindenkinek a BOSS-nál ezért a kreatív kampányért és remélem, hogy másoknak is nagy örömet szerzünk.” - Chris Hemsworth

BOSS BOTTLED INFINITE ÚJ KAMPÁNY

A Chris Hemsworth főszereplésével forgatott BOSS BOTTLED Infinite kampányfilmet Karim Huu Do neve fémjelzi, a kampányfotókat pedig Matthew Brookes készítette. A filmben Chris maga mögött hagyja a várost, miközben a végtelen természet új lehetőségei tárulnak fel előtte. A nagyvárosi élettől elszakadva eggyé válik a természettel és hódolhat igazi szenvedélyeinek – egyedül és szeretteivel is. Hullámok csapódnak a parthoz, miközben mezítláb sétál a homokban. Eggyé válik a természettel, átjárja a harmónia érzése és tudja, hogy végtelen lehetőségek várnak még rá.

BOSS BOTTLED ILLATCSALÁD

A BOSS BOTTLED illatkollekció Annick Menardo mesterparfümőr alkotása. Az illatcsalád széles kínálata lehetővé teszi, hogy a férfiak azt az illatot választhassák, amelyikre éppen szükségük van. Ezáltal minden nap a legtöbbet hozhatják ki magukból, bárhol is járnak, bármit is csinálnak éppen.

Önbizalmat sugárzó, elegáns illat. A BOSS BOTTLED tükrözi a mai modern férfi energikus lendületét, becsületességét és kedvességét. Megmutatja a világnak, ki is ő valójában: egy férfi, aki saját értékrendje szerint él, a nap minden órájában.

Azonban a mai felgyorsult világban érzi annak a fontosságát, hogy néha időt szakítson saját magára is. Keresi azokat a pillanatokat, amikor feltöltődhet és felfrissülhet, ehhez tökéletes választás a BOSS BOTTLED Tonic. Ezek az élmények üdítően hatnak rá és energiával töltik fel. Ezáltal készen áll arra, hogy további sikereket érjen el munkájában és boldog legyen a magánéletében is.

A BOSS BOTTLED Infinite szimbolizálja a mai modern férfi igényét arra, hogy újra rátaláljon belső énjére. Üdítően friss, mégis karakteres illat, amely arra ösztönözi a férfit, hogy őrizze meg becsületességét és szánjon időt szenvedélyei megélésére. Így teremtve maradandó, értékes emlékeket.

BOSS BOTTLED INFINITE ÚJ ILLAT

Az illat fejjegyében egy csipetnyi frissítő fahéjjal és zsályával fűszerezett mandarinnal és almával indít. A férfias szívjegyet meleg, aromás jegyek - pacsuli, rozmaring és levendula – alkotják. Végül pedig a gazdag illatvilágú szantálfa finom elegye harmonikusan bontakozik ki a bőrön.  

A BOSS BOTTLED Infinite az első olyan illat, amelynek előállítása során a gyémánt technológiát alkalmazták. Az innovatív technológia lehetővé teszi, hogy a fejjegy és a szívjegy tovább érezhetővé váljon a bőrön.

A BOSS BOTTLED Infinite üvege megtestesíti az illatot viselő férfi magabiztosságát és karizmáját. Az óceán mélykék színében pompázó üveget elegáns, sötét árnyalatú fémkupak díszíti. Ezek a természetes színárnyalatok emlékeztetik a mai modern férfit, hogy merjen rátalálni önmagára. 

A BOSS BOTTLED Infinite Eau de Parfum kapható áprilistól a Douglas, Müller és Marionnaud Parfümériákban. 

 

Mártózzon meg idén nyáron a Cool Water szemet gyönyörködtető és üdítően friss limitált kiadásában

A Cool Water 1988-as megjelenése óta az óceán folyamatos inspirációként szolgál a Davidoff márka számára. Idén a Cool Water teljesen új illatkompozíciókkal jelenik meg kreatív, limitált kiadásban.

Erőteljes, színpompás és kifinomult. Csodálatos grafika és színek. Káprázatos, vad hullámok, melyek vonzzák a szörfösöket és gyengédek, melyek finoman nyaldossák a partot. Ez a hullámok titkos nyelve. Felfedik a mélység titkait és megmutatják az óceán rejtett kincseit.

Davidoff Cool Water Man Summer Edition

A Davidoff Cool Water Man Summer Edition pompás mandarinos akkordjával bűvöl el. A ragyogó szívjegyben a hűsítő menta intenzitást kölcsönöz a parfümnek. Az alapjegyeknél pedig az erőt és férfiasságot sugárzó szantálfa gazdagítja ezt az üdítően friss és citrusos, aromás illatot.

Davidoff Cool Water Woman Summer Edition

A Davidoff Cool Water Woman Summer Edition egy teljesen új virágos-gyümölcsös illat. Ragyogó és határozottan nőies, a hűsítő menta és érzéki sárgadinnye (aquatikus jegy) párosának köszönhetően. A törékeny és finom gyöngyvirág tökéletes kontrasztot alkot a gazdagon illatozó íriszgyökérrel.

A hullámok jegyében

A három illat hű marad a Cool Water illatcsalád esztétikai megjelenéséhez. Ismét gyönyörködhetünk az ikonikus üvegekben, a Davidoff Cool Water letisztultan elegáns, hűvös eleganciájában, valamint a Davidoff Cool Water Woman kecses vízcsepp formájú dizájnjában. A márka logója fiatalosabb, míg a Davidoff Cool Water rendkívül férfias üvegét új, magas minőségű fémkupak díszíti.

Az illat csomagolását az üveggel megegyező színvilág jellemzi, stilizált hullám grafikákkal díszítve.

A féktelen hullámok az óceán mélyéből törnek elő és üdítő felfrissülést hoznak a perzselő nyári melegben.

Megvásárolható: kizárólag a Müller parfümériákban

Coca-Cola Energy

Tudtad, hogy a Coca-Cola Company világszerte több mint 500 márkát és több mint 4100 féle terméket forgalmaz? Adj hozzá még egyet ehhez a listához – tavasszal vezetjük be az első piacokon a Coca-Cola Energy-t, egy új energiaitalt a Coca-Cola ernyőmárka alatt.

Javier Mezával, a Coca-Cola Company szénsavas üdítőitalok üzletágának globális marketing vezetőjével beszélgettünk arról, mit érdemes tudni az új italról és hogyan járul hozzá a Coca-Cola Energy a vállalat teljes üdítőitalgyártó céggé válásához.

Miért vezeti be a Coca-Cola a Coca-Cola Energy-t?

Teljes üdítőitalportfóliót gyártó vállalatként folyamatosan keressük a lehetőségeket, hogy fejleszthessük termékválasztékunkat és olyan italokat kínálhassunk fogyasztóinknak, amilyenekre vágynak. Mindemellett az energiaital kategória az iparág egyik leggyorsabban növekvő kategóriája.

A Coca-Cola Energy kifejlesztésekor megkérdeztük fogyasztóinkat, mit várnak egy Coca-Cola energiaitaltól. A Coca-Cola Energy nagyszerű ízvilágot és életérzést kínál, amit az emberek már ismernek és szeretnek, természetes összetevőből származó koffeinnel, guarana kivonattal, B vitaminnal, taurin nélkül. A Coca-Cola Energy egy lehetőséget nyújt az emberek számára, hogy olyan energiaitalt fogyaszthassanak, amely jól illeszkedik az emberek életmódjához és mindennapi rutinjához.

A klasszikus Coca-Cola üdítőitalban nincs koffein? Miben különbözik tőle az új termék?

A Coca-Cola Energy bevezetése jól illeszkedik vállalatunk törekvéseihez, hogy megkülönböztesse termékeit korábbi márkáitól, hasonlóan a Coca-Cola Plus Coffee, a Coca-Cola Original Taste – Less Sugar bemutatásához, vagy a Diet Coke újrapozícionálásához, a 4 új íz bevezetéséhez.

A Coca-Cola Energy nagyszerű ízvilágot és életérzést kínál, amit az emberek már ismernek és szeretnek, édes, gyümölcsös jegyekkel és az édeskés-savanykás ízzel.

A Coca-Cola Energy egy energiaital, amiben 80 mg koffein található (250 ml-ben). A klasszikus Coca-Cola szénsavas üdítőital, nem pedig energiaital, és 24 mg koffeint tartalmaz (ugyanúgy 250 ml-ben). Természetes alapú koffein- és guarana kivonatot tartalmaz, taurin nélkül, és úgy fejlesztettük, hogy kedvelt opció legyen azok számára, akik ezeket az összetevőket keresik egy energiaitalban.

Biztonságos, ha ennyi koffein és cukor van egy italban?

A cukrot a kiegyensúlyozott étrend részeként élvezhetjük, amennyiben mértékkel fogyasztjuk. Abban azonban mi is egyetértünk, hogy a túl sok cukor fogyasztása nem mindenki számára megfelelő. A Coca-Cola Energy-ben található cukormennyiség mértékletes fogyasztás esetén teljesen biztonságos, valamint a termék cukormentes változata is elérhető.

Hisszük, hogy segítenünk kell az embereknek az energiaitalok felelős fogyasztásában. E tekintetben minden előírást betartunk, és az általunk forgalmazott energiaitalok címkéjén egyértelműen feltüntetjük a termékek cukor- és koffeintartalmát, hogy a fogyasztók megalapozottan választhassanak. A 250 ml-es doboz Coke Energy 80 mg koffeint tartalmaz, amely körülbelül egy dupla espresso koffeintartalmával azonos mennyiség.

Globálisan elkötelezték magukat amellett, hogy csökkentsék a cukortartalmat portfóliójukban. Ebbe hogyan illeszkedik a Coca-Cola Energy?

Valóban több, mint 500 márka esetében csökkentettük a cukortartalmat kínálatunkban. Portfóliónk részét képezik a továbbra is magas cukortartalmú italok mellett azok alacsony cukortartalmú és cukormentes változatai is. Ugyanez a helyzet a Coca-Cola Energy-vel is: cukormentes változatban is kínáljuk a terméket.

Mikor és hol vezetik be a Coca-Cola Energy-t? Globálisan lesz mostantól elérhető?

A Coca-Cola Energy idén április elejétől kapható Spanyolországban és Magyarországon. Terveink szerint több másik országban is bevezetjük a Coca-Cola Energy-t 2019-2020 folyamán. Terveinket és az időzítéseket azután tudjuk megerősíteni, ha megszületett a döntés az új termék bevezetésére az adott piacon. A második negyedévben Európára összpontosítunk.

CK ONE SUMMER

Merész frissesség. A nyár magával ragadóan vibráló energiája. A pop art élénk, kihívó színei által inspirálva.

Extravagáns, erős, energikus

Íme az 50-es évek pop art művészetének lendülete által ihletett, művészi csomagolású CK ONE SUMMER legújabb limitált kiadása, a nyár felvillanyozó impulzivitását kifejező friss illattal.

A CK ONE SUMMER merész és vidám színekben fogalmazza újra a CK ONE ikonikus formuláját, miközben felemelően üde és természetes; univerzalitásával az energiákat egyensúlyba hozva pihentet, ezzel adva meg illatának összehasonlíthatatlanul csábos karakterét.

Az izlandi Kék Lagúna vizeiből és a Szibériai-tenger uszadékfáiból nyert alapanyagai révén a CK ONE SUMMER a szokatlan frissesség élményét nyújtja.

A tenger üdesége és a citrusos felhangok ropogósan friss fűszerekkel és gyümölcsökkel párosulnak, miközben megkülönböztető védjegyként alapkarakterében lágy pézsmaillat és az erdők frissessége érződik.

Fejjegyei: a birs, a szikrázó tenger, az olasz bergamott és a harmatos tavirózsa

Szívjegyei: a Kék Lagúna akkord, a borókabogyó, a koriander és matcha tea

Alapjegyei: a szibériai uszadékfa, a napfénytől átjárt pézsmaillat és a kék borostyán

Parfümőr: Carlos Vinals

A reklámkampány

A CK ONE SUMMER reklámkampánya a nyár esszenciáját ragadja meg CK ONE illatüvegében, megidézve az 50-es évek pop art-jának vibráló korszakát, miközben a tüzes nyári hónapok játékos energiái köszönnek felénk.

Üveg és csomagolás

A CK ONE SUMMER dizájn egyedi pop-art tervezésű, lendületes, kék, sárga és narancs felületi grafikájú ikonikus CK ONE illatüveg formájában értelmeződött újjá, melynek különlegességét tovább fokozza a egyedi tervezésű matrica választék, mely lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy személyre szabják a CK ONE palackot. A nyári limitált kiadás hófehér doboza festővászonként illeszkedik a CK ONE SUMMER grafikájához.

A CK ONE SUMMER 2019 áprilistól kapható a Müller, Douglas és Marionnaud Parfümériákban.

Legyen saját tündérkertünk!

4 pozitív hatás, amellyel gyermekeinket is támogathatjuk

Rohanó világunknak köszönhetően egyre kevesebb időt töltünk a természetben, pláne, ha városban lakunk. És mi az, amire még sokszor nem jut idő, vagy ha igen, akkor is csak ritkán? A meseolvasás, a fantázia világába történő utazás. Pedig mindkettő alapfeltétele a gyermekeink egészséges testi és lelki fejlődésének. A My Fairy Garden koncepció viszont éppen ezt a két fontos területet kapcsolja össze: egy kis természetet csempész a gyerekszobába, miközben a tündérmesék világába repíti a gyerekeket.

A Bambi-szindróma

Számos ökológus és pszichológus mutatott rá arra, hogy a gyerekeknek sajnos már fogalmuk sincs arról, milyen is a természet valójában, ezért a saját, megélt élmények helyett rajzfilmek alapján, elnagyoltan és stilizáltan képesek csak leírni az érintetlen természetet. Ennek oka nemcsak a modern létforma, a technológia térhódítása, hanem a társadalom természethez való hozzáállása is. Sok helyen még mindig tiltják a fűre lépést, egyre több fát vágnak ki, és csökken a városi zöldterületek mérete is. Sok szülő félti a gyerekeiket a természettől, arra nevelve őket, hogy ne érjenek hozzá a növényekhez, ne menjenek be a bokrokba, ne sarazzák össze magukat. Pedig épp a természetjárás, természetben való tartózkodás hiánya az, amitől félteni kellene gyermekeinket – hívta fel a figyelmet Richard Louv amerikai író-publicista Last Child in the Woods (Az utolsó gyermek az erdőben) című bestsellerében. Szerinte a Bambi-szindróma okolható olyan, manapság már a gyerekeket is sújtó népbetegségekért, mint az elhízás, a stressz, a hangulati zavarok, az iskolai teljesítménycsökkenés vagy a hiperaktív figyelemzavar. 

Természet a szobámban

Tavasszal ugyan sokaknak megadatik a kertészkedés öröme is, de télen, illetve kert hiányában mi felnőttek szobanövényekkel próbáljuk betölteni ezt az űrt a hétköznapjainkban. Ezek ugyan pozitív hatással vannak a gyerekeinkre is, de nem biztos, hogy felkelti az érdeklődésüket a természet, a kertészkedés, a zöldkörnyezet tudatos óvása, gondozása iránt. A My Fairy Garden viszont olyan virágzó, élő és lélegző kertecske, mini ökoszisztéma, amely segítségével a gyerekek átélhetik a kertészkedés örömét, és közben megtanulják, hogy a környezetünket óvni, a természetünket gondozni kell. A My Fairy Garden lehetőséget teremt arra, hogy a gyerekek egy egészen új és biztonságos szinten fedezhessék fel a természetet, rácsodálkozzanak a növekvő növényekre, és olyan csodálatos élő minikerteket, fantáziavilágokat alkothassanak már 4 éves koruktól, amelyekre méltán büszkék lehetnek.

Nem beszélve arról a 4 fontos képességről, amelyet segít fejleszteni ez a játék:

#1. Fantáziafejlesztés szerepjátékok révén

A My Fairy Garden Tündérkertek kis lakói olyan fantázialények, amelyek gyarapítják a gyerekek képzeletét, és lehetővé teszik, hogy különféle történeteket, meséket játsszanak el velük. A tündérekkel való szerepjátékok során a gyerekek képzeletük segítségével eljátszhatják, játékos formában újraalkothatják életük konfliktusait, kapcsolatait, így kijátsszák magukból a feszültségeket, csökkentik a negatív élményekhez fűződő szorongást.

#2. Kertészkedés és finommotoros képességek

A kertészkedés az egyik legtermészetesebb módja a finommotorika, a szem-kéz koordináció fejlesztésének. A magocskák összecsippentése, megfogása elszórása, elvetése, a talajba egyengetése, locsolása mind-mind remekül fejleszti az ujjacskák ügyességét, egyben a fókuszálás, koncentrálás képességét is.

#3. Gondoskodás és felelősségtudat fejlesztése

A gyerekek megfigyelhetik, ahogy a kis növények napról napra egyre nagyobbra nőnek, és ez felelősségvállalásra, gondoskodásra tanítja őket. Első kézből tapasztalhatják meg, mi történik, ha rendszeresen locsolják a kertet, és mi történik, ha nem. Játékos formában szerezhetnek tapasztalatokat arról, hogy a náluk törékenyebbek, gyengébbek ápolásra, gondozásra szorulnak.

#4. A játék és a természet öröme

A My Fairy Garden szettjeiben rossz időben is becsempészhető a természet a gyerekszobába. A játék örömtevékenység, mely egyben feszültségcsökkenést, megkönnyebbülést is eredményez. A természettel vagy a természetben való játék pedig olyan élményt nyújt, amely hosszú távon meghatározza a gyerekek egész személyiségét.

A My Fairy Garden Tündérkertek számos kiegészítővel kaphatók, hogy a tündérek kényelmesen érezzék magukat saját otthonukban. A My Fairy Garden Virágcserép házikószettje például tartalmazza a virágmagokat, nekünk csak földet kell hozzá beszerezni, hogy a gyerekek megteremthessék saját tündérvilágukat. Az unikornisokat szerető gyerekeknek külön öröm, hogy a My Fairy Garden virágos ház szett mellett My Fairy Garden unikornis szett is kapható; a varázslatos egyszarvú különleges tájakra repítheti el hátán tündérgazdáját. A külön csomagban kapható My Fairy Garden tündérek pedig akár egy valóságos kertben vagy balkonon is elhelyezhetőek a virágok közé kerti játékra csábítva ezzel a kicsiket; a csomagban lévő felcsíptethető pillangóval és hajcsattal pedig igazi tündérnek érezhetik magukat a kislányok is.

Women’secret bemutattja a legújabb fürdőruha kollekciót

nyári trendek

Trópusi minták, tengerparti hangulat és művészi hatás – többek között ezek inspirálták a Women’secret legújabb fürdőruha kollekcióit. A nyári darabokat úgy tervezte a divatmárka, hogy mindenki megtalálja az ízlésének és alkatának megfelelő, kényelmes fazont. 

TRENDI TRÓPUSOK

A szezonban ismét megjelennek a trópusi minták és árnyalatok: a Women'secret élénk színű virágokkal díszítette a legújabb egzotikus fürdőruha kollekcióját. A fodros anyag használata és a mély, V-kivágás romantikus jelleget adnak a fazonokat, miközben speciális kialakításuknak köszönhetően kiválóan formálják az alakot. 

ARIZONA

A divatmárka etno stílusú, Arizona válogatását az élénk színek és geometrikus alakzatok teszik még különlegesebbé. A fodrokkal, illetve gyöngyökkel díszített fürdőruhák egyszerre biztosítanak rugalmas és kényelmes, lazán elegáns viseletet a legmelegebb napokra. A vidám, színes darabok tökéletesen passzolnak a strandolásokhoz, a hozzájuk illő, lezser kiegészítők és nyári ruhák pedig teljessé teszik a szettet.     

TENGERÉSZ

A Women’secret idén rendkívül kifinomult tengerész összeállítással rukkolt elő, kifordítható, akvarell hatású, pöttyös és csíkos fürdőruhákkal, amelyek sokoldalúságot és letisztultságot kölcsönöznek valamennyi szerelésünknek. Újdonságként megjelennek az akril-üveg részletek, amelyek kifinomultabbá és mediterrán hatásúvá teszik a ruhadarabokat. 

SZÍNKAVALKÁD

Hamarosan megérkeznek a szezon legművészibb darabjai is! A spanyol divatmárka Color Clash kollekcióját élénk, kreatív formákkal díszítette, absztrakt mintázatokat alkotva. A hagyományosabb fazonú fürdőruhákat a színhasználat teszi merészebbé: olyan intenzív tónusok jelennek meg, mint a narancssárga, sárga, rózsaszín és kék. 

