Egy igazán hatékony edzésre vágysz?
2017. február 06. írta: persica

Egy igazán hatékony edzésre vágysz?

A válasz: Geoway Infra Studió

Elmondom nektek, hogyan kerültem kapcsolatba a Geoway Infra bringával.

Tavaly két sportsérülést szenvedtem, mely sajnos sok sok problémát okozott, az első sérülésem miatt a futásról és a futóversenyekről kellett lemondanom a lábamban kialakult csonthártya gyulladás miatt, a második sérülésem egy TRX edzés alkalmával történt, szétrepedt a hasizmom a megerőltetés miatt... 

A Doktornénim, teljes pihentetést írt elő, és persze fizikoterápiát. De a decemberi kontrollom után már "zöld" utat kaptam, azzal a felkiáltással, hogy óvatosan, lassan, kíméletesen sportolhatok újra!

Mert persze pár kéretlen kiló felcsúszott a "nem mozgás" miatt :(

Hurrrráááá, idén visszatértem a Zumbához is (heti 3x) De ezt megelőzően egy konkrét edzéshez folyamodtam, mivel 5 teljes hónap sportmentesítésre ítéltettek, és kímélő üzemmódba kapcsoltam... véletlenül találtam rá a Geoway Infra Stúdióra, és akkor elkezdtem olvasgatni az Infra bicikliről, a hatékonyságáról, hogy az infravörös hő és a mozgás kombinációja miként segíti hozzá a testedet az ideális súly eléréséhez. Mindezt úgy, hogy testünk az infra vörös sugárzás jótékony hatásaival találkozik.

Már túl vagyok 8 edzésen (heti 2x) , elképesztően jól éreztem magam minden egyes bringázás alkalmával, és centikben mérhető az eredmény!

A társaság is szuper, Marcsi, Viki és Robi mindenben készséggel állnak az infra bringát használók rendelkezésére.

A barnulni vágyóknak, szolárium is a rendelkezésükre áll, és a Multirezonanciás szolgáltatást is érdemes kipróbálni.

www.infrastudio.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr5612189138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása