A LEGO mega tendenciája....
2019. szeptember 06. írta: persica

A LEGO mega tendenciája....

A LEGO Csoport kiemelkedő növekedést mutat 2019 első felében, és még többet fektet a jövőbeni növekedést szolgáló kezdeményezésekbe

A bevétel és a fogyasztói értékesítés nőtt, miközben jelentős beruházások történtek olyan projektekbe, amelyeknek köszönhetően a játékon keresztüli tanulás világszerte még több gyerekhez juthat el.

A teljesítmény fő mutatói:

A globális értékesítés 5 százalékkal nőtt a 2018-as év ugyanezen időszakához képest. Az első féléves árbevétel 4 százalékkal, 14,8 milliárd DKK-ra nőtt. Az árfolyam-változástól megtisztított bevétel 2 százalékkal nőtt 2018 ugyanezen időszakához képest.

A működési profit 3,5 milliárd DKK volt, ami 16 százalékos csökkenést jelent. A nettó nyereség 2,7 milliárd DKK volt - a 12 százalékos gyengülés a hosszú távú növekedést szolgáló befektetésekből adódott.

Billund, 2019. szeptember 3.: A LEGO Csoport a mai napon hozta nyilvánosságra a 2019 júniusával záruló első féléves időszak üzleti eredményeit. Az árbevétel 4 százalékkal, 14,8 milliárd dán koronára nőtt az előző év azonos időszakához képest. A fogyasztói értékesítés 5 százalékkal nőtt 2018 első feléhez képest, valamint a márka növelte piaci részesedését is a legjelentősebb piaci területein.

A működési eredmény szilárd 3,5 milliárd DKK volt. Ez 16 százalékos csökkenést jelent 2018 első félévéhez képest, amely a hosszú távú növekedés elősegítését célzó kezdeményezésekbe történő beruházások fokozásáról szóló döntéssel indokolható.

„Elégedettek vagyunk a teljesítményünkkel, tekintettel az átalakulást okozó eltolódásokra, amelyek továbbra is újrarendezik a globális játékipart. A hátrány ellenére folyamatosan növekszik a fogyasztói árbevétel, és a legnagyobb piacainkon a részesedésünk. Ez az elkötelezett kollégáinknak köszönhető, akik az értékesítő partnereinkkel való együttműködésre összpontosítanak, és a lehető legjobb márkaélmény létrehozására törekednek a rajongók minden korosztálya számára” – mondta Niels B Christiansen, a LEGO Csoport vezérigazgatója.

„Ugyanakkor jövőbe mutató beruházásokat hajtunk végre egy olyan erős alap megteremtése érdekében, amely a hosszú távú növekedést és a jövő generációinak inspirálását tudja szolgálni. Ide tartozik az új piacok nyitása, a Kínában történő bővülés, az innovatív kiskereskedelmi élmény bevezetése és az izgalmas, új termékek és játékélmény fejlesztése.”

A fogyasztói értékesítés az olyan érett piacokon, mint például az Egyesült Államok és Nyugat-Európa, a növekedés egyszámjegyű volt. A LEGO Csoport növekedése szempontjából meghatározó kínai piac kétszámjegyű növekedést ért el az értékesítés terén.

Az első félévben a legjobban teljesítő témák a házon belül fejlesztett kedvencek és a más márkákkal közös termékek egyvelegéből kerültek ki. Nem fontossági sorrend szerint ezek a LEGO® City, a LEGO Creator, a LEGO Friends, a LEGO Ninjago®, a LEGO Technic és a LEGO Star WarsTM voltak. A LEGO Marvel Bosszúállók szettek különösen erősen teljesítettek, csakúgy mint a fogyasztói értékesítés növekedéséhez nagyban hozzájáruló A LEGO Kaland 2 készletek.

Nagyon örülünk az olyan saját gyártású, örökzöld kedvenceink teljesítményének, mint a LEGO City és a LEGO Technic” – folytatta Christiansen. – „Emellett nagy izgalommal vetjük bele magunkat az olyan innovatív módszerek felfedezésébe, amelyek a digitális játékélményen keresztül keltik életre a kockát – ilyen az új LEGO Hidden SideTM. amely egyesíti az építés örömét és a kiterjesztett valóság népszerűségét.  

Bővülés az új piacokon

A LEGO Csoport fokozza beruházásait, hogy növelje globális fizikai és digitális lábnyomát, annak érdekében, hogy világszerte még több gyereket érjen el. A Csoport folytatja a kínai piacon történő beruházását, és azon dolgozik, hogy 2019 végére több mint 140 üzletet nyisson 35 városban.

Továbbá 2020 elején Mumbai-ban is irodát nyit, hogy onnantól kezdve Indiában is növelje jelenlétét.

„Lehetőséget látunk abban, hogy több olyan indiai kisgyereket és családot érjünk el, akik értékelik a játékon keresztül történő tanulás előnyeit. A növekvő középosztály, az oktatás fontossága és a növekvő gazdaság fényében India logikus lépésnek tűnik azon erőfeszítéseinkben, hogy még sokkal több gyereket érjünk el világszerte” – mondta Christiansen. 

Az e-kereskedelem és a fizikai kiskereskedelmi élmény megújítása

A Csoport befektet az e-kereskedelmi felületeinek fejlesztésébe, annak érdekében, hogy javítsa a fogyasztói élményt és a kiskereskedelmi partnereknek szánt szolgáltatásait. Továbbá, több mint 70, a LEGO márkanevet viselő üzlet nyílik Kínán kívül 2019-ben, beleértve a decemberben megnyitó, zászlóshajónak számító amszterdami üzletet. Ez lesz a márka ötödik ilyen zászlóshajó üzlete.

„Ezeket a beruházásokat szilárd pénzügyi alapból hajtjuk végre, hogy megragadjuk azokat a lehetőségeket, amelyeket az iparágat átalakító mega-tendenciák, például a digitalizáció, valamint a globális demográfiai és gazdasági változások teremtenek. Ha ezen trendek élén járunk, akkor inspirálhatjuk a gyerekek következő generációit” – folytatta Christiansen.

Globális erőfeszítés a játékon keresztül történő tanulásért

A LEGO Csoportnak továbbra is az az elsődleges célja, hogy a játékon keresztül történő tanulás a világon minden gyerekhez eljuthasson.

„A játék fontosabb, mint valaha. Amikor a gyerekek játszanak, olyan készségeket sajátítanak el, amelyek kulcsfontosságúak lesznek későbbi sikereikhez. A Világgazdasági Fórum becslése szerint a most óvodás gyerekek 65 százalékának lesz majd olyan szakmája, ami ma még nem is létezik. Az egyetlen módja annak, hogy a gyerekek ebben a bizonytalan jövőben boldoguljanak az, hogy rendelkeznek olyan univerzális készségekkel, mint a kreativitás, a problémamegoldás, a rugalmasság és az együttműködés – azok a készségek, amik már egészen fiatal kortól fejleszthetők a LEGO játékon keresztül” – mondta Christiansen.

„Célunk biztosítani, hogy a gyerekek a legtöbbet hozhassák ki magukból – ez motivál a LEGO Csoportnál mindenkit arra, hogy mindent megtegyen a holnap építőinek inspirálásáért és fejlődéséért, napjainkban és a következő generációk esetében is.”

A bejegyzés trackback címe:

https://persica.blog.hu/api/trackback/id/tr7515045262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása