Az időtlen illat 1988-ban debütált a CALVIN KLEIN márkánál. A harmincadik évforduló közeledtével az ETERNITY Calvin Klein még mindig közkedvelt klasszikus illat, népszerűsége nem halványult az idő múlásával. A Calvin Klein női és férfi parfümök sorában egyaránt ikonikus illatnak számító ETERNITY 2017-ben is az állandóságot képviseli, de egyben jelenünkhöz is kapcsolódik.
Az illat összetételükben változatlan, klasszikus jellegüket hűen őrző ETERNITY Calvin Klein parfümök a mai napig népszerű illatok. Raf Simons kreatív igazgató azonban újabb fejezettel bővíti a jól ismert vizuális történetet egy új álló- és mozgóképes reklámkampánnyal.
Simons munkáját a CALVIN KLEIN-nál meghatározza a széleskörű együttműködés előtérbe helyezése. Ennek szellemében a kreatív igazgató az Oscar-díjra jelölt Jake Gyllenhaal-lal közösen munkálkodott az ETERNITY Calvin Klein új vizuális arculatának és történetének megalkotásán. Gyllenhaal a kampányban is főszerephez jutott, Liya Kebede és a 4-éves Leila mellett. Folytatódik tehát az ETERNITY Calvin Klein ikonikus romantikus története méghozzá úgy, hogy időtlensége mellett napjainkban is releváns.
A harmincadik évforduló küszöbén az ETERNITY Calvin Klein vizuális történetének új fejezetét Raf Simons, a Calvin Klein, Inc. kreatív igazgatójának neve fémjelzi.
1988-as debütálása óta az ETERNITY Calvin Klein reklámkampányok képi anyagában változatlanul a romantika, a szeretet, a meghittség és az elkötelezettség kerül előtérbe. A mostani kampányban is ezek az értékek köszönnek vissza, de szorosabban kapcsolódnak a jelenhez.
Az ETERNITY Calvin Klein lírai hangulatú fekete-fehér reklámfilmjét az Emmy-díjas rendező, Cary Fukunaga rendezte. A nyomtatott sajtó páratlanul szép fekete-fehér képei a neves fényképész, Willy Vanderperre nevéhez fűződnek, amelyek egyben a CALVIN KLEIN védjegyei Raf Simons koncepciójában.
ETERNITY For Women: Fűszeres-virágos FEJJEGYEK: bergamott, mandarin, fehér liliom SZÍVJEGYEK: fehér rózsa, szegfű, ibolya ALAPJEGYEK: szantálfa, ámbra, pézsma
Windsor Hercege ajándékozta meg Windsor hercegnőjét egy gyémántokkal kirakott egyszerű, mégis gyönyörű jegygyűrűvel, amelybe mindössze egyetlen szót véstek: ’eternity’, azaz örökkévalóság. Ez a gyűrű ihlette az illat nevét. A gyűrű szimbolikája a romantikus virágos illaton is átszűrődik, kiemeli a hercegi karikagyűrű egyszerűségét, erejét és időtlenségét. A hagyományos menyasszonyi csokor illatát és a szerelem fellobbanásának ragyogását idézi meg a fehér liliom (fejjegy) és a fehér rózsa (szívjegy), a férfiasabb szantálfa, ámbra és pézsma (alapjegyek) pedig a házastárs iránti mélyebb, melegebb tónusú elkötelezettséget.
ETERNITY For Men: Aromás-Fougere FEJJEGYEK: mandarin, zsálya, galbanum SZÍVJEGYEK: bazsalikom, muskátli, levendula ALAPJEGYEK: moha, cédrusfa, ámbra
Bár alapvetően hagyományosan férfias Fougere jegyeket hordoz magán ez a határozottan maszkulin illat, mégis van benne valami leheletfinoman nőies is. Az illat egyszerre sugároz erőt és érzékenységet: az üde fejjegyek (galbanum és a zsálya) és a meleg, mohás alap szerelmes ölelésben egyesülnek a mandarinnal és az ámbrával. Sugárzó életerő és energia, amely kedvességgé és magabiztossággá szelídül: az illat a modern és klasszikus férfi érzékenységét egyaránt megtestesíti.
Megvásárolható: Müller – Douglas – Marionnaud üzletekben és a kiemelt magán parfümériákban