A megszokottnál letisztultabb és fiatalosabb darabokkal készül a tavaszi-nyári és esküvői időszakra a Cango&Rinaldi. A tervező, Csángó Tamás, a kollekció arcával, Kulcsár Edinával mutatta be a pasztell mesevilágot egy exkluzív tavaszi hangulatú brunch keretein belül, az esemény háziasszonya pedig Lipcsei Betta volt.
A nemzetközileg is elismert magyar divatmárka a Vintage Gardenben, Laura Virág mesés dekorációjával illusztrálva mutatta be legújabb kollekcióját, amivel Csángó Tamásnak nem titkolt vágya, hogy egy újabb közönség felé nyisson.
„A törzsvásárlók mellett – akik szeretik a csillogást és a sok díszítést – egy fiatalosabb és letisztultabb világgal új közönség felé is nyitni szeretnénk” – mondta Csángó Tamás, a márka tervezője. „A tavasz trendi pasztell színei mellett hiszek a gyöngyök örök és maradandó vonzerejében.”
A tervező a szokásos bőr és kristály alapanyagok mellett most bátran nyúlt a gyöngyökhöz és egy olyan színvilághoz is, amit a márkától eddig még soha nem láthattunk. A babarózsaszín és babakék édeskés árnyalatai ráadásul nem csak az ékszereken, de a lábbeliken és táskákon keresztül is üdeséget hoznak a viselőjük életébe.
Kulcsár Edina a gyermekvállalás előtti egyik utolsó modell munkájaként vállalta el az új kampány fotózását. A gyönyörű kismamának egyébként több évre visszanyúló kapcsolata van a márkával: „Már négy éve dolgozunk együtt Tamással és rendszeresen képviselem a márka szezonális kollekcióit. Ezeknek a projekteknek mindig fontos helye van a szívemben. Ha megjelenek valahol jellemzően saját magamat adom, de az ilyen jellegű kampányokban pont azt szeretem, hogy a modell múltamból kell idéznem. Itt nem a ,,Kulcsár Edinás” mosolynak kell dominálnia, hanem egy modellnek kell visszanéznie az ilyen jellegű plakátokról.”
A Cango&Rinaldi új kollekciójának darabjai már megtekinthetők a márka honlapján: https://www.cangorinaldi.com/site/