Ha pedig megvan a tökéletes bikini, kezdődhet a strandszezon! Töltsd fel az Instagramra, hogyan várod a nyarat a #summerwithWS hashtaggel és nyerd meg a 3 darab, 100 euró értékű Women’secret ajándékutalvány egyikét. Részletek a játékszabályzatban: https://bitly.com/summerwithws  

 

Ütős nyári szettek a VAN GRAAF-tól

Buli az élet, öltözz hozzá!

Itt a nyár! Eljött a vidám kerti grillezések, piknikek, esküvők és a csillagos ég alatt átmulatott éjszakák időszaka. 

Mint mindig, a VAN GRAAF-ra most is számíthatsz, bármi is legyen az alkalom! 

Érzékenyülj el pasztell és púder színekben, miközben barátaid kimondják a boldogító igent, vagy táncold át az éjszakát kedveseddel, csíkosban összehangolva. 

Óvd magad a tűző naptól egy trendi kalappal  és légy a kerti bulik sztárja trópusi mintában! Nézz be a VAN GRAAF-ba további partikész darabokért és induljon a buli! 

‘önfékező bevásárló kocsi’ a FORD-tól.

Hogy a szülők nyugodtabban vásárolhatnak a szupermarketekben

Ha megkérdezzük a szülőket, mitől szokott az egekig szökni a vérnyomásuk, akkor a gyerekek ebédlőasztalhoz terelése és az esti fektetés után mindjárt a heti nagy bevásárlás következik. Nemcsak azért, mert komoly harcot kell vívni az édességek részlegén, hanem mert a gyerekek imádnak száguldozni a gyors és nehéz bevásárló kocsikkal. 

A Ford ezért kidolgozott egy megoldást, amivel elkerülhetők a balesetek a szupermarketek polcsorai közt és a parkolókban. Ehhez pedig egy olyan már jól bevált technológiából, az Ütközésre Figyelmeztető Rendszerből merített ötletet, ami eredetileg a közúti balesetek megelőzését szolgálta. 

A legtöbb Ford-modellhez rendelkezésre álló Ütközésre Figyelmeztető Rendszer egy menetirányba néző kamerával és egy radarral érzékeli az autó előtt felbukkanó járműveket, gyalogosokat és kerékpárosokat, és ha a vezető nem reagál időben a figyelmeztetésre, akkor a rendszer automatikusan fékezni kezd. 

Az ‘önfékező bevásárló kocsi’ szenzorai hasonló célt szolgálnak: folyamatosan figyelik a kocsi előtt található akadályokat és embereket, és ha ütközésveszélyt észlelnek, automatikusan fékparancsot adnak.

“Sok szülőben kelt feszültséget a bevásárlás a szupermarketben, mert a gyerekek itt könnyen nekivadulnak a bevásárló kocsival,” mondta Tanith Carey nevelési tanácsadó, a What's My Child Thinking? című gyermekpszichológiai könyv írója. “A kicsik imádják utánozni a felnőtteket, és nagyon szeretnek azzal kísérletezni, milyen érzés irányítani valamit. Amikor egy bevásárló kocsit tolnak, azt gyakran autónak képzelik, a szupermarket hosszú, széles folyosóit pedig versenypályának.” 

Az ‘önfékező bevásárló kocsi’ pillanatnyilag csupán prototípusként létezik a Ford Interventions terméksorozatában, amelyek célja, hogy az autóipari technológia és tudás segítségével oldjon meg hétköznapi problémákat 

“Az Ütközésre Figyelmeztető rendszer segít elkerülni a baleseteket, vagy mérsékelni azok súlyosságát. Arra gondoltunk, hogy ugyanezt az elvet az áruházi bevásárló kocsikban is meghonosíthatnánk, felhívva ezzel az emberek figyelmét, hogy ez a megoldás mennyire hasznos az autókban,” vélekedett Anthony Ireson, a Ford Európa marketing-kommunikációs igazgatója.

Alakítsd át évszak szerint a bőrápolási rutinodat!

NEOGENCE újdonságai

A tavaszi-nyári időszakban a bőrödnek rengeteg kihívással kell szembenéznie. A tűző nap, a forróság és persze az ennek következtében előforduló kiszáradás csak néhány probléma, amit említhetünk közülük.

Ha már van egy jól bevett bőrápolási rutinod érdemes egy kicsit az évszakra szabni, ilyenkor ugyanis olyan kihívásokkal is szembe kell nézned, amelyekkel más évszakokban nem. 

Ezekkel szemben célzott ápolással kell felvenni a harcot.

A Helly Hansen PU anyagú esőkabátokkal ünnepeli norvég gyökereit

Az orkándzsekik kimondottan nagy népszerűségnek örvendtek az 1800-as, valamint az 1980-as évek végén. A Helly Hansen ezúttal a Moss anorákkal kelti életre a klasszikus pulóver fazont, amely 2019 tavaszán válik elérhetővé. A kabáttal a vállalat a norvégiai, mossi gyökerek előtt tiszteleg, ahol Helly Juell Hansen kapitány 1877-ben megalkotta az első, vízhatlan szövetet legénysége számára.  

A modern Moss anorák a Helly Hansen szabadalmazott, Helox névre keresztelt PU technológiájával készült. A tartós és rugalmas PU szövet kimondottan népszerű, a Helly Hansen munkaruházataiban is megjelenik. Az időtálló ruhadarabot hagyományosan egy jól megtervezett kapucni, valamint egy nagyméretű, elülső zseb díszíti, továbbá egy PU ápolókészlet is jár hozzá, hogy valóban egy örök darab lehessen. Az anorák egyike a Helly Hansen hagyományos, PU vízálló anyagából készült Moss sorozatának, amelybe többek között egy esőkabát, egy kabát, egy vízálló nadrág, valamint egy parka is beletartozik. 

A női Jeløy kabát a Helly Hansen első női ruhadarabjainak stílusát idézi az 1900-as évekből. A stílusos, PU szövetből készült esőkabáton hegesztett varratok és egy retro csatokkal díszített elülső rész található, továbbá egy PU ápolókészlet is jár hozzá. 

A Helly Hansenről

A Helly Hansen márkát 1877-ben, a norvégiai Moss-ban alapították, és azóta segíti azokat, akiknek munkájuk vagy kalandjaik során az elemekkel kell megküzdeniük. A ruházatokat a skandináv dizájnnak és a legszélsőségesebb időjárási viszontagságoknak megfelelően tervezték, hogy magabiztosságot nyújtsanak a profiknak, amikor munkájuk során szembeszállnak a természet erejével.

A vállalat készítette el az első vízhatlan anyagot a világon, 140 évvel ezelőtt, amelyet az 1960-as években az első Propile™ fleece középső réteg követett. Az 1970-es években bemutatta az első LIFA® Stay Dry technológiával készült technikai aláöltözetet, napjainkban pedig a díjnyertes H2Flow hőmérséklet-szabályozó technológiával rukkolt elő.

A Helly Hansen vezető a technikai vitorlásruhák és síöltözetek forgalmazásában, éppúgy, mint a prémium munkaruházat terén.  A márka síöltözeteit a világ kétszáznál is több síterepén dolgozó több mint 55 000 hivatásos szakember viseli, illetve válogatott versenyzők, olimpikonok, hegymászók és kifinomult ízlésű kirándulók kedvelt viselete is. A Helly Hansen felsőruházatai, aláöltözetei, sportruházati termékei és cipői jelenleg a világ több mint 40 országában kaphatók. Ha többet szeretne megtudni a Helly Hansen legújabb kollekcióiról, látogasson el a www.hellyhansen.com oldalra.

Anew C-vitaminos szérum, 30 narancs kivonatával

A nélkülözhetetlen C-vitamin

Kevés olyan összetevő létezik, amelynek olyan sokféle jótékony hatása van, mint a C-vitaminnak, nem csak a szervezetünkre, hanem a bőrünkre is.

Ennyire sokoldalú vitaminnal nem találkozhatunk gyakran, éppen ezért mára már elengedhetetlen kellékévé vált a szépségiparnak. Károlyfi Edit, az AVON szépségápolási szakértője mutatja be nekünk a C-vitamin jótékony hatásait és az AVON újdonságát, az ANEW C-vitaminos szérumot, amelyben 30 narancs kivonata található meg.

A LUSH szerint a fürdőkádban is beköszönt a tavasz!

Tavaszillatú ajándékok anyák napjára

A kádban is beköszönt a tavasz! A tavaszi kollekció termékeiben található jázmin, rózsa, körömvirág, írisz és citrom illata a cirógató napfény kényeztetését varázsolja a fürdőszobába. Keresd az újdonságokat online és az üzletekben. Figyelem, nem csak anyukáknak! 

Ne kerteljünk: ha ismersz valakit, aki imádja a hatalmas virágcsokrok bódító illatát, megtaláltad a tökéletes ajándékot. Ahogy a kamilla, a narancsvirág és az ylang ylang megtölti a vizet, napvilágra kerül a fürdőbombába rejtett titkos, kézzel írott üzenet is - persze, ha nem felejtetted el megírni. Míg a bomba gyengéden elpezseg, a kamillavirágot mintázó formák lágyan habosodnak és olvadnak. Csodálatos látvány.   

Burkolózz friss, vidám illatfelhőbe, míg a megnyugtató körömvirág, a hangulatjavító bukuolaj és a pezsgő grépfrútolaj körhintaként hömpölyög körülötted. Szerelmed nem lesz többé titok, ha üzeneted a fürdőbombában található cetlire írod.
Ajándékozz vidám gondolatokat ezzel a pezsgő, habos, virágos fürdőbombával.

A legnagyobb csaták 1999 óta. 20 éves a LEGO® Star Wars™

A LEGO Csoport a fénykardjait magasba emelve tiszteleg a rajongók előtt, akik nélkül nem jöhetett volna létre a LEGO® Star Wars™ 20 éves öröksége, és az évforduló alkalmából 5 új, különleges kiadású szettet mutat be.

20 évvel ezelőtt egy messzi-messzi galaxisban, a LEGO® Star Wars™ univerzum gyerekek és rajongók millióinak vált élete részévé világszerte. A LEGO Csoport áprilisban ünnepli a népszerű kollekció 20. évfordulóját, amely továbbra is megszólítja a rajongók minden korosztályát, és inspirációként szolgált a valaha megépített legnagyobb csaták közül jó párhoz.

A LEGO Star Wars volt a LEGO Csoport első licensz terméke, és azóta is a legnépszerűbb játékok egyike, amely kortól és földrajzi elhelyezkedéstől függetlenül összehozza a rajongókat, akik osztozni szeretnének az izgalmas építési élményében. Mintegy 700 különböző készlet (beleértve 1000 LEGO Star Wars minifigurát), öt videójáték, több televíziós és websorozat, valamint számos egyéb szórakoztató termék jelent már meg a kezdeti bevezetés óta.

„A LEGO játék és a Star Wars egy álom-együttműködés számunkra, és kiváltságosnak érezzük magunkat, hogy az egyik legerősebb rajongói közösség inspirál, illetve ösztönöz bennünket, hogy folyamatosan feszegessük a határokat. Ez a 20 éves mérföldkő elsősorban hűséges rajongóink érdeme, akik az elmúlt két évtizedben számos LEGO Star Wars kalandot építettek meg, éltek át és osztottak meg velünk. Húsz év elteltével az Erő még mindig velünk van, és még rengeteg minden vár ránk” – mondta Jens Kronvodl Frederiksen, a LEGO Star Wars kreatív igazgatója.

A LEGO Star Wars-t 1999 novemberében mutatták be először a New York-i Nemzetközi Játékkiállításon, és azóta is folyamatosan lenyűgözi a rajongókat. Abban az évben 13 izgalmas készlet, valamint egy LEGO® MINDSTORMS™ Droid fejlesztő szett jelent meg. Az évek során közkívánatra számos szettet adtak ki, beleértve a Chewbacca™ minifigura első változatát is, amelynek kihívást jelentő kialakítása önmagában is siker volt. A tervezőcsapat azzal az ötlettel állt elő, hogy olyan fejet alakít ki, amelynek szőre a törzs hátoldalát és elülső részét is eltakarja. Ezt a megoldást azóta is számos minifigura megalkotásánál használták már.

Derek Stothard, a Lucasfilm engedélyezési alelnöke így nyilatkozott: „A LEGO Csoporttal való együttműködésünk továbbra is nagy sikert arat, mert lehetővé teszi az emberek számára, hogy igazán egyedülálló módon fedezzék fel a Star Wars galaxist. Akár a Millennium Falcon gondos megépítésről van szó, amely később egy gyűjtői polcra kerül, akár LEGO Star Wars modellekről, amelyekkel újra át lehet élni a csatákat, a LEGO Star Wars sorozat lehetővé teszi számunkra, hogy bármilyen korosztályba tartozó rajongót megszólítsunk, aki a Star Wars galaxist ugyanolyan különlegesnek tartja, mint mi.”

A 20. évforduló alkalmából a LEGO Csoport öt különleges szettet mutat be, amelyek ikonikus hajókkal és exkluzív nosztalgia minifigurákkal tisztelegnek a LEGO Star Wars története előtt. Az új készletek, amelyek április 1-jén debütáltak, az elmúlt húsz év néhány legikonikusabb és legnépszerűbb szettjeinek újraalkotásai, valamint egy új altéma, az Action Battle is megjelent. A LEGO játékrendszer segítségével a Star Wars hívőknek még több intergalaktikus kalandban lehet részük azáltal, hogy megépíthetik és életre kelhetik a legkedveltebb témáikat és karaktereiket – a Vukiktól kezdve az Evokokon és Leia hercegnőn át egészen Han Solo-ig.

Ami a LEGO® Star Wars™ galaxis még be nem mutatott jeleneteit és karaktereit illeti, érdemes résen lenni!

Szórakoztató tények, amelyeket csak a legelhívatottabb LEGO® Star Wars™ rajongók tudhatnak:

Az 1999-es Jar Jar Binks volt a legelső minifigura, amelynek különleges kialakítású LEGO® feje volt

2002-ben Yoda és az Evokok voltak az első minifigurák, amelyek rövid lábat kaptak

Luke Skywalkeren, Han Solo-n, a harci droidokon és a klónkatonákon kívül R2-D2 a LEGO Star Wars szettekben leggyakrabban feltűnő karakter

A Bob Jedi minifigura csak egy LEGO® készletben, a 2002-es 7163 Republic Gunshipben található meg

A Darth Vader minifigura az évek során sokszor változott, a sisakja azonban változatlan maradt 2002-től 2015-ig

A 10177 UCS Millenium Falcon egy napot szaunában töltött, hiszen nem fért volna be a minőségellenőrző sütőkbe, ahol a termék napfénnyel szembeni ellenállását vizsgálják

A 7191 X-Wing Fighter™ pilótafülke szélvédő eleme egy LEGO vonatkészletből származó, 4,5 voltos akkumulátor doboz alapján készült

Az 10188-as szettben található 24 minifigura és droid lehetővé teszi a rajongók számára, hogy szinte minden egyes jelenetet rekonstruálhassanak, ami valaha a Halálcsillagon történt

A 7133 Bounty Hunter Pursuit készletben található Zam Wesell minifigura volt az egyik első minifigura, amelynek kétoldalas arcfestése volt

A 20 éves LEGO® Star Wars™ története néhány pontban:

1998: licensz-szerződés aláírása a Lucasfilmmel. Ez az első ilyen jellegű engedélyszerződés a LEGO Csoport életében

1999. február: a New York-i Nemzetközi Játékkiállításon a LEGO Csoport és a Lucasfilm közösen bemutatja a LEGO® Star Wars™-ot

1999: a 20 év után az első új férfihaj elemet Qui-Gon Jinn számára tervezték meg

1999: az első speciálisan kialakított minifigura fej Jar Jar Binks számára készült

1999: a LEGO® MINDSTORMS™ Droidfejlesztő készlet és további 13 szett jelenik meg

 2000: Két fejlettebb szett – a 7181-es és az 7191-es – elindítja a LEGO Star Wars™ Ultimate Collectors sorozatot

2000: a 7190-es szett tartalmazza a Chewbacca™ minifigura első verzióját. Ez egy igencsak kihívásokat rejtő modell volt, végül a tervezők úgy döntöttek, hogy a fejet beborítják szőrrel, amely leér a törzs hátsó és az elülső oldalán is. Ezt a megoldást azóta több minifigura tervezésénél is használták.

2001: megjelenik az óriási, 43 cm magas 10018 Darth Maul készlet, amely kizárólag a LEGO.com-on illetve a LEGO Store üzletekben kapható

2002: a 7139-es, 7153-as és 7103-as szettben található Evokok, a fiatal Boba Fett és Yoda az első olyan LEGO minifigurák, amelyeknek rövidek a lábaik

2002: megjelenik a csupán 12 elemből megépíthető 3219-es TIE Fighter szett. A készlet az új évezred elején elindított korai LEGO® Star Wars™ Mini szettek egyike

2003: a készletekben megjelenő természetesebb bőrszín a LEGO® Star Wars™ univerzumot is eléri, elsőként a 10123 Cloud City™ -ben

2007: bemutatják a 10178-es gépi meghajtású Walker AT-AT™ terméket. A modell képes arra, hogy mozgassa a fejét, illetve előre és hátra sétáljon

2007: megjelenik az 10179 Ultimate Collector sorozat Millennium Falcon™ szett.  Ez a legnagyobb LEGO® szett egy ideig

2011: a boltok polcaira kerül a 10221 UCS Super Star Destroyer. 124 cm-es hosszúságával ez a valaha készített leghosszabb LEGO termék

2013: a világ legnagyobb LEGO modellje, a LEGO® Star Wars™ X-Wing starfigther életnagyságú másolatát kiállítják a New York-i Times Square-en.  A hatalmas replika 32 mesterépítőt, 5,3 millió LEGO kockát és több mint 17 000 óra építési időt vett igénybe

2014: ismét visszatérnek a kicsi, de ikonikus szettek a MICROFIGHTER sorozatnak köszönhetően. Elég kicsi ahhoz, hogy elférjen a kézben, de elég nagy ahhoz, hogy egy minifigurát szállítson

2015: ettől az évtől kezdve a CCBS platform (Character and Creature Building System – Karakter és Teremtmény Építő Rendszer) nagyszabású építhető figuráival bekerül a LEGO Star Wars portfólióba

2017: 10 évvel lenyűgöző elődje után megjelenik a 75192-es Ultimate Collector sorozat Millennium Falcon™ modellje. Az előző 2344 darabos modellt ezúttal egy összesen 7541 darabos szett követi

2019: a 20-ik évforduló alkalmából, a LEGO Star Wars történetének tiszteletére 5 különleges szett jelenik meg, amely ikonikus hajókat és különleges nosztalgikus minifigurákat tartalmaz – felidézve az elmúlt 20 év legikonikusabb és legnépszerűbb készleteit

2019: Star Wars 9. rész… hamarosan kiderül, mit hoz majd a LEGO Star Wars számára

 

Hogyan és milyen gél maszkot érdemes használni?

A gél maszkok évszaktól függetlenül szuper kiegészítői az arcápolási rutinnak, találd meg most a Neked valót!

Legyen az folthalványító, feszesítő vagy hidratáló, lefekvéshez készülődés közben oszlass el egy keveset az arcodon, ezután amíg Te pihensz, a maszk majd kifejti jótékony hatásait, nem szükséges lemosni!  

NARÜKO ÉJSZAKAI HIDRATÁLÓ GÉL MASZK. RÓZSÁVAL ÉS HIALURONSAVVAL.

"Csodálatos ez az éjszakai maszk, már sokadik tégellyel használom, nagyon kellemes az illata, az állaga, a bőrömnek nagyon jót tesz, reggelre mindig sokkal simább, ragyogóbb, üdébb lesz tőle, hatásában vetekszik ennél sokkal drágább készítményekkel!" - Írta Hajnalka 

NARÜKO AM+PM 1000 MOLECULE HIALURONSAVAS. HIDRATÁLÓ ÉJSZAKAI GÉL MASZK.

"Ugyan ezen termékcsalád mandulasavas gélmaszkja után - ami szintén nagyon bevált - próbáltam ki ezt a terméket, és nem okozott csalódást. Nagyon kellemes ez a gél állag, és nagyon gazdaságos, mert nagyon keveset kell az arcra kenni, mégis remekül hidratál, könnyen beszívódik, és reggelre kellemesen puha és hidratált lesz a bőr. Látható ránckisimító hatása van. Csak ajánlani tudom." - Ildikó véleménye 

NARÜKO RÁNCTALANÍTÓ ÉS FESZESÍTŐ GÉL MASZK CSILLAGFÜRTTEL

"Hozzám a gél maszkok sokkal közelebb állnak, mint a fátyolmaszkok, mivel nincs időm túl sokat foglalkozni a bőrápolásommal. Ezt azért szeretem, mert este 1 perc alatt felkenem, reggel csak lemosom vízzel, így nem kell semmi nehezet kenjek magamra nap közben (esetleg egy kis könnyű lotiont vagy hidratálót) és mégis jól érzem magam az amúgy feszülős vízhiányos bőrömben." - Szilvi véleménye

Újabb területen áll a nők mellé az AVON!

Women Startup Competition 2019 főtámogatójaként

2019-ben immár hatodik alkalommal indult útjára Európa-szerte a Women Startup Competition versenysorozata. A megmérettetést azzal a céllal hívták életre, hogy lehetőséget biztosítsanak a női vállalkozók és cégeik számára, hogy potenciális befektetőkkel és üzleti innovációs partnerekkel találkozzanak, bemutatva tehetségüket, kompetenciájukat és elkötelezettségüket, illetve hogy utánpótlást biztosítsanak friss projektekkel és kreatív tehetségekkel. A nemzetközi verseny idei fő partnere az AVON, mely alapítása óta, több mint 130 éve támogatja a nők önmegvalósítását, vállalkozói szellemét és jólétét.

Europában a női startupok aránya kevesebb, mint 27%, a női befektetők pedig mindössze 7%-ban vannak jelen az üzleti életben. A Women Startup Competition egyik alapvető célja, hogy inkubátor programján keresztül Európa-szerte támogassa és összehozza a női vállalkozókat, valamint növelje a jelenleg igen alacsony arányukat az üzleti szférában. Ennek köszönhetően az elmúlt négy évben többezres közösséget hozott létre, több mint 200 vállalkozót mentorált, melyek közel negyede jutott tőkéhez a verseny segítségével.

Az AVON, a nők vállalataként támogatja a szépségipari befeketéseket, így a mostani partnerség révén is abban bízik, hogy a női startupok teljesen új generációjának létrejöttét és működését tudja ösztönözni. A szépség-kategória támogatójaként nem csupán a nevezések elbírálásában és a díjazott startupok kiválasztásában vesz részt a vállalat, hanem a kategória nyertesét egy személyre szabott mentor program révén pártfogolja, illetve segédkezik jövőbeli lehetséges együttműködések létrehozásában, az ötlet vagy a márka üzleti alapokra helyezésében.

„Nagy örömünkre szolgál, hogy a verseny támogatójaként idén részesei lehetünk a Women Startup Competition-nek, akikkel küldetésünket illetően teljes az összhang; a nők vállalkozói szellemének, önmegvalósításának elősegítése és a társadalom számára előnyös innovációk ösztönzése. Egyértelműen látszik, hogy amennyiben lehetőséget teremtünk a nők számára, ez a családjuk, a közösség és az egész társadalom számára is előnyös hatással lesz. Ez a partnerség nem csupán abban nyújt segítséget számunkra, hogy még több nőt támogassunk üzleti törekvéseiben, hanem a küldetésünkkel összhangban lehetőséget biztosít arra is, hogy új ötletekkel bővítsük innovációs programunkat. Ez lehetővé teszi, hogy korai fázisban fedezhessünk fel ígéretes, új szépség innovációkat, amelyek a későbbiekben kecsegtetőek lehetnek globális tanácsadói, illetve vásárlói hálózatunk számára” – nyilatkozta Radeczky Zoltán, az AVON Magyarország ügyvezető igazgatója.

A verseny magyarországi fordulóját április 24-25-én rendezik meg Budapesten. A többi fordulóhoz hasonlóan az eseményen a legalább 50%-ban nők alkotta, vagy női vezetővel rendelkező startupok lehetőséget kapnak arra, hogy mentoráláson vegyenek részt, növelve a vállalkozásukkal kapcsolatos befektetési hajlandóságot, majd ezt követően a szakmai zsűri előtt prezentálják vállalkozási ötleteiket, terveiket. Az első helyezett továbbjut a Londonban megrendezésre kerülő döntőbe. A Women Startup Competition budapesti elődöntőjére április 21-ig várják a női startupok jelentkezését a szervezők.

A versenyről információ és a jelentkezés feltételeiről bővebben: http://www.womenstartupcompetition.com

Az AVON-ról

Az Avon több, mint 130 éve áll a nők mellett: innovatív, minőségi szépségápolási termékeket kínálva nők által, nőknek. Világszerte több millió független Tanácsadó értékesíti kapcsolatrendszerén keresztül az olyan ikonikus márkákat, mint például az Avon Color vagy az ANEW, ezáltal építve saját szépségápolási vállalkozását teljes- vagy részmunkaidőben. Az Avon támogatja a nők önmegvalósítását, vállalkozói szellemét és jólétét. Világszerte több, mint 1 milliárd dollárt adományozott a nőket érintő társadalmi és egészségügyi problémák megoldásának támogatására. Tudj meg többet az Avon-ról és termékeiről a www.avonworldwide.com vagy az avon.hu honlapokon. 

Fedezzük fel a május rejtelmeit!

Lépjünk be együtt az AVON újdonságainak színpompás világába.

Eljött a május, amikor a nap még ragyogóbban süt, az időjárás pedig még kellemesebb. Egyre több időt töltünk a szabad levegőn és ülünk ki barátainkkal a májusi estéken. De nem csak a szikrázó nap és a kellemes esték jelzik a nyár közeledtét, hanem a káprázatosan vibráló színek és illatok, amelyek az AVON májusi újdonságait jellemzik. Megtalálhatjuk köztük a hozzánk leginkább illő tűzpiros ajakrúzst, fürödhetünk a virágok és egzotikus gyümölcsök tengerében, elsajátíthatjuk a szemöldökformázás fortélyait, de antioxidáns szeánsszal is kényeztethetjük bőrünket. 

AVON Rare Flowers Night Orchid parfüm. A virágzó luxus illata:

Viruljunk ki, mint a legfenségesebb virágok! Engedjük, hogy a fekete orchidea, az érzéki gardénia, az egzotikus keserű narancs és a lágy vanília titokzatos eleganciája elvarázsoljon bennünket, amelyek esszenciája az új Rare Flowers Night Orchid parfümben teljesedik ki. 

AVON Surreal Island parfüm. Mesés illat:

Az új AVON Surreal Island parfüm mesés illatával most elrepülhetünk álmaink szigetére. A vibráló, egzotikus kölni, a piros gyümölcsök az érzéki jázmin és bazsarózsa elegyével, valamint a melegséget árasztó tonkabab krémes-mandulás alapillatával alkot tökéletes egyensúlyt. 

AVON Individual Blue Sunset kölni. Az alkony illata:

Élvezzük a vízparton töltött időt az alkony fényeiben. Az új Individual Blue Sunset kölni illatával mindig azt érezhetjük, mintha a tengerparton sétálnánk, hiszen ez a vizes és friss illat azt a pillanatot idézi fel, mikor a nap utolsó sugarai alábuknak az óceánba. Ez az eszencia a kék lagúna frissítő akkordját vegyíti citrusos aromákkal, fás illatjegyekkel és ámbrával. 

AVON Luxe ajakrúzs a teltebb ajkakért. A dús ajkakért:

A kellemes tavaszi estéken egyre több szabadtéri programot szervezünk, amikor kiülhetünk és elmerülhetünk a szép időben. Az új Luxe ajakrúzsnak köszönhetően a május esti eseményeken mindig más színben pompázhatnak az ajkaink. A benne található selyemkivonat intenzív színt, valamint bársonyos és hidratált érzést ad, a rúzs különleges kollagénfokozó belső része pedig dús hatást kölcsönöz ajkainknak. 

AVON True vastag krémes szemceruza. Krémes élvezet:

Mi lenne, ha ezentúl egy termékkel készíthetnénk el az egész szemsminkünket? Az új AVON True vastag krémes szemceruza képes erre, ugyanis használhatjuk szemceruzaként, kontúrozáshoz vagy szemhéjfestékként is. Tartós, csillogó színekben érhető el. 

AVON Planet Spa Greek Seas fátyolmaszk algakivonattal. Multimaszkoló szeánsz:

Kényeztessük arcbőrünket fátyolmaszkkal, hogy még üdébb bőrünk lehessen. Az új Planet Spa Greek fátyolmaszk algakivonattal dúsított formula, amely azonnali hatást nyújt. Könnyen használható és igazán trendinek számít a szépségápolásban. A fátyolmaszk hidratál, mindemellett kipihent külsőt kölcsönöz, és egyúttal gondoskodik a bőr simaságáról is. 

AVON Anew Platinum Precious Metal arcpakolás. Ezüst őrület:

Az új Anew Platinum Precious Metal arcpakolás gazdag összetétel valódi platinakivonattal és mélyhidratáló hialuronsavval, amely segít felfedni bőrünk fiatalos ragyogását, erősíti a bőrt, simább és puhább tapintást kölcsönöz és hozzájárul a bőr nedvességszintjének helyreállításához. A használata egyszerű, egyenletes rétegben vigyük fel a megtisztított arcunkra és a nyakunkra, majd hagyjuk hatni 15 percig és öblítsük le langyos vízzel. 

AVON Planet Spa termékcsalád antioxidánsokkal. Antioxidáns szeánsz:

Holisztikus spa rituálé arcra, hajra és testre! Az új Planet Spa termékcsalád igazán tökéletes választás lehet, mellyel könnyedén otthon is kellemes wellness hangulatot teremthetünk. A Planet Spa testápoló balzsam puhítja és hidratálja a bőrt és segít enyhíteni a szárazság okozta kellemetlen tüneteket. A Hűsítő arcmaszk antioxidánsokkal veszi fel a harcot a szabad gyökök elleni küzdelemben, valamint tisztítja és frissíti a bőrt, továbbá segít halványítani a finom ráncokat. A Hidratáló éjszakai krém hozzájárul, hogy bőrünk egyenletesebbé és fiatalosabb megjelenésűvé váljon. A Planet Spa Hajpakolás táplálja a hajunkat a tövektől egészen a hajvégekig, javít a töredezett haj állapotán, mélyen hidratálja és könnyebben kifésülhetővé varázsolja a tincseinket.

Inspirációk az IKEA-tól!

Egy kupis fürdőszoba az egész napot tönkreteheti

Az otthoni veszekedések fele a rendetlenség miatt kezdődik, a felfordulás dühöt és frusztrációt okoz az emberekben, derítette ki az IKEA Élet otthon kutatásában. Ha így indul a reggel, az hatással lehet az egész napra. Egy praktikusan berendezett és felszerelt fürdőszoba segít a kiegyensúlyozott nap indításában, amihez Meisel Zsófia, az IKEA lakberendezője ad tippeket.

Átlátható tárolás

Megfelelő tárolási megoldásokkal elkerülhető az állandó keresgélés, kapkodás. Átlátszó dobozokkal gyorsabban megtalálhatóak az éppen szükséges eszközök, a tér is nagyobbnak tűnik tőlük. A kisebb tárgyak nem vesznek el a méretesebbek között, kicsi edényekbe, dobozokba rendszerezve. Fiók-rendszerezők használatával a fiókok tartalma is kezelhetőbb, ellenőrizhetőbb lesz.

Egy szűkebb helyiségben célszerűbb több kisebb rekesz és polc a falon, mint néhány nagyobb szekrény, a nyitott tárolókkal a személyes stílus is jobban megmutatható. Ha többen élnek a lakásban, praktikus, ha mindenkinek külön-külön címkével ellátott reggeli szettje van, de a színek felosztásával is könnyebb a megkülönböztetés.

Okos elrendezés

Egy átlagos magyar fürdőszoba mérete 5, legfeljebb 10 négyzetméter között van, tehát a fürdőszoba felszerelésénél kis helyre kell sok, különböző funkciójú és méretű lakberendezési tárgyat elhelyezni. Ilyenkor minden felületre potenciális tárolóhelyként kell tekinteni. A fali helyek különösen értékesek egy kis fürdőben, ezeket célszerű keskeny szekrényekkel felszerelni, állítható magasságú polcokkal. Így az eltérő méretű üvegek és dobozok egyszerűbben helyezhetőek el bennük.

Még jobb, ha a szekrény tükörajtós, mert vizuálisan tágítja a teret. Ha nagy a fürdőszoba belmagassága, kihasználhatóak a plafonhoz közeli részek is. Ide olyan tárgyak pakolhatóak, amelyeket nem használunk naponta, de egyébként sok helyet foglalnának el, mint például a tartalék törülközők.

Régi fürdő – új rutin

Segíthet a fürdőszobai terek és tárolórendszerek kialakításában, ha a berendezés elhelyezése a reggeli rutint követik: a gyakrabban használt kisebb tárolók legyenek elől, a nagyobb, ritkábban használtak a polcok belsejében. Nem kell teljesen átalakítani a fürdőszobát, már egy-két új, kreatív tárolómegoldással is egyszerűbben indulnak a reggelek.

Akasztók felszerelésével vagy a zuhanyrudak számának megduplázásával több hely jut majd a szárítani valónak. A fürdőszoba falára akasztott nyitott rendszerezők felhelyezéséhez nincs szükség fúrásra, tapadókorongokkal egyszerűen erősíthetőek a felületre, és könnyedén el is távolíthatóak. A mobiltelefon tárolására is alkalmas egy ilyen nyitott tartó, ami felrakható csempére, tükörre vagy üvegre is.