Egyetlen nagy márka sem lehet sikeres folyamatos megújulás és változás nélkül. Ez igaz, arra a közkedvelt és ikonikus olasz italmárkára is, amelyik 10 év után most nyúlt először az évtizedek alatt emblematikussá vált palackformájához, annak érdekében, hogy megújítsa és felfrissítse annak kinézetét. A design-váltás egyik oka, hogy az ikonikus márka még egyértelműben meg szeretné mutatni eredeti olasz hagyományait és a motorsportokkal összefonódott életérzését, másrészt fontos volt az is, hogy a márka új rajongótábora, a mostani fiatalok világképe más vizuális követelményeket támaszt a márkával szemben, mint akár csak a szüleik generációjának ízlése. Azon túl, hogy teljesen másként gondolkodnak, mint az idősebb generációi, és teljesen más kommunikációs csatornákat használnak a hétköznapjaikban új vizuális elképzelésekkel is rendelkeznek mind a formák, mint a színek tekintetében.
Az üvegek új megjelenése azt a fő célt szolgálják, hogy frissnek és izgalmasnak maradjanak a millenniumi generáció számára is ahhoz, hogy az ital továbbra is ott lehessen a hosszú és kellemes beszélgetések asztalainál.
Az új üvegek elegánsak és kifinomult ízlésvilágot tükröznek: mostantól minden MARTINI terméken azonos és jól felismerhető lesz a logó, megjelenik rajtuk a márka tágabb (Olaszország) és közelebbi (Torinó) szülőhelyének megjelölése és felkerülnek a termékekre a márka ikonikussá vált, 40 éves motorsport támogatásával összefonódó színes csíkjai is.