DOLCE & GABBANA the one
2017. november 15. írta: persica

DOLCE & GABBANA the one

Új illattal, új nagykövettel és új kampánnyal jelentkezett a Dolce&Gabbana.
A márka újraértelmezte ikonikus The One illatát: megalkotta az új, könnyed és rendkívül nőies The One Eau de Toilette illatot.

A The One Eau de Toilette egy elbűvölő, érzéki, frissességgel telt nőies illat, melynek központi jegyét a fehér liliom alkotja. Vibrálóbb, mint valaha – Michel Girard parfümkészítő egyszerre ragadta meg a virágos illat minden oldalát, egy új, érzéki virágos addikciót alkotva.

Az illatban a fehér szirmú, aranyló virágporos fehér liliom és a virágzó olasz bergamot, a mandarin esszencia, a lágy licsi és a zamatos fehér barack találkozása
fedezhető fel. A ylang ylang egyedi esszenciáját – melynek különleges párlata felfedi annak ragyogó liliomos oldalát – hangsúlyozza a lágy narancsvirág és a mézes
seprőzanót abszolút. Érzéki vanília, vetiver és pézsma ölelik körbe ezt a buja, gazdag illatcsokrot.

Az új Eau de Toilette megjelenésével Dolce&Gabbana visszatér az eredeti The One üveghez, mely ezúttal magasabb, karcsúbb és elegánsabb sziluettet kapott. A
mértani arany kupak, fényes fekete logóval és a világos arany doboz magában hordozzák az illatcsalád színkódjait.

Az új nagykövet: Emilia Clarke

Ki az egyedüli The One? A tehetséges angol színésznő, Emilia Clarke a The One női nagyköveteként csatlakozott a Dolce&Gabbana családhoz.
Instagram posztjában így írt a reklámkampány színfalak mögötti képeiről: „Ez a hatalmas mosoly Dolce&Gabbana-nak köszönhető, akik tökéletesen tudják, mitől érezheti
magát egy angol lány olasz királynőnek!”
Emilia Clarke megajándékozta az új kampányt ellenállhatatlan mosolyával és különleges melegségével. Friss, természetes szépsége és valódi érzelmei megragadják a The One illat lényegét.

Az új reklámkampány

Egy kültéri piac Nápolyban. A mediterrán nap arany ragyogása. Utcai előadók és árusok tumultusa a helyi olasz családok között, akik rendkívüli módon élvezik a finom olasz
ételeket és a vidám, ünnepies légkört. Emilia Clarke is feltűnik a tömegben: egy elbűvölő sztár és lenyűgöző szépség, egy szintén vidám, melegszívű, spontán, fiatal nő, aki átadva magát a pillanatnak az élet minden percét élvezi. Elragadó mosolya azonnal beragyogja a képernyőt. Ő az egyedüli The One. 
 

Képek a nápolyi utcákról, hétköznapi emberekkel a mindennapokban…ez jellemzi az új The One reklámkampányt, melyet a kézikamerával felvett dokumentalista
stílusáról ismert olasz filmrendező, Matteo Garrone rendezett. Mozdulatlanul, de mégis tökéletesen megragadja a pillanat hangulatát.
A film zenéje a vidám hangulatú „Tu vuó fa’ l’americano” („Amerikai szeretnél lenni”), egy 1965-ös olasz sláger nápolyi stílusban, mely a swing és jazz műfaját
kombinálja. Vibráló és üdítő, az új kampány szenvedélyesen és hitelesen ragadja meg az olasz kultúra lényegét: egy olyan világ, ahol mindenki az egyedüli The One lehet.
The One Eau de Toilette

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr1113279025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása