ÚJ ENERGIAITAL – A JÓL ISMERT, NAGYSZERŰ COCA-COLA ÍZVILÁGGAL ÉS ÉLETÉRZÉSSEL
2019. március 30. írta: persica

ÚJ ENERGIAITAL – A JÓL ISMERT, NAGYSZERŰ COCA-COLA ÍZVILÁGGAL ÉS ÉLETÉRZÉSSEL

A COCA-COLA MAGYARORSZÁG BEMUTATJA: MEGÉRKEZETT A COCA-COLA ENERGY

Új termék a láthatáron! A Coca-Cola Magyarország, a vállalat történetében először, a Coca-Cola termékcsaládja részeként energiaitalt dob piacra. 2019. március 28-án jelentette be a Coca-Cola Magyarország, hogy bővíti portfólióját a Coca-Cola Energy bevezetésével.

Még az idei év folyamán a Coca-Cola Company további piacokra is tervezi a Coca-Cola Energy bevezetését, elsősorban Európára fókuszálva.

A nagyszerű Coca-Cola ízvilágot, és a már jól ismert és szeretett életérzést kínálja a Coca-Cola Energy, mely természetes forrásból származó koffeint, guarana kivonatot és B-vitamint is tartalmaz, mindezt taurinmentesen. Emellett a termék cukor- és kalóriamentes változatban is elérhető lesz. A termékduó 250 milliliteres aluminiumdobozos kiszerelésben kerül a viszonteladók és élelmiszerüzletek polcaira április elején.

 “A Coca-Cola Energy természetes forrásból származó összetevőket tartalmaz, és a Coca-Cola nagyszerű és frissítő ízét hozza. E két ismertetőjegyet helyeztük fókuszba, így fejlesztettük ki a receptet és büszkék vagyunk rá, hogy a terméket a Coca-Cola márka részeként kínálhatjuk az embereknek. Fogyasztóinkat arra inspiráljuk, hogy próbálják ki ezt az új és különleges, aktív mindennapokhoz legjobban illő energiaitalt” - mondta el az új termékről Javier Meza, a szénsavas üdítőitalok üzletágának globális marketing vezetője.

A Coca-Cola Energy teljesen új vizuális megjelenítéssel és magával ragadó marketing kampánnyal vezeti be a termékét, amely idén áprilistól kapható Spanyolországban és Magyarországon.

A Coca-Cola Energy elsősorban a fiatal, 18-35 év közötti felnőttek számára készült. A Coca-Cola Company felelősségteljes marketing tevékenységének irányelveivel összhangban fogja hirdetni a Coca-Cola Energy-t. Az Európai Alkoholmentes Italgyártók Szövetsége (UNESDA) szabályozásainak értelmében, az üdítőitalgyártó cégnek nem célja, hogy a Coca-Cola Energy-t általános- és középiskolákban adja el, vagy hirdesse bármilyen formában, illetve soha nem fogja népszerűsíteni a Coca-Cola Energy alkohollal keverését.

A márkák portfóliójának bővüléséről:

Teljes üdítőitalgyártó vállalatként a Coca-Cola folyamatosan keresi a lehetőségeket, hogy fejleszthesse termékportfólióját és olyan italokat kínálhasson fogyasztóinak, amilyenre vágynak, beleértve a hozzádott előnyöket. Ennek részeként a hamarosan piacra kerülő Coca-Cola Energy energiaital mellett már Magyarországon is elérhető az Honest Tea, az AdeZ és a Smartwater termékek.

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr4414727769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása