A világhírű K-Pop fiúbanda, a BTS rajongói örömmel fogadják majd az LG Electronics (LG) legújabb bejelentését, mely szerint új, BTS témájú tartalmak érhetők el kizárólag az LG okostelefonokon. A telefonos tartalmak az LG, és napjaink egyik legnépszerűbb K-Pop bandája, a BTS jelenleg is tartó együttműködésének legfrissebb eredményeként jöttek létre.
Az LG telefontulajdonosok az LG SmartWorld alkalmazáson keresztül tudják letölteni az új BTS-csomagot, amely a banda minden tagjáról egy, azaz összesen hét témát tartalmaz. A témákkal teljesen megváltoztatható a telefon felhasználói felülete, beleértve a kezdőoldalt, a menüt és a hívófelületet is. A témák minden tavaly óta kiadott LG okostelefonra letölthetők, a felhasználók bármelyik tag témáját kiválaszthatják.
Egy másik újdonság is várja a banda rajongóit: az LG G7ThinQ telefonhoz készült BTS-témájú telefontok nemcsak stílusosan védi a készüléket, de használatával teljesen személyre is szabhatjuk a felhasználói felületet, hiszen az NFC technológiával felvértezett tokot a készülékre helyezve a K-Pop bandához kapcsolódó témák közül választhatunk.
Az LG G7ThinQ-t az okos telefontokhoz csatlakoztatva a hét bandatag saját témáján felül egy, a teljes csapatot felvonultató témát is elérhetünk, azaz összesen nyolc téma közül választhatunk. Mindegyik téma egyedi hátterekkel, színösszeállításokkal és a BTS tagjaihoz illő sajátos ikondizájnokkal dobja fel az LG G7ThinQ felhasználói felületét.
“Az új BTS tartalmakkal és az LG G7ThinQ BTS telefontokkal a banda rajongói új és egyedi módon változtathatják meg a telefonjuk megjelenését” — mondta Kacsó Dániel, az LG Electronics mobilkommunikációs divíziójának regionális marketingvezetője. “Mivel minden tagnak van egy saját témája, minden rajongó megtalálhatja kedvencét.”
LG Electronics
Az LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) a szórakoztatóelektronikai, mobilkommunikációs és háztartási elektronikai termékek vezető szállítója és technológiai megújítója, amely világszerte 125 helyen 77 ezer alkalmazottat foglalkoztat. A vállalat 2017-ben rekordnagyságú, 55,4 milliárd dolláros (61,4 ezer milliárd koreai wonos) éves forgalmat ért el globális szinten. Az LG négy üzleti területen tevékenykedik – szórakoztatóelektronika, mobilkommunikáció, háztartási elektronika és légkondicionáló megoldások, valamint a járműalkatrészek és a síkképernyős televíziók, mobiltelefonok, légkondicionálók, mosógépek és hűtőszekrények egyik vezető gyártója a világon.