Rubint Rella a Tezenis fehérneműmárka új kampányának arca
2018. november 04. írta: persica

Rubint Rella a Tezenis fehérneműmárka új kampányának arca

A Tezenis 11 éves magyarországi fennállása óta nem volt még olyanra példa, hogy egy hazai sztár népszerűsítse az olasz fehérneműmárka kollekcióját. Rubint Rella nem mástól, mint Rita Orától vette át a megtisztelő szerepet és pózol az új és mindent elsöprő 2018-as őszi-téli kampányban. A márka - mint ahogyan azt már megszokhattuk tőle – különleges és izgalmas képekkel, videókkal mutatja be fehérnemű kollekcióját, ami idén a zenei gyökerekhez nyúl vissza és az underground szcénából merít ihletet. 

Broadway: Az ultraromantikus csipke és a szegecses részletek találkozása lehel élete a Broadway család darabjaiba, ezzel megadva a kollekció rock-os stílusát.

Nocturne Romance: Gumírozott bőrhatású anyagok és csipkézett darabok a Nocturne Romance család sztárjai.

Sweet Nightmare: Az izgalmas egyéniségek itt találják meg kedvenc darabjaikat. A bársony és tüll anyagok a klasszikus pöttyös mintával keverednek, misztikus és erzéki hangulatot varázsolva. 

A kampány keretén belül Rellát mind a 11 magyarországi üzlet kirakatában, webkampányban és a hét közepétől hatalmas épülethálókon láthatjuk viszont. A fotózáson sikerült pár szót váltanunk a szépséggel, aki a kollaborációról és a magánéletéről is beszélt. 

21 évesen rengetegen követnek, a fiatalok felnéznek rád. Hogyan mutatsz példát ennek a generációnak? 

A közösségi oldalaimon adok tippeket, hasznos tanácsokat azoknak, akik szeretnének kicsit egészségesebben élni, esetleg fogyni pár kg-ot. Nagyon sokan írnak nekem és én hálás vagyok, hogy ennyien megtisztelnek a bizalmukkal. 

A sulit, a munkát és az életmódodat hogyan tudod összehangolni? 

Minden szervezés kérdése. Az egyetemet levelezőn végzem, így hétköznap tudok dolgozni, munka után tanulni. Az étkezés számomra nagyon fontos, mindig előre csomagolok magamnak ételt, amit elviszek a suliba, munkába. Az edzéseket inkább a munka utánra szoktam időzíteni. Nem vagyok egy korán kelő típus, szeretek minél tovább lustálkodni. 

Milyen a kapcsolatod a divattal? 

Figyelem a divatot, de az extrémebb darabokat, amikkel nem tudok azonosulni nem veszem meg. Mindig önmagamat adom, inkább a laza, sportos szetteket szeretem. 

Milyen érzés a Tezenis új kampányarcának lenni? 

Hihetetlen! Számomra felfoghatatlan, hogy egy ilyen híres fehérneműmárka arca lehetek. Azért is örülök az együttműködésnek, mert már korábban is a Tezenisben vásároltam a fehérneműimet és nagyon elégedett vagyok a márkával. 

Hogyan érezted magad egy egész stáb előtt egy szál fehérneműben?  

Kicsit féltem, mert tudtam, hogy nem csak nőkkel fogok együtt dolgozni. Megtettem mindent a fotózást megelőző hetekben, hogy a legjobb formámat hozzam – bár a márka nem kért tőlem semmi ilyesmit - és gátlások nélkül álljak a lencse elé. A stáb nagyon rendes volt velem, minden zökkenőmentesen ment. Elmondásuk szerint pont azért választottak engem, mert hiteles személyiség vagyok és természetesen viselkedem. Ez őszintén szólva nagyon jól esett és büszke is vagyok magamra. 

Miben különleges az új, 2018-as őszi-téli kollekció? 

Nagyon rock-os, vagány vonalat képvisel, amiben különlegesnek és szexinek érezhetem magam. A mostani kollekció a zenei gyökerekhez nyúl vissza, ami a darabokon is abszolút érzékelhető. 

Neked melyik a kedvenced belőle? 

Nem tudok egyetlen darabot kiemelni, több kedvencem is van. Különösen azok a body-k tetszenek, amikben áttetsző anyag is van, nekem ez teszi igazán különlegessé. 

Ha három szóval kellene jellemezned a Tezenis márkát, mik lennének azok? 

Dögös, különleges és kényelmes. 

Tökéletes formában vagy, elárulod a titkod? 

Nincs titkom. Igazából ma már, ha valaki egy kicsit jobban beleássa magát az egészséges életmódba, minden alap információt megkaphat róla. Szerintem a legfontosabb, hogy ne dőljünk be mindenféle divat diétának. 1-2 hét alatt nem lehet csodát tenni, ha sanyargatjuk a szervezetet, utána 2x annyi táplálékot raktároz el a hasonló helyzetekben, ezért teljesen felesleges. A finomított szénhidrátok helyett jó szénhidrátokat (édesburgonya, zab, barna rizs, hajdina, köles stb..), sok fehérjét (húsokat, halat, sajtokat, tojást) és főképp telítetlen zsírokat (olajos magvak, olíva olaj, omega3) fogyasszunk. Legyen színes a tányérunk, együnk sok rostban gazdag zöldséget és gyümölcsöt a ropik, ccipszek helyett. Olyan mozgásformát találjunk magunknak, amiben kikapcsolódunk, élvezzük és nem leszív minket, hanem feltölt. Nagyjából ennyi. 

Milyen a kapcsolatod? Szerinted mi a jó kapcsolat titka? 

Szerintem a legfontosabb, hogy tiszteljük egymást, fel tudjunk nézni a másikra. Két komolyabb kapcsolatom volt, de Somával teljesen más. Nagyon sok közös van bennünk, a sport az életünk, figyelünk az életmódunkra és segítjük egymást a nehezebb helyzetekben. Állandóan dicsér, bókol nekem. Nagyon imádom a humorát, mindig meg tud nevettetni. Úgy érzem én vagyok a legszerencsésebb nő a világon. 

Szerinted mi a boldogság kulcsa? 

Testi-lelki egyensúly. Úgy gondolom, ha a családom, a párom és azok, akiket szeretek egészségesek, az a legfontosabb dolog a világon. Ha ők boldogok akkor én is az vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr5014352387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása