Lilu saját websorozatával hódítja meg az online világot
2017. november 15. írta: persica

Lilu saját websorozatával hódítja meg az online világot

Szépségtippeket bemutató kisvideóit a Youtube-on láthatjuk november 9-től

Lilu mindig is kereste az új kalandokat és kihívásokat. Tévés fronton megannyi siker részese volt és sok mindent elért, de most úgy gondolta: ideje kicsit más vizekre evezni. A népszerű műsorvezető az online világot vette célba, hamarosan elindítja saját websorozatát. A Rossmann oldalán megjelenő videókban profi szakemberek segítségével hasznos smink- és szépségtippekkel látja el a téma iránt nyitott hölgyeket. 

Bár az online tartalommegosztás napjainkban a virágkorát éli, ám igazán trendi, ugyanakkor hasznos videókból még mindig keveset találni. Ezt az űrt most hazánk egyik legmenőbb női karaktere is megpróbálja betölteni. Lilu a hamarosan startoló websorozatában profi sminkes által ad és oszt meg hétköznapi szépségpraktikákat nőtársaival. 

„Nem tudok kontúrozni, és még az alapozót is rosszul viszem fel az arcomra. Az ecsetek megfelelő használata szintén nehézséget okoz, hiszen a tévében a sminkemet általában mindig más csinálja. De amióta forgatjuk a Lilu Szépségnaplója részeit, én is egész jól belejöttem a dolgokba.” – árulta el a műsorvezető, aki mosolyogva emlékezett élete legnagyobb sminkes bakijára. „Egy rendezvényre készülődtem. Kisminkeltem, szépen felöltöztem és elmentem. Jól éreztem magam, csakhogy amikor másnap visszanéztem a rólam készült fotókat, elszörnyűködtem azon a boszorkány szemű nőn, akit viszontláttam a képeken. Aznap este persze senki nem szólt rám, de utólag nagyon cikinek éreztem.” 

Ilyen bizonyára sosem fordul elő többé Liluval, akit a november 9--én a Youtube-on debütáló videó sorozatban a Rossmann csapata szépít a drogériában kapható termékeivel. 

„Ezzel az online csatornával minden nőnek fel szeretném arra hívni a figyelmét, hogy milyen egyszerűen kihozhatjuk magunkból a maximumomat a hétköznapokon is. Minden lépést megmutatunk majd a videókban az arcradírozástól kezdve a teljes smink fixálásáig. Egyszerű lesz, hasznos és követhető!” 

A Lilu Szépségnaplója a tervek szerint hetente kétszer friss videóval jelentkezik majd és elsődlegesen a 24-49 éves korosztály számára szolgáltat minőségi tartalmat.

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr1213278385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása