Ősszel is és télen is szívesen viselek elegáns pulóvereket, melyek szépen követik a test vonalát és ezáltal eleganciát kölcsönöznek viselőjének. A pulóver, egy garbó vagy blúz fölé is tökéletes választás.
A GAS JEANS csodás karácsonyi ajándéka egy álomszép,szürke, ezüst csillogású pulóver volt. Méltán lesz a kedvenceim között ez a remek pulóver az idei téli időszakban. Látogassatok el valamelyik GAS JEANS üzletbe, és válogassatok kedvetekre a szebbnél szebb téli kollekció darabjaiból!
Köszönöm GAS JEANS!
Fotó: saját (PR)
Kiegészítők: saját (PR)
A GAS JEANS története:
Claudio Grotto, a GAS alapítója, tulajdonosa és vezetője a ruhaipar iránti érdeklődését családjától örökölte, hiszen édesanyja a ’60-as években rövidáru üzletet működtetett.
A katonai szolgálat befejezése után, 1969 és 1970 között zenészként folytatta pályáját, melynek kapcsán megismerkedett a legnépszerűbb olasz és nemzetközi zenekarokkal. Ennek hatására tudatosult benne, hogy a nagy igény lenne a modernebb öltözködésre. Abban az időben még csak a klasszikus divat volt elérhető a piacon, így jókora kihívás előtt álltak azok a fiatalok, akik szakítani próbáltak az öltözködési tradíciókkal. Ez a felismerés indította el azon törekvését, hogy családi vállalkozás keretében márkás farmereket áruljon. Mindemellett, hogy vásárlói számára a kínálat lassan túl kevésnek bizonyult, a ruhák iránti kereslet egyre nőtt. Ezen oknál fogva belevágott a gyártás folyamatába.
A ’70-es évek elején, még házon belül elkezdte gyártani az első egyedi kollekció ruhadarabjait. Több hasznos kereskedelmi praktika birtokába jutott, melyek nélkülözhetetlenek voltak a divatkollekciók megalkotásánál és az azt követő értékesítési stratégia kidolgozásánál. Egy évtized alatt a vállalat eljutott a teljes termékciklusig, a tervezéstől az eladásig. A célcsoport változatlan maradt: divat-érzékeny, igényes fiatalok, akik a magas minőségű ruhadarabokat keresik, szigorúan szem előtt tartva az egyszerűséget és a praktikusságot. Az elmúlt pár évben a GAS számtalan saját üzletet nyitott világszerte. Ez nem csak a vásárlókhoz való közelséget biztosította, hanem lehetővé tette a cég pozícionálásának és fő irányelveinek könnyebb kommunikációját: egyediségre való törekvés, szenvedély, pozitivitás, kreativitás, kényelem és minőség.
A kettős szivárvány logot, mely a márka minden alapvető értékét magába foglalja - összhang, pozitivitás és vitalitás – a napfényben két egymást keresztező szivárvány varázslatos látványa inspirálta.
Claudio Grotto, a vállalat alapítója és vezetője ennek a természeti jelenségnek egy vihar után volt szemtanúja Fokvárosban, az Indiai- óceán és az Atlanti-óceán találkozásánál. Ez a kettős szivárvány logo a Grotto vállalat vezércsillaga a kollekciók, és a nemzetközi márka-kommunikációs stratégiák megalkotásakor.