A már jól ismert, nagy történelmi múlttal rendelkező vállalat legújabb kollekciójában a fehérnemű készítés tudományát a képzőművészet elemeivel kombinálta, melynek eredményeként lenyűgöző darabok születtek. A cél olyan fehérneműk megalkotása volt, melyek egyszerre kényelmesek, gyönyörűek és bármely élethelyzethez tökéletesen alkalmazkodnak. Ennek a lenyűgöző és harmonikus kollekciónak a megalkotását a művészet sokszínűsége és gazdagsága inspirálta.
TROPICAL TEAL A trópusi kollekcióban a csipke, a hímzés és a nyomott minták kaptak főszerepet. Az egzotikus virágok és levelek, valamint a pink, a jádezöld és a fukszia különböző árnyalatainak használata már az őszi kollekció közeledtét jelzik. A fekete csipke keveredése a gazdag művészi elemekkel és a hálószövettel úgy tűnik fel a bőrőn, akár egy elegáns tetoválás.
BODY STUDIO Bár a kollekció elnevezése azt sugallja, hogy ezek a darabok kizárólag sportoláshoz lettek tervezve, valójában a hétköznapi ruházat alatt is teljes kényelmet biztosítanak. A kollekció stílusa, szabásvonalai és bőrbarát anyagai a pozitív testkép fontosságát hangsúlyozzák. Erőt és energiát közvetítenek, miközben magukban hordozzák a nőiességet és érzékiséget is.
INFUSION Nosztalgikus hangulat és a jelenkor trendjei keverednek ebben a kollekcióban, olyan divatos fehérneműket létrehozva, melyek időtlen eleganciát suggalnak. A csábító selyem és bársony anyagok, a csillogó szatén az érintés vágyát keltik, a különböző színek, mint az éjkék, a mályvaszín és a piros pedig az érzékiségről árulkodnak. A tüllel díszített body-k Grace Kelly dekoltázzsal kombinálva, illetve a művészi mintákkal ellátott, csipkés melltartók csupán néhány kiemelkedő darabjai az őszi/téli kollekciónak.
A VÁLLALAT TÖRTÉNETE
1914-ben Ludwig Palmers alapította a különleges céget, mely töretlen sikerét a termékek által elért kiemelkedő teljesítményének, fogyasztóközpontúságának és vevőszolgálatának köszönhet. A Palmers-t innovatív vezetőnek tartják számon a fehérnemű márkák között, mi több piacvezető szerepe megkérdőjelezhetetlen Ausztriában, ahol 30%-os piaci részesedéssel rendelkezik. A Palmers brand 100%-os márka ismertséggel büszkélkedhet az osztrák vásárlók körében, ami egyértelmű bizonyítéka erős pozíciójának. Ezen kívül a Palmers legendás kampányainak köszönhetően kiváló reputációval és jóval átlagon felüli márkaismertséggel rendelkezik Ausztria határain túl is. A Palmers vezető nemzetközi márkaként jelenleg 18 országban, több mint 300 helyszínen van jelen Európában és azon kívül egyaránt. Egy 2015. decemberben történő felvásárlás következtében a Palmers márka globális szintre emelkedett, és az átalakulásnak köszönhetően egy fiatalosabb, frissebb és még ragyogóbb arculattal működik a piacokon.