A CALZEDONIA MÁRKA ÁZSIÁBAN IS HÓDÍTÓ ÚTJÁRA INDULT.
2018. november 18. írta: persica

A CALZEDONIA MÁRKA ÁZSIÁBAN IS HÓDÍTÓ ÚTJÁRA INDULT.

Sanghajban kerül megrendezésre a #LegsMoodOn elnevezésű jeles divatesemény, amivel a Calzedonia márka ázsiai térhódítását ünnepli. A különleges alkalom kiemelt vendége Chiara Ferragni, a nemzetközileg is elismert divatblogger és üzletasszony, aki nem mellesleg a Calzedonia digitális nagykövete.

A Calzedonia Group alapítója és elnöke Mr. Sandro Veronesi, az ázsiai piac ügyvezető igazgatója Matteo Veronesi, a márka ázsiai nagykövete Xu Lu, a feltörekvő szupermodell Cristian Chu, valamint számtalan médiapartner, 300 meghívott és a legnagyobb divatbloggerek vesznek részt az olasz márka rendezvényén.

A cégcsoport világszerte több mint 30 éve diktálja a harisnya, zokni és fürdőruha divatot minden nem és korosztály számára. Napjainkban a márka 49 országban van jelen közel 2100 üzlettel. Kínában Sanghaj városában nyílt meg az első üzlet 2017-ben és azóta még 7 üzlet nyitotta meg kapuit a vásárlók előtt. 2018-ban további 6 üzlet nyitását tervezi a cégcsoport és 2019-ben sem áll meg, hiszen meghódítja Pekinget és Sencsen városát is.

A kommunikáció az egyik legfontosabb dolog a Calzedonia életében és ennek tudatában hatalmas figyelmet fordít arra, hogy a legmagasabb szinteken művelje azt. Így nem meglepő, hogy mindig a legnevesebb művészeket kérik fel, hogy napjaink legismertebb arcaival - Julia Roberts, Gisele Bündchen, Adriana Lima, Chiara Ferragni - dolgozzanak a kampányaikon.

Chiara Ferragnit a Forbes magazin még a top influenszerek között is az első helyre sorolta a divat kategóriában. Mára saját kollekciója van és a divathetek alkalmával az első sorból figyeli a bemutatókat, ahol a Calzedonia nagyköveteként mindig a szettjéhez passzoló harisnyában tündökölt.

Kijelenthetjük, hogy a több mint 15 millió Instagram követővel rendelkező híresség mára nemzetközi digitális vállalkozóvá nőtte ki magát, aki képes a nőkkel kommunikálni legyen szó bármilyen divattal kapcsolatos dologról. Ezért is választotta őt a Calzedonia az új “Stílus tippek” kampányához, melynek során pontosan azt teszi, amihez a legjobban ért, vagyis nők millióinak ad tanácsokat-a Calzedonia új őszi/téli kollekciójának segítségével.

Nemzetközi digitális vállalkozó és a Calzedonia digitális nagykövete, Chiara Ferragni

A divatikon a Calzedonia digitális nagyköveteként november 13-án érkezik Sanghajba. Először a Kerry Centerben található üzletben találkozik rajongóival, majd részt vesz az esti #LegsMoodOn China Premiére eseményen a különleges Bvlgari Hotel báltermében.

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr8514379312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása