Mozduljunk ki és töltődjünk fel élményekkel tavasszal
2019. május 11. írta: persica

Legyünk mi is néhány napra turisták

Szerencsére nem szűkölködünk idén tavasszal a munkaszüneti napokban, használjuk ki ezeket az alkalmakat és menjünk kirándulni, múzeumba vagy kalandparkba. A Europcar Autókölcsönző összegyűjtött néhány programjavaslatot, amiért megéri akár autóba is ülni, és ami garantált szórakozás lesz kicsiknek és nagyoknak.

Belföldi programlehetőségek határtalan tárházából válogathatunk, és akár már egy néhány órás kiruccanás is feltölthet bennünket pozitív energiákkal és élményekkel. Az alábbiakban összegyűjtöttünk olyan ingyenes és fizetős programokat, amikkel garantáltan élménydússá varázsolhatjuk ezt az évszakot:

A kellemes időjárás tökéletes egy hosszabb-rövidebb túrához. Szerencsére hazánk bővelkedik a csodálatos túraútvonalakban, legyünk az ország bármelyik pontján, kapjuk fel a túracipőnket és látogassunk meg a közkedvelt túraútvonalak egyikét.

Kezdődik a majális szezon! Május 1-jén többek között Szentendrén, Budapesten, Szegeden, Balatonkenesén tartanak nagyszabású majálisokat, de a jeles nap alkalmából országszerte több helyen változatos programokkal várják az érdeklődőket.

A Balaton ebben az időszakban is csodálatos látványt nyújt, és ilyenkor megismerhetjük a környék nyugodt arcát. Jó időben a tókerülés is kellemesebb, és még valószínűleg a kerékpárutak sincsenek tele kerékpárosokkal. Legyen akár az északi vagy a déli part, a tó környékén rengeteg izgalmas programot találhatunk.

Egynapos kerékpártúrára ideális úti cél lehet a Tiszató vagy a Velencei tó körbetekerése, ahol a sportolás közben gyönyörködhetünk a festői tavaszi tájban. Budapest környékén érdemes kitekerni a Római partra, mert május elején ott is elkezdődik a szezon.

Az ország legkülönlegesebb állatkertje a Nyíregyházi Állatpark, tökéletes programlehetőséget biztosít minden korosztálynak, ahol azon kívül, hogy varázslatos környezetben sétálhatunk, láthatunk cápákat, fehér tigrist és gorillát is.

Akkor se csüggedjünk, ha esetleg rosszra fordul az idő, mert sok beltéri programlehetőség közül válogathatunk. Ilyenkor mehetünk moziba, múzeumba vagy cirkuszba.  Budapesten például egy különleges program lehet az Inkák Aranya Kiállítás, ahol felbecsülhetetlen értékű kincseket csodálhatunk meg, és megismerkedhetünk az inkák különleges civilizációjával. A látogatók közül egy szerencsés – az élmény mellett - értékes ajándékokat is nyerhet, ha részt vesz a fotó nyereményjátékon. A részvételhez nem kell mást tenni, mint feltölteni valamelyik közösségi média felületére egy fényképet, amit a kiállítás helyszínén felállított Europcar fotófal előtt készített, és a képet ellátni a megadott hashtagekkel.

A Europcarról:

A Europcar autókölcsönző huszonöt éve van jelen Magyarországon és a Porsche Pénzügyi Csoport tagja. Piacvezetőként Magyarország legnagyobb országos kölcsönzői hálózatával, 21 kirendeltséggel és az ország legfiatalabb és legnagyobb autóflottájával rendelkezik. Kínálatában megtalálhatók a kis kategóriás városi autók, a prémium kategóriás járművek és a kishaszon-gépjárművek is.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.