Reni rákattant az online rendelésre
2017. július 24. írta: persica

Reni rákattant az online rendelésre

Palásti Márti interjúja Tolvai Renivel, aki imádja az Answear.hu ruháit :)

Sokan várták már, hogy Tolvai Reni legújabb számát meghallgathassák és még többen a videoklipet, ami végre elkészült. Erről beszélgettünk Renivel és még sok mindenről.

A híres Andrássy úti Művész Kávéházba öt percenként érkeznek a turista csoportok, csodálkoztam, hogy éppen ide beszéltük meg a találkozót Renivel. Kedvesen mosolygott, amikor megérkezett és már rendelte is a speciális kávéját, szinte már régi ismerősként fogadták a pincérek a kávézóban.

Sokat jársz ide?

Igen, nagyon kedvelem Budapest nyüzsgését figyelni innen a kávéház teraszáról. Nem zavarnak a turisták sem, sőt örülök, hogy itt éppen nem ismernek fel, nyugodtan leülhetek kávézni. Bár nem mintha zavarna, ha felismernek, de mivel a közelben élünk itt a belvárosban, nagyon kényelmes ide eljönni.

Az új dalodhoz elkészült a klip.

A Say dalomat nagyon szeretem, engem tükröz és a zenei világom is benne van. Ez egy szerelmes szám, arról szól, hogy mit szeretnénk hallani a szerelmünktől. Köszönhetem ezt Kállay Sanders Andrásnak, ő írta a Say-t és vokálozik is benne, ezért is olyan kedves nekem ez a dal. A producer Szepes Zsolt. A klipet stúdióban forgattuk, kicsit művészi elemekkel tűzdelt, de szerintem nagyon fashion és modern. Imádtam forgatni, mert nagyon jó csapattal dolgoztam együtt. Sokan ismerik már Oleg Borisuk nevét, mint fotóst. A legismertebb magazinok a divat fotóit, címlapját köszönheti neki. Most először vállalt egy teljes videóklipet, mint rendező/operatőr. Így számomra ez nagy megtiszteltetés, mert az ő művészete igen közel áll hozzám. Különleges látásmódjának köszönhetően a Say nemcsak akusztikusan, de vizuálisan is különleges.

Mi a story?

Most nem egy történetet filmeztünk, a dal üzenetét és az én lelki világom tükrözi a klip. A színek és mozdulatok mind a nőiséget és az érzelmeket fogalmazzák meg. Remélem, másoknak is tetszik, mi nagyon szerettük a  forgatást, szinte elszomorodtam, mikor kész lett, nagyon élveztem, jó volt a stáb, szívesen folytattam volna a munkát.

Mit viselsz a klipben?

Sok szép ruha lesz rajtam, amiből a kedvencem az Answear webáruház oldalán véletlen felfedezett  kedvencem.

Online rendeltél ruhát a kliphez?

Igen, ez érdekes, mert már évek óta keresem azt a márkát és stílust, ami én vagyok és jól is áll a kissé nőies idomaimhoz. Itt az Answear.hu oldalán megtaláltam a Missguided márkában amit egy ruhától várok. A stylistom Kiss Márk is elégedett volt a választásommal, mert kikértem az ő véleményét is.

És mit vársz egy ruhától?

Jól álljon, különleges anyaga és szabása legyen és tudjam, hogy nem jön szembe az utcán. Nem vagyok könnyű eset, de elmondhatom, hogy ezek a ruhák annyira különlegesek, hogy ennyi elismerést a közösségi oldalakon megosztott fotómmal még nem kaptam, mint amikor a Missguided ruhát a szépségverseny zsűrijeként viseltem. Kicsit meg is lepődtem, hogy mekkora hatást váltott ki az emberekből ez a fotó!

Szeretsz online rendelni?

Bevallom, hogy nagyon rákattantam, mert van egy kellemes „meglepis feelingje”, amikor megjön a csomagod. Értesítenek, várod a futárt és amikor ott van a kezedben a várva várt pakk, akkor kicsit karácsony van a lelkemben. A kicsomagolás is egy külön élmény és a próbák a tükör előtt... Nincs zavaró tömeg, mint a plázákban. Ha tudod a méreted, akkor nem érhet csalódás, bár vissza is küldhető a ruha és cserélhető. Kényelmesebb így shoppingolni, mint hagyományosan. Nekem bejött.

Ha megrendelted a bikinid, akkor nyaralás is lesz?

Jól mondod, most azt a csomagot várom, amiben csupa szépséges nyaralós dolgok lesznek. És igen, nagyon várom, hogy nyaralhassunk végre Andrissal. Már mindkettőnkre ránk fér egy kis pihenés.

És hová indultok kipihenni az éves fáradalmakat?

Még nem tudjuk pontosan, most nézegetjük és a napokban dől el, hogy melyik tenger partján fogom süttetni magam pár napig. Nekem most mindegy, csak ott legyünk már! 

Klip linkje. https://www.youtube.com/watch?v=PmV0Kjp_3BU

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr2912685657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása