Az STA Travellel dupláztunk!
2017. augusztus 18. írta: persica

Bizonyára sokan vagyunk, akik csak a nyár elején kezdik el tervezni az aktuális pihenésüket, mindez persze sok bonyodalommal és bosszúsággal járhat, hiszen a szálláshelyek java része már le van foglalva.

Persze még ekkor sincs veszve semmi, ha a megfelelő utazási iroda segítségét kéred! Így találtuk meg az STA Travelt, az utazási iroda a belváros szívében, a remek éttermeiről híres Ráday utcából nyíló Erkel utcában található meg.

A minden igényt kielégítő, fiatalos iroda, az ott dolgozók kedvessége, segítőkészsége, és teljeskörű profi ügyintézése minden képzeletemet felülmúlta. Legyen szó utas biztosításról, repülőjegy foglalásról, szállás foglalásról stb. Tanároknak, diákoknak persze szuper kedvezmények járnak a külföldre való utazásaik során!

De térjünk vissza a nyaraláshoz….. család, gyermek, ne fél napot autókázzunk, tengerpart, szuper szálláshely, közel legyen a tenger, lehessen kirándulni. Kb. ezeket gyűjtöttük össze fontossági sorrendben, és álltunk neki várost keresni az STA Travel munkatársával karöltve, így estünk szerelembe Abbáziával / Opatija. Az utazási iroda jóvoltából sok információt kaptunk a környéken lévő látnivalókról, Icici, Lovran, Fiume / Rijeka-ról. Így nem is maradt más, csak az indulás!

Minden jó, ha jó a vége alapon, annyira meg voltunk elégedve a szolgáltatással, hogy augusztus elején is visszamentünk ugyan oda, mert az Adria nem engedett el magától……..

Köszönjük az STA Travelnek!

www.statravel.hu

A fiatal felnőttek kedvenc utazási irodája. Világszerte. FIATALOK, DIÁKOK és TANÁROK kedvezményeivel. http://statravel.hu +3612990404

STA Travel kedvezményes repülőjegyek, olcsó szállások, földi közlekedési megoldások, felfedezőutak és kalandtúrák, nyelvtanfolyamok, biztosítások, ISIC és ITIC kártyák. Cheap flights and all other travel services.

MESSZE A LEGJOBB!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.