Idén ősszel megérkezik a Springfield első fenntartható eljárásokkal készült kollekciója, a R[ECO]NSIDER.
A kényelmes viseletről ismert divatmárka legújabb darabjai augusztus végétől elérhetőek Magyarországon.
A spanyol divatmárka legújabb kampányával a fenntartható fejlődés elősegítését tűzte ki célul. A R[ECO]NSIDER projekt két konkrét kezdeményezéssel indul el: az organikus anyaghasználattal és a farmerek készítésekor használt speciális technológiák bevezetésével.
A 100%-ig organikus pamut felhasználásának köszönhetően a források és nyersanyagok használata optimalizálható. A R[ECO]NSIDER többek között ingeket, jersey ruhákat, pulóvereket és chino nadrágokat állít elő ebből.
A másik újdonság a fenntartható farmergyártás lézer és ózon technológiák segítségével. Ezek jelentős víz- és energia-megtakarítást jelentenek, miközben kiküszöbölik a hagyományos gyártásból adódó környezetszennyező folyamatokat. A H2O kezdeményezés két részből áll: a lézer eljárás a farmer egy száraz testreszabási folyamata víz nélkül, amelynek köszönhetően koptatott vagy szaggatott hatás érhető el; az ózon technológia pedig a mosási fázisnál használatos: az anyag és a ruhák megkapják végső tónusaikat, miközben vizet takarítanak meg és olyan szennyező anyagok használatát küszöbölhetik ki, mint a kálium-permanganát, klór vagy a fehérítő.
A R[ECO]NSIDER elköteleződéssel a Springfield már több mint egy millió fenntartható ruhadarabot állított elő, amellyel tizenöt millió liter vizet spórolt meg.
A SPRINGFIELDRŐL
A Springfieldnek 850 eladási pontja van több mint 70 országban. A Tendam csoportnak, Európa egyik vezető divatvállalkozásának a része, amely a tömeges fogyasztásra szánt prémium ruházati cikk szegmensben képviseli magát 90 országban, több mint 2000 értékesítési ponttal, öt márkájával: Cortefiel, Pedro del Hierro, Springfield, Women’secret és Fifty.