Unconventional. Contemporary. Vintage.
A Charm Club megújulását követően a márka visszatért a gyökereihez, és az 1984-es alapítás idejéből származó dizájnokat gondolta újra. Fókuszban az ikonikus láncok, a vintage ihletésű medálok és gyűrűk, valamint a Kingdom of Dreams misztikus unikornisai és csillagai.
MUTASD MEG, KI VAGY! A THOMAS SABO 2018. őszi-téli Rebel at heart kollekciója
Ikonikus, részletgazdag formák, izgalmas anyagvariációk, egymásra rétegzett ékszerkompozíciókkal, és kifejező szimbólumokkal. Az új szezonban a THOMAS SABO a márka hagyományait eleveníti fel egyedi, mégis könnyen variálható gyűrűk, nyakláncok és karkötők széles választékával, melyekkel viselőjük teljes egészében kifejezheti személyiségét. Fókuszban a fekete 925-ös sterling silver, a bőr és a márka egyedi, érzékletes formavilága.
IKONIKUS STÍLUS, HIGH FASHION, VINTAGE FORMÁK! A THOMAS SABO Sterling Silver 2018. őszi-téli kollekciója
A Charm Club forradalmi megújulását és a márka történelmének felelevenítését követően a THOMAS SABO 2018. őszi-téli Sterling Silver kollekciójával bemutatja az ékszerviselés jövőjéről alkotott vízióját: Mismatch az új kulcsszó, amely az karakteres, autentikus és magabiztos megjelenést helyezi fókuszba. Az újragondolt, magas minőségű portfólió középpontjában az egymásra rétegzett gyűrűk, láncok és medálok állnak – újraértelmezve a klasszikus ékszer-kompozíciókat.
A THOMAS SABO márkáról:
A THOMAS SABO a világ egyik vezető ékszer-, óra- és szépségmárkája, amely lifestyle-termékeket tervez és értékesít nők és férfiak számára. A vállalatot Thomas Sabo 1984-ben, Lauf an der Pegnitz-ben, Dél-Németországban alapította, amely jelenleg közel 300 saját üzletet működtet öt kontinensen, összesen közel 1860 munkavállalóval. A Thomas Sabo központjában közel 490 főt foglalkoztat. A Thomas Sabo világszerte körülbelül 2800 kereskedelmi partnerrel dolgozik, emellett együttműködik vezető légitársaságokkal és hajózási társaságokkal is.