Challenge
2017. június 05. írta: persica

Challenge

BWT kihívás, mert a víz az úr!

Sziasztok!

Egy hete kezdtem el a BWT 30 napos kihívását, hogy ezáltal frissebb, üdébb, energikusabb legyek! Bizonyára ti is tudjátok, hogy mennyire fontos a megfelelő mennyiségű ivóvíz napi szintű fogyasztása, főleg a melegebb, nyári időszakban.... persze télen sem árt sok folyadékot inni, csak azt tapasztalatból tudom, kicsit nehezebben megy :)

Most, hogy beköszönteni látszik a kánikula, könnyebben iszom meg a napi 2,5 -3 liternyi víz mennyiséget, az első hét, hogy is mondjam, víztoronnyá változtatott :) (csak képletesen) és szerintem ember nem járt annyi alkalommal a mellékhelyiségbe a múlt héten mint én :)

Az itthoni víz fogyasztás könnyen ment, a munkába az utazó kulacsban vittem magammal a friss magnéziummal dúsított vizemet, és a kislányom Iskola kulacsába is ilyen vizet öntöttem (nem szóltam neki, hogy miben mesterkedem) délután az Iskolából hazafelé jövet magától kérdezte, hogy milyen vizet adtam neki, mert más íze volt... - kérdeztem is, hogy jobban ízlett? A válasz egyértelműen egy igen volt :)

Ma (egy hét után) kicsit megbolondítottuk a napunkat, Mi és a BWT :)

Édesanyám a hétvégén, Bodza szörpöt készített, hoztunk is el tőle pár üveggel, és kísérletezésbe fogtam, méghozzá készítettem egy Bodzás - Málnás szörpöt!

Isteni lett!

Elfogyott! :)

PRÓBÁLJÁTOK KI TI IS A BWT SZŰRT IVÓVÍZÉT!!!

Folyt.köv! :)

www.bwt-shop.hu

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr8212565667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása