A turbó diétám története :)
2016. május 08. írta: persica

A turbó diétám története :)

A 30 napos program, első beszámolója :)

Sziasztok, az elkövetkezendő hetekben összesen 10 alkalommal tervezek nektek beszámolót írni a Turbó diétám kapcsán, mely a 30 napos program része. Bizonyára sokakban felmerült a kérdés, hogy: Teeeee, diétázol? Miért? A válasz egyszerű: kíváncsiságból, a nagyon rohamosan közelgő nyár miatt, és mindezek előtt saját magam miatt. És egy újabb kihívás ez nekem! :) Sokan tudjátok, hogy igyekszem sportosan élni, de hiába a heti többszöri futás, sajnos azok a csúnya, pár kilogramm fölöslegek, olyan nehezen, vagy egyáltalán nem mennek le.(pláne így negyven felett, és egy gyermek után) Viszont én azt a „pár kilót” sem szeretném, így elköszönök tőlük és a Turbó diéta segítségével végleg búcsút is szeretnék mondani nekik. 3. napja fogyasztom a turmixporokat. Már vannak kedvenceim... A cappucció ízesítésűvel kezdtem reggeli helyett…… megsúgom, isteni finom! Én reggelente nagyon szívesen fogyasztok egy jó nagy bögre tejeskávét… és eddig azt hittem annál jobb nincs is, eltelített, de éhes maradtam most már mindenkit biztosíthatok róla, hogy van jobb és tartalmasabb egy nagy bögre kv-nál. És még fogyaszt is. Az ebédre meggyeset választottam, és vacsorára a vaníliásat. Az ebéd és a vacsora közé egy uzsonnát is beiktattam, akkor is a meggy ízre vágytam, így abból készítettem el a turmixomat. Mérhetetlenül kíváncsi voltam, hogy mennyire leszek éhes. Hiszen azt megállnom, hogy ne egyek, csak a turmixal helyettesítsem az étkezéseket, számomra elsőre kevésnek tűnt. Sok vizet fogyasztok, ami eddig is a napi folyadékbevitelem része volt, így éhség érzet nincs is a nap folyamán. De ma, a harmadik nap végén igazi hősnek érzem magam. Jól összebarátkoztunk, én meg a turmixok. Már várom a reggelt, hogy a cappuccinos turmixot elkészíthessem. Folyt.köv. Én és a Turbó diétám...

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr688696822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása