Nyereményautója motiválta a Miss Balaton győztesét
2017. november 16. írta: persica

Nyereményautója motiválta a Miss Balaton győztesét

Rákos Lili fejére még augusztusban került fel a Miss Balaton koronája. A fiatal királynő most nyereményautóját is átvehette, ugyanis megszerezte a jogosítványát. Lili azóta szinte ki sem száll az autóból, a napi teendők mellett az őszi Budapestet is a kis Renault Twingóval fedezi fel.

„Már nagyon régóta szerettem volna megszerezni a jogosítványt, és az, hogy a Miss Balaton címmel egy autót is nyertem tökéletes motivációnak bizonyult. Gőzerővel álltam neki, hogy mielőbb meglegyenek a papírok” – kezdte Lili. „Ahogy megkaptam, szinte azonnal belaktam az autót, szeretem vezetni. Kicsi, gyakorlatilag bárhol le tudok vele parkolni. Nagyon megkönnyíti az életemet, ugyanis elég mozgalmasak a napjaim, a suli és a munkák összeegyeztetése sokkal egyszerűbb lesz, hogy most már autóval mehetek mindenhova.”  

A 20 éves szépség jelenleg a Budapesti Gazdasági Egyetem Külkereskedelmi Karán tanul, szabadidejében szívesen találkozik barátaival budai kis kávézókban, így az egyik első útja is a Budai Várnegyedbe vezetett. Azonban nem csak a fővárosban tette már próbára vadonatúj autóját a Miss Balaton királynője, de Mohácson élő nagymamáját is ezzel látogatta meg, akinek büszkén mutatta meg gyönyörű nyereményét.  

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr3913284255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása